Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Ә ә дыбысы және әрпі


Білім беру саласы «Қатынас»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: «Сауат ашу»
Сабақтың тақырыбы: Ә,ә дыбысы және әрпі.
Сабақтың мақсаты:
1. Ә дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыра келіп, балаларды сөздің
дыбыстық мәдениетін сақтап, анық, таза сөйлеуге үйрету.
2. Ә дыбысы бар сөз, сөйлем ойлап табуына назар аудару, олардың сөздік
қорына мән беріп, байланыстырып сөйлеуге үйрету.
3. Ұғымталдыққа тәрбиелеу. Үлкендерге құрмет көрсетуге баулу.
Сабақтың көрнекілігі: Әже (суреті), бесік, сырмақ, текемет, көрпе жастық,
әлди (қуыршақ) әріптер (касса), әтеш (суреті), әке (суреті), Әліппе.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ, ойын түрінде.
Сабақтын әдісі: ойын, түсіндірме, әңгімелеу, сұрақ-жауап, ән айту.
|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың |
|кезеңдер| |іс-әрекеті |
|і | | |
|Мотиваци|Шаттық шеңбер: |Балалар шеңбер |
|ялық |Қайырымды жандар айнала, |бойында тұрып өлеңді|
|қозғаушы|Шеңберге келсін жайлана. |қайталайды. |
| |Жалықпастан қайта біз, | |
| |Махаббат сөзін айтамыз. | |
| |Сұйеміз барлық әлемді, | |
| |Әлемдегі бар елді. | |
| |Бақыттымыз осы біз. | |
|Іздену | Сабақтың барысы: |Оқушылар оқу |
|ұйымдаст|І. Ұйымдастыру кезеңі. |құралдарын алып, |
|ырушы |ІІ. Өткен дыбыстарды қайталау. |сабаққа дайындалады.|
| |«Кім білгіш?» ойыны арқылы өткен дыбыстарды | |
| |қайталау. |Балалар дауысты |
| |Ойын шарты: Мен дауысты дыбысты айтсам, екі |дыбыста екі |
| |қолдарындыжоғары көтеріп, шапалақтайсыңдар, |қолдарындыжоғары |
| |ал дауыссыз дыбысты айтсам, еңкейіп |көтеріп, |
| |тізелерінді шапалақтайсындар. |шапалақтайды, ал |
| |-Балалар мен сендерге жұмбақ жасырамын |дауыссыз дыбысты |
| |жауабын табындар. |айтқанда, еңкейіп |
| |Жалғыз таяқ болып тұр. |тізелерінді |
| |Төбесінде доп тұр. |шапалақтайды. |
| |Бұл не? | |
| |- Жақсы балалар, І әріпібар сөз айтып |Балалар жауабын |
| |көрейік ші. |айтады. |
| |- Жақсы балалар, ендеше ойын ойнайық. |І әріпі. |
| |«Із бен жұру» | |
| |Ойын шарты: Із бен жұру арқылы берілген | |
| |тапсырмаларды орындау. | |
| |Тарсырма: «Ілгіш» сөзіне дыбыстық талдау |ілгіш, іні, кітап, |
| |жасау. |түлкі, із. |
| |І дыбысы қандай дыбыс? | |
| |І дыбысы қандай текшеде жазылады? | |
| |Ілгіш сөзін буынға бөл? Іл-гіш |Балалар сұрақтарға |
| |- Жақсы балалар. |жауап береді. Ойынды|
| |ІІІ. Жаңа сабақ. |қызығушылығымен |
| |Есік қағылып сырттан әжей кіреді. |ойнайды. |
| |Әже: - Сәлеметсіндер ме балалар? | |
| |- Сәлеметсізбе әже , төрлетініз, қош | |
| |келдініз | |
| |Әже жайғасып отырады. | |
| |Әже ойын ойнатады. | |
| |Сюжеттік ойын: Қатысушылар: Әсел, әже, әлди.| |
| |Әсел: - Әже, әлди жылады. | |
| |Әже: - Әлди-бөпем әжен келе жатыр. |Балалар әжемен |
| |Әжең «әлдиді» тербетеді... |амандасады. |
| |Әсел: - Әже, әлдиді бесіктен шешіп алайық. | |
| |Әкеле ғой, көрпесі ме жастығын. | |
| |Әжесімен әсел әлдиді бесіктен шешіп алады...| |
| |Әже мен Әсел бесік жырын айтады. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Тәрбиеші: -Ойынға кімдер қатысты? | |
| |- Бұл сөздер қай дыбыстан басталады? | |
| |Ә әрпін балаларға көрсетемін. | |
| |- Балалар, Ә дыбысына қатысты тағы қандай | |
| |сөздер айта аласындар? | |
| |- Балалар, әтеш, әпке, сәбіз сөздерін буынға| |
| |бөлейік. | |
| |- Балалар, Ә әріпін айтып көрейікші. |- Әже, Әсем, әлди. |
| |- Ә әрпін әндетіп, кедергісіз айтамыз, |- Ә. |
| |ендеше Ә әріпі дауысты дыбыс. | |
| |- Ә дыбысын қандай текшемен белгілейміз ? |- Әтеш, әткеншек, |
| | |әпке, әке, сәбіз, |
| | |дәрі, ән,әңгіме,... |
| | |- әт-еш, әп-ке, |
| | |сә-біз. |
| | |Балалар дауыстап Ә |
| | |әрпін айтады. |
| | |-Дауысты. |
| | |-Қызыл текшеде |
| | |жазылады. |
| |Сергіту сәті: Әлди-әлди бөпешім, | |
| |Ұйықтай қойшы көкешім. | |
| |Бармақтарын майысып | |
| |Ұста болар ма кенсің? | |
| |Күйші болар ма екенсің?... | |
| |Ә әрпін тақтаға жазып көрсетемін. | |
| |Ә әрпін ауада жаздыртамын. | |
| |Дәптермен жұмыс: | |
| |Сергіту сәті: Бір, екі, үш | |
| |Жинап алып күш |Іс-әрекет арқылы |
| |Қолға қалам аламыз |жасайды. |
| |Ә дыбысын жазамыз. | |
| |Бір жолға әдемі, сауатты жазу. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Іс-әрекет арқылы |
| | |жасайды. |
| | | |
| | |Балалар дәптерге Ә |
| | |әрпін жазады. |
|Рефлекси|ІV.Сабақты қорту. |Балалардың жауабы |
|вті |Балалар бүгін сабақта не үйрендік? |тындалады. |
|қортынды| | |
|лау | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Ойын: «Көбелектерді гүлдерге қондыр» |- Ойын өте қызықты |
| |- Ә әрпі қандай дыбыс? |болды. |
| |- Ә әрпін қандай текшемен белгілейміз? | |
| |- Дыбыстар нешеге бөлінеді? | |
| |- Дауысты дыбыстар қандай текшемен | |
| |белгіленеді? | |
| |- Дауыссыз дыбыстар қандай текшемен | |
| |белгіленеді? | |
| |Ал бізге барлық әріптерді үйрететін кітап | |
| |«Әліппе» деп аталады (таныстыру) |Жұмбақтын жауабын |
| |Таныстырар әріппен |айтады «Ә» |
| |Мынау кітап әліппең | |
| |«Әліппе» деген аты оның | |
| |Басталған қай әріптен? (Ә) | |
| |- Балалар, үйден кітап, журнал, әліппе т.б. | |
| |қарап шығып, әр қарағанда Ә әріпіне назар | |
| |аударындар. Әпке, әжелеріңнен оқып беруін | |
| |сұрандар. | |

Күтілетін нәтиже:
Білу: Ә,ә дыбысы және әрпін тану және жаза білу.
Игеру: Ә дыбысының таңбасын жаза біледі. Дәптерге ұқыпты, таза жазады.
Біледі: Ә әріпі бар сөздерді айта алады. Сөздерге сөйлем құрап
байланыстыра айта алады. Өлен айта алады.


Ұқсас жұмыстар
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар, 1 сынып, әліппе
Дауысты дыбыс әріптері
Ө дыбысы мен әріпі. 1 сынып
Ә дыбысы мен әрпі
Сабақтың соңы
Қазақ тілі. «к дыбысы мен әрпі»
П әрпі мен дыбысы. 1 сынып
Й,и әріптерінің жазылуы
Ж дыбысы және әрпі
Ғ дыбысы мен әрпі жайлы ақпарат
Пәндер