Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер жайлы ақпарат. ( 8-сынып )
8-сынып, алгебра
Күні: ____________
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Бұл тақырыпты игере отырып,биквадрат теңдеу ұғымымен, квадрат теңдеуге келтірілген басқа теңдеулер түрімен таныстыру
Дамытушылық: Биквадрат теңдеулерді шешу алгоритмін білу
Тәрбиелік: Оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге
тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Әдіс-тәсіл, құралдары: Сұрақ-жауап, тест тапсырмалары,білімді
жүйелеу,интерактивтік тақта
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру бөлімі
Сәлемдесу
Оқушыларды түгендеу
ІІ Үй жұмысын тексеру
1.Есептердің шығарылуын тексеру
2.Ой қозғау Қайталау-білім айнасы сұрақ-жауап
Квадрат теңдеудің түрлерін сұрау
ІІ Жаңа сабақ: Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер
теория ах4+вх2+с=0, мұндағы а!=0 түрінде берілген теңдеу биквадрат теңдеу деп аталады.
Мысалы: х4+8х2-9=0 теңдеуін шешейік х2=у у2+8у-9=0 дискриминантын тауып, түбірлерін іздейміз у=-9 у=1 шыққан түбірді х2=у апарып қоямыз, х2=-9 теңдеуінің түбірі болмайды х2=1 теңдеуінен х=-1 х=1 екі түбірі шығады
Теңдеулерді шешудің мұндай әдісі жаңа айнымалы еңгізу әдісі деп аталады.
Теңдеулерді шешудің жаңа айнымалы еңгізу әдісімен шешу алгоритм құру (оқушылармен біріге отырып)
* Теңдеудегі қандайда бір өрнекті жаңа айнымалы арқылы белгілейміз
* Берілген теңдеудегі өрнектің орнына жаңа айнымалыны енгізіп, жаңа айнымалыға байланысты квадрат теңдеу аламыз
* Шыққан квадрат теңдеуді шешеміз
* Алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табамыз
* Табылған түбірлерге тексеру жүргізіп, берілген теңдеудің түбірлерін аықтаймыз
Тақтамен жұмыс мысалды біріге отырып талдаух2+2х-6х2+2х=-5
ІІІ Сабақты бекіту:
№189-1,3 ) №190-2,4) №191-1,3) есептерді тақтада орындау
IV.Сабақты бекіту.Деңгейлік тапсырма
V.Сергіту сәті. Белгісіз санды табу ( таблицаны толтыру)
VI.Үйге тапсырма беру §10 оқу №189-2,4) , №190-1,3), №192-2,4)
VII.Бағалау
254005651500
-5715127000
-5715508000
№
154305-317500
Рисунок 1Деңгейлік тапсырма
26606575120500Іздеген табар,оқыған озар
4749803302000
Семантикалық карта
`'Білмегенге сенбе,біліміңе сен''
№
Теңдеу
Толық
Келтірілген
Толымсыз
а=0
В=0
С=0
1
х2+5х+3=0
2
6х2+9=0
3
х2-3х=0
4
-х2+2х+4=0
5
6х2=0
4749804191000
Күні: ____________
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Бұл тақырыпты игере отырып,биквадрат теңдеу ұғымымен, квадрат теңдеуге келтірілген басқа теңдеулер түрімен таныстыру
Дамытушылық: Биквадрат теңдеулерді шешу алгоритмін білу
Тәрбиелік: Оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге
тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Әдіс-тәсіл, құралдары: Сұрақ-жауап, тест тапсырмалары,білімді
жүйелеу,интерактивтік тақта
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру бөлімі
Сәлемдесу
Оқушыларды түгендеу
ІІ Үй жұмысын тексеру
1.Есептердің шығарылуын тексеру
2.Ой қозғау Қайталау-білім айнасы сұрақ-жауап
Квадрат теңдеудің түрлерін сұрау
ІІ Жаңа сабақ: Квадрат теңдеуге келтірілетін теңдеулер
теория ах4+вх2+с=0, мұндағы а!=0 түрінде берілген теңдеу биквадрат теңдеу деп аталады.
Мысалы: х4+8х2-9=0 теңдеуін шешейік х2=у у2+8у-9=0 дискриминантын тауып, түбірлерін іздейміз у=-9 у=1 шыққан түбірді х2=у апарып қоямыз, х2=-9 теңдеуінің түбірі болмайды х2=1 теңдеуінен х=-1 х=1 екі түбірі шығады
Теңдеулерді шешудің мұндай әдісі жаңа айнымалы еңгізу әдісі деп аталады.
Теңдеулерді шешудің жаңа айнымалы еңгізу әдісімен шешу алгоритм құру (оқушылармен біріге отырып)
* Теңдеудегі қандайда бір өрнекті жаңа айнымалы арқылы белгілейміз
* Берілген теңдеудегі өрнектің орнына жаңа айнымалыны енгізіп, жаңа айнымалыға байланысты квадрат теңдеу аламыз
* Шыққан квадрат теңдеуді шешеміз
* Алмастыру арқылы алғашқы айнымалының мәнін табамыз
* Табылған түбірлерге тексеру жүргізіп, берілген теңдеудің түбірлерін аықтаймыз
Тақтамен жұмыс мысалды біріге отырып талдаух2+2х-6х2+2х=-5
ІІІ Сабақты бекіту:
№189-1,3 ) №190-2,4) №191-1,3) есептерді тақтада орындау
IV.Сабақты бекіту.Деңгейлік тапсырма
V.Сергіту сәті. Белгісіз санды табу ( таблицаны толтыру)
VI.Үйге тапсырма беру §10 оқу №189-2,4) , №190-1,3), №192-2,4)
VII.Бағалау
254005651500
-5715127000
-5715508000
№
154305-317500
Рисунок 1Деңгейлік тапсырма
26606575120500Іздеген табар,оқыған озар
4749803302000
Семантикалық карта
`'Білмегенге сенбе,біліміңе сен''
№
Теңдеу
Толық
Келтірілген
Толымсыз
а=0
В=0
С=0
1
х2+5х+3=0
2
6х2+9=0
3
х2-3х=0
4
-х2+2х+4=0
5
6х2=0
4749804191000
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz