Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қосындыны санға бөлу
Сабақтың тақырыбы: Қосындыны санға бөлу.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың қосындыны санға бөлу тәсілдерін
пысықтауға арналған есептерді әр түрлі тәсілмен
шығаруға машықтандыру.
Дамытушылығы: Фигураның ауданын,периметрін табуға дағдыландыру
Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту арқылы
белсенділіктерін арттыру, өз бетінше жұм ыс істей білуге
талпындыру.
Тәрбиелік мәні: Шапшаңдыққа,тапқырлыққа,алғырлыққа және жарыс
арқылы тез дұрыс есептеуге үйрету
Типі: Жарыс сабақ:
Әдісі: сұрақ жауап,топпен жұмыс.
Көрнекілік: ребус, суреттер, эталон.
І.Ұйымдастыру кезеңі
1) Психологиялық дайындық
2) Ой шақыру
3) Үй тапсырмасын тексеру
ІІ.Жаңа сабақ
* Есте сақта
* Дәптермен жұмыс
* Көркем жазу
ІІІ. Оқулықпен жұмыс
* Тақтамен жұмыс
* Топпен жұмыс
IV. Математикалық диктант
V. Ойын <<Бинго>>
VІ. Жұптық жұмыс
VІІ. Сергіту сәті
VІІІ. Топпен жұмыс
ІХ. Ойын <<Алтын сандық>>
Х. Сәйкестендіру (топпен жұмыс)
ХІ. Өзіндік жұмыс
ХІІ. Қорытындылау
ХІІІ. Бағалау
ІХ. Үйге тапсырма
Сабақ барысы.
І.Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылардың оқу құралдарын даярлау
ә) Психологиялық дайындық
Оқущылардың зейінін, назарын жаттығулар орындау арқылы сабаққа аудару.
* Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жылуын, күн сәулесінің нұрын, жүрегімізге жақындатып, жүрегімізді жылумен толтырайық.
Күн жарығын алақанға саламын
Жүрегіме басып ұстап аламын
Ізгі әрі нәзік, жарық мейірімді
Болып кетер сонда дереу жан-жағым.
* Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.
* Ой шақыру.
Ребусты шешкізу.
ІІІ топ
ІІ топ
І топ
Суретті көрген кезде көз алдарыңа не елестеді?
Естеріңе не түсті?
ІІІ топ
ІІ топ
І топ
Табиғат
Білім
Бірлік
Бірлік, білім, табиғат туралы не білесіңдер?
І топ
Бірлігі жоқ ел тозады
Бірлігі күшті ел озады
ІІ топ
Білім қымбат, білу қиын
Білім инемен құдық қазғандай.
ІІІ топ
Табиғат, тіршіліксің тұнып тұрған
Сен күнсің, көтерілген күліп қырдан
Сен көлсің, сен ормансың, сен бұлақсың
Адамды сұлулыққа құнықтырған.
2.Үй тапсырмасын тексеру.
№6 Өрнектердің мәндерін тап
90:3+9:3 600:10+60:10 60*6+60
40:4+4:4 900:3+90:3 50*3+50
60:2+6*2 1000:5+100:5 40*2+40
Эталон бойынша тексеру.
ІІ.Жаңа сабақ
Есте сақта: 17,38,54,67,83,98.
Дәптермен жұмыс.
2
3
Көркем жазу.
саны.
Оқулықпен жұмыс.
Тақтамен жұмыс
№1.Разрядтық қосылғыштардың қосынды түрінде жаз.
І топ
ІІІ топ
ІІ топ
Қағазға жазып алдарыны беру
23,45. 42,67. 38, 90
20+3 40+2 30+8
2 онд 3 бірл 4 онд 2 бірл 3 онд 8 бірл
Топпен жұмыс
№2 Қосындыны санға бөлу ережесін пайдаланып өрнектердің мәндерін тап
І топ ІІ топ
(50+15):5 = (321+48):8=
(9+9):6 = (52+11):9 =
ІІІ топ
(19+17):4 =
(42+24):6 =
(42+24):6 =
Математикалық диктант
75және27сандарының айырмасын 3 есе арттыр
40және 16сандарының қосындысын 7 есе кеміт
420 және 6сандарының бөліндісін 9 есе арттыр
Ойын (Бинго)
1
2
3
4
Бинго
5
6
7
8
1
7
2
191
3
54
4
6
Бинго
5
80
6
16
7
96
8
49
* 42:6 7
* 843-652 191
* 42*3-36*2 54
* 54:Х 9 9
* 1САҒ 10МИН* 80МИН 80
* Тіктөртбұрыштың ұзындығы 6 ені 2см ,Әр түрлі тәсілмен
* (42-26)*(64-58) 96
* 72 49
Эталон бойынша тексеру
Жұптық жұмыс (Бірін - бірі тексеру )
№6 салыстыру
(18+14):2 * 18:2+14
45:5+20:5 * (45+20):5
Сергіту сәті
Қорбаңдаған аюдың
Құлпынайы көп екен.
Теріп-теріп алайық
Қалтамызға салайық.
Топтық жұмыс
№7 Өтілген матиралды бекіту мен қайталауға арналған жаттығулар
№7
А)Қияр-12кг ?
Қызанақ -15кг 3кг тұз
(12+15):3=27:3=9
Ә) 1.Алма -36кг ?
2.алма-24кг -6кг бөл.
(36+24):6=10
№8
5жәшік жүзім -40кг
7жәшік -?
40:5 =8
8*7= 56
Ойын <<Алтын сандық>>
125 саны шығу керек
62,38,25 78,23,24
49,47,29 75,35,15
Сәйкестендіру .(топпен жұмыс)
Сабақты қорытындылау. Өзіндік жұмыс.
Ұзындығы -9см. Ені -6см тіктөртбұрыштан бірдей 6шаршы қиып алынды.
Осы шаршылардың периметрін тап.
Р=3см+3см+3см+3см=12см
Р=(3+3)*2=12см
Бағалау. <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Үйге тапсырма: №5 Өрнектердің мәндерін тап. 201 бет.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың қосындыны санға бөлу тәсілдерін
пысықтауға арналған есептерді әр түрлі тәсілмен
шығаруға машықтандыру.
Дамытушылығы: Фигураның ауданын,периметрін табуға дағдыландыру
Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту арқылы
белсенділіктерін арттыру, өз бетінше жұм ыс істей білуге
талпындыру.
Тәрбиелік мәні: Шапшаңдыққа,тапқырлыққа,алғырлыққа және жарыс
арқылы тез дұрыс есептеуге үйрету
Типі: Жарыс сабақ:
Әдісі: сұрақ жауап,топпен жұмыс.
Көрнекілік: ребус, суреттер, эталон.
І.Ұйымдастыру кезеңі
1) Психологиялық дайындық
2) Ой шақыру
3) Үй тапсырмасын тексеру
ІІ.Жаңа сабақ
* Есте сақта
* Дәптермен жұмыс
* Көркем жазу
ІІІ. Оқулықпен жұмыс
* Тақтамен жұмыс
* Топпен жұмыс
IV. Математикалық диктант
V. Ойын <<Бинго>>
VІ. Жұптық жұмыс
VІІ. Сергіту сәті
VІІІ. Топпен жұмыс
ІХ. Ойын <<Алтын сандық>>
Х. Сәйкестендіру (топпен жұмыс)
ХІ. Өзіндік жұмыс
ХІІ. Қорытындылау
ХІІІ. Бағалау
ІХ. Үйге тапсырма
Сабақ барысы.
І.Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылардың оқу құралдарын даярлау
ә) Психологиялық дайындық
Оқущылардың зейінін, назарын жаттығулар орындау арқылы сабаққа аудару.
* Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жылуын, күн сәулесінің нұрын, жүрегімізге жақындатып, жүрегімізді жылумен толтырайық.
Күн жарығын алақанға саламын
Жүрегіме басып ұстап аламын
Ізгі әрі нәзік, жарық мейірімді
Болып кетер сонда дереу жан-жағым.
* Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.
* Ой шақыру.
Ребусты шешкізу.
ІІІ топ
ІІ топ
І топ
Суретті көрген кезде көз алдарыңа не елестеді?
Естеріңе не түсті?
ІІІ топ
ІІ топ
І топ
Табиғат
Білім
Бірлік
Бірлік, білім, табиғат туралы не білесіңдер?
І топ
Бірлігі жоқ ел тозады
Бірлігі күшті ел озады
ІІ топ
Білім қымбат, білу қиын
Білім инемен құдық қазғандай.
ІІІ топ
Табиғат, тіршіліксің тұнып тұрған
Сен күнсің, көтерілген күліп қырдан
Сен көлсің, сен ормансың, сен бұлақсың
Адамды сұлулыққа құнықтырған.
2.Үй тапсырмасын тексеру.
№6 Өрнектердің мәндерін тап
90:3+9:3 600:10+60:10 60*6+60
40:4+4:4 900:3+90:3 50*3+50
60:2+6*2 1000:5+100:5 40*2+40
Эталон бойынша тексеру.
ІІ.Жаңа сабақ
Есте сақта: 17,38,54,67,83,98.
Дәптермен жұмыс.
2
3
Көркем жазу.
саны.
Оқулықпен жұмыс.
Тақтамен жұмыс
№1.Разрядтық қосылғыштардың қосынды түрінде жаз.
І топ
ІІІ топ
ІІ топ
Қағазға жазып алдарыны беру
23,45. 42,67. 38, 90
20+3 40+2 30+8
2 онд 3 бірл 4 онд 2 бірл 3 онд 8 бірл
Топпен жұмыс
№2 Қосындыны санға бөлу ережесін пайдаланып өрнектердің мәндерін тап
І топ ІІ топ
(50+15):5 = (321+48):8=
(9+9):6 = (52+11):9 =
ІІІ топ
(19+17):4 =
(42+24):6 =
(42+24):6 =
Математикалық диктант
75және27сандарының айырмасын 3 есе арттыр
40және 16сандарының қосындысын 7 есе кеміт
420 және 6сандарының бөліндісін 9 есе арттыр
Ойын (Бинго)
1
2
3
4
Бинго
5
6
7
8
1
7
2
191
3
54
4
6
Бинго
5
80
6
16
7
96
8
49
* 42:6 7
* 843-652 191
* 42*3-36*2 54
* 54:Х 9 9
* 1САҒ 10МИН* 80МИН 80
* Тіктөртбұрыштың ұзындығы 6 ені 2см ,Әр түрлі тәсілмен
* (42-26)*(64-58) 96
* 72 49
Эталон бойынша тексеру
Жұптық жұмыс (Бірін - бірі тексеру )
№6 салыстыру
(18+14):2 * 18:2+14
45:5+20:5 * (45+20):5
Сергіту сәті
Қорбаңдаған аюдың
Құлпынайы көп екен.
Теріп-теріп алайық
Қалтамызға салайық.
Топтық жұмыс
№7 Өтілген матиралды бекіту мен қайталауға арналған жаттығулар
№7
А)Қияр-12кг ?
Қызанақ -15кг 3кг тұз
(12+15):3=27:3=9
Ә) 1.Алма -36кг ?
2.алма-24кг -6кг бөл.
(36+24):6=10
№8
5жәшік жүзім -40кг
7жәшік -?
40:5 =8
8*7= 56
Ойын <<Алтын сандық>>
125 саны шығу керек
62,38,25 78,23,24
49,47,29 75,35,15
Сәйкестендіру .(топпен жұмыс)
Сабақты қорытындылау. Өзіндік жұмыс.
Ұзындығы -9см. Ені -6см тіктөртбұрыштан бірдей 6шаршы қиып алынды.
Осы шаршылардың периметрін тап.
Р=3см+3см+3см+3см=12см
Р=(3+3)*2=12см
Бағалау. <<Екі жұлдыз, бір тілек>>
Үйге тапсырма: №5 Өрнектердің мәндерін тап. 201 бет.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz