Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Денсаулық. жүру түрлері


Білім беру саласы: Денсаулық
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Дене тәрбиесі
Сабақтың тақырыбы: Жүру түрлері.
Сабақтың мақсаты: Балаларға жүрудің түрлерін көрсету және оларды үйрету.
Балалардың денсаулықтарын нығайту. Салауатты өмір салтына тәрбиелеу.
Жаттығулар жасату. Жаттуғаларды дұрыс жасауға баулу.
Қолданылатын құрал-жабдықтар: жалаушалар, кеглилер, ойыншықтар, орындықтар,
ленталар немесе арқан жіптер.

|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Баланың іс-әрекеті |
|кезеңдері| | |
|Мотивация|Балалардың спорт киімдерін кигізіп, мектеп спорт | |
|лық – |залына апару. | |
|қозғаушы |Шаттық шеңбері: |Шеңберге тұрып сабақты|
| |Бақытты балалық шақ |шаттық шеңберден |
| |Ж. Тұрбеков |бастайды. |
| |Отанымыз әлпештеп анадайын, | |
| |Құшақтайды аялап сағат сайын. | |
| |Зәулім мектеп, кең сарай, түрлі алаң, | |
| |Не керектігін біз үшін бәрі дайын. | |
| |[pic] | |
| |Сапқа тұрғызу. | |
| |Оң-ға бұрыл! |Сапқа тұрып, |
| |Сол-ға бұрыл! |бұйрықтарды орындайды.|
| |Ай-нал! |Оң-ға бұрыл! |
| |Ай-нал! |Сол-ға бұрыл! |
| |Оң-ға |Ай-нал! |
| | |Ай-нал! |
| | |Оң-ға! Командаларын |
| | |орындайды |
|Іздену-ұй|Шеңбер бойымен жүрудің түрлері: | |
|ымдасты |Аяқтың ұшымен жүру; |Шеңбер бойымен жүру |
|рушылық |Өкшемен жүру; |жаттығуларын дұрыс әрі|
| |Аяқтың сыртқы жағымен жүру; |ұқыпты орындайды. |
| |Аяқтың ішкі жағымен жүру; |Барлығын жақсылап |
| |Сәл отырып жүру; |келтіреді. |
| |Отырып жүру ; | |
| |Жай жүру жүру; | |
| |Екі-екіден жүру; | |
| |Артпен жүру; | |
| |Оң жақ жанмен жүру; | |
| |Сол жақ жанмен жүру; | |
| |Құмырсқа ізімен жүру; | |
| |Аю ізімен жүру; | |
| |Түлкі ізімен жүру; | |
| |Пілдің ізімен жүру; | |
| |[pic] | |
| |Шеңбер бойымен жүгіру. | |
| |Жай жүгіру; | |
| |Тез жүгіру; | |
|Рефлексиф|Жүгіруге арналған қозғалмалы ойындар: |Балалар залдың |
|ті – |«Күн шуақ және жаңбыр» |қабырғасынан біршама |
|түзетуші |Ойынның мазмұны: Тәрбиеші: «Күн шуақ! Ойнап |алысырақ қойылған |
| |келіңдер!» - дейді. Балалар алаңда жүгіреді. |орындықтардың артқы |
| |«Жаңбыр! Тезірек үйге қайтыңдар!»-деген сигнал |жағына жүрелерінен |
| |бойынша барлығы өз орындарына қарай жүгіреді және |отырады да, терезеден |
| |орындықтардың артқы жағына келіп отырады. |қарайды (орындықтың |
| | |арқалығындағы |
| |«Ойыншықты алып кел!» |саңылаудан). |
| |Ойынның мазмұны: Ойыншықтарды (сылдырмақтар, | |
| |кішкене кубтар) бөлменің, алаңның қарама-қарсы |Нұсқау: Ойынды |
| |жағына орналастырады. Тәрбиеші балаларды өзіне |тапсырмалар қосып |
| |шақырып алады да, ойыншықтарды алып келуін |күрделендіруге болады:|
| |өтінеді. Оның нұсқауы бойынша балалар ойыншықтарға|ойыншыққа тар жолмен |
| |қарай жүгіреді және оларды тәрбиешіге алып келеді.|(тақтаймен) немесе |
| |Ол балаларды мадақтайды да, ойыншықтарды қайтадан |онша биік емес |
| |орындарына апарып қоюын өтінеді. |заттардың үстінен |
| |[pic] |аттап бару. |

Болжамды нәтиже: жүрудің түрлерін көрсету және оларды үйрету
Білуі керек: Жүрудің әр түрін білуә керек. Спорттың денсаулыққа пайдасын.
Қалыптасқан әдет: Достық, бірлік
Істей біледі: Жаттуғаларды дұрыс жасау


Ұқсас жұмыстар
Сауықтыру базасы Денсаулық жазығы
Ашық сабақ. Сабақ жоспары
Қозғалыс белсенділігі
Ілулі тұрған заттарға қолын тигізіп секіру
Қазақстан Республикасындағы халықтың дене тәрбиесі даярлығының Президенттік сынамалары туралы ережеге қосымша
Салауаттылық - денсаулық негізі
Қоршаған ортаны тазалау
Пионербол даяарлығы сабағындағы қауіпсіздік ережелері
Қауіпсіздік ережелері сілтеме
Гимнастикалық орындық
Пәндер