Үстелдік компьютермен танысу

Батыс Қазақстан облысы. Орал қаласы. №29 «Балауса» мектепке дейінгі ұйымы.

Компьютерлік сауаттылыққа үйрету мұғалімі: Губайдуллина Бибинур Тураковна

Күні:

Тақырыбы: Үстелдік компьютерлердің негізгі құрылғысы

Мақсаты: Компьютер туралы ұғым беру.

Үстелдік компьютерлердің негізгі құрылғыларын бір-бірінен ажырата білуге

үйрету

Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар : Компьютер арқылы слайдттан компьютерлердің

құрылғыларын көрсетеді.

Әдіс-тәсілдері : Түсіндіру, әңгімелеу, көрнекілік, сұрақ-жауап, ойын.

Қажет көрнекі құралдары :Плакаттар, үлестірме қағаздар,

Қостілдік компонент: Мышка-тышқан, пернетақта-клавиатура

(билингвизм)

Іс-әрекет кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Іс-әрекет кезеңі:

Мотивациялық

қозғаушы

Мұғалімнің іс-әрекеті:

-Амандасу;

Шаттық шеңберінде тұрып амандасады.

Амансыңба алтын күн!

Амансыңба Жер ана

Амансыңба достарым!

Достарды көрсем қуанам!

Балалар біз бүгін ақпарат әлеміне енеміз.

http://www.wiki.vladimir.i-edu.ru/images/c/cf/2i.png

Өз орындарына отыру.

балалардың назарын аудару.

Балаларға компьютердің құрылғыларының суреттері арқылы корсетеді.

Балалардың іс-әрекеті:

-Амандасу

Балалар шаттық шеңберінде тұрып амандасады

-Өз орындарын тауып отырады

Балалар бар нгазарын оқу іс-әректеін аударады.

Берілген сурет бойынша мұғалімнің айтқанын қайталап отырады

Іс-әрекет кезеңі: Ұйымдастырушылық -ізденіс кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті:

http://www.3ezhika.ru/mamaladushka/wp-content/uploads/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BF%D0%BF-4.jpg

Ақпарттаты басқарушы, енгізуші құрылғы

-тышқан

http://www.3ezhika.ru/mamaladushka/wp-content/uploads/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BF%D0%BF-3.jpg

Ақпаратты енгізуші құрылғы-пернетақта

http://www.3ezhika.ru/mamaladushka/wp-content/uploads/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BF%D0%BF-2.jpg

Ақпартты ң ең негізгі құрылғысы-жүйелік қорап

http://www.3ezhika.ru/mamaladushka/wp-content/uploads/%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%BF%D0%BF-2.jpg

Ақпаратты бейнелейтін құрылығ-монитор

Дыбыстық жаттығулар.

Ан-ан-ан -бұл тышқан

Та-та-та- бұл пернетақта

Ап-ап-ап -бұл жүйелік пернетақта

Ор-ор-ор -бұл монитор

Көз жаттығуын жасайды.

Көзді ашып жұмамын

Жұмып қатты қысамын

Көзді ашып, жыпылық қағып

Қабақты түйіп тұрамын

Оң құлағым қайдасың

Сол құлағым қайдасың

Көре алмай сендерді

Қараймын алға мен енді

Балалардың іс-әрекеті:

Мұғалімнің айтқанын мұқият тыңдап, бар зейінін аударады.

Мұғалімнің айтқанын қайталап отырады

Дыбыстық жаттығулар жасайды

Балалар қимыл арқылы көз жаттығуларын орындайды.

Іс-әрекет кезеңі: Іс-әрекетті бағалау кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті:
  • Балалалар компьютер арқылы не істеуге болады?

- Негізгі құрылғысын ата?

Балалардың іс-әрекеті:

- сурет салуға, ойнауға,

суретті бояуға т. б.

-тышқан, пернетақта, жүйелік қорап, монитор

Нені біледі: Компьютердің атқаратын қызметтерін біледі

Қолданады және игереді: Компьютер туралы ұғымды игерді

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Қауіпсіздік техникалық ережелерді сақтайды.


Ұқсас жұмыстар
Жарияланымнан шығу
Фотографияларды өңдеу
Блокнот бағдарламасы
Компьютерлік сауаттылық үйірмесіне арналған бағдарлама
Бұрғылау білдектері
Информатика алаңы
Омж
Интернеттің пайдасы мен зияны
Сабақтың презентациясы
Пернетақта. пернетақтамен танысу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz