Орта мерзімді жоспар дүниетану 3-сынып

Орташа мерзімді жоспарлау

Пән: Дүниетану 3- сынып Мұғалімі: Габдуллина Гаухар Кажгалиевна

Мақсатым: Сабаққа модульдерді енгізе отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, білім, білік дағдыларын қалыптастыру

Сабақтың

тақырыбы

Оқып үйренудің

негізгі мақсаттары

Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

Оқып үйренудің

нәтижесі

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау

Бәрін қоса

есептегенде

Негізгі

дерек көздері

(ресустар)

Сабақтыңтақырыбы:

№1

Қан айналым, қанның түрлері қызметі

12. 10 2012

Оқып үйренудіңнегізгі мақсаттары:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы қан

айналымы, қанның

түрлерімен, қызметімен таныстыру

Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

(сұрақ-жауап)

Диалог

Ақпараттық-коммуникациялық технологияны

(ассоциация, класстер)

Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету

Топқа бөлу

Қалай оқу керектігін үйрену

Өзара

Топтық

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Формативтік

Оқып үйренудіңнәтижесі:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы

мүшелермен танысады олардың қызметіне тоқталып талдайды

тапсырмаларды

дұрыс орындайды.

ассоциация

құрады

Үйрену мақсатындағы бағаны қоса бағалау:

Оқушыларды әр тапсырмалары үшін бағаланады.

Топта бағалау арқылы формативтік

баға қоюды үйрету

Бәрін қосаесептегенде:

Ашық хат арқылы топқа бөлемін, топ ережесін құрғызамын. Сыныптық

ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру

Топтарды

қадағалаймын Бағалау критерийлерін оқушыларға таратып, олармен бірлесе отыра білімдерін бағалау

Негізгідерек көздері(ресустар):

Оқулық

Дәптер

Стикерлер

Маркерлер

Интерактивті

тақта

Көрнекілік

Орташа мерзімді жоспарлау

Пән:дүниетану 3 - сынып Мұғалімі: Габдуллина Г. К

Сабақтың

тақырыбы

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары

Оқытуда

қолданылатын

әдіс-тәсілдер

Оқып үйренудің

нәтижесі

Үйрену

мақсатындағы

бағаны қоса бағалау

Бәрін қоса

есептегенде

Негізгі дерек

көздер

(ресустар)

Сабақтыңтақырыбы:

№2

Тыныс алу

мүшелері

17. 10 2012

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы

оқушыларды тыныс алу мүшелерімен таныстыру диалог арқылы тақырыпты түсіндіру

Оқытудақолданылатынәдіс-тәсілдер:

(Ассоциация, класстер құрады)

Сыни тұрғыдан

ойлау

(сұрақ - жауап)

Диалог

Кеспе қағаздар

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

бағалау

Оқып үйренудіңнәтижесі:

Өткен тақырып бойынша оқушылар пысықтайды

Әр мүшелерге тоқталып олардың қызметтері туралы топта

талдайды, зерттеу жұмысын толықтырады

кеспе қағаздармен жұмыс жүргізіледі

Үйренумақсатындағыбағаны қоса бағалау:

Бағалау парақшалары

таратылады

Топтардан сайланған топ

басшылары

бағалайды

критерийлерін

талдайды

дәлелдейді

.

Бәрін қосаесептегенде: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы топтастыру әдісі мен жұмыс істеген уақытта топтардың бір -бірінің ой пікірлерін тындауын, талқылауын бақылаймын, осы кезде бағыт бағдар беріп отырамын.
Негізгі дереккөздер(ресустар):

Оқулық

Дәптер

Маркерлер

Стикерлер

Бағалау парақшалары

Сабақтың

тақырыбы

1. Оқып үйренудің

негізгі мақсаттары

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
3 Оқып үйренудің нәтижесі

Үйрену мақсатындағы

бағаны қоса

бағалау

6. Бәрін қоса есептегенде

7. Негізгі дерек көздер

(ресустар)

Сабақтыңтақырыбы:

№3

Ас қорыту

мүшелері

және олардың

қызметі

20. 10. 2012

1. Оқып үйренудіңнегізгі мақсаттары:

Қалай оқу керектігін үйрену арқылы

асқорыту мүшелері

және олардың

қызметтерімен таныстыру,

пәнге деген қызығушылығын арттыру

2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

(сұрақ-жауап)

Диалог

(ассоциация, БББ

кестесі)

Сыни тұрғыдан ойлау

(Жұптық

Топтық)

Қалай оқу керектігін үйрету

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

3 Оқып үйренудің нәтижесі:

Мәтінді оқиды

БББ кестесі арқылы толтырады

мүшелермен таныса отырып тапсырмаларды орындайды сарамандық жаттығуларды, дұрыс істеп және дәлелдейді

Үйрену мақсатындағыбағаны қосабағалау:

Үй жұмысын бағалайды

Өзара бағалау арқылы фишкалармен

бағалау критерийлерін қолдану арқылы әр тапсырмаға формативті баға беріледі қорытыны

сумактивті баға қойылады

6. Бәрін қоса есептегенде:

Психалогиялық ахуалын бақылау арқылы сабақты бастау

Жұпта, топта жұмыстарын әр баланың іс -әрекетін қадағалап, суммативтік баға шығарамын. Топтардың жұмыс жүргізу барысында оқушылардың ісәрекеттерін ой пікірлеріне қосымша мәліметтер бере отырып

7. Негізгі дерек көздер(ресустар):

Дәптер.

Оқулық.

Стикер

Дәптер

Маркерлер

Сабақтың

тақырыбы

Оқып үйренудің негізгі

мақсаттары

Оқытуда қолданылатын

әдіс-тәсілдер

Оқып үйренудің

нәтижесі

Үйрену мақсатындағы

бағаны қоса бағалау

Бәрін қоса

есептегенде

Негізгі дерек

көздер

(ресустар)

Сабақтыңтақырыбы:

№ 4

Сезім мүшелері

26. 10. 2012

Оқып үйренудің негізгімақсаттары:

Сыни тұрғысынан ойлату арқылы

сезім мүшелері

туралы таныстыру талантты және дарынды балалармен зияткерлік ойлауын дамыту

Оқытуда қолданылатынәдіс-тәсілдер:

(Ассоциация

Класстер құр

(Сематикалық

карта) Сыни тұрғысынан

ойлау

(схемалар құрғызу)

Ақпараттық коммуникациялық технология

(сұрақ-жауап)

Диалог

( деңгейлік тапсырмалар)

(Талантты және дарынды)

Оқыту үшін бағалау

және оқудағы бағалау

Оқып үйренудіңнәтижесі:

Коллаж арқылы тақырыпты ашады

тақырыпты оқиды

мүшелер туралы ассоциация құрайды сематикалық картаны толтырады, тесттік тапсырмаларды, деңгейлік тапсырмаларды орындап бекітеді сарамандық жұмысты қорытындылайды

Үйрену мақсатындағыбағаны қоса бағалау:

Әр топтан бір-біріне

сұрақ-жауап

арқылы диалогқа түседі

Топта әр тапсырмалар

бойынша бағаланады.

Крийтерилер талданады топ басшылары тобы туралы қорытынды жасайды

Бәрін қосаесептегенде: Сыни тұрғыдан ойлау технологиясының топтастыру әдісі мен жұмыс істеген уақытта топтардың бір -бірінің ой пікірлерін тындауын, талқылауын бақылаймын, осы кезде бағыт бағдар беріп отырамын.
Негізгі дереккөздер(ресустар):

Интерактивті

тақта

оқулық

дәптер

маркерлер

ватман

фишкалар

көрнекіліктер


Ұқсас жұмыстар
Сезім мүшелерін ажырата білу
Дүниетану пәніне-омж, 3 сынып, 1 модуль
Сабақтың мақсатын түсіндіру
Бүгінгі оқу мақсаттарына құрастырылған бағалау критерийі
Сабақ мақсаттары. Тамақтану гигиенасы
Тыныс алу мүшелері
Барлық оқушылар. Сабақ тақырыбы
Ресми емес нышандар
Пайдалы қазбаларды көрсету
Бағалау критериі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz