Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Құстар
ШҚО Семей қаласы
<<№6 <<Нұрсәле>>-ясли - бақшасы ҚМҚК
II-санатты тәрбиешісі
Мубаракова Зайра Калымжановна
Білім беру салалары: Таным, Қатынас, Денсаулық,Шығармашылық
Бөлімдері: Экология негіздері
Тақырыбы: Жыл құстары
Мақсаты: балаларға құстар туралы білім беру, білген білімдерін жетілдіре түсу. Құстардың адам өміріндегі пайдасы туралы түсініктерін кеңейту. Құстар туралы тақпақтар, мен жұмбақ шешкізу арқылы балалардың тілдік қорын жетілдіру. қамқорлықпен қарауға баулау. Адамгершілікке тәрбиелеу.
Құстарды дұрыс жапсыру дағдыларын жетілдіру, көз мөлшерін ,қиялдауын, қабылдауын дамыту. Саусақ қимылы арқылы қолардың мотрикасын дамыту. Балалардың жапсыруға деген қызығушылықтарын ояту, құстар туралы жайында түсініктерін кеңейту, оларды тануға жаттықтыру.
Құрал жабдық: әр түрлі құстардың суреттері және құстардың қыилған суреттері ,желім, дымқыл сұлгілер .
Қос тілдік компонент:Құстар - птицы-bird
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс әрекеті
Мотивация-лық қозғаушы
Жылулық шеңбері.
Күлімде, күн күлімде,
Жер жасарып көгерсін.
Кешегідей бүгін де ,
Қанат қақсын көгершін
Балалар шеңбержасап тұрып
қайталайды.
Іздену-ұйымдастыу-шылық
Әдіс-тәсілдері:Саяхат,үлгіні
талдау,көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап,құстарды салыстыру.
Балалардан қазір қай мезгіл екенін, қай ай екенін сұрау.
-Айналамызда қандай өзгеріс байқадыңдар?
(құстардың дауысы естіледі)
- Балалар, бұл ненің дыбысы болды екен? Ия, құстардың дыбысы әр түрлі болады екен. Олар түрлеріне қарай әр түрлі сайрайды.
Мен сендерге осы құстардың сайрауы туралы бір әңгіме айтып берейін. Сендер жақсылап тыңдаңдар.
Әке құстар ана құстарға ән айтып береді екен. Құстардың да ата-аналары болады. Қауіп төнген кезде аналары шырылдап балапандарына ескертеді екен.
Ал балапандары өздерінің тамақ жегісі келетінін шиқылдап аналарына білдіреді. Құстар құрт-құмырсқаға таласқанда айқайлап, шулап кетеді. Басқа дыбыстарды естіген құстар топталып жиналып, жат құстарды өздеріне тиіскізбей қуады. Міне, балалар құстардың осындай қасиеттері бар екен.
Тәрбиеші:Балалар, осы құстарға саяхат жасап қайтайық. Қандай көлік түрімен барамыз? Не көріп тұрсыңдар? (ұшақтың қонған дауысы естіледі,бала ұшқыш болып қолында ұшақ ұстап ұшып балалардың алдына келеді)
ұшқыш (Али) достар сендер саяхатқа дайынсындерме?
<<Құстар әлеміне саяхатқа>> ұшуға дайынбыз ба?
Бірінші қону алаңы <<Үй құстары>> (әтеш, тауық, қаз, балапандар, күркетауық).
Тәрбиеші:бұл құстар ұйде мекендейді.
2. <<Дала құстары>> (қарлығаш, торғай, қарға, сауысқан, дуадақ,).
Тәрбиеші:құстардың ішіндегі адамға ең жақыны - Қарлығаш. Олар жемін ұшып жүріп аулайды. Тіпті суды да қалқып жүріп ішеді. Қарлығаш ұясын үйдің шатырына салады.
3. <<Орман құстары>> (тоқылдақ, жапалақ, қырғи, тұрымтай, құр, қаратөс торғай)
Тәрбиеші:Тоқылдақ орман дәрігері
4. <<Өзен-көл құстары>> (жабайы үйрек, жабайы қаз, аққу, қоқиқаз, қызғылт бірқазан).
Аққу киелі құс
Тәрбиеші:бұл құстар тек кәне өзен - көлде мекендейді.
5. <<Тау құстары>>(қыран, дала қыраны, бүркіт, лашын). бұркіт құс патшасы
Тәрбиеші : осы құстар тауда мекендейді.
Балаларға осы құстар туралы түсіндіріп, қысқаша мағұлмат беремін.
Саяхаттан оралып,балалар орындарына отырады.
Саяхат ұнадыма?
Тәрбиеші.балалар құс атасы-бұркіт ал біз бұгін жыл құстарымен танысамыз
теледидардан
Слайд-шоу крсетуу . <<Жыл құстары>>
Жыл құстарына жабайы ұйрек, тырна көкек, ұзақ, қарлығаш , қаратрғай , т.б. жатады.
Ал қазақстандың тууында қыран құстын бейнесі бейнеленген.
Құстардың бір бөлігі құзде ұшып кетпейді, сол жерде қыстап қалады.
Оларды қыстап қалатың құстар деп айтады.
Қыстап қалатың құстар:торғай, көгершін, қарға, көкшымшық, тоқылдақ ,т.б. жатады.
Серіту сәті.
Қарға біздің қар, қар,
Сауысқаныс саңқ, саңқ.
Торғайларым шиқ, шиқ
Жапалағым ух, ух.
Көкек көкек, көкек деп,
Ұшады екен желпілдеп.
Балалар тақпақ айтады:қазақ және орыс тілінде.
Қ/О: І. 2-3 Торғайлар мен көлік Балалар біз саяхатқа барғанда сендер әдемі құстармен таныстындар , енді сол құстарды мына ағашқа жапсырындар.
Олай болса балалар біз бұгін құстарымызды магниттік тағтаға жапсырамыз.
Балаларға құстарды қалай жаспыратының көрсетемін.
Балалар суреттерін жапсыруға кірісті (тақтаға ағаштың суретің іліп қоямын соған балалар құстарды жасырады).(ән қосу)
Балалрдың жұмыстарынан көрме ұйымдастырып, балалар өздері кімнің суреті жақсы жасалғанын, дұрыс жапсырыплып орындалғанын атап айтады.
Өздері жіберген кемшіліктерін өздері анықтайды.
Балалар сендер тапсырманы дұрыс орындадындар, енді мына жұмбақты Арнал:жасырады сендер оны шешіндер:
Мәпелейміз баптаймыз,
Биіктерге самғаймыз.
Бейбітшілік құс деп,
Қай құсты мақтаймыз?
(Көгершін)
Карина көгершін болып кіреді Тәрбиеші: Олай болса балалар біз қонақтарға <<Балапан>> әнін сыйға таратайық.
-балалар кұз мезгілі, кұздің ақырғы айы қараша.
-балалар күн салқындады, жапырақтар сарғайып жереге түсті, жеміс-жидектер, астық пісті, қойма астыққа толды. Құстар жылы жаққа ұшып кетті.
-балалар әңгімені мұқият тындады
балалар ия дайыңбыз.
-балалар саяхаттан қайтады.
- балалар ия ұнады.
-слайд - шоуды қызыға қарады
Серіту сәтін топпен жасайды
-Балалар ойынды қызыға ойнады
-Балалар құстарды магниттік тақтаға жапсырды.
-Балалардың жұмыстары
-балаларды мадақтау,бағалау.
-балалар көгершін
-балалар хормен, өлндің сөздерін қайталады
Рефлексивті-түзеуші
Жылулық шеңберін өткізеді.
Қортынды
Балалар ұйымдасқан оқу іс-әрекетінде балалар мынандай дағдыларды меңгеру тиіс:
1.Өзін білетін жыл құстарын ата.
2.Құстар, табиғатқа , адамға қандай пайдасын тигізеді?
3.Нені жапсырдық?
Ұйымдасқан оқу іс-әрекетінде не үйрендік, неменемен таныстық?
Тосын сәт
Көгершін:достар мен жай келген жоқпын , сендерге құстардың сыйлықтарын әкелдім олар жылы жаққа ұшып кеткенде сендерге өздерінің жұмыртқаларын тастап кетті мен сендерге соны таратып берейін( био құрт).
Тәрбиеші:Көгершін өз ризашылығын білдіріп жатыр, енді біздің де қонақтармен қоштасатың кезіміз келген сияқты.
Сау бол деп айтайық.
Даяна :<<Қол ұстасып тұрайық,
Шеңбер біз құрайық.
Көріскенше күн жақсы,
Сау-саламат болайық!>>
Балалар ұшаққа отырып топтарына қайтады.
-балалар шеңбер жасап тұрып
қайталайды.
-біркұт,қарлығаш, аққу, тоқылдақ т,б.
- әдемі құстарды.
-жыл құстарымен таныстық.
Күтілетін нәтиже:
Білуі немесе хабардар болуы: : Жыл құстары ,құстар әлеміне саяхат.
Қалыптасқан әдет: өз беттерінше жапсыра алу, және өз беттерінше ойларын қортындылай алу.
Істей білуі: Балаларды ұжым мен ойнауға, және ептілікке үйрету, есте сақтау қабілетің қалыптастыру.
Жазған тәрбиеші: Мубаракова З.К
<<№6 <<Нұрсәле>>-ясли - бақшасы ҚМҚК
II-санатты тәрбиешісі
Мубаракова Зайра Калымжановна
Білім беру салалары: Таным, Қатынас, Денсаулық,Шығармашылық
Бөлімдері: Экология негіздері
Тақырыбы: Жыл құстары
Мақсаты: балаларға құстар туралы білім беру, білген білімдерін жетілдіре түсу. Құстардың адам өміріндегі пайдасы туралы түсініктерін кеңейту. Құстар туралы тақпақтар, мен жұмбақ шешкізу арқылы балалардың тілдік қорын жетілдіру. қамқорлықпен қарауға баулау. Адамгершілікке тәрбиелеу.
Құстарды дұрыс жапсыру дағдыларын жетілдіру, көз мөлшерін ,қиялдауын, қабылдауын дамыту. Саусақ қимылы арқылы қолардың мотрикасын дамыту. Балалардың жапсыруға деген қызығушылықтарын ояту, құстар туралы жайында түсініктерін кеңейту, оларды тануға жаттықтыру.
Құрал жабдық: әр түрлі құстардың суреттері және құстардың қыилған суреттері ,желім, дымқыл сұлгілер .
Қос тілдік компонент:Құстар - птицы-bird
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс әрекеті
Мотивация-лық қозғаушы
Жылулық шеңбері.
Күлімде, күн күлімде,
Жер жасарып көгерсін.
Кешегідей бүгін де ,
Қанат қақсын көгершін
Балалар шеңбержасап тұрып
қайталайды.
Іздену-ұйымдастыу-шылық
Әдіс-тәсілдері:Саяхат,үлгіні
талдау,көрсету, түсіндіру, сұрақ-жауап,құстарды салыстыру.
Балалардан қазір қай мезгіл екенін, қай ай екенін сұрау.
-Айналамызда қандай өзгеріс байқадыңдар?
(құстардың дауысы естіледі)
- Балалар, бұл ненің дыбысы болды екен? Ия, құстардың дыбысы әр түрлі болады екен. Олар түрлеріне қарай әр түрлі сайрайды.
Мен сендерге осы құстардың сайрауы туралы бір әңгіме айтып берейін. Сендер жақсылап тыңдаңдар.
Әке құстар ана құстарға ән айтып береді екен. Құстардың да ата-аналары болады. Қауіп төнген кезде аналары шырылдап балапандарына ескертеді екен.
Ал балапандары өздерінің тамақ жегісі келетінін шиқылдап аналарына білдіреді. Құстар құрт-құмырсқаға таласқанда айқайлап, шулап кетеді. Басқа дыбыстарды естіген құстар топталып жиналып, жат құстарды өздеріне тиіскізбей қуады. Міне, балалар құстардың осындай қасиеттері бар екен.
Тәрбиеші:Балалар, осы құстарға саяхат жасап қайтайық. Қандай көлік түрімен барамыз? Не көріп тұрсыңдар? (ұшақтың қонған дауысы естіледі,бала ұшқыш болып қолында ұшақ ұстап ұшып балалардың алдына келеді)
ұшқыш (Али) достар сендер саяхатқа дайынсындерме?
<<Құстар әлеміне саяхатқа>> ұшуға дайынбыз ба?
Бірінші қону алаңы <<Үй құстары>> (әтеш, тауық, қаз, балапандар, күркетауық).
Тәрбиеші:бұл құстар ұйде мекендейді.
2. <<Дала құстары>> (қарлығаш, торғай, қарға, сауысқан, дуадақ,).
Тәрбиеші:құстардың ішіндегі адамға ең жақыны - Қарлығаш. Олар жемін ұшып жүріп аулайды. Тіпті суды да қалқып жүріп ішеді. Қарлығаш ұясын үйдің шатырына салады.
3. <<Орман құстары>> (тоқылдақ, жапалақ, қырғи, тұрымтай, құр, қаратөс торғай)
Тәрбиеші:Тоқылдақ орман дәрігері
4. <<Өзен-көл құстары>> (жабайы үйрек, жабайы қаз, аққу, қоқиқаз, қызғылт бірқазан).
Аққу киелі құс
Тәрбиеші:бұл құстар тек кәне өзен - көлде мекендейді.
5. <<Тау құстары>>(қыран, дала қыраны, бүркіт, лашын). бұркіт құс патшасы
Тәрбиеші : осы құстар тауда мекендейді.
Балаларға осы құстар туралы түсіндіріп, қысқаша мағұлмат беремін.
Саяхаттан оралып,балалар орындарына отырады.
Саяхат ұнадыма?
Тәрбиеші.балалар құс атасы-бұркіт ал біз бұгін жыл құстарымен танысамыз
теледидардан
Слайд-шоу крсетуу . <<Жыл құстары>>
Жыл құстарына жабайы ұйрек, тырна көкек, ұзақ, қарлығаш , қаратрғай , т.б. жатады.
Ал қазақстандың тууында қыран құстын бейнесі бейнеленген.
Құстардың бір бөлігі құзде ұшып кетпейді, сол жерде қыстап қалады.
Оларды қыстап қалатың құстар деп айтады.
Қыстап қалатың құстар:торғай, көгершін, қарға, көкшымшық, тоқылдақ ,т.б. жатады.
Серіту сәті.
Қарға біздің қар, қар,
Сауысқаныс саңқ, саңқ.
Торғайларым шиқ, шиқ
Жапалағым ух, ух.
Көкек көкек, көкек деп,
Ұшады екен желпілдеп.
Балалар тақпақ айтады:қазақ және орыс тілінде.
Қ/О: І. 2-3 Торғайлар мен көлік Балалар біз саяхатқа барғанда сендер әдемі құстармен таныстындар , енді сол құстарды мына ағашқа жапсырындар.
Олай болса балалар біз бұгін құстарымызды магниттік тағтаға жапсырамыз.
Балаларға құстарды қалай жаспыратының көрсетемін.
Балалар суреттерін жапсыруға кірісті (тақтаға ағаштың суретің іліп қоямын соған балалар құстарды жасырады).(ән қосу)
Балалрдың жұмыстарынан көрме ұйымдастырып, балалар өздері кімнің суреті жақсы жасалғанын, дұрыс жапсырыплып орындалғанын атап айтады.
Өздері жіберген кемшіліктерін өздері анықтайды.
Балалар сендер тапсырманы дұрыс орындадындар, енді мына жұмбақты Арнал:жасырады сендер оны шешіндер:
Мәпелейміз баптаймыз,
Биіктерге самғаймыз.
Бейбітшілік құс деп,
Қай құсты мақтаймыз?
(Көгершін)
Карина көгершін болып кіреді Тәрбиеші: Олай болса балалар біз қонақтарға <<Балапан>> әнін сыйға таратайық.
-балалар кұз мезгілі, кұздің ақырғы айы қараша.
-балалар күн салқындады, жапырақтар сарғайып жереге түсті, жеміс-жидектер, астық пісті, қойма астыққа толды. Құстар жылы жаққа ұшып кетті.
-балалар әңгімені мұқият тындады
балалар ия дайыңбыз.
-балалар саяхаттан қайтады.
- балалар ия ұнады.
-слайд - шоуды қызыға қарады
Серіту сәтін топпен жасайды
-Балалар ойынды қызыға ойнады
-Балалар құстарды магниттік тақтаға жапсырды.
-Балалардың жұмыстары
-балаларды мадақтау,бағалау.
-балалар көгершін
-балалар хормен, өлндің сөздерін қайталады
Рефлексивті-түзеуші
Жылулық шеңберін өткізеді.
Қортынды
Балалар ұйымдасқан оқу іс-әрекетінде балалар мынандай дағдыларды меңгеру тиіс:
1.Өзін білетін жыл құстарын ата.
2.Құстар, табиғатқа , адамға қандай пайдасын тигізеді?
3.Нені жапсырдық?
Ұйымдасқан оқу іс-әрекетінде не үйрендік, неменемен таныстық?
Тосын сәт
Көгершін:достар мен жай келген жоқпын , сендерге құстардың сыйлықтарын әкелдім олар жылы жаққа ұшып кеткенде сендерге өздерінің жұмыртқаларын тастап кетті мен сендерге соны таратып берейін( био құрт).
Тәрбиеші:Көгершін өз ризашылығын білдіріп жатыр, енді біздің де қонақтармен қоштасатың кезіміз келген сияқты.
Сау бол деп айтайық.
Даяна :<<Қол ұстасып тұрайық,
Шеңбер біз құрайық.
Көріскенше күн жақсы,
Сау-саламат болайық!>>
Балалар ұшаққа отырып топтарына қайтады.
-балалар шеңбер жасап тұрып
қайталайды.
-біркұт,қарлығаш, аққу, тоқылдақ т,б.
- әдемі құстарды.
-жыл құстарымен таныстық.
Күтілетін нәтиже:
Білуі немесе хабардар болуы: : Жыл құстары ,құстар әлеміне саяхат.
Қалыптасқан әдет: өз беттерінше жапсыра алу, және өз беттерінше ойларын қортындылай алу.
Істей білуі: Балаларды ұжым мен ойнауға, және ептілікке үйрету, есте сақтау қабілетің қалыптастыру.
Жазған тәрбиеші: Мубаракова З.К
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz