Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

"Тіл дамыту." "көктем."

БҚО, Тасқала ауданы
Ы.Алтынсарин атындағы ЖББОМ



Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы



Қатынас білім беру саласы
Бөлімдері: <<Тіл дамыту>>
Тақырыбы: <<Көктем>>




Тәрбиеші: Досмуханова М.Е
Қатынас білім беру саласы
Бөлімдері: <<Тіл дамыту>>
Тақырыбы: <<Көктем>>
Уақыты: 11.03.2014 ж.
Мақсаты:
* Балалардың көктем мезгілі туралы білімдерін кеңейту.
* Сөздік жұмыстары арқылы сөздік қорларын байытумен бірге есте сақтау қабілеттерін дамыту, грамматикалық тұлғада жүйелі сөйлеуге, әңгімелеп айтуға, берілген сұраққа нақты жауап беруге үйрету.
* Құстарға, ағаштарға, қамқор және еңбекқор болуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Құстардың, көктем мезгілінің суреті, бүршік жарған бұтақ, үлестірмелі суреттер.
Іс - әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Балалардың іс - әрекеті

Мотивациялық қозғаушы
Балаларды шеңбер бойына тұрғызып, амандасу.
Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Олай болса балалар кім бізге табиғат туралы тақпақ айтып береді.Аружан: Табиғатым тамаша,Көз тоймайды қараса.Табиғатты аялап,Жүрейікші жараса.Айым: Сәлем саған Жер ана!Сәлем саған Нұрлы күн!Аман - есен болайық.Бейбітшілік қалайық!Балалар, қазір көктем мезгілі, күн жылынып, жылы жақтан құстар ұшып келді. Енді мына кішкене құс арқылы бір - бірімізге жылы тілектер айтайық. Шеңбер бойында ойыншық торғайды ұсынып бір - бірлеріне <<жылы жүрекпен>> өз тілектерін айтады.

-Көктем мезгілі

Аружан: Табиғатым тамаша,Көз тоймайды қараса.Табиғатты аялап,Жүрейікші жараса.
Айым: Сәлем саған Жер ана!Сәлем саған Нұрлы күн!Аман - есен болайық.Бейбітшілік қалайық!

Балалар жылы тілектерін білдіреді.
Іздену ұйымдастырушы
* Балалар тақтадағы суреттерге қарап,оларды атап, алғашқы дыбыстарынан сөз құрайық.
(Көбелек,өрік,кітап,таға,есік,машина)

-Балалар қандай сөз шықты?
Дұрыс-ақ <<Көктем>>. Бүгінгі өтілетін оқу іс - әрекетінің тақырыбы <<Көктем>> екен.
Тақтаға назарларыңызды аударыңдаршы балалар, көктем мезгілі бейнеленген бірнеше суреттерді қарап сипаттайық.
* Көктемде неше ай бар?
* Қай айдан басталады?
* Жерде,далада, ағаштарда қандай өзгерістер болады?
* Айтыңдаршы көктемде алғаш қандай құстар ұшыпкеледі? (Ұзақ,торғай, су құстары)
* Көктем гүлдерін білесіңдер ме?
* Оқулықпен жұмыс
Т.Молдағалиевтің <<Көктем>> өлеңін мәнерлеп оқып, мазмұнын түсіндіріп шығу.
* Сөздік жұмысын жүргізу
Шартылдайды - сартылдайды - тарсылдайды.
Қып - қызыл отпен белгі - бұл жерде найзағайдың көрінісі көрініп тұр.
Өпкен жел - бұл жерде желдің денеге жайлы әсер етуі.

* Өлеңнің мазмұны арқылы көктемгі өзгерістер, көктемгі еңбек туралы әңгіме өрбіту.

Дидактикалық ойын. <<Көктемгі гүлдер>>
Шарты: Себеттегі гүлдердің ішінен көктемде гүлдейтін гүлдерді шығарып алып, сол гүлі сипаттайды. Мысалы: Бейәшешек, қызғалдақ.
Дәптердегі үлгіге қарап, бәйшешектің суретін салу.

-Көктем
Балалар назарларын суреттерге аударып әңгімеге өз ойларын қосады.
Балалар сұрақтарға нақты жауап береді.
- Ұзақ,торғай, су құстары

Жаңа сөздердің мағынасын түсінеді.

Көктемгі табиғат өзгешеліктері туралы өз ойларын ортаға салады.
Көктем гүлдерін атайды.

Дәптердегі үлгіге қарап, суреттерін бояйды.

Рефлексивтік түзетушілік
Сұрақ - жауап әдісі арқылы тақырыптың мазмұнын қалай түсінгендерін сұрап шығу.
Оқу іс- әрекетіне белсене қатысқан балаларды мадақтау.
Балалар сұрақтарға жауап беріп, тиісті бағалармен бағаланды.

Күтілетін нәтиже
Нені біледі:Көктем мезгілі туралы білді.
Нені игерді:Әңгімеге өз ойларын қосып,сұраққа нақты жауап беруді игерді.
Нені меңгерді: Табиғатқа қамқор болуды меңгерді.


Ұқсас жұмыстар
Тіл мәдениеті
Құстардың суреттері
Көктем туралы ақпарат
Гүл ектік
Көктемгі шуақ
Тақырып - Көктем келді
Көктемгі тамшы
Нәтиже сабақ жайлы
Оқшау сөздерге байланысты қойылатын үтір
Көктем келді, көктемгі табиғат өзгерістерімен таныстыру
Пәндер