Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
"Тіл дамыту." "көктем."
БҚО, Тасқала ауданы
Ы.Алтынсарин атындағы ЖББОМ
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Қатынас білім беру саласы
Бөлімдері: <<Тіл дамыту>>
Тақырыбы: <<Көктем>>
Тәрбиеші: Досмуханова М.Е
Қатынас білім беру саласы
Бөлімдері: <<Тіл дамыту>>
Тақырыбы: <<Көктем>>
Уақыты: 11.03.2014 ж.
Мақсаты:
* Балалардың көктем мезгілі туралы білімдерін кеңейту.
* Сөздік жұмыстары арқылы сөздік қорларын байытумен бірге есте сақтау қабілеттерін дамыту, грамматикалық тұлғада жүйелі сөйлеуге, әңгімелеп айтуға, берілген сұраққа нақты жауап беруге үйрету.
* Құстарға, ағаштарға, қамқор және еңбекқор болуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Құстардың, көктем мезгілінің суреті, бүршік жарған бұтақ, үлестірмелі суреттер.
Іс - әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Балаларды шеңбер бойына тұрғызып, амандасу.
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Олай болса балалар кім бізге табиғат туралы тақпақ айтып береді.Аружан: Табиғатым тамаша,Көз тоймайды қараса.Табиғатты аялап,Жүрейікші жараса.Айым: Сәлем саған Жер ана!Сәлем саған Нұрлы күн!Аман - есен болайық.Бейбітшілік қалайық!Балалар, қазір көктем мезгілі, күн жылынып, жылы жақтан құстар ұшып келді. Енді мына кішкене құс арқылы бір - бірімізге жылы тілектер айтайық. Шеңбер бойында ойыншық торғайды ұсынып бір - бірлеріне <<жылы жүрекпен>> өз тілектерін айтады.
-Көктем мезгілі
Аружан: Табиғатым тамаша,Көз тоймайды қараса.Табиғатты аялап,Жүрейікші жараса.
Айым: Сәлем саған Жер ана!Сәлем саған Нұрлы күн!Аман - есен болайық.Бейбітшілік қалайық!
Балалар жылы тілектерін білдіреді.
Іздену ұйымдастырушы
* Балалар тақтадағы суреттерге қарап,оларды атап, алғашқы дыбыстарынан сөз құрайық.
(Көбелек,өрік,кітап,таға,есік,машина)
-Балалар қандай сөз шықты?
Дұрыс-ақ <<Көктем>>. Бүгінгі өтілетін оқу іс - әрекетінің тақырыбы <<Көктем>> екен.
Тақтаға назарларыңызды аударыңдаршы балалар, көктем мезгілі бейнеленген бірнеше суреттерді қарап сипаттайық.
* Көктемде неше ай бар?
* Қай айдан басталады?
* Жерде,далада, ағаштарда қандай өзгерістер болады?
* Айтыңдаршы көктемде алғаш қандай құстар ұшыпкеледі? (Ұзақ,торғай, су құстары)
* Көктем гүлдерін білесіңдер ме?
* Оқулықпен жұмыс
Т.Молдағалиевтің <<Көктем>> өлеңін мәнерлеп оқып, мазмұнын түсіндіріп шығу.
* Сөздік жұмысын жүргізу
Шартылдайды - сартылдайды - тарсылдайды.
Қып - қызыл отпен белгі - бұл жерде найзағайдың көрінісі көрініп тұр.
Өпкен жел - бұл жерде желдің денеге жайлы әсер етуі.
* Өлеңнің мазмұны арқылы көктемгі өзгерістер, көктемгі еңбек туралы әңгіме өрбіту.
Дидактикалық ойын. <<Көктемгі гүлдер>>
Шарты: Себеттегі гүлдердің ішінен көктемде гүлдейтін гүлдерді шығарып алып, сол гүлі сипаттайды. Мысалы: Бейәшешек, қызғалдақ.
Дәптердегі үлгіге қарап, бәйшешектің суретін салу.
-Көктем
Балалар назарларын суреттерге аударып әңгімеге өз ойларын қосады.
Балалар сұрақтарға нақты жауап береді.
- Ұзақ,торғай, су құстары
Жаңа сөздердің мағынасын түсінеді.
Көктемгі табиғат өзгешеліктері туралы өз ойларын ортаға салады.
Көктем гүлдерін атайды.
Дәптердегі үлгіге қарап, суреттерін бояйды.
Рефлексивтік түзетушілік
Сұрақ - жауап әдісі арқылы тақырыптың мазмұнын қалай түсінгендерін сұрап шығу.
Оқу іс- әрекетіне белсене қатысқан балаларды мадақтау.
Балалар сұрақтарға жауап беріп, тиісті бағалармен бағаланды.
Күтілетін нәтиже
Нені біледі:Көктем мезгілі туралы білді.
Нені игерді:Әңгімеге өз ойларын қосып,сұраққа нақты жауап беруді игерді.
Нені меңгерді: Табиғатқа қамқор болуды меңгерді.
Ы.Алтынсарин атындағы ЖББОМ
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Қатынас білім беру саласы
Бөлімдері: <<Тіл дамыту>>
Тақырыбы: <<Көктем>>
Тәрбиеші: Досмуханова М.Е
Қатынас білім беру саласы
Бөлімдері: <<Тіл дамыту>>
Тақырыбы: <<Көктем>>
Уақыты: 11.03.2014 ж.
Мақсаты:
* Балалардың көктем мезгілі туралы білімдерін кеңейту.
* Сөздік жұмыстары арқылы сөздік қорларын байытумен бірге есте сақтау қабілеттерін дамыту, грамматикалық тұлғада жүйелі сөйлеуге, әңгімелеп айтуға, берілген сұраққа нақты жауап беруге үйрету.
* Құстарға, ағаштарға, қамқор және еңбекқор болуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Құстардың, көктем мезгілінің суреті, бүршік жарған бұтақ, үлестірмелі суреттер.
Іс - әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Балаларды шеңбер бойына тұрғызып, амандасу.
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Олай болса балалар кім бізге табиғат туралы тақпақ айтып береді.Аружан: Табиғатым тамаша,Көз тоймайды қараса.Табиғатты аялап,Жүрейікші жараса.Айым: Сәлем саған Жер ана!Сәлем саған Нұрлы күн!Аман - есен болайық.Бейбітшілік қалайық!Балалар, қазір көктем мезгілі, күн жылынып, жылы жақтан құстар ұшып келді. Енді мына кішкене құс арқылы бір - бірімізге жылы тілектер айтайық. Шеңбер бойында ойыншық торғайды ұсынып бір - бірлеріне <<жылы жүрекпен>> өз тілектерін айтады.
-Көктем мезгілі
Аружан: Табиғатым тамаша,Көз тоймайды қараса.Табиғатты аялап,Жүрейікші жараса.
Айым: Сәлем саған Жер ана!Сәлем саған Нұрлы күн!Аман - есен болайық.Бейбітшілік қалайық!
Балалар жылы тілектерін білдіреді.
Іздену ұйымдастырушы
* Балалар тақтадағы суреттерге қарап,оларды атап, алғашқы дыбыстарынан сөз құрайық.
(Көбелек,өрік,кітап,таға,есік,машина)
-Балалар қандай сөз шықты?
Дұрыс-ақ <<Көктем>>. Бүгінгі өтілетін оқу іс - әрекетінің тақырыбы <<Көктем>> екен.
Тақтаға назарларыңызды аударыңдаршы балалар, көктем мезгілі бейнеленген бірнеше суреттерді қарап сипаттайық.
* Көктемде неше ай бар?
* Қай айдан басталады?
* Жерде,далада, ағаштарда қандай өзгерістер болады?
* Айтыңдаршы көктемде алғаш қандай құстар ұшыпкеледі? (Ұзақ,торғай, су құстары)
* Көктем гүлдерін білесіңдер ме?
* Оқулықпен жұмыс
Т.Молдағалиевтің <<Көктем>> өлеңін мәнерлеп оқып, мазмұнын түсіндіріп шығу.
* Сөздік жұмысын жүргізу
Шартылдайды - сартылдайды - тарсылдайды.
Қып - қызыл отпен белгі - бұл жерде найзағайдың көрінісі көрініп тұр.
Өпкен жел - бұл жерде желдің денеге жайлы әсер етуі.
* Өлеңнің мазмұны арқылы көктемгі өзгерістер, көктемгі еңбек туралы әңгіме өрбіту.
Дидактикалық ойын. <<Көктемгі гүлдер>>
Шарты: Себеттегі гүлдердің ішінен көктемде гүлдейтін гүлдерді шығарып алып, сол гүлі сипаттайды. Мысалы: Бейәшешек, қызғалдақ.
Дәптердегі үлгіге қарап, бәйшешектің суретін салу.
-Көктем
Балалар назарларын суреттерге аударып әңгімеге өз ойларын қосады.
Балалар сұрақтарға нақты жауап береді.
- Ұзақ,торғай, су құстары
Жаңа сөздердің мағынасын түсінеді.
Көктемгі табиғат өзгешеліктері туралы өз ойларын ортаға салады.
Көктем гүлдерін атайды.
Дәптердегі үлгіге қарап, суреттерін бояйды.
Рефлексивтік түзетушілік
Сұрақ - жауап әдісі арқылы тақырыптың мазмұнын қалай түсінгендерін сұрап шығу.
Оқу іс- әрекетіне белсене қатысқан балаларды мадақтау.
Балалар сұрақтарға жауап беріп, тиісті бағалармен бағаланды.
Күтілетін нәтиже
Нені біледі:Көктем мезгілі туралы білді.
Нені игерді:Әңгімеге өз ойларын қосып,сұраққа нақты жауап беруді игерді.
Нені меңгерді: Табиғатқа қамқор болуды меңгерді.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz