Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ана тілі "орындалған арман" 4-сынып
Габдуллина Гаухар Кажгалиевна
СҚО Шал ақын ауданы Жаңажол орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
II санатты
Сыныбы: 4
28\11\2013ж
Сабақтың тақырыбы
Орындалған арман С.Көбеев
Мақсаты
Әңгімені түсінік бере отырып,оқуға,кейіпкерлердің мінез - құлқының іс-әрекетінің мәнін ашуға,оқырмандық көзқарасын қалыптастыру
Күтілетіннәтижелер
.Сұрақтарға нақты жауап береді.Қиялдайды,арманын айқындайды.Мәтінді оқиды,түсіндіреді,топта талқылайды..Сабақ бойынша не білетіндерін,нені білу керектігін кері байланыс парағына түсіреді.Сауалнама арқылы өздерін бағалай алады.
Керекті жабдықтар
Оқулық,постер,маркер.Автор суретті
Интерактивті тақта,
бағалау парақтары
Әдіс- тәсілдері
Бағалау парақтары Венн диограммасы Ассоциация құру Ыстық орындық
Модульдер
АКт,Бағалау,Сыни ойлауға үйрету,диалог
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
(2-минут)
(5-минут)
(1 минут)
(Оқушылармен амандасу, топқа бөлу)
Психологиялық сәт.
(көңіл күйлерін білу)
ІІ.Үй тапсырмасын сұрап бағалау<<Дүниеде жамандық неден?>> авторы Ыбырай Алтынсарин
Ыбырай Алтынсарин туралы не білдік?
1топ Әңгімедегі кейіпкерлерді атайды
2топ Кейіпкерлер қандай сұраққа жауап іздеді?
1,Әңгіме қалай басталды?
2 топ Қарға мен көккептердің әңгімелерін айту 1топ Жылан мен Бұғының әңгімесін айту
Топ ақжүректің сөзімен аяқтау
Осы әңгімеден не ұқтық ?
Сергіту сәті
Оқушылардың назарын сабаққа аударды.Өз-өздерін реттеді.суреттер арқылы
2 топқа бөлінді.Топ басшыларын сайлайды.1 топ әріптер бойынша
2 топ сурет бойынша бөлінеді
Оқушылар өз күйлерін білдіреді
Әр оқушы үй тапсырмасы үшін бағаланып отырады
Ақжүрек,Қарға,Жылан,Бұғы Көк кептер
Дүниеде не жаман?
Оқушылар ойлана жауап іздейді,пайымдарын жариялайды.
1топ жауап береді
Мазмұндайды
Әр сұрақтарға жауап береді
Оқушылардың қорытынды жасайды
Қорғайды
Оқушылар қимылдар жасайды
Негізгібөлім
(27-минут)
Бағалау
(3минут)
Рефлесия
(3 минут)
Үйге тапсырма
(2 минут)
Жаңа тақырып;Орындалған арман
1топ Әріптерді құрастырады қандай сөз шықты
Арман деген не ?
2 топ Сіздерде қандай сурет шықты Мектеп туралы
Автор туралы мағлұмат беру
Автор Спандияр Көбеев өмір деректері мен еңбектері туралы айту.
<<Орындалған арман>>атты әңгімесінен үзінді оқимыз
Оқулықпен жұмыс жүргізіледі
А)Оқушыларға дауыстатып оқыту
Топтарға тапсырма:
1топ Әңгіменің басында <<Үлкен той болды>>деп қандай тойды айтып отыр?
2 топ Әңгімеден Хамза Қаржасовтың сөзі бұларға неге ұнамады?
1топ Салмұғамбет Спандиярмен оның әкесіне не деді?
2топ Ыбырайдың неліктен қабағы түйіліп жүзі сұп-сұр болып кетті?
1 топ Болыс пен байлардың әділетсіздігін қандай әрекеттерінен байқауға болады?
2 топ әңгіме неліктен <<орындалған арман>>деп аталған?Бұл әңгімеден Спандиярдың қандай арманы орындалған?
1Әңгімеден байға байланысты айтылған сөздерді2 топ Кедейге байланысты айтылған сөздерді теріп жаз
Венн диограммасы
Ыбырай Спандияр
Екеуіде ұстаз,
аудармашы
Не білдім?не үйрендім?Не білгім келеді?
Мәтінді оқу
Өз армандарын жазу
Эссе жазу
Ассоциация құру
а) Оқушыларға мәтінді бөліп оқыту
1Дауыстап оқыту
2 мәтінді бөліп оқыту
Оқушылар әр сұрақтарға жауап іздеп тауып оқиды өз ойларын айтады
Талдайды,жинақтайды
Оқушылар тауып жазады топта оқиды
1 топ Ыбырай Алтынсарин туралы
2 топ Спандияр Көбеев туралы
Екі топ ортақ қасиетті табу
Топ басшылары бүгінгі сабақта қатысқанына байланысты бағалайды
Мұғалім топ басшыларын бағалайды
Оқушыларды топ басшыларына бағалату
Оқушылар ойларын стикерлерге жазады
СҚО Шал ақын ауданы Жаңажол орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
II санатты
Сыныбы: 4
28\11\2013ж
Сабақтың тақырыбы
Орындалған арман С.Көбеев
Мақсаты
Әңгімені түсінік бере отырып,оқуға,кейіпкерлердің мінез - құлқының іс-әрекетінің мәнін ашуға,оқырмандық көзқарасын қалыптастыру
Күтілетіннәтижелер
.Сұрақтарға нақты жауап береді.Қиялдайды,арманын айқындайды.Мәтінді оқиды,түсіндіреді,топта талқылайды..Сабақ бойынша не білетіндерін,нені білу керектігін кері байланыс парағына түсіреді.Сауалнама арқылы өздерін бағалай алады.
Керекті жабдықтар
Оқулық,постер,маркер.Автор суретті
Интерактивті тақта,
бағалау парақтары
Әдіс- тәсілдері
Бағалау парақтары Венн диограммасы Ассоциация құру Ыстық орындық
Модульдер
АКт,Бағалау,Сыни ойлауға үйрету,диалог
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
(2-минут)
(5-минут)
(1 минут)
(Оқушылармен амандасу, топқа бөлу)
Психологиялық сәт.
(көңіл күйлерін білу)
ІІ.Үй тапсырмасын сұрап бағалау<<Дүниеде жамандық неден?>> авторы Ыбырай Алтынсарин
Ыбырай Алтынсарин туралы не білдік?
1топ Әңгімедегі кейіпкерлерді атайды
2топ Кейіпкерлер қандай сұраққа жауап іздеді?
1,Әңгіме қалай басталды?
2 топ Қарға мен көккептердің әңгімелерін айту 1топ Жылан мен Бұғының әңгімесін айту
Топ ақжүректің сөзімен аяқтау
Осы әңгімеден не ұқтық ?
Сергіту сәті
Оқушылардың назарын сабаққа аударды.Өз-өздерін реттеді.суреттер арқылы
2 топқа бөлінді.Топ басшыларын сайлайды.1 топ әріптер бойынша
2 топ сурет бойынша бөлінеді
Оқушылар өз күйлерін білдіреді
Әр оқушы үй тапсырмасы үшін бағаланып отырады
Ақжүрек,Қарға,Жылан,Бұғы Көк кептер
Дүниеде не жаман?
Оқушылар ойлана жауап іздейді,пайымдарын жариялайды.
1топ жауап береді
Мазмұндайды
Әр сұрақтарға жауап береді
Оқушылардың қорытынды жасайды
Қорғайды
Оқушылар қимылдар жасайды
Негізгібөлім
(27-минут)
Бағалау
(3минут)
Рефлесия
(3 минут)
Үйге тапсырма
(2 минут)
Жаңа тақырып;Орындалған арман
1топ Әріптерді құрастырады қандай сөз шықты
Арман деген не ?
2 топ Сіздерде қандай сурет шықты Мектеп туралы
Автор туралы мағлұмат беру
Автор Спандияр Көбеев өмір деректері мен еңбектері туралы айту.
<<Орындалған арман>>атты әңгімесінен үзінді оқимыз
Оқулықпен жұмыс жүргізіледі
А)Оқушыларға дауыстатып оқыту
Топтарға тапсырма:
1топ Әңгіменің басында <<Үлкен той болды>>деп қандай тойды айтып отыр?
2 топ Әңгімеден Хамза Қаржасовтың сөзі бұларға неге ұнамады?
1топ Салмұғамбет Спандиярмен оның әкесіне не деді?
2топ Ыбырайдың неліктен қабағы түйіліп жүзі сұп-сұр болып кетті?
1 топ Болыс пен байлардың әділетсіздігін қандай әрекеттерінен байқауға болады?
2 топ әңгіме неліктен <<орындалған арман>>деп аталған?Бұл әңгімеден Спандиярдың қандай арманы орындалған?
1Әңгімеден байға байланысты айтылған сөздерді2 топ Кедейге байланысты айтылған сөздерді теріп жаз
Венн диограммасы
Ыбырай Спандияр
Екеуіде ұстаз,
аудармашы
Не білдім?не үйрендім?Не білгім келеді?
Мәтінді оқу
Өз армандарын жазу
Эссе жазу
Ассоциация құру
а) Оқушыларға мәтінді бөліп оқыту
1Дауыстап оқыту
2 мәтінді бөліп оқыту
Оқушылар әр сұрақтарға жауап іздеп тауып оқиды өз ойларын айтады
Талдайды,жинақтайды
Оқушылар тауып жазады топта оқиды
1 топ Ыбырай Алтынсарин туралы
2 топ Спандияр Көбеев туралы
Екі топ ортақ қасиетті табу
Топ басшылары бүгінгі сабақта қатысқанына байланысты бағалайды
Мұғалім топ басшыларын бағалайды
Оқушыларды топ басшыларына бағалату
Оқушылар ойларын стикерлерге жазады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz