Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Орта мерзімді жоспар дүниетану 3-сынып



Орташа мерзімді жоспарлау

Пән: Дүниетану 3- сынып
Мұғалімі: Габдуллина Гаухар Кажгалиевна

Мақсатым: Сабаққа модульдерді енгізе отырып,оқушылардың пәнге деген
қызығушылығын арттырып,білім,білік дағдыларын қалыптастыру

| Сабақтың | Оқып үйренудің | Оқытуда |Оқып үйренудің |Үйрену |Бәрін қоса |Негізгі |
|тақырыбы |негізгі мақсаттары|қолданылатын |нәтижесі |мақсатындағы |есептегенде |дерек |
| | |әдіс-тәсілдер | |бағаны қоса | |көздері |
| | | | |бағалау | |(ресустар) |
| | | | | | | |
|№1 | |(сұрақ-жауап) | | |Ашық хат арқылы | |
| | |Диалог |Сыни тұрғыдан |Оқушыларды әр |топқа бөлемін,топ |Оқулық |
| |Сыни тұрғыдан |Ақпараттық-коммуник|ойлауға үйрету |тапсырмалары үшін |ережесін |Дәптер |
|Қан айналым,|ойлауға үйрету |ациялық |арқылы |бағаланады. |құрғызамын.Сыныптық |Стикерлер |
|қанның |арқылы қан |технологияны |мүшелермен |Топта бағалау |ынтымақтастық |Маркерлер |
|түрлері |айналымы,қанның |(ассоциация, |танысады олардың |арқылы формативтік|атмосфераны |Интерактивті|
|қызметі |түрлерімен, |класстер) |қызметіне |баға қоюды үйрету |қалыптастыру |тақта |
| |қызметімен |Сыни тұрғыдан |тоқталып талдайды| |Топтарды |Көрнекілік |
| |таныстыру |ойлауды үйрету | | |қадағалаймын Бағалау| |
|12.10 2012 | |Топқа бөлу |тапсырмаларды | |критерийлерін | |
| | |Қалай оқу |дұрыс орындайды. | |оқушыларға таратып, | |
| | |керектігін үйрену |ассоциация | |олармен бірлесе | |
| | |Өзара |құрады | |отыра білімдерін | |
| | |Топтық | | |бағалау | |
| | |Оқыту үшін бағалау | | | | |
| | |және оқуды бағалау | | | | |
| | |Формативтік | | | | |
| | | | | | | |

Орташа мерзімді жоспарлау

Пән:дүниетану 3 – сынып

Мұғалімі: Габдуллина Г.К

| Сабақтың |Оқып үйренудің |Оқытуда |Оқып үйренудің | Үйрену |Бәрін қоса |Негізгі дерек |
|тақырыбы |негізгі |қолданылатын |нәтижесі |мақсатындағы |есептегенде |көздер |
| |мақсаттары |әдіс-тәсілдер | |бағаны қоса | |(ресустар) |
| | | | |бағалау | | |
| | | | | | | |
| | |(Ассоциация,класст|Өткен тақырып |Бағалау |Сыни тұрғыдан | |
| |Сыни тұрғыдан |ер құрады) |бойынша оқушылар |парақшалары |ойлау арқылы | |
|№2 |ойлауға үйрету |Сыни тұрғыдан |пысықтайды |таратылады |топтастыру әдісі|Оқулық |
| |арқылы |ойлау |Әр мүшелерге |Топтардан |мен жұмыс |Дәптер |
|Тыныс алу |оқушыларды тыныс |(сұрақ – жауап) |тоқталып олардың |сайланған топ |істеген уақытта |Маркерлер |
|мүшелері |алу мүшелерімен |Диалог |қызметтері туралы|басшылары |топтардың бір |Стикерлер |
| |таныстыру диалог |Кеспе қағаздар |топта |бағалайды |-бірінің ой |Бағалау |
|17.10 2012 |арқылы тақырыпты|Оқушылардың жас |талдайды,зерттеу |критерийлерін |пікірлерін |парақшалары |
| |түсіндіру |ерекшеліктеріне |жұмысын |талдайды |тындауын, | |
| | |сәйкес оқыту және |толықтырады |дәлелдейді |талқылауын | |
| | |оқу |кеспе қағаздармен|. |бақылаймын,осы | |
| | |Оқыту үшін бағалау|жұмыс жүргізіледі| |кезде бағыт | |
| | |және оқуды бағалау| | |бағдар беріп | |
| | |бағалау | | |отырамын. | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |
| | | | | | | |

|Сабақтың |1.Оқып үйренудің |2.Оқытуда |3 Оқып үйренудің | Үйрену |6.Бәрін қоса |7.Негізгі |
|тақырыбы |негізгі мақсаттары |қолданылатын |нәтижесі |мақсатындағы |есептегенде |дерек көздер |
| | |әдіс-тәсілдер | |бағаны қоса | |(ресустар) |
| | | | |бағалау | | |
| | | | | | | |
| | | | | |Психалогиялық| |
|№3 | |(сұрақ-жауап) |Мәтінді оқиды |Үй жұмысын бағалайды|ахуалын | |
| | |Диалог |БББ кестесі |Өзара бағалау арқылы|бақылау |Дәптер. |
| |Қалай оқу керектігін |(ассоциация,БББ|арқылы толтырады |фишкалармен |арқылы |Оқулық. |
|Ас қорыту |үйрену арқылы |кестесі) |мүшелермен таныса|бағалау |сабақты |Стикер |
|мүшелері |асқорыту мүшелері |Сыни тұрғыдан |отырып |критерийлерін |бастау |Дәптер |
|және олардың |және олардың |ойлау |тапсырмаларды |қолдану арқылы әр |Жұпта,топта |Маркерлер |
|қызметі |қызметтерімен |(Жұптық |орындайды |тапсырмаға |жұмыстарын әр| |
| |таныстыру, |Топтық) |сарамандық |формативті баға |баланың іс | |
|20.10. 2012 |пәнге деген |Қалай оқу |жаттығуларды, |беріледі қорытыны |-әрекетін | |
| |қызығушылығын арттыру |керектігін |дұрыс істеп және |сумактивті баға |қадағалап, | |
| | |үйрету |дәлелдейді |қойылады |суммативтік | |
| | |Оқыту үшін | | |баға | |
| | |бағалау және | | |шығарамын.Топ| |
| | |оқуды бағалау | | |тардың жұмыс | |
| | | | | |жүргізу | |
| | | | | |барысында | |
| | | | | |оқушылардың | |
| | | | | |ісәрекеттерін| |
| | | | | |ой | |
| | | | | |пікірлеріне | |
| | | | | |қосымша | |
| | | | | |мәліметтер | |
| | | | | |бере отырып | |

|Сабақтың |Оқып үйренудің |Оқытуда | Оқып үйренудің |Үйрену |Бәрін қоса |Негізгі дерек|
|тақырыбы |негізгі |қолданылатын |нәтижесі |мақсатындағы |есептегенде |көздер |
| |мақсаттары |әдіс-тәсілдер | |бағаны қоса | |(ресустар) |
| | | | |бағалау | | |
| | |(Ассоциация | | | | |
| | |Класстер құр | |Әр топтан |Сыни тұрғыдан | |
| | |(Сематикалық |Коллаж арқылы |бір-біріне |ойлау |Интерактивті |
|№ 4 | |карта) Сыни |тақырыпты ашады |сұрақ-жауап |технологиясының|тақта |
| |Сыни тұрғысынан |тұрғысынан |тақырыпты оқиды |арқылы диалогқа |топтастыру |оқулық |
| |ойлату арқылы |ойлау |мүшелер туралы |түседі |әдісі мен жұмыс|дәптер |
|Сезім мүшелері|сезім мүшелері |(схемалар |ассоциация құрайды |Топта әр |істеген уақытта|маркерлер |
| |туралы таныстыру |құрғызу) |сематикалық картаны |тапсырмалар |топтардың бір |ватман |
| |талантты және |Ақпараттық |толтырады,тесттік |бойынша |-бірінің ой |фишкалар |
|26.10.2012 |дарынды балалармен|коммуникациялық |тапсырмаларды,деңгейлі|бағаланады. |пікірлерін |көрнекіліктер|
| |зияткерлік ойлауын|технология |к тапсырмаларды |Крийтерилер |тындауын, | |
| |дамыту |(сұрақ-жауап) |орындап бекітеді |талданады топ |талқылауын | |
| | |Диалог |сарамандық жұмысты |басшылары тобы |бақылаймын,осы | |
| | |(деңгейлік |қорытындылайды |туралы қорытынды |кезде бағыт | |
| | |тапсырмалар) | |жасайды |бағдар беріп | |
| | |(Талантты және | | |отырамын. | |
| | |дарынды) | | | | |
| | |Оқыту үшін | | | | |
| | |бағалау | | | | |
| | |және оқудағы | | | | |
| | |бағалау | | | | |


Ұқсас жұмыстар
Сезім мүшелерін ажырата білу
Дүниетану пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Сабақтың мақсатын түсіндіру
Бүгінгі оқу мақсаттарына құрастырылған бағалау критерийі
Сабақ мақсаттары. Тамақтану гигиенасы
Тыныс алу мүшелері
Барлық оқушылар. Сабақ тақырыбы
Ресми емес нышандар
Пайдалы қазбаларды көрсету
Оқушыларды топтарға топтастыру
Пәндер