Eсеп құрастыр және шығар

Білім беру саласы: «Таным»

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Математика.

Сабақтың тақырыбы: Есеп құрастыр, оны шығар.

Сабақтың мақсаты:

Суретті пайдаланып есеп құрастыру. оның нәтижесін табудағы ең басты мақсат-баланың тілін дамыту, грамматикалық дұрыс байланыстырып сөәлеуге тәрбиелеу, көзмен көргенін есінде ұстап, тіл, сөз арқылы ойын айтып, ақыл -ойын дамытып, шығармашылық еңбек етуге тәрбиелеу.

Көрнекілік: 0-ден 10-ға дейтін кеспе әріптер. «Мақта қыз бен мысық» ертегісінің суреттері.

Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Әрекет кезеңдері: Мотивациялық қозғаушы
Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Шаттық шеңбер: «Ыммен амандасу»

Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін, есте сақтау қабілетін дамыту.

Балалардың іс-әрекеті: Балалар шеңбер жасап тұрады. Көздерімен, қолдарымен, арқаларымен, құшақтасып амандасады.
Әрекет кезеңдері: Іздену-ұйымдастырушы
Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Сабақтың мазмұны.

Баланы сурет бойынша сөйлету.

1. Кіріспе әңгіме. (Ертегіні айтып беру)

. . . Мысық қатығын төгеді, Мақта қыз құйрығын кесіп алады.

Мысық: «Апа құйрығымды берші!»-деп жалынады.

Қыз: «сен берілген тапсырмаларды орыдасаң, мен сенің құйрығыңды қайтарып беремін», -дейді.

  1. Сиырдың тапсырмасы:

1-ден 10-ға дейін өсу ретімен және кері сана.

  1. Ағаштың тапсырмасы:

сол жақтағы бұтақта 4 торғай отыр еді, оң жақтағы бұтаққа тағы да екі торғай ұшып келіп қонды.

2 сары торғайға 3 көк торғай қосылды, барлығы қанша торғай болды?

  1. Қыздардың тапсырмасы:

4 торғайға 1 торғай келіп қосылды, барлығы қанша торғай болды?

бұтақта барлығы 6 торғай отыр еді оның 4 торғайы ұшып кетті бұтақта қанша торғай қалды?

  1. Дүкеншінің тапсырмасы:

суретте барлығы 5 балапан оның 4 балапаның қиып тастасақ қанша балапан қалады?

суретте барлығы 5 балапан оның 1 балапаның қиып тастасақ қанша балапан қалады?

Серіту сәті: Оң қолымда бес саусақ,

Сол олымда бес саусақ.

Бесті беске қосайық

Алақанды соғайық.

  1. Тауықтың тапсырмасы:

Балалар, суретте ұлтық ою-өрнектер барілген.

Суретте «Тұмарша» оюлар берілген. «Тұмарша» оюы үшбұрыш үлгілес болып келеді. Осындай тұмарлар тіл-көзден сақтау үшін үй жануарларының, бойтұмар ретінде балалардың мойынына тағылатын.

4 қызыл тұмарша оюға 4 жасыл тұмарша оюды қоссақ барлығы қанша болады?

4 сары оюға 2 көк оюды қосқанда барлығы қанша болады?

5 қошқар мүйіз оюға 3 қошқар мүйіз оюды қосқанда барлығы қанша болады?

барлығы 7 тұмарша ою одан 3 оюды алғанда қанша ою қалды?

  1. Тышқанның тапсырмасы:

қанша сан болса сонша үшбұрыш сал.

Балалардың іс-әрекеті:

балалар ертегі мазмұның мұқият тындайды.

берілген тапсырмаларды орындайды.

2+4=6

4+2=6

4+1 =5

6-4 =2

5-4 =1

5-1= 4

4+4= 8

4+2= 6

5+3 =8

7-3 =5

Әрекет кезеңдері: Рефлексивті қорытынды
Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Балалар, Мақта қыз сендердің білімдеріңе риза болып, мысықтың құйрығын қайтарып беретін болды. Мысық та сендерге өте риза.

Ойын: «Шашу» 0-ден 10-ға дейін сандар шашылады. Балалар сандарды жинап «қарлығаштар» деген сөзді жинап оқып береді. 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Қ а р л ы ғ а ш т а р

Сабаққа жақсы қатысқан балаларды жұлдызша таратып бағалау, мадақтау.

Балалардың іс-әрекеті: тура және кері санайды (орыс тілінде, ағылшын тілінде санайды)

Нәтиже:

Білу: суретке қарап есеп шығару. Сұрақтарға толық жауап бере білу;

Игеру: ойнай білу дағдысы

Меңгеру: ойын ойнаудағы әрекетті атау және көрсету;

Суретке қарап есеп құратыра, шығара алады.


Ұқсас жұмыстар
Есепті шығар
Белгісіз санды тап
Қайталау. Өзіндік жұмыс 2
Екі амалмен шығарылатын есептер
Сабақтың техналогиясы
6 санын қосу және азайту
Масса бірлігі - грамм
Сабақты ортасы
Өрнекті жазбаша есепте
Математика тақырыбы: теңге (мектепалды даярлық сыныбы)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz