Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Үстелдік компьютермен танысу
Батыс Қазақстан облысы.Орал қаласы. №29 <<Балауса>> мектепке дейінгі ұйымы.
Компьютерлік сауаттылыққа үйрету мұғалімі: Губайдуллина Бибинур Тураковна
Күні:
Тақырыбы: Үстелдік компьютерлердің негізгі құрылғысы
Мақсаты: Компьютер туралы ұғым беру.
Үстелдік компьютерлердің негізгі құрылғыларын бір-бірінен ажырата білуге
үйрету
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Компьютер арқылы слайдттан компьютерлердің
құрылғыларын көрсетеді.
Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру,әңгімелеу,көрнекілік,сұрақ-жауап,ойын.
Қажет көрнекі құралдары:Плакаттар,үлестірме қағаздар,
Қостілдік компонент: Мышка-тышқан,пернетақта-клавиатура
(билингвизм)
Іс-әрекет кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық
қозғаушы
-Амандасу;
Шаттық шеңберінде тұрып амандасады.
Амансыңба алтын күн!
Амансыңба Жер ана
Амансыңба достарым!
Достарды көрсем қуанам!
Балалар біз бүгін ақпарат әлеміне енеміз.
Өз орындарына отыру.
балалардың назарын аудару.
Балаларға компьютердің құрылғыларының суреттері арқылы корсетеді.
-Амандасу
Балалар шаттық шеңберінде тұрып амандасады
-Өз орындарын тауып отырады
Балалар бар нгазарын оқу іс-әректеін аударады.
Берілген сурет бойынша мұғалімнің айтқанын қайталап отырады
Ұйымдастырушылық - ізденіс кезеңі
Ақпарттаты басқарушы ,енгізуші құрылғы
-тышқан
Ақпаратты енгізуші құрылғы-пернетақта
Ақпартты ң ең негізгі құрылғысы-жүйелік қорап
Ақпаратты бейнелейтін құрылығ-монитор
Дыбыстық жаттығулар.
Ан-ан-ан - бұл тышқан
Та-та-та- бұл пернетақта
Ап-ап-ап - бұл жүйелік пернетақта
Ор-ор-ор - бұл монитор
Көз жаттығуын жасайды.
Көзді ашып жұмамын
Жұмып қатты қысамын
Көзді ашып,жыпылық қағып
Қабақты түйіп тұрамын
Оң құлағым қайдасың
Сол құлағым қайдасың
Көре алмай сендерді
Қараймын алға мен енді
Мұғалімнің айтқанын мұқият тыңдап,бар зейінін аударады.
Мұғалімнің айтқанын қайталап отырады
Дыбыстық жаттығулар жасайды
Балалар қимыл арқылы көз жаттығуларын орындайды.
Іс-әрекетті бағалау кезеңі
* Балалалар компьютер арқылы не істеуге болады?
- Негізгі құрылғысын ата?
- сурет салуға,ойнауға,
суретті бояуға т.б.
-тышқан,пернетақта,жүйелік қорап,монитор
Нені біледі:Компьютердің атқаратын қызметтерін біледі
Қолданады және игереді: Компьютер туралы ұғымды игерді
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Қауіпсіздік техникалық ережелерді сақтайды.
Компьютерлік сауаттылыққа үйрету мұғалімі: Губайдуллина Бибинур Тураковна
Күні:
Тақырыбы: Үстелдік компьютерлердің негізгі құрылғысы
Мақсаты: Компьютер туралы ұғым беру.
Үстелдік компьютерлердің негізгі құрылғыларын бір-бірінен ажырата білуге
үйрету
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Компьютер арқылы слайдттан компьютерлердің
құрылғыларын көрсетеді.
Әдіс-тәсілдері: Түсіндіру,әңгімелеу,көрнекілік,сұрақ-жауап,ойын.
Қажет көрнекі құралдары:Плакаттар,үлестірме қағаздар,
Қостілдік компонент: Мышка-тышқан,пернетақта-клавиатура
(билингвизм)
Іс-әрекет кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық
қозғаушы
-Амандасу;
Шаттық шеңберінде тұрып амандасады.
Амансыңба алтын күн!
Амансыңба Жер ана
Амансыңба достарым!
Достарды көрсем қуанам!
Балалар біз бүгін ақпарат әлеміне енеміз.
Өз орындарына отыру.
балалардың назарын аудару.
Балаларға компьютердің құрылғыларының суреттері арқылы корсетеді.
-Амандасу
Балалар шаттық шеңберінде тұрып амандасады
-Өз орындарын тауып отырады
Балалар бар нгазарын оқу іс-әректеін аударады.
Берілген сурет бойынша мұғалімнің айтқанын қайталап отырады
Ұйымдастырушылық - ізденіс кезеңі
Ақпарттаты басқарушы ,енгізуші құрылғы
-тышқан
Ақпаратты енгізуші құрылғы-пернетақта
Ақпартты ң ең негізгі құрылғысы-жүйелік қорап
Ақпаратты бейнелейтін құрылығ-монитор
Дыбыстық жаттығулар.
Ан-ан-ан - бұл тышқан
Та-та-та- бұл пернетақта
Ап-ап-ап - бұл жүйелік пернетақта
Ор-ор-ор - бұл монитор
Көз жаттығуын жасайды.
Көзді ашып жұмамын
Жұмып қатты қысамын
Көзді ашып,жыпылық қағып
Қабақты түйіп тұрамын
Оң құлағым қайдасың
Сол құлағым қайдасың
Көре алмай сендерді
Қараймын алға мен енді
Мұғалімнің айтқанын мұқият тыңдап,бар зейінін аударады.
Мұғалімнің айтқанын қайталап отырады
Дыбыстық жаттығулар жасайды
Балалар қимыл арқылы көз жаттығуларын орындайды.
Іс-әрекетті бағалау кезеңі
* Балалалар компьютер арқылы не істеуге болады?
- Негізгі құрылғысын ата?
- сурет салуға,ойнауға,
суретті бояуға т.б.
-тышқан,пернетақта,жүйелік қорап,монитор
Нені біледі:Компьютердің атқаратын қызметтерін біледі
Қолданады және игереді: Компьютер туралы ұғымды игерді
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Қауіпсіздік техникалық ережелерді сақтайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz