Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Eсеп құрастыр және шығар



Білім беру саласы: «Таным»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Математика.
Сабақтың тақырыбы: Есеп құрастыр, оны шығар.
Сабақтың мақсаты:
Суретті пайдаланып есеп құрастыру.оның нәтижесін табудағы ең басты мақсат-
баланың тілін дамыту, грамматикалық дұрыс байланыстырып сөәлеуге тәрбиелеу,
көзмен көргенін есінде ұстап, тіл, сөз арқылы ойын айтып, ақыл –ойын
дамытып, шығармашылық еңбек етуге тәрбиелеу.
Көрнекілік: 0-ден 10-ға дейтін кеспе әріптер. «Мақта қыз бен мысық»
ертегісінің суреттері.
|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың |
|кезеңдері| |іс-әрекеті |
|Мотивация| | |
|лық |Шаттық шеңбер: «Ыммен амандасу» |Балалар шеңбер |
|қозғаушы |Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін, есте сақтау |жасап тұрады. |
| |қабілетін дамыту. |Көздерімен, |
| | |қолдарымен, |
| | |арқаларымен, |
| | |құшақтасып |
| | |амандасады. |
|Іздену-ұй|Сабақтың мазмұны. |балалар ертегі |
|ымдастыру|Баланы сурет бойынша сөйлету. |мазмұның мұқият |
|шы |1. Кіріспе әңгіме. (Ертегіні айтып беру) |тындайды. |
| |...Мысық қатығын төгеді , Мақта қыз құйрығын кесіп | |
| |алады. | |
| |Мысық: «Апа құйрығымды берші!»-деп жалынады. | |
| |Қыз: «сен берілген тапсырмаларды орыдасаң, мен |берілген |
| |сенің құйрығыңды қайтарып беремін»,-дейді. |тапсырмаларды |
| |Сиырдың тапсырмасы: |орындайды. |
| |1-ден 10-ға дейін өсу ретімен және кері сана. | |
| |Ағаштың тапсырмасы: | |
| |сол жақтағы бұтақта 4 торғай отыр еді, оң жақтағы | |
| |бұтаққа тағы да екі торғай ұшып келіп қонды. | |
| | | |
| | |2+4=6 |
| | | |
| |[pic] | |
| |2 сары торғайға 3 көк торғай қосылды, барлығы қанша| |
| |торғай болды? | |
| | | |
| | |4+2=6 |
| | | |
| |[pic] | |
| |Қыздардың тапсырмасы: | |
| |4 торғайға 1 торғай келіп қосылды, барлығы қанша | |
| |торғай болды? | |
| | |4+1 =5 |
| | | |
| | | |
| |[pic] | |
| | | |
| |бұтақта барлығы 6 торғай отыр еді оның 4 торғайы | |
| |ұшып кетті бұтақта қанша торғай қалды? |6-4 =2 |
| | | |
| | | |
| | | |
| |[pic] | |
| | | |
| |Дүкеншінің тапсырмасы: | |
| |суретте барлығы 5 балапан оның 4 балапаның қиып | |
| |тастасақ қанша балапан қалады? | |
| | | |
| | |5-4 =1 |
| | | |
| |[pic] | |
| | | |
| |суретте барлығы 5 балапан оның 1 балапаның қиып | |
| |тастасақ қанша балапан қалады? | |
| | |5-1= 4 |
| | | |
| |[pic] | |
| |Серіту сәті: Оң қолымда бес саусақ, | |
| |Сол олымда бес саусақ. | |
| |Бесті беске қосайық | |
| |Алақанды соғайық. | |
| |Тауықтың тапсырмасы: | |
| |Балалар, суретте ұлтық ою-өрнектер барілген. | |
| |Суретте «Тұмарша» оюлар берілген. «Тұмарша» оюы | |
| |үшбұрыш үлгілес болып келеді. Осындай тұмарлар | |
| |тіл-көзден сақтау үшін үй жануарларының, бойтұмар | |
| |ретінде балалардың мойынына тағылатын. | |
| |4 қызыл тұмарша оюға 4 жасыл тұмарша оюды қоссақ | |
| |барлығы қанша болады? | |
| | |4+4= 8 |
| | | |
| | | |
| |[pic] | |
| | | |
| |4 сары оюға 2 көк оюды қосқанда барлығы қанша | |
| |болады? | |
| | | |
| | |4+2= 6 |
| | | |
| |[pic] | |
| | | |
| |5 қошқар мүйіз оюға 3 қошқар мүйіз оюды қосқанда | |
| |барлығы қанша болады? | |
| | |5+3 =8 |
| | | |
| | | |
| |[pic] | |
| |барлығы 7 тұмарша ою одан 3 оюды алғанда қанша ою | |
| |қалды? |7-3 =5 |
| | | |
| | | |
| | | |
| |[pic] | |
| |Тышқанның тапсырмасы: | |
| |қанша сан болса сонша үшбұрыш сал. | |
| | | |
| | | |
| |[pic] [pic] | |
|Рефлексив|Балалар, Мақта қыз сендердің білімдеріңе риза | |
|ті |болып, мысықтың құйрығын қайтарып беретін болды. | |
|қорытынды|Мысық та сендерге өте риза. | |
| |Ойын: «Шашу» 0-ден 10-ға дейін сандар шашылады. |тура және кері |
| |Балалар сандарды жинап «қарлығаштар» деген сөзді |санайды (орыс |
| |жинап оқып береді. 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |тілінде, ағылшын |
| |Қ а р л ы ғ а ш т а р |тілінде санайды) |
| | | |
| |Сабаққа жақсы қатысқан балаларды жұлдызша таратып | |
| |бағалау, мадақтау. | |

Нәтиже:
Білу: суретке қарап есеп шығару. Сұрақтарға толық жауап бере білу;
Игеру: ойнай білу дағдысы
Меңгеру: ойын ойнаудағы әрекетті атау және көрсету;
Суретке қарап есеп құратыра, шығара алады.

Ұқсас жұмыстар
Белгісіз санды тап
Есепті шығар
Қайталау. Өзіндік жұмыс 2
Екі амалмен шығарылатын есептер
Сабақтың техналогиясы
6 санын қосу және азайту
Масса бірлігі - грамм
Сабақты ортасы
Өрнекті жазбаша есепте
Математика тақырыбы: теңге (мектепалды даярлық сыныбы)
Пәндер