Деңгейлік бағдарлама бойынша сабақтардың орта және қысқа мерзімді жоспарларының үлгісі

Деңгейлік бағдарлама бойынша құқық пәнінен өтетін

сабақтардың орта мерзімді жоспарының үлгісі

Тарау-дың аты
Сабақтың тақырыбы
Сабақтың мақсаты
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Күтілетін нәтиже
Оүб мен ОБ

Инклюзивті білім беру

Ресурстар
Тарау-дың аты:

Адам мәселесі

Сабақтың тақырыбы:

Адам-мәдениетті

жасаушы

Сабақтың мақсаты: Мәдениет ұғымы, адамның мәдениетті жасаушы екендігін үйренді
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: АКТ модулі, интерактивті тақта. Оқытудың жаңа әдіс-тәсілдері. Топқа бөлу. Сыни тұрғыдан ойлау
Күтілетін нәтиже: Оқушылар мәдениет және оның ролі туралы толық түсінді
Оүб мен ОБ:

Оқыту үшін бағалау.

Мұғалім, өзін-өзі, топты бағалауы

Инклюзивті білім беру:

Кластер жасау

Ресурстар: АКТ интерак-тивті тақта, компьютер, стикер, фломастер
Тарау-дың аты: Адамдар-дың өзара қатынас әлемі
Сабақтың тақырыбы: Адамдар арасындағы қарым-қатынас түрлері, қатынас мәнін ашты
Сабақтың мақсаты:

Топқа бөлу, жұпқа бөлу, диалог

ОүБ

Сыни тұрғыдан ойлау

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Адамдар арасындағы қарым-қатынас мәнін түсінді
Күтілетін нәтиже: Оқыту үшін бағалау, мұғалімнің топты бағалауы
Оүб мен ОБ:

Эссе жазу

Инклюзивті білім беру:

АКТ

Слайдтар, стикер, фломастер

Тарау-дың аты: Ұжымда-ғы адам
Сабақтың тақырыбы: Ұжымдағы адам, ұжымдық қарым-қатынас туралы білді
Сабақтың мақсаты: Оқытудың жаңа тәсілдері. Ұжымдағы қарым-қатынас, ұжымдық байланыс, өзара түсіністік туралы үйрену. Сыни тұрғыдан ойлау
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Ұжыммен қарым-қатынастың мәнін ашты
Күтілетін нәтиже: Оқыту үшін бағалау: мұғалім, өзін өзі, топты бағалауы
Оүб мен ОБ:

Кесте жасау

Инклюзивті білім беру:

Интерактивті тақта,

cтикер, фломастер

Тарау-дың аты: Қоғам ұғымы
Сабақтың тақырыбы:

Қоғам ұғымы,

Қоғамдық қарым-қатынас туралы

Сабақтың мақсаты: Оқытудың жаңа тәсілдері. Топқа бөліну, жұпқа бөліну, жас ерекшеліктері модулі. Сыни тұрғыдан ойлау
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Қоғам ұғымы

туралы білімдерін кеңейтті

Күтілетін нәтиже: Оқыту үшін бағалау: мұғалім, өзін-өзі, топты бағалауы
Оүб мен ОБ:

Постер жасау

Инклюзивті білім беру:

АКТ, фломастер,

стикер.

Бағалау бетшелері

Қысқа мерзімді сабақ жоспарлары

Апта 5
Күні
Сабақ
Апта5: Сабақтың тақырыбы
Күні: Адам-мәдениетті жасаушы.
Апта5: Ресурстар
Күні: 9сынып оқулығы, компьютерлік тұсаукесер, интерактивті тақта, фломастер, стикерлер.
Апта5: Міндеті
Күні: Білімділік: Адам - мәдениеттің жасаушысы екендігін түсіндіру.
Апта5:
Күні: Дамытушылық:Оқушылардың білімділік дағдысының дамуы мен ойлау қызметінің тәсілдерін дамытуды жалғастыру: салыстыру, талдау, жинақтау, шығармашылық ойлауын дамыту. Тәрбиелік:бір-біріне деген сыйластық қарым-қатынасын қалыптастыруға жұмыстану.
Апта5: Мақсаты
Күні: Тақырыптың негізгі ойын түсіндіру.
Апта5: Тапсырмалар
Күні:

1-тапсырма.

Топтық жұмыс.

Мәдениет сөзіне ассоциация арқылы сөздер жазу.

2-модуль. Сын турғысынан ойлау

Сабақ:

2-тапсырма. Топтық жұмыс.

Адам. Өмір Мәдениет сөздерін

байланыстыра отырып шағын әңгіме құрастыру. Диалог

2-модуль. Сын тұрғысынан ойлау

5-модуль. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

Апта5:

3-тапсырма.

Адам және мәдениет туралы деректерді топтастыру.

4-модуль. Оқу мен оқытуда АКТ пайдалану.

Күні:

4-тапсырма. Мәдениет тақырыбына берілген тапсырманы сәйкестендіру.

Диалог, топтық әңгіме

1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

2-модуль. Сын тұрғысынан ойлау.

Апта5:
Күні: Сергіту сәті. 4- модуль АКТ
Апта5: Оқу нәтижесі:
Күні: Адам іс-әрекетінің мәні және айналаға әсері туралы түсінді
Апта5: Кейінгі тапсырма
Күні: Мәдениет тақырыбына постер салу.
Апта5: Бағалау
Күні: Өзін-өзі бағалау, топтық бағалау, мұғалімнің бағалауы.
Апта5: Кері байланыс
Күні: Смайликтер арқылы бағалау
Апта5: Топтар бірін-бірі бағалау
Сабақтың этаптары
Мұғаліммен оқушының іс-әрекеттері
Модульдер мен уақыт
Сабақтың этаптары:

Ұйымдастыру Сыныппен байланыс орнату

Өткен сабақты еске түсіру.

Топқа бөлу

Сыныптың білім деңгейін анықтау

Жаңа сабақ тақырыбына байланысты сұрақтар

Сабаққа кіріспе

Сабақ әрекетін қызықтыру

Логикалық ойлауға жетелеу.

Мұғаліммен оқушының іс-әрекеттері:

1. Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушылармен амандасу. Оқушыларды түгендеу.

Мұғалім:-жақсы демалдыңыздарма? Оқушы: жақсы демалдық.

Үй тапсырмасын сұрау:

Өткен сабақта не өттік?:

Адамның қызметі неге тәуелді?

Оқушы: Адамның күнделікті іс-әрекетіне, айнала қоршаған ортамен байланысына.

Оқушыларды түстер арқылы топқа бөлу.

Сынып ережесін шығару. Оқушылар сынып ережесін құрды.

Мұғалім. Адам туралы не білесің? Оқушы. Жер бетіндегі саналы тіршілік иесі.

Мұғалім:

-Адам қызметінің мәнділігі айнала қоршаған орта үшін қаншалқты маңызды.

-Адам қызметінің нәтижесі неде?

Оқушылар

-Адам қызметі қоршаған орта үшін маңызы зор.

-Адам қызметінің нәтижесі мәдениетте.

Тұсаукесер. Миға шабуыл

Мәдениет дегеніміз не?

Мәдениетті кім жасайды?сұрағына ойлану

Мәдениет туралы әр топтан бір сөйлем айту.

Модульдер мен уақыт:

1-минут.

1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

4-минут.

2-модуль. Сын тұрғысынан ойлау.

1-минут.

1- модуль. Сын тұрғысынан ойлау.

2-минут.

2-модуль. сын тұрғысынан ойлау.

2-минут.

2-модуль. Сын тұрғысынан ойлау.

2-минут.

2-модуль. Сын тұрғысынан ойлау.

1-минут.

2-модуль. Сын тұрғысынан ойлау.

Сабақтың этаптары:

Сабақ мақсатын анықтау

Сабақ мақсатының жүзеге асуы.

Түсіну кезеңі.

Сергіту сәті.

Жинақтау

Формативті бағалау.

Мұғаліммен оқушының іс-әрекеттері:

Үйрену мақсаты мен табыс критерийін анықтау

1-тапсырма.

-Мәдениет сөзіне ассоциация құрастыру.

2-тапсырма.

Мәдениет туралы шағын әңгіме құрастыру.

3-тапсырма. Деректерді топтастыру.

4-тапсырма.

Мұғалім. Берілген сөздерді сәкестендіру.

Адам - орта

Мәдениет -жасаушы

Мәдени -рухани және матер

Видеоролик арқылы сергіту жаттығуларын жасау.

Оқушылар өзін-өзі бағалайды, топты бағалайды.

Мұғалім оқушыны бағалайды

Модульдер мен уақыт:

3-минут.

2-модуль. сын тұрғысынан ойлау.

2-минут

2-модуль. сын тұрғысынан ойлау.

2-минут

2-модуль. сын тұрғысынан ойлау.

2- минут

4-модуль . АКТ

1- минут

1-минут

Апта
Күні: 14. 10.
Сабақ
Апта: Сабақтың тақырыбы
Күні: 14. 10.: Адамдардың өзара қатынас әлемі.
Сабақ:
Апта: Ресурстар:
Күні: 14. 10.: Құқық пәні оқулығы, интерақта. стикерлер, фломастер.
Апта: Міндеті
Күні: 14. 10.: 1. Адамдардың өзара қарым қатынасы туралы түсіну. 2. Дамытушылық:Оқушылардың ойлау дағдысының дамуымен ойлау қызыметінің тәсілдерін дамыту салыстыру, талдау, жинақтау, шығармашылық ойлауын дамыту. Өзара сыйластық қарым қатынасын қалыптастыру.
Апта: Мақсаты
Күні: 14. 10.: Өзара қарым қатынаспен танысу
Апта: Тапсырмалар
Күні: 14. 10.:

1-тапсырма.

Қарым қатынас сөзіне балама табу. Диалог

2-модуль Сыни тұрғыдан ойлау

Сабақ:

2. Мәтінмен жұмыс.

1-модуль Оқытумен оқудағы жаңа тәсілдер.

Апта:

3-тапсырма. Ойын" 10 сұрақ.

5-модуль. Дарынды және талантты балаларды анықтау.

Күні: 14. 10.:

4-тапсырма.

Тақырыпқа сай суреттермен жұмыс.

Шағын әңгіме құрастыру.

6-модуль. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.

Апта:
Күні: 14. 10.: Сергіту сәті 4-модуль АКТ
Апта: Оқу нәтижесі
Күні: 14. 10.: Өзара қарым қатынас әрекеттерімен танысты
Апта: Кейінгі тапсырма
Күні: 14. 10.: Эссе. менің қарым қатынас әлемім.
Апта: Бағалау
Күні: 14. 10.: Формативтік бағалау: өзін-өзі бағалау, топтық бағалау, мұғалімнің бағалауы.
Сабақтың этаптары
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Модульдер мен уақыт
Сабақтың этаптары:

Ұйымдастыру

Сыныппен байланыс орнату

Өткен сабақты еске түсіру.

Топқа бөлу.

Сыныптың білім деңгейін анықтау.

Жаңа сабақ тақырыбына байланысты сұрақтар.

Сабаққа кіріспе

Сабақ әрекетін қызықтыру

Логикалық ойға жетелеу

Сабақ мақсатын

анықтау

Сабақ мақсатының жүзеге асуы.

Түсіну кезеңі.

Сергіту сәті

Жинақтау

Формативті бағалау

Рефлексия

Келесі тапсырма

Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Ұйымдастыру

Оқушылармен амандасу.

Оқушыларды түгендеу.

Мұгалім: Жақсы демалдыңыздарма.

Оқушылар: Жақсы демаладық.

Үй тапсырмасын сұрау.

Мұғалім. -Өткен сабақта не өттік.

-Қарым қатынас әлемін қалай түсіндіңіздер?

Оқушы. Қарым қатынас туралы.

-Адам қарым қатынас арқылы өзара және әлеммен байланыс жасайды.

Оқушыларды геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.

Мұгалім:Адам қарым қатынаста нені басшылыққа алады?

Оқушы. Мәдени құндылықтарды.

Мұғалім. Қарым қатынас адамдарға не үшін керек?

Оқушы:

-Күнделікті өмір сүру үшін.

-Байланыс жасау үшін.

-Әлемді тану үшін.

Тұсаукесер

10 сұрақ ойынын ойнату.

Суреттер бойынша сөйлем айту

Үйрену мақсаты мен табыс критерийін анықтау.

-Нақты сөйлеу.

-Ұғымдардың мазмұнын ашу.

1-тапсырма

Ұжым сөзіне балама сөздер табу.

2-тапсырма.

Инсерт тәсілі бойынша мәтінмен жұмыс.

3-тапсырма

10 сұрақ ойыныбойынша мәтіннің мәнін ашу.

Сергіту сәті.

Оқушыларды сергіту жұмыстарын жүргізу.

4-тапсырма.

Тақырыпқа сай суреттер салу.

Оқушылар өзін өзі, топты бағалайды.

Мұғалім оқушыларды бағалайды.

:
:
:
:
:
:

Смайликтер арқылы бағаланды

Эссе. "Менің қарым-қатынас әлемім"

Модульдер мен уақыт: Оқушының аты -жөні
Бүгінгі сабаққа қатысуы
Топтық баға
Жұптық баға
Жалпы ұпай саны
Бағасы

1-минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

4-минут. 1-модуль. оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог

1-минут. 1модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Топққа бөлу.

2-минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Топқа бөлу.

2минут. 1-модуль. Оқу мен оқудағы жаңа тәсілдер. Топқа бөлу.

3-минт. АКТ модульі. Интер тақта.

2-минут. Сын тұрғысын ойлау. Диалог.

2-минут. Сын тұрғысынан ойлау.

5-минут

5-минут. 2-модуль. сын тұрғысынан ойлау.

10 минут. оқушылардың жас ерекшеліктерін

3-минут.

4-модул. АКТ

2-минут

2-модуль. Сыни тұрғыдан ойлау.

Диалог /топтық жұмыс.

2-минут

3-модул. ОүБ және ОБ

1-минут

Сабақтың этаптары:
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Модульдер мен уақыт:
Сабақтың этаптары:
Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Модульдер мен уақыт:
Апта
Күні: 21. 10
Сабақ 3
Апта: Сабақтың тақырыбы:
Күні: 21. 10: Ұжымдағы адам
Апта: Ресурстар:
Күні: 21. 10: 9 сынып оқулығы, компьютер, видео, интертақта, фломастер, стикерлер.
Апта: Міндеті:
Күні: 21. 10: Білімділік: Ұжым, ұжымдағы адамтуралы түсінік беру. Дамытушылық. оқушылардың ойлау дағдыларын дамыту: жалғастыру, дамыту, салыстыру, талдату. жинақтау. шығармашылық ойлауын дамыту.
Апта: Мақсаты:
Күні: 21. 10: Ұжым, ұжымдағы адам туралы білу.
Апта: Тапсырмалар
Күні: 21. 10:

1-тапсырма.

"Ғажайып алаң"

Ұжым туралы сұрақтарға жауап беру.

2-модуль. Сын тұрғысынан ойлау

Сабақ 3:

2-тапсырма.

Ұжымдағы қарым қатынас үрдісіне интернеттен материалдар табу

-Диалог.

2-модуль. сын тұрғысынан ойлау. 4-модуль Оқыту мен оқуда АКТ-ны пайдалану.

Апта:

3-тапсырма. Ұжымдық қарым-қатынағы туралы мақал -мәтел табу.

/Сыпайылық, әдептілік/

Топтық әңгіме.

5-модуль. Талантты және дарынды балаларды оқыту.

Күні: 21. 10:

4- тапсырма.

Ұжымдағы ресми қарым қатынас туралы рольге бөліп көрсету.

2-модуль Сын тұрғысынан ойлау.

1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

Апта:
Күні: 21. 10: Сергіту сәті.
Апта: Оқу нәтижесі:
Күні: 21. 10: Ұжым, ұжымдық қарым қатынаспен танысады.
Апта: Кейінгі тапсырма
Күні: 21. 10: Сөйлеу мәдениеті туралы шығарма жазу.
Апта: Бағалау.
Күні: 21. 10: Формативті бағалау, өзін-өзі бағалау, топтық бағалау,
Апта: Кері байланыс
Күні: 21. 10: Смайликтер арқылы бағалау.
Сабақтың жүрісі
Сабақтың жүрісі: Сабақтың этаптары
: Мұғалім мен оқушының іс-әректі
: Модульдер менуақыты
Сабақтың жүрісі:

Ұйымдастыру

Сыныппен байланыс орнату.

Өткен сабақты еске түсіру

Топқа бөлу

Сыныптың білм деңгейін анықтау

Жаңа сабақ тақырыбына байланысты сұрақтар.

Сабаққа кіріспе

Сабақ әрекеттін қызықтыру

Тұсаукесер

Логикалық ойлауға жетелеу

Сабақ мақсатын анықтау

Сабақ мақсатының жүзеге асуы.

Түсіну кезеңі.

Сергіту сәті.

Жинақтау.

Формативті бағалау.

:

1. Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушылармен амандасу.

Оқушыларды түгендеу.

Үй тапсырмасын сұрау

Мұғалім-Өткен сабақта не өттік?

Сыпайылық, әдептілік мәдениеттілік ұғымдарына не айтасындар?

Оқушы: ұжым, жеке адамдар арасындағы қарым қатынас күнделікті іс-әрекет аясында атқарылып жатады?

Оқушылар геометриялық фигуралар арқылы бөлінді

Сынып ережелерін басшылыққа алу.

Мұғалім:Абай, Шәкәрім; Ыбырай өлеңдеріндегі моральдық құндылықтарды атап бере аласындарма?

Оқушылар: адамгершілік, адалдық, шыншылдық, білімділік, ар-ұят.

Мұғалім.

-Қарым -қатынас мәдениетін қалай түсінесін?

-Қарым қатынастың формаларын ата?

Оқушы:

Қарым қатынас-адамдардың өзара әрекеттесу формасы, өзара ақпарат алмасу және эмоциялық қатынас актісі.

Ұжымдағы адамдар, ұжымдық қатынастар туралы слайдттар көрсету.

Ұжым, ұжымдық қарым қатынас туралы әр топтан сөздер айту.

Үйрену мақсаты мен табыс крийтериін анықтау.

Мұғалім оқушыларға сұрақ қоя отырып. өтілетін сабақтың мақсатын, критерийін анықтап алады.

1-тапсырма . Ұжым сөзіне "Ғажайып алаң" ойыны арқылы

2-тапсырма. Ұжым туралы интернеттн материалдар іздеп тапты. өзара ой бөлісті.

3-тапсырма. Ұжым қарым қатынас туралы шағын әңгіме құрастырды

Оқушылар "Жемістер ойыны арқылы сергіту жаттығуларын жасады.

4-тапсырма Әртүрлі еңбек ұжымдарындағы ресми қарым қатынасты рольге бөліп көрсетті.

:

1-минут. 2-модуль Сын тұрғысынан ойлау

4-минут. 2модуль. Сын тұрғысынан ойлау.

Диалог

1-минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. топқа бөлу.

2-минут. Сын тұрғысынан ойлау.

2-минут. Сын тұрғысынан

ойлау.

3-минут. АКТ модульі

Интерактивті тақта

2-модуль. 2-Сын тұрғысынан ойлау.

Диалог. топтық әңгіме

2-минут.

1 модуль

5минут. 5-модуль

5-минут. 6-модуль.

5минут. 4-модуль.

2 минут

Сабақтың жүрісі:

Рефлексия.

Келесі тапсырма

:

Оқушылар өзін-өзі бағалау, топты бағалауы.

Мұғалім оқушыларды бағалайды.

"Алма ағашы" оқушыларәртүрлі алмалармен бағалады.

Ұжым тақырыбына кластер жасау.

:

3-минут 2-модульжәне 4 1-модуль

1-минут. 4-модуль.

1-минут2-модуль.


Ұқсас жұмыстар
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Басбармақпен бағалау
Оқыту тәжірибесін жетілдіру үшін мұғалім біліктілігін арттыру
Коучинг сабақ өткізу
Орта мерзімді даму жоспары
Бөлшектерді қысқарту
Күтілетін нәтиже
Сабақ жоспарларының түрлері
Мектептегі тәжірибе кезіндегі желілік қауымдастықты құру жоспары
Өмірмен байланыстырылған сабақтардың тиімділігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz