Оқушының жеке тұлғалық-психологиялық мінездемесі

Оқушыға мінездеме

1. Оқу әрекеті

Оқуға көз-қарасы

Оқу әрекетін орындау

Байқау қасиетінің даму деңгейі

Сабақтағы тәртібі

Мұғалімнің сын-ескертпелеріне және бағасына көзқарасы

Оқудағы өз сәтсіздіктеріне көзқарасы

Оқушының қатысатын үйірмелері

2. Жеке дамуының ерекшеліктері:

Қызығушылығы

Темпераменті

Естуі

Көруі

Тіл дамуы

Дене дамуы

Есте сақтау қабілеті

Тәрбие мәдениетінің қалыптасуы

3. Құрбы-құрдастарымен қарым-қатынасы:

Сыныпта қандай орын алады

Құрбыларымен қарым-қатынасы түрі

Достары бар ма

Сынып жетекші

Педагог-психолог

Оқушының паспорты:

Аты-жөні

Туған жылы, айы, күні

Мектебі

Сыныбы

Сынып жетекшісі

Отбасының әлеуметтік-демографиялық жағдайы:

Мекен жайы

Телефоны

Әкесі

Білімі

Жұмыс орны

Анасы

Білімі

Жұмыс орны

Отбасының басқа балалары туралы мәліметтер:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Отбасының тұрмыстық жағдайы:

өте жақсы жақсы орташа төмен

Отбасының әлеуметтік мәртебесі:

Көпбалалы отбасы, толық емес отбасы, жағдайы төмен, әлеуметтік қауіпті отбасы, асыраушыдағы отбасы, оралмандар

Оқушының жеке тұлғалық психологиялық мінездемесі

1. Бала туралы жалпы мәліметтер:

а) аты-жөні

ә) туған жылы, айы, күні

б) мектебі, сыныбы

2. Денсаулығы туралы мәлімет:

а) жиі сырқаттанады

ә) созылмалы сырқаты бар ма

қандай

б) жүйке жүйесі қызметінің ерекшеліктері

3. Сабақ үлгерімі

4. Сабақтан тыс шұғылданатын

5. Қолы бос уақытта шұғылданатын іс-әрекеті

Баланың мінез-құлықндағы дара ерекшеліктері:

1. Еңбекке қатынасы:

а) белсенділігі

ә) еңбек сүйгіштігі

б) жауапкершілігі

в) көшбасшылығы

г) ұйымдастырушылығы

д) ұқыптылығы

2. Адамдармен қарым-қатынасы:

а) адамгершілігі

ә) адалдығы мен шыншылдығы

б) өз мүддесін көздеу және қорғау

в) достық сезім

г) қайырымдылығы

д) сыпайылығы

3. Өзінің ішкі әлемімен қарым-қатынасы:

а) қарапайымдылығы

ә) өзіне деген сенімі

б) өз-өзіне сын көзбен қарауы

в) өз күш-жігерін бағалай білуі

г) жетістікке, табысқа ұмтылуы

д) өз-өзін бақылауы

е) батылдығы

ж) шешім қабылдауы

з) табандылығы

и) ұстамдылығы

к) беделі

қ) ілтипаты

4. Психикалық процесс пен сезімінің ерекшеліктері:

а) зейіні

ә) есте сақтауы

б) ойлауы

в) эмоциялық екпіні

г) сергектігі

д) сезім қалыптылығы

Педагог-психолог Ж. Мирзаканова


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш мектепте ақпараттық инновациялық технологияларды қолдану арқылы оқушының тұлғалық және танымдық дамуы
Абдыкошова Айша - 2-сынып оқушысының педагогикалық-психологиялық мінездемесі
Психологиялық әдістер арқылы оқушылардың тұлғалық қалыптасуын қамтамасыз ету
Бағдарлы оқытудың оқушының жеке тұлғасын дамытудағы маңызы және ұйымдастыру жолдары
Ағаш таңдау: тұлғалық типтерді анықтайтын психологиялық тест
Баланың тұлғалық дамуы: отбасы мен мектептің психологиялық-педагогикалық ынтымақтастығы
Танымдық белсенділік пен жеке тұлғалық қасиеттер: Ж. Қараевтың деңгейлеп саралап оқыту технологиясы және педагогикалық стратегиялар
Жеке тұлғаны геометриялық фигуралар арқылы зерттеу: педагог-психологиялық сабақ жоспары
Студенттермен кездесу кешінің бағдарламасы: мамандық таңдауға бағдар және тұлғалық психологиялық қолдау
6-сыныптарға арналған әдеп, жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктері және ұжым ахуалы бойынша орта мерзімді сабақтардың әдістемелік есебі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz