Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Физика пәнінен орта мерзімдік жоспар. 7-сынып
Физика пәнінен орта мерзімді жоспар
| |1.Негізгі |2.Тапсырмалар |3.Оқу |4.Инклюзивті |5.Бағалау Формативті |6. Неізгі |
| |сабақ | |нәтижелері |оқыту/дифференци|бағалау (ФБ) |ресурстар |
| |мақсаттары | | |ация | | |
| | | | |Көшбасшылық және| | |
| | | | |басқару | | |
|1 |Аспан |Ойын: «өз жұлдызыңды |Оқушылар аспан| | | |
|Аспан |денелері |тап»(жұлдыздарды таңдайды. |денелерімен, | |Топпен жұмыс барысында |Жұлдыз |
|денеле|туралы |Физикалық терминдерді |жұлдыздармен | |үш оқушыны бақылау |картасы |
|рі |түсінік беру|тақтаға ілу. 8-ден аспайды) |танысады | | |Оқулық |
| | |Аспан денелері туралы | | | |Интерактивті |
| | |негізгі ұғымдар оқылады | | |«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»|тақта |
| | |Топтық жұмыс: жыл мезгіліне | | | |Ойынға |
| | |байланысты топтарға бөлу. |Табыс | |Фортативті бағалау. Кері|арналған |
| | |Жаңа тақырыпты ашу үшін сыни|критериі:нені | |байланыс |құралдар |
| | |сұрақ қойылады: не үшін біз |білдім? Нені | |(«екі жұлдыз, бір |видеобейне |
| | |сыныпты жыл мезгіліне қарай |түсіндім? Нені| |ұсыныс». Жаңа тақырыпты | |
| | |бөлдік? Қалай ойлайсыңдар? |қолдана |Өте жақсы оқитын|оқығаннан кейін) | |
| | |Сендердің кез келген |аламын? |оқушы | | |
| | |жауаптарын құнды. |(тақырыппен | |Әрбір топта өз бақылаушы| |
| | |Ең жақсы жауаптарды мұғалім |бірге айту) | |болады. Ол өз тобындағы | |
| | |бірнеше рет қайталайды. | | |болаларға баға береді | |
| | |Басқаларды мадақтау. | | | | |
| | | |Оқушылар | |Нені үйрендім? | |
| | |Тапсырма:төрт топқа төрт |кітаптан не | |Жаңадан нені білдім? | |
| | |түрлі сұрақ қойылады. |түсінгенін |Жақсы оқитын |Нені білгім кледі? | |
| | |Оқушылар тез тауып |айтып бере |оқушы |(ең соңында стикерге | |
| | |алады.(жай музыка ойналады) |бастайды | |жазып тақтаға жабыстыру)| |
| | |Қорытынды: топтар бір біріне| | | | |
| | |сұрақтар қояды. | | | | |
| | | | | |Мұғалім оқушылар топта | |
| | |Үйге тапсырма: |Жинақтау | |бір-біріне баяндап | |
| | |Ұсыныс ретінде келесі |сұрақтары | |айтқан кезде, оларды | |
| | |тақырыпты тапсыру (ең кем 3 | | |тыңдайды (бақылау және | |
| | |балаға) | |Төмен оқитын |бағалау проформасын | |
| | | | |оқушы |пайдаланады) | |
| | | | | | | |
| | | | | |Формативті | |
| | | | | |бағалау(мадақтау) | |
| | | | | | | |
| | | | | |Кері байланыс | |
| | | | | | | |
|2 | | | | | |Суреттер |
|Орталы|Сабақтың |Амандасумен бастау | | |Фортативті бағалау. Кері|Карточклар |
|қ Азия|бөлімдерін |(көршіңмен аспан денелеріне |Табыс | |байланыс |Оқулық |
|және |айту және |теңеп амандасу) |критериі:нені | |(«екі жұлдыз, бір |Әр деңгейдегі|
|ғылымн|өздік жұмыс | |білдім? Нені | |ұсыныс». Жаңа тақырыпты |оқушыға |
|ың |арқылы |Тұтас сыныппен жұмыс: |түсіндім? Нені| |оқығаннан кейін) |карточкалар |
|дамуы |тақырыпты |«Ыстық орындық» ойны және |қолдана | | |жасау |
| |ашу |«сұрақ-жауап» (өткен |аламын? | |Әрбір топта өз бақылаушы|Өлшеу |
| |дағдыларын |тақырыпқа байланысты жоғары |(оқуды |Жоғары оқитын |болады. Ол өз тобындағы |құралдарын |
| |дамыту |оқитын оқушыны шығару) |қайталап |оқушы |болаларға баға береді |(әкелу |
| | | |болғаннан | | |таразы, |
| | |Астрономдардың таңдап алған |кейін жаңа | |Нені үйрендім? |сызғыш) |
| | |суреттері арқылы бөлу (олар |сабақтың | |Жаңадан нені білдім? |видеобейне |
| | |туралы сұрақ қойып, қысқаша |алдында) | |Нені білгім кледі? | |
| | |мәлімет) | | |(ең соңында стикерге | |
| | | | | |жазып тақтаға жабыстыру)| |
| | |Үй тапсырмасын сұрау: | | | | |
| | |Мәліметін түсіндіріп айту | | | | |
| | | | | |Мұғалім оқушылар топта | |
| | |Талдау: тақырыпқа байланысты| | |бір-біріне баяндап | |
| | |ұғымдарды дайындап карточка | | |айтқан кезде, оларды | |
| | |арқылы тарату. Оны кім ашқан| | |тыңдайды (бақылау және | |
| | |екенін айту керек. | | |бағалау проформасын | |
| | | | | |пайдаланады) | |
| | |1.Ашылулардың авторы кім? | | | | |
| | |2.Аспан денелердің қазақ | | | | |
| | |атаулары? Карточкалармен | | | | |
| | |жұмыс | | | | |
| | |Тұжырымдамалық картамен | | | | |
| | |жұмыс | | | | |
| | | | | | | |
| | |Сергіту сәті: | | | | |
| | |«Аспан әлеміне шолу» (жай | | | | |
| | |әуен болу керек) | |Орта оқитын | | |
| | | | |оқушы | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | |Бекіту: сайыс «кім көп | | | | |
| | |біледі?» | | | | |
| | | | | | | |
| | | | |Төмен деңгейдегі| | |
| | |Ертегіні баяндау стилін | |оқушы | | |
| | |таныстыру: мәтін бөлімдерін | | | | |
| | |бір-бірімен байланыстырып | | | | |
| | |тұрған фразалар, сөйлем | | | | |
| | |басындағы қыстырма сөздер | | | | |
| | |(тұтас сыныппен жұмыс) | | | | |
|3 | | | | | |Оқулық |
|Табиға|Алдыңғы | |Проблемалық | | |Интерактивті |
|тты |тақырыпты |Жұппен жұмыс: |эксперимент: |Өзін өзі бағалау| |тақта |
|зертте|жаңадан |Бір біріне дайындап келген |басқалардың | | |Ойынға |
|удін |«табиғатты |тест жұмыстарын |немесе | |Мұғалім жазбаша жұмыс |арналған |
|ғылыми|зерттеудің |ұсынады.(топтық жұмыс |өздерінің | |нәтижесін тексереді |құралдар |
|әдісте|ғылыми |жасалады) |зерттеулеріне | | |видеобейне |
|рі. |әдістері» | |сүйену | |Фортативті бағалау. Кері| |
|физика|тақырыппен |Жаңа тақырыпқа шолу. | | |байланыс |Тақырыпқа |
|лық |байланыстыра|Жаңа тақырыпты ашу үшін | | |(«екі жұлдыз, бір |арналаған |
|экспер|білу |сұрақ қою: телескоп тұрады. | | |ұсыныс». Жаңа тақырыпты |суреттер |
|имент | |Ежелгі ғалымдар нені зерттеп| | |оқығаннан кейін) | |
| | |тапты? Оны қайда қолданады? | | | | |
| | | | | |Әрбір топта өз бақылаушы| |
| | | | | |болады. Ол өз тобындағы | |
| | |Проблема: | |Кері байланыс: |болаларға баға береді | |
| | |Телескопты бұзып, оқушылар | |(ең соңында) | | |
| | |қарау керек. Неге көрсетпей | | |Нені үйрендім? | |
| | |тұрғанын түсіну керек. | |Жоғары оқитын |Жаңадан нені білдім? | |
| | |(өткен тақырыппен байланыс) | |оқушы |Нені білгім кледі? | |
| | | | | |(ең соңында стикерге | |
| | |Жаңа тақырыппен жұмыс | | |жазып тақтаға жабыстыру)| |
| | |1-топ:Бақылау | | | | |
| | |2-топ: Эксперимент | | | | |
| | |3-топ: Қолдану | | |Мұғалім оқушылар топта | |
| | |(топтар жұмыстарын қорғайды)| | |бір-біріне баяндап | |
| | | | | |айтқан кезде, оларды | |
| | |Талдау: оқулықтағы | | |тыңдайды (бақылау және | |
| | |эксперимент талаптарын | | |бағалау проформасын | |
| | |пайдалана отырып жоспарын | | |пайдаланады) | |
| | |құру | | | | |
| | | | | | | |
| | |Практикалық тапсырма: | |Орта оқитын | | |
| | | | |оқушы | | |
| | |Оқушыларға сұрақ: Балалар, | | | | |
| | |қалай ойлайсыңдар осы тұрған| | | | |
| | |заттар не үшін керек? | | | | |
| | |Микроскоп, шыны бор ұнтағы; | | | | |
| | |Сызғыш, парақ: | | | | |
| | |Сызғыш, ыдыстағы су. | | | | |
| | |(оқушылардың жауаптары | | | | |
| | |тыңдалады) | | | | |
| | | | | | | |
| | |Эксперимент талаптарын | |Төмен деңгейдегі| | |
| | |пайдаланып оқушыларға | |оқушы | | |
| | |эксперимент жасауды ұсыну | | | | |
|4 |Ортақ | |Оқушылар, өз | |Оқушылар өз түсінгенін | |
|Физика|пікірге келу|Жеке жұмыс |қалауы |Нәтижеге жету |жазады |Оқулық |
|лық | |Пікір алмасу |бойынша, |үшін әр оқушыға |(суммативті бағалау) |Интерактивті |
|теория| |(сыныппен жұмыс) |тұжырымдамалық|қандай | |тақта |
| | |Оқ-лар арасында диологты |картаны |Көмек керек? | |Ойынға |
| | |ұйым-у |жасайды | | |арналған |
| | |Өз деңгейлеріне қарай | |Әрбір оқушы, өз | |құралдар |
| | |тақырыпты аша білу | |мүмкіндігіне | | |
| | | | |қарай, жұмыс | |Жазу |
| | | | |жасайды. | |дәптерлері |
| | | | |Ресурстар, | | |
| | | | |оқушыларға керек| |Бұрын |
| | | | |кезде ғана | |орындаған |
| | | | |көмектесу үшін, | |конспектіні |
| | | | |стратегиялық | |пайдалану |
| | | | |тұрғыдан дұрыс | | |
| | | | |орналастырылған | | |
| | | | |(формативті | | |
| | | | |бағалау | | |
| | | | |стратегияларын | | |
| | | | |қолданған кезде | | |
| | | | |және алдыңғы үш | | |
| | | | |сабақ барысында)| | |
| | | | |Негізгі сұрақ: | | |
| | | | |жетістікке жету | | |
| | | | |үшін, әр оқушыға| | |
| | | | |қандай көмек | | |
| | | | |керек? | | |
|5 |Сарамандық |Үйге берілген тапсырманы |Оқушылар, өз | |Фортативті бағалау. Кері|Оқулық |
|Физика|жұмысқа |тексеру (өткен тақырыптың |қалауы | |байланыс |Интерактивті |
|лық |дайындау, |бөлімдері бойынша жабық |бойынша, |Төмен деңгейдегі|(«екі жұлдыз, бір |тақта |
|шамала|дағдыландыру|карточкалар дайындалады, әр |тұжырымдамалық|оқушы |ұсыныс». Жаңа тақырыпты |Ойынға |
|р. | |топ мүшесі таңдап, топ |картаны | |оқығаннан кейін) |арналған |
|Физика| |ішінен ең төмен оқушыны |жасайды. | | |құралдар |
|лық | |дайындайды) | | |Әрбір топта өз бақылаушы|Алты түсті |
|шамала| | |Практикалық | |болады. Ол өз тобындағы |қалпақ |
|рды | |Жаңа тақырыпты ашу. |тапсырманы | |болаларға баға береді |Физикалық |
|өлшеу | | |бірігіп | | |аспаптар |
| | |Проблемалық сұрақ: |жасайды | |Нені үйрендім? | |
| | |Видеодағы суреттерді | | |Жаңадан нені білдім? |Жазу |
| | |көрсету. Бұл суреттердің | | |Нені білгім кледі? |дәптерлері |
| | |бүгінгі жаңа тақырыппен | | |(ең соңында стикерге | |
| | |қандай байланысы бар? (оқ-ң | |Орта оқитын |жазып тақтаға жабыстыру)|Бұрын |
| | |жауабы) | |оқушы | |орындаған |
| | | | | | |конспектіні |
| | |Жаңа тақырыппен жұмыс: | | |Мұғалім оқушылар топта |пайдалану |
| | |Тұжырымдамалық картамен | | |бір-біріне баяндап | |
| | |жұмыс. | | |айтқан кезде, оларды | |
| | |(әр топ өз жұмысын қорғайды.| | |тыңдайды (бақылау және | |
| | |Басқа топтар сұрақтарын | | |бағалау проформасын | |
| | |дайындайды) | | |пайдаланады) | |
| | | | | | | |
| | |Практикалық тапсырма: | | | | |
| | |Үстел үстіне суы бар | | | | |
| | |мензуркаларды қойып, | | | | |
| | |практикалық тапсырманы | | | | |
| | |жасауды ұсыну. | | | | |
| | |(инт.тақтада кесте | | | | |
| | |көрсетіледі. Кестені толтыру| | | | |
| | |арқылы жасайды.) | | | | |
| | |Мензурканың құнын анықтау | |Жоғары оқитын | | |
| | |Мензуркадағы судың көлемін | |оқушы | | |
| | |анықтау | | | | |
| | | | | | | |
| | |Сабақты бекіту: оқушылардың | | | | |
| | |жұмыстары. (топтар | | | | |
| | |бірін-бірі тексереді) | | | | |
| | |Сабақты қорытындылау: | | | | |
| | |«Ақылдың алты қалпағы» (әр | | | | |
| | |оқушы сабақ туралы өз ойын | | | | |
| | |айтады) | | | | |
Сабақтың барысындағы қолданылатын жеті модуль
Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары
Талантты және дарынды оқушылармен жұмыс
АКТ
Көшбасшылық және басқару
Диалогтік оқыту және оқу
Жас ерекшеліктері
Формативті бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz