Орта мерзімді жоспар дүниетану 3-сынып

Орташа мерзімді жоспарлау
Пән: Дүниетану 3- сынып Мұғалімі: Габдуллина Гаухар Кажгалиевна
Мақсатым: Сабаққа модульдерді енгізе отырып, оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, білім, білік дағдыларын қалыптастыру
Сабақтың
тақырыбы
Оқып үйренудің
негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын
әдіс-тәсілдер
Оқып үйренудің
нәтижесі
Бәрін қоса
есептегенде
Негізгі
дерек көздері
(ресустар)
№1
Қан айналым, қанның түрлері қызметі
12. 10 2012
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы қан
айналымы, қанның
түрлерімен, қызметімен таныстыру
(сұрақ-жауап)
Диалог
Ақпараттық-коммуникациялық технологияны
(ассоциация, класстер)
Сыни тұрғыдан ойлауды үйрету
Топқа бөлу
Қалай оқу керектігін үйрену
Өзара
Топтық
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Формативтік
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы
мүшелермен танысады олардың қызметіне тоқталып талдайды
тапсырмаларды
дұрыс орындайды.
ассоциация
құрады
Оқушыларды әр тапсырмалары үшін бағаланады.
Топта бағалау арқылы формативтік
баға қоюды үйрету
Ашық хат арқылы топқа бөлемін, топ ережесін құрғызамын. Сыныптық
ынтымақтастық атмосфераны қалыптастыру
Топтарды
қадағалаймын Бағалау критерийлерін оқушыларға таратып, олармен бірлесе отыра білімдерін бағалау
Оқулық
Дәптер
Стикерлер
Маркерлер
Интерактивті
тақта
Көрнекілік
Орташа мерзімді жоспарлау
Пән:дүниетану 3 - сынып Мұғалімі: Габдуллина Г. К
Сабақтың
тақырыбы
Оқытуда
қолданылатын
әдіс-тәсілдер
Оқып үйренудің
нәтижесі
Үйрену
мақсатындағы
бағаны қоса бағалау
Бәрін қоса
есептегенде
Негізгі дерек
көздер
(ресустар)
№2
Тыныс алу
мүшелері
17. 10 2012
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету арқылы
оқушыларды тыныс алу мүшелерімен таныстыру диалог арқылы тақырыпты түсіндіру
(Ассоциация, класстер құрады)
Сыни тұрғыдан
ойлау
(сұрақ - жауап)
Диалог
Кеспе қағаздар
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
бағалау
Өткен тақырып бойынша оқушылар пысықтайды
Әр мүшелерге тоқталып олардың қызметтері туралы топта
талдайды, зерттеу жұмысын толықтырады
кеспе қағаздармен жұмыс жүргізіледі
Бағалау парақшалары
таратылады
Топтардан сайланған топ
басшылары
бағалайды
критерийлерін
талдайды
дәлелдейді
.
Оқулық
Дәптер
Маркерлер
Стикерлер
Бағалау парақшалары
Сабақтың
тақырыбы
1. Оқып үйренудің
негізгі мақсаттары
Үйрену мақсатындағы
бағаны қоса
бағалау
7. Негізгі дерек көздер
(ресустар)
№3
Ас қорыту
мүшелері
және олардың
қызметі
20. 10. 2012
Қалай оқу керектігін үйрену арқылы
асқорыту мүшелері
және олардың
қызметтерімен таныстыру,
пәнге деген қызығушылығын арттыру
(сұрақ-жауап)
Диалог
(ассоциация, БББ
кестесі)
Сыни тұрғыдан ойлау
(Жұптық
Топтық)
Қалай оқу керектігін үйрету
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Мәтінді оқиды
БББ кестесі арқылы толтырады
мүшелермен таныса отырып тапсырмаларды орындайды сарамандық жаттығуларды, дұрыс істеп және дәлелдейді
Үй жұмысын бағалайды
Өзара бағалау арқылы фишкалармен
бағалау критерийлерін қолдану арқылы әр тапсырмаға формативті баға беріледі қорытыны
сумактивті баға қойылады
Психалогиялық ахуалын бақылау арқылы сабақты бастау
Жұпта, топта жұмыстарын әр баланың іс -әрекетін қадағалап, суммативтік баға шығарамын. Топтардың жұмыс жүргізу барысында оқушылардың ісәрекеттерін ой пікірлеріне қосымша мәліметтер бере отырып
Дәптер.
Оқулық.
Стикер
Дәптер
Маркерлер
Сабақтың
тақырыбы
Оқып үйренудің негізгі
мақсаттары
Оқытуда қолданылатын
әдіс-тәсілдер
Оқып үйренудің
нәтижесі
Үйрену мақсатындағы
бағаны қоса бағалау
Бәрін қоса
есептегенде
Негізгі дерек
көздер
(ресустар)
№ 4
Сезім мүшелері
26. 10. 2012
Сыни тұрғысынан ойлату арқылы
сезім мүшелері
туралы таныстыру талантты және дарынды балалармен зияткерлік ойлауын дамыту
(Ассоциация
Класстер құр
(Сематикалық
карта) Сыни тұрғысынан
ойлау
(схемалар құрғызу)
Ақпараттық коммуникациялық технология
(сұрақ-жауап)
Диалог
( деңгейлік тапсырмалар)
(Талантты және дарынды)
Оқыту үшін бағалау
және оқудағы бағалау
Коллаж арқылы тақырыпты ашады
тақырыпты оқиды
мүшелер туралы ассоциация құрайды сематикалық картаны толтырады, тесттік тапсырмаларды, деңгейлік тапсырмаларды орындап бекітеді сарамандық жұмысты қорытындылайды
Әр топтан бір-біріне
сұрақ-жауап
арқылы диалогқа түседі
Топта әр тапсырмалар
бойынша бағаланады.
Крийтерилер талданады топ басшылары тобы туралы қорытынды жасайды
Интерактивті
тақта
оқулық
дәптер
маркерлер
ватман
фишкалар
көрнекіліктер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz