3-сынып дүниетану пәнінің орташа мерзімді жоспары: модульдік оқыту және формативтік бағалау

Орташа мерзімді жоспарлау

Пән: Дүниетану 3- сынып Мұғалімі: Габдуллина Гаухар Кажгалиевна

Мақсатым: Сабаққа модульдерді енгізе отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, білім, білік дағдыларын қалыптастыру

Сабақтың

тақырыбы

Оқып үйренудің

негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

Оқып үйренудің

нәтижесі

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау

Бәрін қоса

есептегенде

Негізгі

дерек көздері

(ресустар)

Сабақтыңтақырыбы:

№1

Қан айналым, қанның түрлері қызметі

12. 10 2012

Оқып үйренудіңнегізгі мақсаттары:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы қан

айналымы, қанның

түрлерімен, қызметімен таныстыру

Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

(сұрақ-жауап)

Диалог

Ақпараттық-коммуникациялық технологияны

(ассоциация, класстер)

Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету

Топқа бөлу

Қалай оқу керектігін үйрену

Өзара

Топтық

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Формативтік

Оқып үйренудіңнәтижесі:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы

мүшелермен танысады олардың қызметіне тоқталып талдайды

тапсырмаларды

дұрыс орындайды.

ассоциация

құрады

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау:

Оқушыларды әр тапсырмалары үшін бағаланады.

Топта бағалау арқылы формативтік

баға қоюды үйрету

Бәрін қосаесептегенде:

Ашық хат арқылы топқа бөлемін, топ ережесін құрғызамын. Сыныптық

ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру

Топтарды

қадағалаймын Бағалау критерийлерін оқушыларға таратып, олармен бірлесе отыра білімдерін бағалау

Негізгідерек көздері(ресустар):

Оқулық

Дәптер

Стикерлер

Маркерлер

Интерактивті

тақта

Көрнекілік

Орташа мерзімді жоспарлау

Пән:дүниетану 3 - сынып Мұғалімі: Габдуллина Г. К

Сабақтың

тақырыбы

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

Оқытуда

қолданылатын

әдіс-тәсілдер

Оқып үйренудің

нәтижесі

Үйрену

мақсатындағы

бағаны қоса бағалау

Бәрін қоса

есептегенде

Негізгі дерек

көздер

(ресустар)

Сабақтыңтақырыбы:

№2

Тыныс алу

мүшелері

17. 10 2012

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы

оқушыларды тыныс алу мүшелерімен таныстыру диалог арқылы тақырыпты түсіндіру

Оқытудақолданылатынәдіс-тәсілдер:

(Ассоциация, класстер құрады)

Сыни тұрғыдан

ойлау

(сұрақ - жауап)

Диалог

Кеспе қағаздар

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

бағалау

Оқып үйренудіңнәтижесі:

Өткен тақырып бойынша оқушылар пысықтайды

Әр мүшелерге тоқталып олардың қызметтері туралы топта

талдайды, зерттеу жұмысын толықтырады

кеспе қағаздармен жұмыс жүргізіледі

Үйренумақсатындағыбағаны қоса бағалау:

Бағалау парақшалары

таратылады

Топтардан сайланған топ

басшылары

бағалайды

критерийлерін

талдайды

дәлелдейді

.

Бәрін қосаесептегенде: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы топтастыру әдісі мен жұмыс істеген уақытта топтардың бір -бірінің ой пікірлерін тындауын, талқылауын бақылаймын, осы кезде бағыт бағдар беріп отырамын.
Негізгі дереккөздер(ресустар):

Оқулық

Дәптер

Маркерлер

Стикерлер

Бағалау парақшалары

Сабақтың

тақырыбы

1. Оқып үйренудің

негізгі мақсаттары

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
3 Оқып үйренудің нәтижесі

Үйрену мақсатындағы

бағаны қоса

бағалау

6. Бәрін қоса есептегенде

7. Негізгі дерек көздер

(ресустар)

Сабақтыңтақырыбы:

№3

Ас қорыту

мүшелері

және олардың

қызметі

20. 10. 2012

1. Оқып үйренудіңнегізгі мақсаттары:

Қалай оқу керектігін үйрену арқылы

асқорыту мүшелері

және олардың

қызметтерімен таныстыру,

пәнге деген қызығушылығын арттыру

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

(сұрақ-жауап)

Диалог

(ассоциация, БББ

кестесі)

Сыни тұрғыдан ойлау

(Жұптық

Топтық)

Қалай оқу керектігін үйрету

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

3 Оқып үйренудің нәтижесі:

Мәтінді оқиды

БББ кестесі арқылы толтырады

мүшелермен таныса отырып тапсырмаларды орындайды сарамандық жаттығуларды, дұрыс істеп және дәлелдейді

Үйрену мақсатындағыбағаны қосабағалау:

Үй жұмысын бағалайды

Өзара бағалау арқылы фишкалармен

бағалау критерийлерін қолдану арқылы әр тапсырмаға формативті баға беріледі қорытыны

сумактивті баға қойылады

6. Бәрін қоса есептегенде:

Психалогиялық ахуалын бақылау арқылы сабақты бастау

Жұпта, топта жұмыстарын әр баланың іс -әрекетін қадағалап, суммативтік баға шығарамын. Топтардың жұмыс жүргізу барысында оқушылардың ісәрекеттерін ой пікірлеріне қосымша мәліметтер бере отырып

7. Негізгі дерек көздер(ресустар):

Дәптер.

Оқулық.

Стикер

Дәптер

Маркерлер

Сабақтың

тақырыбы

Оқып үйренудің негізгі

мақсаттары

Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

Оқып үйренудің

нәтижесі

Үйрену мақсатындағы

бағаны қоса бағалау

Бәрін қоса

есептегенде

Негізгі дерек

көздер

(ресустар)

Сабақтыңтақырыбы:

№ 4

Сезім мүшелері

26. 10. 2012

Оқып үйренудің негізгімақсаттары:

Сыни тұрғысынан ойлату арқылы

сезім мүшелері

туралы таныстыру талантты және дарынды балалармен зияткерлік ойлауын дамыту

Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

(Ассоциация

Класстер құр

(Сематикалық

карта) Сыни тұрғысынан

ойлау

(схемалар құрғызу)

Ақпараттық коммуникациялық технология

(сұрақ-жауап)

Диалог

( деңгейлік тапсырмалар)

(Талантты және дарынды)

Оқыту үшін бағалау

және оқудағы бағалау

Оқып үйренудіңнәтижесі:

Коллаж арқылы тақырыпты ашады

тақырыпты оқиды

мүшелер туралы ассоциация құрайды сематикалық картаны толтырады, тесттік тапсырмаларды, деңгейлік тапсырмаларды орындап бекітеді сарамандық жұмысты қорытындылайды

Үйрену мақсатындағыбағаны қоса бағалау:

Әр топтан бір-біріне

сұрақ-жауап

арқылы диалогқа түседі

Топта әр тапсырмалар

бойынша бағаланады.

Крийтерилер талданады топ басшылары тобы туралы қорытынды жасайды

Бәрін қосаесептегенде: Сыни тұрғыдан ойлау технологиясының топтастыру әдісі мен жұмыс істеген уақытта топтардың бір -бірінің ой пікірлерін тындауын, талқылауын бақылаймын, осы кезде бағыт бағдар беріп отырамын.
Негізгі дереккөздер(ресустар):

Интерактивті

тақта

оқулық

дәптер

маркерлер

ватман

фишкалар

көрнекіліктер


Ұқсас жұмыстар
9-сынып: Физика және Астрономия пәнінің модульдік орта мерзімді жоспары мен оқыту-бағалау әдістері
3-сыныпқа арналған Дүниетану пәнінің орта мерзімді жоспары - 1-модуль: Адам ағзасы және оны күту
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқыту мен оқуды бағалаудың маңызы: формативтік және жиынтық бағалау тәжірибесі
3-сынып Дүниетану: Өсімдіктер мен жануарлар әртүрлілігі және инновациялық оқыту әдістері бойынша орта мерзімді жоспар
Құстардың алуан түрлілігі: 2 сынып дүниетану пәнінің қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтағы формативтік бағалаудың технологиялық тәсілдері мен критериалдық бағалау
Формативті бағалау мен модульдік оқыту: коучинг және 7-9 сынып география сабақтарының жоспарлары
Модуль 7: Дүкендер - қазақ тілі пәнінің 4 сабақтық орта мерзімді жоспары және оқыту-бағалау әдістері
2-сынып дүниетану пәнінің барлығы 34 сағаттық оқу жоспары: мақсаттар, әдіс-тәсілдер және бағалау
Дүниетану пәні бойынша 3-сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: Сүтқоректілер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz