Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Математика 3 сынып 8-ге көбейту және бөлу
Сабақтың тақырыбы: 8-ге көбейту және бөлу кестесі
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды 8-ге көбейту және бөлу кестесімен таныстыру
Білімділік: 8-ге көбейту және бөлу кестесін меңгерту
Дамытушылық: Тапсырмалар орындау арқылы оқушылардың өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын арттырып, математикалық ой - өрісін кеңейту
Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа, жол ережесін сақтауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Саяхат сабақ. Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдістері: топтастыру, іздендіру, түсіндіру, салыстыру, сәйкестендіру, сұрақ-жауап, бекіту.
Сабақтың көрнекілігі: Бекеттер, поезд, сызба, көбейту мен бөлу кестелері, билеттер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
М: балалар, қазір қандай сабақ?
О:
М: Математика сабағында <<математика еліне>> саяхатқа шықсақ қалай қарайсыңдар?
О: Шығайық
М: Жолда бізге көптеген тапсырмалар мен есептер кездеседі. Ал сендер оларды орындауға дайынсыңдар ма?
О: Дайынбыз.
М: Жақсы, ендеше саяхатқа немен шығамыз деп ойлайсыңдар?
О: Поезбен
М: Тәуелсіздігімізге 22 жыл толуына орай еліміздің қалаларын аралаған <<Тәуелсіздік поезды>> бүгінгі біздің саяхатқа баратын көлігіміз. Көлік сапарға дайын.
- Бірақ поезге міну үшін біздерге не қажет?
О: Билет қажет
М: Олай болса, билет алып билеттерде берілген өрнектердің мәнін табу арқылы өз вагондарымызға орналасайық (Өрнектердің мәні бойынша вагондарға бөлініп отырады)
1-вагон ------------ 2-вагон ----------- 3-вагон ---------- 4-вагон
12: 12= 1 ---------- 2*1=2 ------------ 9: 3 =3 ------------- 4*1=4
6: 6 =1 ------------ 10: 5=2 ------------ 12: 4=3 ------------ 16: 4=4
15: 15=1 --------- 8: 4=2 ------------- 15: 5=3 ------------- 20: 5=4
40: 40=1 --------- 14: 7=2 ----------- 18: 6 =3 ------------- 24: 6=4
М: Жолаушы, азаматтар. Салқынкөл орта мектебінің бекетінен <<Тәуелсіздік поезды>> қозғалғалы тұр.,сақ болыңыздар! Салқынкөл орта мектеп бекетінде берілген өлең жолдарын оқып көңіл-күйлеріңізді көтеріңіздер.
Кел,балалар, ойнайық.
Ойнайық та, ойлайық.
Қандай есеп болса да.
Шешпей оны қоймайық.
Алға қарай самғайық,
Екілікті алмайық.
Поезд жүріп келесі бекетке келу.
Жаңа сабақ
М: Балалар, біз 8-ге көбейту бекетінде, 8-ге көбейту кестесімен танысамыз.
Дәптерімізді ашып 8 цифрын көркем етіп жазайық. Біз бұрынғы өтілген сабақтардан
8*1=8 ---------- 8*4 =32 --------- 8*7=56 екенін білеміз
8*2 =16 -------- 8*5=40 -------- ал бүгін сендермен
8*3=24 --------- 8*6=48 ---------- 8*8 =? Болатынын меңгереміз.
8*8 дегеніміз 8-ді өзіне-өзін 8 рет қосу дегеніміз. Олай болса 8+8+8+8+8+8+8+8
Теңдіктің екі жағы тең оң жағында көбейтінді, сол жағында қосынды. Өткен сабақта 8 діөзіне-өзін 7 рет қосқанда 56 шықты. Ендіоған тағы 8 бірлікті қоссақ қанша болады? 56+8 =64 8 өзіне-өзін 8 рет қосқанда 64 болады. Қосылғыштарды көбейтіндімен алмастырамыз. Демек 8*8 =64
8*9= 8+8+8+8+8+8+8+8+8 ол дегеніміз 64+8=72 демек 8*9=72
Көбейткіштердің орыналмастырып 9*8 деп жазуға да болады. Өйткені, бұл көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті.
Сонымен 8*8 ,8*9, 9*8, 8-ге көбейтубекетінде 8-ге көбейту кестесімен таныстық, енді келесі бекетке жылжып көрелік. Поезд қозғалып келесі бекетке келеді.
М: балалар, біздер 8-ге бөлу бекетіне келдік. Бұл бекетте 8-ге бөлу кестесімен танысамыз. Бөлу көбейту мен тікелей байланысты. Өйткені, бөлу көбейтуге кері амал.
64: 8 =8 себебі 8*8=64
72: 8=9 себебі 9*8=72
Сонымен 64: 8=8 72: 8=9
8-ге бөлу бекетінде біз 8-ге бөлу кестесімен таныстық. Поезд жүргелі тұр сақ болайық! Жолаушы азаматтар <<Тәуелсіздік поезды>> 4 белгісіз санды табу бекетіне келіп тоқтады.
Белгісіз сандар табылды. Белгісіз санды табу бекеті алғыс айтуда. <<Тәуелсіздік поезды>> математика әлеміне саяхатты жалғастыруда.
Поезд қозғалады келесі бекетке келеді. Поезд шығармашылық бекетке келіп тоқтады.
1 - вагонға --------- 2-вагонға -------- 3-вагонға -------- 4-вагонға
24 =?*? -------------- 12=? *? --------- 18=? *? ----------- 48=?*-------?
Вагондарға берілген сандарды бір таңбалы екі санның көбейтіндісі түрінде жазу беріледі. (Оқушылар топпен жұмыс жасау арқылы бірнеше нұсқасын орындайды). Бір оқушы тақтаға жазып түсіндіреді.
Сергіту сәті:
Қимылдауды жақсы көреміз
Жаттығуды жасайық.
(музыка ойнап тұрады оқушылар би қимылдарын жасайды)
Поезд 1-ші жолдан қозғалғалы тұр сақ болыңыздар! Тәуелсіздік поезды теңсіздік құру бекетіне келді. Бұл бекетте өрнектерден тура теңсіздіктер құрастыруымыз керек. (4 вагоннан 4-бала шығып 4 тура теңсіздік құрастырады)
1) 40: 8 6: 2
2) 29+9: 3 > 30: 5
4) 40: 8 < 70-8*8
Поезд қозғалып келесі бекетке тоқтайды. Поезымыз салыстыру бекетіне келіп тоқтады. Бұл бекетте өрнектерді салыстырамыз.
7x8*60
40: 5* 4x3
32: 8* 16: 4
Өрнектерді оқушылар тақтаға шығып отырған жауаптары арқылы тексереді.
Поезд тағы да жолға шықты. Поездымыз тіктөртбұрыш сызу бекетіне келді. Бұл бекетте тік төртбұрыш сызып оның ауданын табамыз. Бұл тапсырманы әр оқушы өз бетінше орындайды. (бірін-бірі тексереді)
Тік төртбұрыш
А=8 см
В=2см
S=см2
Ш: S=8 см*2см=16 см2
Ж: 16 см2
Поезд есеп шығару бекетіне келіп тоқтады. Есепті оқыту, талдау, шартын құру, шығару.
Апельсин 8кг-нан 5 ж
Лимон - 9 кг-нан 9 ж ? кг артық
Шешуі: 9*9-8*5 =41 кг артық
Поезд сәйкестендіру бекетіне келіп тоқтады. Бұл бекетте көбейтінді мен көбейтіндінің мәнін сызба бойынша сызып сәйкестендіреміз.
6*8 16
8*5 32
8*4 9
32: 8 40
8*8 3
24: 8 48
72: 8 64
2*8 4
Поезд Салқынкөл орта мектеп бекетіне оралды. Тәуелсіздік поездымен математика елінің бекеттерін аралап тапсырмаларын орындап есептерін шығардық. Енді әр бекеттен алған әсерлерімізді жинақтайық.
1-бекеттен Ірге тасы берік қаланған елді көрдік. Олардан іргетас әкелдік.
2-бекеттен Төрт құбыласы тең елді көріп, олардан төрт қабырғасын алдық
3-бекеттен Басқа елдермен терезесі тең елді көріп, олардан терезелерін әкелдік.
4-бекеттен Есігі ашық қонақжай елді көріп, олардан есік алдық
5-бекеттен Төбеміз көкке жетіп тең болдық, олардан үйдің төбесін алдық
6-бекеттен Түтіні түзу берекелі елді көрдік. Олардан түтінімізді шығардық
7-бекеттен Жайқалған жасылелді көріп, ағаш ектік.
8-бекетте Білімді балаларды көрдік.
9-бекетте Аспан ашық бейбітшілік елді көрдік
10-бекетте Жарқыраған күнді көрдік.
Сонымен әр бекеттен жинаған әсерімізді жинақтай отырып өзімізге үй
құрастырдық.
Салқынкөл орта мектеп бекетінде берілген өлең жолдарын оқып, оқушыларды бағалайық.
Ойланайық бір мезет
Бақылайық, байқайық
Есептерді шығарып
Жауап берген балаға
Күн шуағын сыйлайық! - деп оқушыларды күн шуақтары арқылы бағалау.
Күлімдеген күн-5
Ашуланған күн-4
Жылаған күн-3 деген бағаекенін айтып, үйгетапсырмаберейік
Үйгетапсырма беру
М: үйге 8-ге көбейту және бөлу кестесін жаттау.
КММ Салқынкөл орта мектебі
Ашық сабақ
Математика
3 сынып
Сабақтың тақырыбы:8-ге көбейту және бөлу кестесі
Сабақтың түрі: саяхат.
Орындаған: Сатубалдинова А.Қ
2013-2014 оқу жылы
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды 8-ге көбейту және бөлу кестесімен таныстыру
Білімділік: 8-ге көбейту және бөлу кестесін меңгерту
Дамытушылық: Тапсырмалар орындау арқылы оқушылардың өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын арттырып, математикалық ой - өрісін кеңейту
Тәрбиелік: Ұйымшылдыққа, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа, жол ережесін сақтауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Саяхат сабақ. Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдістері: топтастыру, іздендіру, түсіндіру, салыстыру, сәйкестендіру, сұрақ-жауап, бекіту.
Сабақтың көрнекілігі: Бекеттер, поезд, сызба, көбейту мен бөлу кестелері, билеттер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
М: балалар, қазір қандай сабақ?
О:
М: Математика сабағында <<математика еліне>> саяхатқа шықсақ қалай қарайсыңдар?
О: Шығайық
М: Жолда бізге көптеген тапсырмалар мен есептер кездеседі. Ал сендер оларды орындауға дайынсыңдар ма?
О: Дайынбыз.
М: Жақсы, ендеше саяхатқа немен шығамыз деп ойлайсыңдар?
О: Поезбен
М: Тәуелсіздігімізге 22 жыл толуына орай еліміздің қалаларын аралаған <<Тәуелсіздік поезды>> бүгінгі біздің саяхатқа баратын көлігіміз. Көлік сапарға дайын.
- Бірақ поезге міну үшін біздерге не қажет?
О: Билет қажет
М: Олай болса, билет алып билеттерде берілген өрнектердің мәнін табу арқылы өз вагондарымызға орналасайық (Өрнектердің мәні бойынша вагондарға бөлініп отырады)
1-вагон ------------ 2-вагон ----------- 3-вагон ---------- 4-вагон
12: 12= 1 ---------- 2*1=2 ------------ 9: 3 =3 ------------- 4*1=4
6: 6 =1 ------------ 10: 5=2 ------------ 12: 4=3 ------------ 16: 4=4
15: 15=1 --------- 8: 4=2 ------------- 15: 5=3 ------------- 20: 5=4
40: 40=1 --------- 14: 7=2 ----------- 18: 6 =3 ------------- 24: 6=4
М: Жолаушы, азаматтар. Салқынкөл орта мектебінің бекетінен <<Тәуелсіздік поезды>> қозғалғалы тұр.,сақ болыңыздар! Салқынкөл орта мектеп бекетінде берілген өлең жолдарын оқып көңіл-күйлеріңізді көтеріңіздер.
Кел,балалар, ойнайық.
Ойнайық та, ойлайық.
Қандай есеп болса да.
Шешпей оны қоймайық.
Алға қарай самғайық,
Екілікті алмайық.
Поезд жүріп келесі бекетке келу.
Жаңа сабақ
М: Балалар, біз 8-ге көбейту бекетінде, 8-ге көбейту кестесімен танысамыз.
Дәптерімізді ашып 8 цифрын көркем етіп жазайық. Біз бұрынғы өтілген сабақтардан
8*1=8 ---------- 8*4 =32 --------- 8*7=56 екенін білеміз
8*2 =16 -------- 8*5=40 -------- ал бүгін сендермен
8*3=24 --------- 8*6=48 ---------- 8*8 =? Болатынын меңгереміз.
8*8 дегеніміз 8-ді өзіне-өзін 8 рет қосу дегеніміз. Олай болса 8+8+8+8+8+8+8+8
Теңдіктің екі жағы тең оң жағында көбейтінді, сол жағында қосынды. Өткен сабақта 8 діөзіне-өзін 7 рет қосқанда 56 шықты. Ендіоған тағы 8 бірлікті қоссақ қанша болады? 56+8 =64 8 өзіне-өзін 8 рет қосқанда 64 болады. Қосылғыштарды көбейтіндімен алмастырамыз. Демек 8*8 =64
8*9= 8+8+8+8+8+8+8+8+8 ол дегеніміз 64+8=72 демек 8*9=72
Көбейткіштердің орыналмастырып 9*8 деп жазуға да болады. Өйткені, бұл көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті.
Сонымен 8*8 ,8*9, 9*8, 8-ге көбейтубекетінде 8-ге көбейту кестесімен таныстық, енді келесі бекетке жылжып көрелік. Поезд қозғалып келесі бекетке келеді.
М: балалар, біздер 8-ге бөлу бекетіне келдік. Бұл бекетте 8-ге бөлу кестесімен танысамыз. Бөлу көбейту мен тікелей байланысты. Өйткені, бөлу көбейтуге кері амал.
64: 8 =8 себебі 8*8=64
72: 8=9 себебі 9*8=72
Сонымен 64: 8=8 72: 8=9
8-ге бөлу бекетінде біз 8-ге бөлу кестесімен таныстық. Поезд жүргелі тұр сақ болайық! Жолаушы азаматтар <<Тәуелсіздік поезды>> 4 белгісіз санды табу бекетіне келіп тоқтады.
Белгісіз сандар табылды. Белгісіз санды табу бекеті алғыс айтуда. <<Тәуелсіздік поезды>> математика әлеміне саяхатты жалғастыруда.
Поезд қозғалады келесі бекетке келеді. Поезд шығармашылық бекетке келіп тоқтады.
1 - вагонға --------- 2-вагонға -------- 3-вагонға -------- 4-вагонға
24 =?*? -------------- 12=? *? --------- 18=? *? ----------- 48=?*-------?
Вагондарға берілген сандарды бір таңбалы екі санның көбейтіндісі түрінде жазу беріледі. (Оқушылар топпен жұмыс жасау арқылы бірнеше нұсқасын орындайды). Бір оқушы тақтаға жазып түсіндіреді.
Сергіту сәті:
Қимылдауды жақсы көреміз
Жаттығуды жасайық.
(музыка ойнап тұрады оқушылар би қимылдарын жасайды)
Поезд 1-ші жолдан қозғалғалы тұр сақ болыңыздар! Тәуелсіздік поезды теңсіздік құру бекетіне келді. Бұл бекетте өрнектерден тура теңсіздіктер құрастыруымыз керек. (4 вагоннан 4-бала шығып 4 тура теңсіздік құрастырады)
1) 40: 8 6: 2
2) 29+9: 3 > 30: 5
4) 40: 8 < 70-8*8
Поезд қозғалып келесі бекетке тоқтайды. Поезымыз салыстыру бекетіне келіп тоқтады. Бұл бекетте өрнектерді салыстырамыз.
7x8*60
40: 5* 4x3
32: 8* 16: 4
Өрнектерді оқушылар тақтаға шығып отырған жауаптары арқылы тексереді.
Поезд тағы да жолға шықты. Поездымыз тіктөртбұрыш сызу бекетіне келді. Бұл бекетте тік төртбұрыш сызып оның ауданын табамыз. Бұл тапсырманы әр оқушы өз бетінше орындайды. (бірін-бірі тексереді)
Тік төртбұрыш
А=8 см
В=2см
S=см2
Ш: S=8 см*2см=16 см2
Ж: 16 см2
Поезд есеп шығару бекетіне келіп тоқтады. Есепті оқыту, талдау, шартын құру, шығару.
Апельсин 8кг-нан 5 ж
Лимон - 9 кг-нан 9 ж ? кг артық
Шешуі: 9*9-8*5 =41 кг артық
Поезд сәйкестендіру бекетіне келіп тоқтады. Бұл бекетте көбейтінді мен көбейтіндінің мәнін сызба бойынша сызып сәйкестендіреміз.
6*8 16
8*5 32
8*4 9
32: 8 40
8*8 3
24: 8 48
72: 8 64
2*8 4
Поезд Салқынкөл орта мектеп бекетіне оралды. Тәуелсіздік поездымен математика елінің бекеттерін аралап тапсырмаларын орындап есептерін шығардық. Енді әр бекеттен алған әсерлерімізді жинақтайық.
1-бекеттен Ірге тасы берік қаланған елді көрдік. Олардан іргетас әкелдік.
2-бекеттен Төрт құбыласы тең елді көріп, олардан төрт қабырғасын алдық
3-бекеттен Басқа елдермен терезесі тең елді көріп, олардан терезелерін әкелдік.
4-бекеттен Есігі ашық қонақжай елді көріп, олардан есік алдық
5-бекеттен Төбеміз көкке жетіп тең болдық, олардан үйдің төбесін алдық
6-бекеттен Түтіні түзу берекелі елді көрдік. Олардан түтінімізді шығардық
7-бекеттен Жайқалған жасылелді көріп, ағаш ектік.
8-бекетте Білімді балаларды көрдік.
9-бекетте Аспан ашық бейбітшілік елді көрдік
10-бекетте Жарқыраған күнді көрдік.
Сонымен әр бекеттен жинаған әсерімізді жинақтай отырып өзімізге үй
құрастырдық.
Салқынкөл орта мектеп бекетінде берілген өлең жолдарын оқып, оқушыларды бағалайық.
Ойланайық бір мезет
Бақылайық, байқайық
Есептерді шығарып
Жауап берген балаға
Күн шуағын сыйлайық! - деп оқушыларды күн шуақтары арқылы бағалау.
Күлімдеген күн-5
Ашуланған күн-4
Жылаған күн-3 деген бағаекенін айтып, үйгетапсырмаберейік
Үйгетапсырма беру
М: үйге 8-ге көбейту және бөлу кестесін жаттау.
КММ Салқынкөл орта мектебі
Ашық сабақ
Математика
3 сынып
Сабақтың тақырыбы:8-ге көбейту және бөлу кестесі
Сабақтың түрі: саяхат.
Орындаған: Сатубалдинова А.Қ
2013-2014 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz