Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар: анықтамалар, формулалар және есептер (қорытынды сабақ)

Сабақтың тақырыбы: Арифметикалық және геометриялық прогрессия

Сабақтың мақсаттары:

І. Білімділік:

Арифметикалық, геометриялық прогрессияның анықтамасын меңгеріп, n-ші мүшенің және алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласын меңгеріп, есептер шығаруға қолдана білу.

2. Тәриелік:

Оқушылардың белсенділігін арттыру, өз бетінше оқуға, ізденуге тәрбиелеу.

3. Дамытушылық:

Ойлау қабілетін, танымын, пәнге қызығушылығын дамыту.

Сабақтың түрі:

Қорытындылау сабағы.

Оқыту әдістері:

Сұрақ-жауап, есептер шығару, тест алуда дидактикалық материалдарды ірілендіру, деңгейлеп оқыту технологиясын қолдану.

Көрнекілік:

Сұрақтар, есептер жазылған палакаттар. Тест карточкалары.

Сабақтың барысы:

1. Ұйымдастыру (2 мин) Оқушылардың сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру.

2. Сұрақ жауап арқылы өткенді қайталап, қорытындылау (10 мин)

3. Есептер шығару (20 мин)

4. Үйге тапсырма (3 мин)

5. Тест алу (8 мин)

6. Сабақты қорытындылау (2 мин)

Сабақтарды дидақтикалық материалдары ірілендіру технологиясын қолданып қою.

Арифметикалық прогрессия
Геометриялық прогрессия
№: 1
Арифметикалық прогрессия: 1. Арифметикалық прогрессияның анықтамасын тұжырымдаңдар.
Геометриялық прогрессия: 1. Геометриялық прогрессияның анықтамасын тұжырымдаңдар.
№: 2
Арифметикалық прогрессия: 2. Қандай санды арифметикалық прогрессияның айырмасы деп атайды.
Геометриялық прогрессия: 2. Қандай санды геометриялық прогрессияның еселігі деп атайды.
№: 3
Арифметикалық прогрессия: 3. Арифметикалық прогрессияның қасиеті.
Геометриялық прогрессия: 3. Геометриялық прогрессияның қасиеті.
№: 4
Арифметикалық прогрессия: 4. Арифметикалық прогрессияның n мүшесінің формуласы.
Геометриялық прогрессия:

4. Геометриялық прогрессияның

n мүшесінің формуласы.

№: 5
Арифметикалық прогрессия: 5. Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласы.
Геометриялық прогрессия: 5. Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласы.

3. Есептер шығару:

№ 1

Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі 3-ке, айырмасы 4-ке тең, оның он бесінші мүшесі неге тең.

\[\left(\hat{a}_{15}=\hat{a}_{1}+14d=3+14\times4=56+59\right)\]

№ 2

Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі 6-ға, еселігі 3-ке тең, оның бесіншісі неге тең.

№ 3

Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі 56-ға, айырмасы 3-ке тең, оның алғашқы он мүшесінің қосындысын табыңдар.

№ 4

(Арифметикалық) Геометриялық прогрессияның бірінші мүшесі мен бесінші мүшесінің қосындысы 128-ге тең, есілігі 2-ге тең. Оның алғашқы жеті мүшесінің қосындысын табыңдар.

№ 5

Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесі мен бесінші мүшесінің қосындысы 24-ке тең, ал екінші мүшесі мен үшінші мүшесінің көбейтіндісі 60-қа тең болса, оның айырмасы мен бірінші мүшесі неге тең.

№ 6

Геометриялық прогрессияның бірінші және үшінші мүшесінің қосындысы 15-ке тең, ал екінші және төртінші мүшесінің қосындысы 30-ға тең. Геометриялық прогрессияның еселігі мен бірінші мүшесін табыңдар.

4. Топқа тест алу (8 минут)

Тобы

Рет саны

Тапсырмалар
Жауаптары
Берілгені
Табу керек
А
В
С
Тобы: А
Рет саны: 1
Тапсырмалар:
\[{\hat{a}}_{1}=-\,5,{\hat{a}}_{2}=7\]
Жауаптары: D
12
2
-12
Тобы: 2
Рет саны:
\[b_{1}=6{\mathrm{,}}b4=48{\mathrm{,}}q=2\]
Тапсырмалар: S 2
Жауаптары: 45
90
102
Тобы: 3
Рет саны:
\[a_{1}=3,d=3\]
Тапсырмалар: a 10
Жауаптары: 36
33
30
Тобы: В
Рет саны: 1
Тапсырмалар:
\[a_{1}=2,d=2\]
Жауаптары: a 40
80
82
78
Тобы: 2
Рет саны:
\[b_{1}=4,q=3\]
Тапсырмалар: b 5
Жауаптары: 48
324
320
Тобы: 3
Рет саны:
\[a_{1}=9,a7=21\]
Тапсырмалар: S 7
Жауаптары: 1050
210
105
Тобы: С
Рет саны: 1
Тапсырмалар:
\[b_{1}=-5,q=5/1\]
Жауаптары: b 5
1/125
1/125
5/125
Тобы: 2
Рет саны:
\[b_{1}=1,b_{3}+b_{5}=90\]
Тапсырмалар: q
Жауаптары: 3
+-3
-3
Тобы: 3
Рет саны:
\[a_{3}=25,a_{10}=-3\]
Тапсырмалар: a 1
Жауаптары: 17
58
33

5. Тест жұмыстарын бағалап күнделіктеріне баға қойып, қорытындылау.

6. № 417, № 427 қайталау есебінен үйге тапсырма беру.

7. Сабақты аяқтау.

Дидактикалық бірліктерді ірілендіру және деңгейлік саралауды және педагогикалық технологияның негізі етіп оқыту тәсілі оқушылардың жеке-дара ерекшеліктерін, ынтасы мен қабілеттілігін толықтай ескеруге мүмкіншілік береді.

Ж. Досмұхамедов атындағы жалпы білім беретін орта мектеп

Тақырыбы:

Өткізген: А. Н. Сұлтанова

Математика пәнінің мұғалімі

2009 жыл


Ұқсас жұмыстар
9-сынып алгебрасы: арифметикалық және геометриялық прогрессиялар - формулалар мен практикалық есептер
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар: сабақ жоспары, теория және практикалық есептер
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар бойынша қайталау сабағының жоспары
9-сынып алгебрасы: арифметикалық және геометриялық прогрессиялар формулаларын қолдана отырып есептер шығару
Прогрессиялар: арифметикалық және геометриялық прогрессиялардың анықтамасы, қасиеттері мен қолданылуы
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар: бекіту және қорытындылау сабағы
9-сынып: Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар - геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшелерінің қосындысы
9-сынып алгебрасы: арифметикалық және геометриялық прогрессиялар бойынша жалпылау сабағының ақпараттық картасы
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар: 9-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Цилиндр, конус және қиық конусты қайталау: анықтамалар, формулалар және қорытынды бағалау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz