Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздіктерге есептер шығару

Пәні
алгебрра
сыныбы
11
Тақырыбы:
Көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздіктерге есептер шығару
Мақсаты:
Оқушыларға көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздіктерді шешуді мысалдар келтіре отырып түсіндіру, есептерді шығаруда формулаларды дұрыс пайдалануларына ықпал ету.
Міндеті:
1.Көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздіктерді шешуде формулаларды дұрыс пайдалана білуге бағыттау.
Күтілетін нәтиже
ҰБТ-да кездесетін көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздік есептерін шығара білуді дамыту
Ресурстар
Оқулық, тест кітапшасы
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
1.Ұйымдастыру
(3мин)
1.Көңіл күй тренингі
Біз бір - бірімізге қуаныш сыйлаймызБіз қонақтарға қуаныш сыйлаймызБіз сізге қуаныш сыйлаймыз.....
2.Топқа бөлу тренингі әр түрлі топқа
бөліну.
Оқушылар мұғаліммен амандасады. Барлығы бірге:
Біз бір - бірімізге қуаныш сыйлаймызБіз қонақтарға қуаныш сыйлаймызБіз сізге қуаныш сыйлаймыз.....
Оқушылар екі топқа бөлінеді.

2.Үй тапсырмасын
тексеру (3мин)
1 топ. Логарифмдік теңсіздік:
* Логарифмдік теңсіздік дегеніміз не?
* Қандай тұжырым қолданылады?
2 топ. Көрсеткіштік теңсіздік :
* Көрсеткіштік теңсіздік дегеніміз не?
* Көрсеткіштік теңсіздікті шешуде қандай тұжырым қолданылады?

Әр топ өздеріне берілген сұрақтарға жауап береді.
3.Ой қозғау
(7мин)
Мынадай сөзжұмбақ шешіп көрелік.
Б
1
І
2
Л
3
І
4
М
5
-
6
Ө
7
М
8
І
9
Р
10
Г
11
Е,
12

Ө
1
М
2
І
3
Р
4
-
5
Б
6
А
7
Р
8
Ш
9
А
10
Ғ
11
А
12
Номер бойынша топшама беріліп, жауаптары ашылады. (интерактивті тақтада)
№1 есеп №2 есеп №3 есеп
2x<18 3x>127 25х+2>25-1
№4 есеп №5 есеп №6 есеп
5x-1>25 5x>25 33-x>=9
№7 есеп №8 есеп №9 есеп
122х-2>=4 135-3х<=81 122х-3>122
№10 есеп №11 есеп №12 есеп
23х2+3<127 34х>=81 13х-8<127
ІІ - топқа
№1 есеп №2 есеп №3 есеп
log5(3+8x)>0 log3(7-x)> -2 log2(x-3)<=3
№4 есеп №5 есеп №6 есеп
lg(4x-1)<=1 log2(2x+5)> log2(x-7) Log5(3x-2)> log5(x+6)
№7 есеп №8 есеп №9 есеп
log1/9 (4x-3)>= log1/9 (x+3) log3(x-1)<2 ln2(3x-5)>0
№10 есеп №11 есеп №12 есеп
lg(2x-3)<= lg3 lg1/4(4-x)< -1 ln(5x - 1)<=0
1.Деңгейлеріне қарай орындайды.
2.Әр топ жеңіл есептерді ауызша айту. Қиындау
болған есепті тақтаға орын-
дайды.

4. Ой толғаныс
(15мин)
Бақыт кілті еңбекте
Атамыздың асылы
Жинаған бұл сар сандық
Киімнің қызыл жасылын
Әжеміздің құрт майын
Жинаған бұл сар сандық
Ботам кисін жесін деп,
Өздеріне барлығын
Сыйлаған бұл сар сандық
Бұның ішінде ҰБТ - да кездесетін қиындығы жоғары есеп бар екен, соларды талдап көрелік.
* Тыңдағанымды ұмытпаймын
* Көргенімді есте сақтаймын
* Қолыммен істегенімді түсінемін

Әр топтан оқушылар тақтаға шығып ҰБТ - да кездесетін тест кітапшасынан есептер шығарады.

6.Бағалау
Бағалауды қорытындылауды ұсынады.
Топ басшылары тобындағы оқушыларды бағалайды.

7.Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы беріледі.
1.Оқулықтан тапсырманы жазып алады.
2.Осы тақырыпқа байланысты тест есептерінің
номерін жазып алады.
8.Қорытынды
Мен әлі қиналамын...
Бүгін үйрендім...
Мен енді білдім...
Мен білемін...

Оқушылар өз ойларын айтады.

№1 жалпы орта білім бетерін мектеп


Тақырыбы: Көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздіктерге есептер шығару.
(жаңа форматтағы сабақ 11 <<а>> сыныбы)



Өткізген: Габдуллина Г.Х.

2013-2014 оқу жылы

Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық теңдеулер жүйелерін шешу әдістері
Иррационал теңсіздіктерді шешу
Логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін үйрету
Көрсеткішті және логарифдік функциялар қасиеттері
Логарифмдік теңдеулер және оларды шешу тәсілдері
Логарифмдік теңдеулерді шешу. жоспар. 11-сынып
Көрсеткіштік теңдеу. 11-сынып. омж
Сағат саны
Кері тригонометриялық функциялар
Логарифмнің қасиеттері
Пәндер