Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздіктерге есептер шығару
Пәні
алгебрра
сыныбы
11
Тақырыбы:
Көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздіктерге есептер шығару
Мақсаты:
Оқушыларға көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздіктерді шешуді мысалдар келтіре отырып түсіндіру, есептерді шығаруда формулаларды дұрыс пайдалануларына ықпал ету.
Міндеті:
1.Көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздіктерді шешуде формулаларды дұрыс пайдалана білуге бағыттау.
Күтілетін нәтиже
ҰБТ-да кездесетін көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздік есептерін шығара білуді дамыту
Ресурстар
Оқулық, тест кітапшасы
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
1.Ұйымдастыру
(3мин)
1.Көңіл күй тренингі
Біз бір - бірімізге қуаныш сыйлаймызБіз қонақтарға қуаныш сыйлаймызБіз сізге қуаныш сыйлаймыз.....
2.Топқа бөлу тренингі әр түрлі топқа
бөліну.
Оқушылар мұғаліммен амандасады. Барлығы бірге:
Біз бір - бірімізге қуаныш сыйлаймызБіз қонақтарға қуаныш сыйлаймызБіз сізге қуаныш сыйлаймыз.....
Оқушылар екі топқа бөлінеді.
2.Үй тапсырмасын
тексеру (3мин)
1 топ. Логарифмдік теңсіздік:
* Логарифмдік теңсіздік дегеніміз не?
* Қандай тұжырым қолданылады?
2 топ. Көрсеткіштік теңсіздік :
* Көрсеткіштік теңсіздік дегеніміз не?
* Көрсеткіштік теңсіздікті шешуде қандай тұжырым қолданылады?
Әр топ өздеріне берілген сұрақтарға жауап береді.
3.Ой қозғау
(7мин)
Мынадай сөзжұмбақ шешіп көрелік.
Б
1
І
2
Л
3
І
4
М
5
-
6
Ө
7
М
8
І
9
Р
10
Г
11
Е,
12
Ө
1
М
2
І
3
Р
4
-
5
Б
6
А
7
Р
8
Ш
9
А
10
Ғ
11
А
12
Номер бойынша топшама беріліп, жауаптары ашылады. (интерактивті тақтада)
№1 есеп №2 есеп №3 есеп
2x<18 3x>127 25х+2>25-1
№4 есеп №5 есеп №6 есеп
5x-1>25 5x>25 33-x>=9
№7 есеп №8 есеп №9 есеп
122х-2>=4 135-3х<=81 122х-3>122
№10 есеп №11 есеп №12 есеп
23х2+3<127 34х>=81 13х-8<127
ІІ - топқа
№1 есеп №2 есеп №3 есеп
log5(3+8x)>0 log3(7-x)> -2 log2(x-3)<=3
№4 есеп №5 есеп №6 есеп
lg(4x-1)<=1 log2(2x+5)> log2(x-7) Log5(3x-2)> log5(x+6)
№7 есеп №8 есеп №9 есеп
log1/9 (4x-3)>= log1/9 (x+3) log3(x-1)<2 ln2(3x-5)>0
№10 есеп №11 есеп №12 есеп
lg(2x-3)<= lg3 lg1/4(4-x)< -1 ln(5x - 1)<=0
1.Деңгейлеріне қарай орындайды.
2.Әр топ жеңіл есептерді ауызша айту. Қиындау
болған есепті тақтаға орын-
дайды.
4. Ой толғаныс
(15мин)
Бақыт кілті еңбекте
Атамыздың асылы
Жинаған бұл сар сандық
Киімнің қызыл жасылын
Әжеміздің құрт майын
Жинаған бұл сар сандық
Ботам кисін жесін деп,
Өздеріне барлығын
Сыйлаған бұл сар сандық
Бұның ішінде ҰБТ - да кездесетін қиындығы жоғары есеп бар екен, соларды талдап көрелік.
* Тыңдағанымды ұмытпаймын
* Көргенімді есте сақтаймын
* Қолыммен істегенімді түсінемін
Әр топтан оқушылар тақтаға шығып ҰБТ - да кездесетін тест кітапшасынан есептер шығарады.
6.Бағалау
Бағалауды қорытындылауды ұсынады.
Топ басшылары тобындағы оқушыларды бағалайды.
7.Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы беріледі.
1.Оқулықтан тапсырманы жазып алады.
2.Осы тақырыпқа байланысты тест есептерінің
номерін жазып алады.
8.Қорытынды
Мен әлі қиналамын...
Бүгін үйрендім...
Мен енді білдім...
Мен білемін...
Оқушылар өз ойларын айтады.
№1 жалпы орта білім бетерін мектеп
Тақырыбы: Көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздіктерге есептер шығару.
(жаңа форматтағы сабақ 11 <<а>> сыныбы)
Өткізген: Габдуллина Г.Х.
2013-2014 оқу жылы
алгебрра
сыныбы
11
Тақырыбы:
Көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздіктерге есептер шығару
Мақсаты:
Оқушыларға көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздіктерді шешуді мысалдар келтіре отырып түсіндіру, есептерді шығаруда формулаларды дұрыс пайдалануларына ықпал ету.
Міндеті:
1.Көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздіктерді шешуде формулаларды дұрыс пайдалана білуге бағыттау.
Күтілетін нәтиже
ҰБТ-да кездесетін көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздік есептерін шығара білуді дамыту
Ресурстар
Оқулық, тест кітапшасы
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
1.Ұйымдастыру
(3мин)
1.Көңіл күй тренингі
Біз бір - бірімізге қуаныш сыйлаймызБіз қонақтарға қуаныш сыйлаймызБіз сізге қуаныш сыйлаймыз.....
2.Топқа бөлу тренингі әр түрлі топқа
бөліну.
Оқушылар мұғаліммен амандасады. Барлығы бірге:
Біз бір - бірімізге қуаныш сыйлаймызБіз қонақтарға қуаныш сыйлаймызБіз сізге қуаныш сыйлаймыз.....
Оқушылар екі топқа бөлінеді.
2.Үй тапсырмасын
тексеру (3мин)
1 топ. Логарифмдік теңсіздік:
* Логарифмдік теңсіздік дегеніміз не?
* Қандай тұжырым қолданылады?
2 топ. Көрсеткіштік теңсіздік :
* Көрсеткіштік теңсіздік дегеніміз не?
* Көрсеткіштік теңсіздікті шешуде қандай тұжырым қолданылады?
Әр топ өздеріне берілген сұрақтарға жауап береді.
3.Ой қозғау
(7мин)
Мынадай сөзжұмбақ шешіп көрелік.
Б
1
І
2
Л
3
І
4
М
5
-
6
Ө
7
М
8
І
9
Р
10
Г
11
Е,
12
Ө
1
М
2
І
3
Р
4
-
5
Б
6
А
7
Р
8
Ш
9
А
10
Ғ
11
А
12
Номер бойынша топшама беріліп, жауаптары ашылады. (интерактивті тақтада)
№1 есеп №2 есеп №3 есеп
2x<18 3x>127 25х+2>25-1
№4 есеп №5 есеп №6 есеп
5x-1>25 5x>25 33-x>=9
№7 есеп №8 есеп №9 есеп
122х-2>=4 135-3х<=81 122х-3>122
№10 есеп №11 есеп №12 есеп
23х2+3<127 34х>=81 13х-8<127
ІІ - топқа
№1 есеп №2 есеп №3 есеп
log5(3+8x)>0 log3(7-x)> -2 log2(x-3)<=3
№4 есеп №5 есеп №6 есеп
lg(4x-1)<=1 log2(2x+5)> log2(x-7) Log5(3x-2)> log5(x+6)
№7 есеп №8 есеп №9 есеп
log1/9 (4x-3)>= log1/9 (x+3) log3(x-1)<2 ln2(3x-5)>0
№10 есеп №11 есеп №12 есеп
lg(2x-3)<= lg3 lg1/4(4-x)< -1 ln(5x - 1)<=0
1.Деңгейлеріне қарай орындайды.
2.Әр топ жеңіл есептерді ауызша айту. Қиындау
болған есепті тақтаға орын-
дайды.
4. Ой толғаныс
(15мин)
Бақыт кілті еңбекте
Атамыздың асылы
Жинаған бұл сар сандық
Киімнің қызыл жасылын
Әжеміздің құрт майын
Жинаған бұл сар сандық
Ботам кисін жесін деп,
Өздеріне барлығын
Сыйлаған бұл сар сандық
Бұның ішінде ҰБТ - да кездесетін қиындығы жоғары есеп бар екен, соларды талдап көрелік.
* Тыңдағанымды ұмытпаймын
* Көргенімді есте сақтаймын
* Қолыммен істегенімді түсінемін
Әр топтан оқушылар тақтаға шығып ҰБТ - да кездесетін тест кітапшасынан есептер шығарады.
6.Бағалау
Бағалауды қорытындылауды ұсынады.
Топ басшылары тобындағы оқушыларды бағалайды.
7.Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы беріледі.
1.Оқулықтан тапсырманы жазып алады.
2.Осы тақырыпқа байланысты тест есептерінің
номерін жазып алады.
8.Қорытынды
Мен әлі қиналамын...
Бүгін үйрендім...
Мен енді білдім...
Мен білемін...
Оқушылар өз ойларын айтады.
№1 жалпы орта білім бетерін мектеп
Тақырыбы: Көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздіктерге есептер шығару.
(жаңа форматтағы сабақ 11 <<а>> сыныбы)
Өткізген: Габдуллина Г.Х.
2013-2014 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz