Деңгейлік бағдарлама бойынша сабақтардың орта және қысқа мерзімді жоспарларының үлгісі

Деңгейлік бағдарлама бойынша құқық пәнінен өтетін
сабақтардың орта мерзімді жоспарының үлгісі
Инклюзивті білім беру
Адам мәселесі
Адам-мәдениетті
жасаушы
Оқыту үшін бағалау.
Мұғалім, өзін-өзі, топты бағалауы
Кластер жасау
Топқа бөлу, жұпқа бөлу, диалог
ОүБ
Сыни тұрғыдан ойлау
Эссе жазу
АКТ
Слайдтар, стикер, фломастер
Кесте жасау
Интерактивті тақта,
cтикер, фломастер
Қоғам ұғымы,
Қоғамдық қарым-қатынас туралы
Қоғам ұғымы
туралы білімдерін кеңейтті
Постер жасау
АКТ, фломастер,
стикер.
Бағалау бетшелері
Қысқа мерзімді сабақ жоспарлары
1-тапсырма.
Топтық жұмыс.
Мәдениет сөзіне ассоциация арқылы сөздер жазу.
2-модуль. Сын турғысынан ойлау
2-тапсырма. Топтық жұмыс.
Адам. Өмір Мәдениет сөздерін
байланыстыра отырып шағын әңгіме құрастыру. Диалог
2-модуль. Сын тұрғысынан ойлау
5-модуль. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
3-тапсырма.
Адам және мәдениет туралы деректерді топтастыру.
4-модуль. Оқу мен оқытуда АКТ пайдалану.
4-тапсырма. Мәдениет тақырыбына берілген тапсырманы сәйкестендіру.
Диалог, топтық әңгіме
1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
2-модуль. Сын тұрғысынан ойлау.
Ұйымдастыру Сыныппен байланыс орнату
Өткен сабақты еске түсіру.
Топқа бөлу
Сыныптың білім деңгейін анықтау
Жаңа сабақ тақырыбына байланысты сұрақтар
Сабаққа кіріспе
Сабақ әрекетін қызықтыру
Логикалық ойлауға жетелеу.
1. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу.
Мұғалім:-жақсы демалдыңыздарма? Оқушы: жақсы демалдық.
Үй тапсырмасын сұрау:
Өткен сабақта не өттік?:
Адамның қызметі неге тәуелді?
Оқушы: Адамның күнделікті іс-әрекетіне, айнала қоршаған ортамен байланысына.
Оқушыларды түстер арқылы топқа бөлу.
Сынып ережесін шығару. Оқушылар сынып ережесін құрды.
Мұғалім. Адам туралы не білесің? Оқушы. Жер бетіндегі саналы тіршілік иесі.
Мұғалім:
-Адам қызметінің мәнділігі айнала қоршаған орта үшін қаншалқты маңызды.
-Адам қызметінің нәтижесі неде?
Оқушылар
-Адам қызметі қоршаған орта үшін маңызы зор.
-Адам қызметінің нәтижесі мәдениетте.
Тұсаукесер. Миға шабуыл
Мәдениет дегеніміз не?
Мәдениетті кім жасайды?сұрағына ойлану
Мәдениет туралы әр топтан бір сөйлем айту.
1-минут.
1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
4-минут.
2-модуль. Сын тұрғысынан ойлау.
1-минут.
1- модуль. Сын тұрғысынан ойлау.
2-минут.
2-модуль. сын тұрғысынан ойлау.
2-минут.
2-модуль. Сын тұрғысынан ойлау.
2-минут.
2-модуль. Сын тұрғысынан ойлау.
1-минут.
2-модуль. Сын тұрғысынан ойлау.
Сабақ мақсатын анықтау
Сабақ мақсатының жүзеге асуы.
Түсіну кезеңі.
Сергіту сәті.
Жинақтау
Формативті бағалау.
Үйрену мақсаты мен табыс критерийін анықтау
1-тапсырма.
-Мәдениет сөзіне ассоциация құрастыру.
2-тапсырма.
Мәдениет туралы шағын әңгіме құрастыру.
3-тапсырма. Деректерді топтастыру.
4-тапсырма.
Мұғалім. Берілген сөздерді сәкестендіру.
Адам - орта
Мәдениет -жасаушы
Мәдени -рухани және матер
Видеоролик арқылы сергіту жаттығуларын жасау.
Оқушылар өзін-өзі бағалайды, топты бағалайды.
Мұғалім оқушыны бағалайды
3-минут.
2-модуль. сын тұрғысынан ойлау.
2-минут
2-модуль. сын тұрғысынан ойлау.
2-минут
2-модуль. сын тұрғысынан ойлау.
2- минут
4-модуль . АКТ
1- минут
1-минут
1-тапсырма.
Қарым қатынас сөзіне балама табу. Диалог
2-модуль Сыни тұрғыдан ойлау
2. Мәтінмен жұмыс.
1-модуль Оқытумен оқудағы жаңа тәсілдер.
3-тапсырма. Ойын" 10 сұрақ.
5-модуль. Дарынды және талантты балаларды анықтау.
4-тапсырма.
Тақырыпқа сай суреттермен жұмыс.
Шағын әңгіме құрастыру.
6-модуль. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Ұйымдастыру
Сыныппен байланыс орнату
Өткен сабақты еске түсіру.
Топқа бөлу.
Сыныптың білім деңгейін анықтау.
Жаңа сабақ тақырыбына байланысты сұрақтар.
Сабаққа кіріспе
Сабақ әрекетін қызықтыру
Логикалық ойға жетелеу
Сабақ мақсатын
анықтау
Сабақ мақсатының жүзеге асуы.
Түсіну кезеңі.
Сергіту сәті
Жинақтау
Формативті бағалау
Рефлексия
Келесі тапсырма
Ұйымдастыру
Оқушылармен амандасу.
Оқушыларды түгендеу.
Мұгалім: Жақсы демалдыңыздарма.
Оқушылар: Жақсы демаладық.
Үй тапсырмасын сұрау.
Мұғалім. -Өткен сабақта не өттік.
-Қарым қатынас әлемін қалай түсіндіңіздер?
Оқушы. Қарым қатынас туралы.
-Адам қарым қатынас арқылы өзара және әлеммен байланыс жасайды.
Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.
Мұгалім:Адам қарым қатынаста нені басшылыққа алады?
Оқушы. Мәдени құндылықтарды.
Мұғалім. Қарым қатынас адамдарға не үшін керек?
Оқушы:
-Күнделікті өмір сүру үшін.
-Байланыс жасау үшін.
-Әлемді тану үшін.
Тұсаукесер
10 сұрақ ойынын ойнату.
Суреттер бойынша сөйлем айту
Үйрену мақсаты мен табыс критерийін анықтау.
-Нақты сөйлеу.
-Ұғымдардың мазмұнын ашу.
1-тапсырма
Ұжым сөзіне балама сөздер табу.
2-тапсырма.
Инсерт тәсілі бойынша мәтінмен жұмыс.
3-тапсырма
10 сұрақ ойыныбойынша мәтіннің мәнін ашу.
Сергіту сәті.
Оқушыларды сергіту жұмыстарын жүргізу.
4-тапсырма.
Тақырыпқа сай суреттер салу.
Оқушылар өзін өзі, топты бағалайды.
Мұғалім оқушыларды бағалайды.
Смайликтер арқылы бағаланды
Эссе. "Менің қарым-қатынас әлемім"
1-минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
4-минут. 1-модуль. оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог
1-минут. 1модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Топққа бөлу.
2-минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Топқа бөлу.
2минут. 1-модуль. Оқу мен оқудағы жаңа тәсілдер. Топқа бөлу.
3-минт. АКТ модульі. Интер тақта.
2-минут. Сын тұрғысын ойлау. Диалог.
2-минут. Сын тұрғысынан ойлау.
5-минут
5-минут. 2-модуль. сын тұрғысынан ойлау.
10 минут. оқушылардың жас ерекшеліктерін
3-минут.
4-модул. АКТ
2-минут
2-модуль. Сыни тұрғыдан ойлау.
Диалог /топтық жұмыс.
2-минут
3-модул. ОүБ және ОБ
1-минут
1-тапсырма.
"Ғажайып алаң"
Ұжым туралы сұрақтарға жауап беру.
2-модуль. Сын тұрғысынан ойлау
2-тапсырма.
Ұжымдағы қарым қатынас үрдісіне интернеттен материалдар табу
-Диалог.
2-модуль. сын тұрғысынан ойлау. 4-модуль Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану.
3-тапсырма. Ұжымдық қарым-қатынағы туралы мақал -мәтел табу.
/Сыпайылық, әдептілік/
Топтық әңгіме.
5-модуль. Талантты және дарынды балаларды оқыту.
4- тапсырма.
Ұжымдағы ресми қарым қатынас туралы рольге бөліп көрсету.
2-модуль Сын тұрғысынан ойлау.
1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
Ұйымдастыру
Сыныппен байланыс орнату.
Өткен сабақты еске түсіру
Топқа бөлу
Сыныптың білм деңгейін анықтау
Жаңа сабақ тақырыбына байланысты сұрақтар.
Сабаққа кіріспе
Сабақ әрекеттін қызықтыру
Тұсаукесер
Логикалық ойлауға жетелеу
Сабақ мақсатын анықтау
Сабақ мақсатының жүзеге асуы.
Түсіну кезеңі.
Сергіту сәті.
Жинақтау.
Формативті бағалау.
1. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасу.
Оқушыларды түгендеу.
Үй тапсырмасын сұрау
Мұғалім-Өткен сабақта не өттік?
Сыпайылық, әдептілік мәдениеттілік ұғымдарына не айтасындар?
Оқушы: ұжым, жеке адамдар арасындағы қарым қатынас күнделікті іс-әрекет аясында атқарылып жатады?
Оқушылар геометриялық фигуралар арқылы бөлінді
Сынып ережелерін басшылыққа алу.
Мұғалім:Абай, Шәкәрім; Ыбырай өлеңдеріндегі моральдық құндылықтарды атап бере аласындарма?
Оқушылар: адамгершілік, адалдық, шыншылдық, білімділік, ар-ұят.
Мұғалім.
-Қарым -қатынас мәдениетін қалай түсінесін?
-Қарым қатынастың формаларын ата?
Оқушы:
Қарым қатынас-адамдардың өзара әрекеттесу формасы, өзара ақпарат алмасу және эмоциялық қатынас актісі.
Ұжымдағы адамдар, ұжымдық қатынастар туралы слайдттар көрсету.
Ұжым, ұжымдық қарым қатынас туралы әр топтан сөздер айту.
Үйрену мақсаты мен табыс крийтериін анықтау.
Мұғалім оқушыларға сұрақ қоя отырып. өтілетін сабақтың мақсатын, критерийін анықтап алады.
1-тапсырма . Ұжым сөзіне "Ғажайып алаң" ойыны арқылы
2-тапсырма. Ұжым туралы интернеттн материалдар іздеп тапты. өзара ой бөлісті.
3-тапсырма. Ұжым қарым қатынас туралы шағын әңгіме құрастырды
Оқушылар "Жемістер ойыны арқылы сергіту жаттығуларын жасады.
4-тапсырма Әртүрлі еңбек ұжымдарындағы ресми қарым қатынасты рольге бөліп көрсетті.
1-минут. 2-модуль Сын тұрғысынан ойлау
4-минут. 2модуль. Сын тұрғысынан ойлау.
Диалог
1-минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. топқа бөлу.
2-минут. Сын тұрғысынан ойлау.
2-минут. Сын тұрғысынан
ойлау.
3-минут. АКТ модульі
Интерактивті тақта
2-модуль. 2-Сын тұрғысынан ойлау.
Диалог. топтық әңгіме
2-минут.
1 модуль
5минут. 5-модуль
5-минут. 6-модуль.
5минут. 4-модуль.
2 минут
Рефлексия.
Келесі тапсырма
Оқушылар өзін-өзі бағалау, топты бағалауы.
Мұғалім оқушыларды бағалайды.
"Алма ағашы" оқушыларәртүрлі алмалармен бағалады.
Ұжым тақырыбына кластер жасау.
3-минут 2-модульжәне 4 1-модуль
1-минут. 4-модуль.
1-минут2-модуль.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz