Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі

Файл қосу

Баскетболда допты беру және қабылдап алу. 9 сынып


«Бейнеу ауданы Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» ММ

Ашық сабақ

Тақырыбы: Допты беру және қабылдап алу

Сыныбы: 9 «Ә»

Пән мұғалімі: Ережепова Шырайгүл

Бейнеу
2013-2014 оқу жылы

Тақырыбы: Допты беру және қабылдап алу

Мақсаты: Допты беру және қабылдап алуды үйрету;
-допты алып жүруді жетілдіру;
-шапшаңдық пен жылдамдықты шыңдау.
Керекті құрал-жабдықтар:
ысқырғыш, уақыт өлшегіш,баскетбол доптары және
кедергілер.
Өтетін орны: спорт зал.
Өтетін уақыты: 24.01.2014 жыл
9 «Ә»сыныбы

|№ | Сабақ мазмұны |уақыты |әдістемелік нұсқаулар|
| | | | |
|I |Дайындық бөлімі. | | |
| | |1`30`` |Оқушылардың киіміне |
| |Сапқа тұру. | |көңіл бөлу,сабаққа |
| |Рапорт беру. |30`` |әзір- лігін қадағалау|
| |Сабақтың мақсатын түсіндіру. | |қажет. |
| |Назар аудару,тыңдау қабілетін арттыруға |3` | |
| |арнал- |2` | |
| |ған жаттығулар. | |алға қарап,денені тік|
| |Солға! |2` |ұста. |
| |Оңға! | | |
| |Артқа бұрыл! |2` |мүмкіндігінше тізені |
| |Сол жақ бағытта зал ішімен жәй жүріс, | |жоғары көтеру керек. |
| |Жүрістен жеңіл жүгіріске көшу. | |мұрынмен дем алып, |
| |а) қолды артқа ұстап,өкшені алақанға |1` |ауыздан шығарып |
| |тигізу,зал | |жіберу керек. |
|II |ішімен бұрыштай жүгіру. | | |
| |б) қолды алға ұстап,тізені алақанға | | |
| |тигізе зал ішімен бұрыштай жүгіру. |2` | |
| |Жүгірістен жүріске көшу. | | |
| |Тынысты қалыпқа келтіру жаттығулары. | | |
| |Жүріп келе жатып 1-2 есебінде аяқтың | | |
| |ұшына көтеріліп,қол жоғарыда,демді терең| | |
| |ішке алып, 3-4 есебінде,қолымызды төмен |2` |жаттығу белгіленген |
| |түсіре демді шығарамыз. | |сызықтар аяқталғанша|
| |2-3 рет қайталау. | |жасала береді |
| | | | |
| |Бастаушы бір орында адымда! |2` |жүгіріп келген оқушы |
| |Сынып тоқта! 1-2! | |тыныс алу,яғни тыныс |
| |Солға! | |алу-ды орнына келтіру|
| | | |жаттығуларын өз |
| |Негізгі бөлім |3` |беттерімен жасау. |
| |Сыныпты зал шетіне ара қашықытығын ашып | | |
| |орналастыру; | | |
| |-Белгіленген жерге дейін жүгіріп барып | |қойылған кедергілерді|
| |еденге қол тигізіп кері жүгіріп келу; | |құлатпай өтуі тиіс |
| | |3` | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-қойылған кедергілер арасымен жүгіріп |3` | |
| |өтіп,белгі-лен ген жерге дейін | | |
| |барып,қайтарда да сол жолмен дәл солай | | |
| |кедергілер арасымен өтіп келесі оқушыға | | |
| |қол беру; |3` | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-дәл осы жаттығу,тек артқа қарап жүгіру | |оқушылар жаттығуды |
| |арқылы орындау; |4` |мүмкіндігінше дұрыс |
| | | |беріп, дұрыс |
| | | |қабылдауы қажет |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-қойылған кедергілер арасымен допты |4` | |
| |жерге бір қолмен ұрып отырып,белгі лен | | |
| |ген жерге дейін барып,қайтарда да сол | | |
| |жолмен дәл солай кедергілер арасымен | | |
| |өтіп келесі оқушыға допты кеуде тұсынан | | |
| |беру; | | |
| | |2` | |
| | | |. |
| | | | |
| | | | |
| |-қойылған кедергілер арасымен допты | | |
| |жерге ұрып екі қолға ауыстырып алып жүру| | |
| |арқылы белгі ленген жерге дейін | | |
| |барып,қайтарда да сол жолмен дәл солай | | |
| |кедергілер арасымен өтіп келесі оқушыға | | |
| |допты кеуде тұсынан беру; |3` | |
| | | | |
| | | | |
| | | |допты жерге түсірмей,|
| | |2` |шапшаң қозғалып, |
| | | |қолдан-қолға дәл |
| |-жұптасып,қапталмен жүгіріп отырып кеуде| |беріп орындау. |
| |тұсынан допты беру және | | |
| |қабылдау;(жаттығу зал шетіне дейін | | |
| |орындалып,қайтарда допты қолына ұстап | | |
| |жүгіріп келу) | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |жаттығу топтамаларын |
| | | |қайталап келу |
| | | | |
| |-дәл осы жаттығу допты жерге ұрып беру | | |
| |және қабылдау; | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|III| | | |
| |-допты кеуде тұсынан беру және қабылдау | | |
| |жаттығуын үш оқушы болып | | |
| |орындау(жаттығу залдың белгіленген | | |
| |жерінен дейін орындалады); | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-допты кеуде тұсынан жерге ұрып беру | | |
| |және қабыл-дап алу жаттығуын үш оқушы | | |
| |болып орындау (жаттығу залдың | | |
| |белгіленген жерінен дейін орында-лады); | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-екі топ бір-бірінің артына ара | | |
| |қашықтықты сақтай тұрып ,бірінші тұрған | | |
| |оқушы допты жоғары ұстап тұрып белгі | | |
| |берілген уақытта,допты артқа қарай | | |
| |беріп,соңғы оқушы екі аяғының астымен | | |
| |алдыңғы оқушыға беріп,жаттығу сол жақ | | |
| |қапталмен артқа беру арқылы жалғасып, оң| | |
| |жақ қапталмен арттан алға беріп,доп | | |
| |жаттығуды бастаған оқушының қолына | | |
| |тигенде аяқтау. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Кім шапшаң?». Екі команда да шеңбер | | |
| |болып тұрады. Белгі берісімен түгел топ | | |
| |«молдас» құрып отырулары керек. Соңына | | |
| |қалып қойған ойыншылар «айып» ретінде | | |
| |екбетімен жатып,шынтағын бүгіп-жазады. | | |
| |(10рет) Қай топтан «айыпкерлер» саны көп| | |
| |болса, сол команданың ұтылғаны. | | |
| | | | |
| |Қорытынды бөлім | | |
| | | | |
| |Сапқа тұрғызу. | | |
| |Сабақты қорытындылау. | | |
| |Бағалау. | | |
| |Үйге тапсырма беру. | | |


Ұқсас жұмыстар
Спорттық ойындар. баскетбол
Оқушыларды сапқа тұрғызу
Волейбол допты екі қолымен астынаң, үстінен қабылдау әдістері
Волейбол, волейбол сеткасы,доптар,ысқырғыш
Математика және спорт туралы
Допты қабылдау, қайтару әдістері
Волейболдан ашық сабақтар
Волейбол. допты астынан қабылдау және беру тәсілдері. 8-сынып
Допты жоғарыдан саусақпен алу Қарсыластың подачын төменнен қос-қолдың білегімен қабылдау. Волейбол ойынын дамыту
Қолды белге аяқтың сыртымен жүру
Пәндер