Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі
Файл қосу
Баскетболда допты беру және қабылдап алу. 9 сынып
«Бейнеу ауданы Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» ММ
Ашық сабақ
Тақырыбы: Допты беру және қабылдап алу
Сыныбы: 9 «Ә»
Пән мұғалімі: Ережепова Шырайгүл
Бейнеу
2013-2014 оқу жылы
Тақырыбы: Допты беру және қабылдап алу
Мақсаты: Допты беру және қабылдап алуды үйрету;
-допты алып жүруді жетілдіру;
-шапшаңдық пен жылдамдықты шыңдау.
Керекті құрал-жабдықтар:
ысқырғыш, уақыт өлшегіш,баскетбол доптары және
кедергілер.
Өтетін орны: спорт зал.
Өтетін уақыты: 24.01.2014 жыл
9 «Ә»сыныбы
|№ | Сабақ мазмұны |уақыты |әдістемелік нұсқаулар|
| | | | |
|I |Дайындық бөлімі. | | |
| | |1`30`` |Оқушылардың киіміне |
| |Сапқа тұру. | |көңіл бөлу,сабаққа |
| |Рапорт беру. |30`` |әзір- лігін қадағалау|
| |Сабақтың мақсатын түсіндіру. | |қажет. |
| |Назар аудару,тыңдау қабілетін арттыруға |3` | |
| |арнал- |2` | |
| |ған жаттығулар. | |алға қарап,денені тік|
| |Солға! |2` |ұста. |
| |Оңға! | | |
| |Артқа бұрыл! |2` |мүмкіндігінше тізені |
| |Сол жақ бағытта зал ішімен жәй жүріс, | |жоғары көтеру керек. |
| |Жүрістен жеңіл жүгіріске көшу. | |мұрынмен дем алып, |
| |а) қолды артқа ұстап,өкшені алақанға |1` |ауыздан шығарып |
| |тигізу,зал | |жіберу керек. |
|II |ішімен бұрыштай жүгіру. | | |
| |б) қолды алға ұстап,тізені алақанға | | |
| |тигізе зал ішімен бұрыштай жүгіру. |2` | |
| |Жүгірістен жүріске көшу. | | |
| |Тынысты қалыпқа келтіру жаттығулары. | | |
| |Жүріп келе жатып 1-2 есебінде аяқтың | | |
| |ұшына көтеріліп,қол жоғарыда,демді терең| | |
| |ішке алып, 3-4 есебінде,қолымызды төмен |2` |жаттығу белгіленген |
| |түсіре демді шығарамыз. | |сызықтар аяқталғанша|
| |2-3 рет қайталау. | |жасала береді |
| | | | |
| |Бастаушы бір орында адымда! |2` |жүгіріп келген оқушы |
| |Сынып тоқта! 1-2! | |тыныс алу,яғни тыныс |
| |Солға! | |алу-ды орнына келтіру|
| | | |жаттығуларын өз |
| |Негізгі бөлім |3` |беттерімен жасау. |
| |Сыныпты зал шетіне ара қашықытығын ашып | | |
| |орналастыру; | | |
| |-Белгіленген жерге дейін жүгіріп барып | |қойылған кедергілерді|
| |еденге қол тигізіп кері жүгіріп келу; | |құлатпай өтуі тиіс |
| | |3` | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-қойылған кедергілер арасымен жүгіріп |3` | |
| |өтіп,белгі-лен ген жерге дейін | | |
| |барып,қайтарда да сол жолмен дәл солай | | |
| |кедергілер арасымен өтіп келесі оқушыға | | |
| |қол беру; |3` | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-дәл осы жаттығу,тек артқа қарап жүгіру | |оқушылар жаттығуды |
| |арқылы орындау; |4` |мүмкіндігінше дұрыс |
| | | |беріп, дұрыс |
| | | |қабылдауы қажет |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-қойылған кедергілер арасымен допты |4` | |
| |жерге бір қолмен ұрып отырып,белгі лен | | |
| |ген жерге дейін барып,қайтарда да сол | | |
| |жолмен дәл солай кедергілер арасымен | | |
| |өтіп келесі оқушыға допты кеуде тұсынан | | |
| |беру; | | |
| | |2` | |
| | | |. |
| | | | |
| | | | |
| |-қойылған кедергілер арасымен допты | | |
| |жерге ұрып екі қолға ауыстырып алып жүру| | |
| |арқылы белгі ленген жерге дейін | | |
| |барып,қайтарда да сол жолмен дәл солай | | |
| |кедергілер арасымен өтіп келесі оқушыға | | |
| |допты кеуде тұсынан беру; |3` | |
| | | | |
| | | | |
| | | |допты жерге түсірмей,|
| | |2` |шапшаң қозғалып, |
| | | |қолдан-қолға дәл |
| |-жұптасып,қапталмен жүгіріп отырып кеуде| |беріп орындау. |
| |тұсынан допты беру және | | |
| |қабылдау;(жаттығу зал шетіне дейін | | |
| |орындалып,қайтарда допты қолына ұстап | | |
| |жүгіріп келу) | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |жаттығу топтамаларын |
| | | |қайталап келу |
| | | | |
| |-дәл осы жаттығу допты жерге ұрып беру | | |
| |және қабылдау; | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|III| | | |
| |-допты кеуде тұсынан беру және қабылдау | | |
| |жаттығуын үш оқушы болып | | |
| |орындау(жаттығу залдың белгіленген | | |
| |жерінен дейін орындалады); | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-допты кеуде тұсынан жерге ұрып беру | | |
| |және қабыл-дап алу жаттығуын үш оқушы | | |
| |болып орындау (жаттығу залдың | | |
| |белгіленген жерінен дейін орында-лады); | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |-екі топ бір-бірінің артына ара | | |
| |қашықтықты сақтай тұрып ,бірінші тұрған | | |
| |оқушы допты жоғары ұстап тұрып белгі | | |
| |берілген уақытта,допты артқа қарай | | |
| |беріп,соңғы оқушы екі аяғының астымен | | |
| |алдыңғы оқушыға беріп,жаттығу сол жақ | | |
| |қапталмен артқа беру арқылы жалғасып, оң| | |
| |жақ қапталмен арттан алға беріп,доп | | |
| |жаттығуды бастаған оқушының қолына | | |
| |тигенде аяқтау. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |«Кім шапшаң?». Екі команда да шеңбер | | |
| |болып тұрады. Белгі берісімен түгел топ | | |
| |«молдас» құрып отырулары керек. Соңына | | |
| |қалып қойған ойыншылар «айып» ретінде | | |
| |екбетімен жатып,шынтағын бүгіп-жазады. | | |
| |(10рет) Қай топтан «айыпкерлер» саны көп| | |
| |болса, сол команданың ұтылғаны. | | |
| | | | |
| |Қорытынды бөлім | | |
| | | | |
| |Сапқа тұрғызу. | | |
| |Сабақты қорытындылау. | | |
| |Бағалау. | | |
| |Үйге тапсырма беру. | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz