Полисахаридтер, 11 сынып

Сабақтың тақырыбы : Полисахаридтер

Сабақтың мақсаты: полисахаридтердің моносахаридтерден айырмашылығы, жіктелуі жайлы білімді жинақтау, крахмал мен целлюлозаның химиялық, физикалық қасиеттері, табиғатта таралуы, полисахаридтердің биологиялық маңызы жайлы қарастыру.

Сабақтың міндеттері:

Мұғалім үшін:

  • Оқушылардың берілген тақырып бойынша білім білік дағдысын қалыптастыру;
  • Жаңа материалмен оқытылған материалдар арасындағы байланысты анықтап табуға үйрету, логикалық ойлау қабілетін дамыту, білімді тек жаттанды түрде есте сақтамай, білімді тек терең ой арқылы қабылдауға жағдай жасау;
  • Білімге деген қызығушылығын ояту, өзін- өзі бағалай білуге дағдыландыру, практикалық еңбек пен мәдени ақыл-ой мәдениетін қалыптастыру;

Оқушы үшін:

  • Крахмал мен целлюлозаны мысалға ала отырып, табиғи полимер жайлы ұғымды тереңірек түсіну. Олардың құрамы, құрылысы, қасиеттерін қарастырып, қолданылуын білу. Көмірсутектерді салыстыра отырып сипаттай білу, тотығуы, гидролиз өнімдерін, организмде крахмалдың қоректік зат ретінде сіңірілуін түсіну.
  • Оқытылған материалмен жаңа материал арасындағы байланысты анықтап, ойын толық жеткізе білу, туындаған проблемалық ситуацияның шешімін таба білу, басқа адамды тыңдай білу (жауаптарды рецензиялауға және өзінің жауабын өзін-өзі рецензиялауға) үйрету;
  • Практикалық еңбек пен ақыл-ой мәдениетін қалыптастыру, өзінің іс-әрекетіне адекватты түрде баға беру;

Сабақтың түрі: Жаңа сабақты түсіндіру.

Құрал-жабдықтар: үлестірмелі тесттер, өзін-өзі бағалау парағы, қосымша баспа

материалдары, сызбалар, бейнекөрсетілімдер.

Химиялық тәжірибелерге қажетті құрал-жабдықтар : йод ерітіндісі, крахмал,

опа, үн, ақ нан картоп тілімі, бұршақ, күріш, банан, алма, ет, сынауықтар, қысқыш,

спиртшамы, тамшуыр.

Мұғалім үшін:Оқушылардың берілген тақырып бойынша білім білік дағдысын қалыптастыру;Жаңа материалмен оқытылған материалдар арасындағы байланысты анықтап табуға үйрету, логикалық ойлау қабілетін дамыту, білімді тек жаттанды түрде есте сақтамай, білімді тек терең ой арқылы қабылдауға жағдай жасау;Білімге деген қызығушылығын ояту, өзін- өзі бағалай білуге дағдыландыру, практикалық еңбек пен мәдени ақыл-ой мәдениетін қалыптастыру;Оқушы үшін:Крахмал мен целлюлозаны мысалға ала отырып, табиғи полимер жайлы ұғымды тереңірек түсіну. Олардың құрамы, құрылысы, қасиеттерін қарастырып, қолданылуын білу. Көмірсутектерді салыстыра отырып сипаттай білу, тотығуы, гидролиз өнімдерін, организмде крахмалдың қоректік зат ретінде сіңірілуін түсіну.Оқытылған материалмен жаңа материал арасындағы байланысты анықтап, ойын толық жеткізе білу, туындаған проблемалық ситуацияның шешімін таба білу, басқа адамды тыңдай білу (жауаптарды рецензиялауға және өзінің жауабын өзін-өзі рецензиялауға) үйрету;Практикалық еңбек пен ақыл-ой мәдениетін қалыптастыру, өзінің іс-әрекетіне адекватты түрде баға беру;Сабақтың түрі:Жаңа сабақты түсіндіру.Құрал-жабдықтар:үлестірмелі тесттер, өзін-өзі бағалау парағы, қосымша баспаматериалдары, сызбалар, бейнекөрсетілімдер.Химиялық тәжірибелерге қажетті құрал-жабдықтар:йод ерітіндісі, крахмал,опа, үн, ақ нан картоп тілімі, бұршақ, күріш, банан, алма, ет, сынауықтар, қысқыш,спиртшамы, тамшуыр.:
Мұғалім үшін:Оқушылардың берілген тақырып бойынша білім білік дағдысын қалыптастыру;Жаңа материалмен оқытылған материалдар арасындағы байланысты анықтап табуға үйрету, логикалық ойлау қабілетін дамыту, білімді тек жаттанды түрде есте сақтамай, білімді тек терең ой арқылы қабылдауға жағдай жасау;Білімге деген қызығушылығын ояту, өзін- өзі бағалай білуге дағдыландыру, практикалық еңбек пен мәдени ақыл-ой мәдениетін қалыптастыру;Оқушы үшін:Крахмал мен целлюлозаны мысалға ала отырып, табиғи полимер жайлы ұғымды тереңірек түсіну. Олардың құрамы, құрылысы, қасиеттерін қарастырып, қолданылуын білу. Көмірсутектерді салыстыра отырып сипаттай білу, тотығуы, гидролиз өнімдерін, организмде крахмалдың қоректік зат ретінде сіңірілуін түсіну.Оқытылған материалмен жаңа материал арасындағы байланысты анықтап, ойын толық жеткізе білу, туындаған проблемалық ситуацияның шешімін таба білу, басқа адамды тыңдай білу (жауаптарды рецензиялауға және өзінің жауабын өзін-өзі рецензиялауға) үйрету;Практикалық еңбек пен ақыл-ой мәдениетін қалыптастыру, өзінің іс-әрекетіне адекватты түрде баға беру;Сабақтың түрі:Жаңа сабақты түсіндіру.Құрал-жабдықтар:үлестірмелі тесттер, өзін-өзі бағалау парағы, қосымша баспаматериалдары, сызбалар, бейнекөрсетілімдер.Химиялық тәжірибелерге қажетті құрал-жабдықтар:йод ерітіндісі, крахмал,опа, үн, ақ нан картоп тілімі, бұршақ, күріш, банан, алма, ет, сынауықтар, қысқыш,спиртшамы, тамшуыр.:

Сабақтың барысы:

І. Ой шақыру.

Мұғалім: Өткен сабақтарда біз сендермен көмірсулардың жіктелуін және моносахаридтердің ерекшеліктерін қарастырдық. Бүгін біз сабақта полисахаридтердің физикалық және химиялық қасиеттері, табиғатта кездесуі, құрылысымен танысамыз. Бірақ біз алдымен, полисахаридтер мен моносахаридтердің айырмашылығын есімізге түсірейік. Сондықтан бұл мақсатта тест орындау қажет. (Тест тапсырмасы оқушылардың үстіленің үстінде жатады) .

Тест жұмысы.

Тапсырма: Ұсынылған тұжырымдардың ішінен, тек дұрысын таңдаңыз:

I нұсқа - моносахаридтер үшін; II нұсқа - полисахаридтер үшін;

1. Өкілдері : глюкоза, фруктоза, галактоза, рибоза, дезоксирибоза ;

2. Өкілдері: крахмал, гликоген, декстриндер, целлюлоза, хитин ;

3. Молекуласы бірдей қайталанып отыратын бірнеше атомдар топтарынан тұрады.

4. Олар: триоздар, тетроздар, пентоздар, гексоздар болып жіктеледі;

5. Жалпы (С 6 Н 10 О 5 ) n . формулаға ие.

6. Молярлық массасы өте көп емес, бірнеше жүз г\моль болмайды.

7. Молярлық массасы өте үлкен, бірнеше миллион г\моль дейін жетеді.

8. Гидролиз реакциясына қатыспайды; 9 . Гидролиз реакциясына қабілетті.

10. Кейбірінің молекуласының қалдығы ДНК мен РНК құрамына енетін нуклеотидтер болып есептеледі.

Жауаптары: I нұсқа: 1, 4, 6, 8, 10; II нұсқа: 2, 3, 5, 7, 9.

Орындалған тест жұмысын оқушы қасында отырған оқушы екеуі бір-бірімен қағаздарын алмастыру арқылы тексереді.

ІІ. Мағынаны тану .

Оқушылар 20 мин. уақыттың ішінде оқулық бойынша § 11. 3 арнайы, карандашпен белгі қоя отырып, нұсқау қағазына сәйкес ондағы тақырып бойынша 3 топқа бөлінеді. Әрбір топтан эксперт сайланады. Оқушылар өздерінің топтарында 3-4 адамнан жұмыс істейді, оқыған материал бойынша бір-бірімен пікір алмасады. Қиындық тудырған ойды бөлісіп, түсіндіруге тырысады.

Ұсынылатын тақырыптар:

1. Крахмалдың химиялық қасиеттері, алу жолы, құрылысы.

2. Целлюлоза химиялық қасиеттері, алыну жолы, құрылысы.

3. Крахмалдың, целлюлозаның қолданылуы.

«V» мен мұны білемін; «+» информация; «?» - түсіндіруді қажет ететін

информация; «-» менің біліміме қарсы информация; «!» - бұл өте қызық.

ІІІ. Ой шақыру және рефлексия сатысы.

Кесте «Крахмал мен целлюлозаның салыстырмалы сипаттамасы»


Ұқсас жұмыстар
Көмірсулар. глюкоза. 11 сынып
Физикалық қасиеттері
Көмірсуларға тән реакциялар
Мұғалім топтарға жақындап
Жасыл балдырлар
Ұлпалардың маңызы
Оқушыларды түгел
Химиялық табиғаты бойынша көмірсулар
Органикалық заттың ыдырауы
Жеміс қанты
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz