Оқушы мінездеме үлгісі

Оқушыға мінездеме
1. Оқу әрекеті
Оқуға көз-қарасы
Оқу әрекетін орындау
Байқау қасиетінің даму деңгейі
Сабақтағы тәртібі
Мұғалімнің сын-ескертпелеріне және бағасына көзқарасы
Оқудағы өз сәтсіздіктеріне көзқарасы
Оқушының қатысатын үйірмелері
2. Жеке дамуының ерекшеліктері:
Қызығушылығы
Темпераменті
Естуі
Көруі
Тіл дамуы
Дене дамуы
Есте сақтау қабілеті
Тәрбие мәдениетінің қалыптасуы
3. Құрбы-құрдастарымен қарым-қатынасы:
Сыныпта қандай орын алады
Құрбыларымен қарым-қатынасы түрі
Достары бар ма
Сынып жетекші
Педагог-психолог
Оқушының паспорты:
Аты-жөні
Туған жылы, айы, күні
Мектебі
Сыныбы
Сынып жетекшісі
Отбасының әлеуметтік-демографиялық жағдайы:
Мекен жайы
Телефоны
Әкесі
Білімі
Жұмыс орны
Анасы
Білімі
Жұмыс орны
Отбасының басқа балалары туралы мәліметтер:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Отбасының тұрмыстық жағдайы:
өте жақсы жақсы орташа төмен
Отбасының әлеуметтік мәртебесі:
Көпбалалы отбасы, толық емес отбасы, жағдайы төмен, әлеуметтік қауіпті отбасы, асыраушыдағы отбасы, оралмандар
Оқушының жеке тұлғалық психологиялық мінездемесі
1. Бала туралы жалпы мәліметтер:
а) аты-жөні
ә) туған жылы, айы, күні
б) мектебі, сыныбы
2. Денсаулығы туралы мәлімет:
а) жиі сырқаттанады
ә) созылмалы сырқаты бар ма
қандай
б) жүйке жүйесі қызметінің ерекшеліктері
3. Сабақ үлгерімі
4. Сабақтан тыс шұғылданатын
5. Қолы бос уақытта шұғылданатын іс-әрекеті
Баланың мінез-құлықндағы дара ерекшеліктері:
1. Еңбекке қатынасы:
а) белсенділігі
ә) еңбек сүйгіштігі
б) жауапкершілігі
в) көшбасшылығы
г) ұйымдастырушылығы
д) ұқыптылығы
2. Адамдармен қарым-қатынасы:
а) адамгершілігі
ә) адалдығы мен шыншылдығы
б) өз мүддесін көздеу және қорғау
в) достық сезім
г) қайырымдылығы
д) сыпайылығы
3. Өзінің ішкі әлемімен қарым-қатынасы:
а) қарапайымдылығы
ә) өзіне деген сенімі
б) өз-өзіне сын көзбен қарауы
в) өз күш-жігерін бағалай білуі
г) жетістікке, табысқа ұмтылуы
д) өз-өзін бақылауы
е) батылдығы
ж) шешім қабылдауы
з) табандылығы
и) ұстамдылығы
к) беделі
қ) ілтипаты
4. Психикалық процесс пен сезімінің ерекшеліктері:
а) зейіні
ә) есте сақтауы
б) ойлауы
в) эмоциялық екпіні
г) сергектігі
д) сезім қалыптылығы
Педагог-психолог Ж. Мирзаканова
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz