Қмж. 7-сынып. "primary education in gb"

Пәні
Ағылшын тілі
Сынып
7
Пәні: Тақырыбы:
Ағылшын тілі: Primary education in GB
Пәні: Мақсаты:
Ағылшын тілі: Британияныңғ білім беру жүйесімен таныстыру, тақырыпқа байланысты лексикалық материалды үйрету, «Present Simple Passive» ырықсыз етіс ағылшын тілінде осы шақта қалай қолданылатынын үйрету.
Пәні:

Грамматикалық материал:

Лексикалық материал:

Ағылшын тілі:

Present Simple Passive ырықсыз етіс

The educational system of GB: Primary education

Пәні: Күтілетін нәтиже:
Ағылшын тілі:

-Тақырыпқа байланысты жаңа сөздерді біледі.

-Жаңа сөздерді байланыстырып сөйлем құрай алады.

- Осы шақта ырықсыз етіс арқылы берілген сөйлемдерді мәтіннен таба біледі.

- Осы шақта ырықсыз етісті қолданып өз өмірінен мысал келтіре алады.

-Тақырыпқа қатысты мәтін құрастыра біледі.

-Мәтінмен жұмыс жасай біледі.

Пәні: Тіл тосқауылын жеңу
Ағылшын тілі: Тірек сөздері, сөздікпен жұмыс.
Пәні: Ресурстар
Ағылшын тілі:

1. Оқулық. Cambridge University Press. Messages3. 2. Teacher`s book. Messages3. 3. электрондық оқулық,

флипчарт, кесте. 4. http://engmaster. ru/topic/2876

Сабақ кезеңдері

7 модуль;

Әдіс-тәсілдер

Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Сабақ кезеңдері:

Ұйымдас тыру

Тұсау

Кесер

7 модуль;Әдіс-тәсілдер: ББ көшбасшылық модулі
Мұғалімнің әрекеті: 1. Сыныпты ұйымдастырады, басқарады, бағыт-бағдар береді.
Оқушының әрекеті: Амандасады. Сабаққа дайындалады. Күннің жадын тақтаға жазады.
Сабақ кезеңдері: ББмБА жаңа тәсілдер модулі:тренинг.
7 модуль;Әдіс-тәсілдер:

2. Сыныпта қолайлы атмосфера қалыптастыру үшін билеуге ұсынады.

Топқа бөлу: 1, 2 санау арқылы бәлінеді.

Мұғалімнің әрекеті:

Балалар клипқа қарап билейді.

Топқа бөлініп отырады.

Сабақ кезеңдері: Үй тапсырмасын тексеру.
7 модуль;Әдіс-тәсілдер: 5-жаттығу. KEY EXPRESTIONS.
Мұғалімнің әрекеті: Оқу, аударады.
Сабақ кезеңдері: Негізгі бөлім.
7 модуль;Әдіс-тәсілдер:

ББмБА жаңа тәсілдер модулі: Жеке, жұптық, топтық жұмыс.

Топтық жұмыс:

Өкіл әдісі.

Мұғалімнің әрекеті:

Мәтінмен жұмыс ұсынады.

1. Мәтінді оқып шығу.

2. Сөздікпен жұмыс.

3. Мәтінді толық аудару.

Сөз тіркестерін ұсынады.

4. Мәтінге сұрақ қою. 5-сұрақтан кем емес.

5. Сұрақ қою ретін түсіндіреді. Мәтінмен жұмыс жасайды.

-З-жаттығу. 103 -бет. Жаңа грамматикалық тақырыпты балалармен бірге талдайды. Мысалдарды жасалған жаттығулар ішінен табуды ұсынады. Бұрынғы алған білімдеріне негізделе отырып, қорытынды шығаруға тырысады.

-Қаншалықты меңгергендерін байқау мақсатында 4-жаттығу ды орындауға береді.

Оқушының әрекеті:

1. Мәтәнді оқып шығады. Бірінен кейін-бірі. Оқылу ережесін сақтау қажет.

2. Сөздікпен жұмыс. Мәтін ішінен топ мүшелеріне таныс емес сөздерді сөздік дәптерлеріне теріп жазады, аудармасымен бірге.

3. Мәтінді өз беттерімен толық аударады. Мұғалім ұсынған сөз тіркестерін аударады. .

4. Мәтінге сүрақ қояды.

5. Топтан ең жақсы деген 5 сұрақты, дайындап, топтан өздері сайлаған оқушы екінші топқа барып ұсынады. Жауап бере алмаған жағдайда өзі жауап береді.

-Мұғалім ұсынған мысалдарға қарай отырып, жасалу жолын көрсетуге тырысады. Мұғалім көмегімен, қазақ және орыс тілі пәндерінде алған білімдеріне сүйене отырып ағылшын тілінде ырықсыз етіс қандай жағдайда қолданылатынын және ол қалай аударылатынын түсінуге тырысады.

-Жаттығуды жұппен орындайды. Топта тексереді.

Сабақ кезеңдері:

Қорытын

ды.

7 модуль;Әдіс-тәсілдер:

СТО модулі.

-Синквейн.

Мұғалімнің әрекеті:

1. 1зат есім.

2. 2 сын есім.

3. 3-етістік.

4. 2 синоним

5-сөзден тұратын ырықсыз етістегі сөйлем құрауға тапсырма береді.

Оқушының әрекеті: Балалар ойларын жинақтап, сөйлем құрайды.
Сабақ кезеңдері: Үйге тапсырма
7 модуль;Әдіс-тәсілдер: Талантты және дарынды балалармен жұмыс: деңгейлік тапсырмалар.
Мұғалімнің әрекеті:

1. 6-жаттығу. 103-бет. Жазбаша орындау. 10-балл.

2. Білім туралы ағылшын тілінде мақал-мәтел жинақтау.

Әр мақал 2 балл.

Оқушының әрекеті: Балалар жасай алу мүмкіндігіне қарай, тапсырмаларды орындайды.
Сабақ кезеңдері:
7 модуль;Әдіс-тәсілдер:

Оқыту үшін және оқуды бағалау модулі:

- формативті бағалау

Мұғалімнің әрекеті: Балаларды сабақ басында, алдын -ала таратылған критерийлермен бағалайды.
Оқушының әрекеті: Бағалауда мұғалімге көмек көрсетеді.
Сабақ кезеңдері: Кері байланыс
7 модуль;Әдіс-тәсілдер:

ББмБА жаңа тәсілдер модулі:

-рефлексия әдісі

Мұғалімнің әрекеті: Оқушылардың сабақ бойынша ой қорытуларын сұрайды; оқушылар ұсынысы арқылы келесі сабақ мақсатын айқындайды.
Оқушының әрекеті:

Балалар сабақ туралы ойларын немесе ұсыныстарын білдіреді.

Түсінбеген сұрақтары болса жазып жібереді.

Критерий: Критерий
Дескриптор: Дескриптор
:
жоғарғы: жоғарғы
Критерий: Үй тапсырмасы.
Дескриптор: 5-жаттығу. KEY EXPRESTIONS.
:

1

2

жоғарғы: 3
Критерий: Мәтінмен жұмыс.
Дескриптор:

1. а) Мәтінді оқыды, қатесіз.

б) Мәтінді оқыды, оқылуында қате бар. .

с) Оқу ережесін мүлдем сақтамады.

2. Сөздікпен жұмыс.

3. Мәтіндегі сөз тіркестері.

:

3

2

0

1

жоғарғы:

3

1

Критерий:

4-жаттығу

(b) 103 бет .

Дескриптор: Әр сөйлемге 1 балл.
: 1-6
жоғарғы: 6
Критерий: Сөйлем құрастыру.
Дескриптор:

1. Сөйлем толық дұрыс.

2. Сөйлем құрастырған, бірақ құрылымында қате бар.

3. Сөйлемдегі шақты қолдана алмаған.

4. Сөйлем толық дұрыс емес. .

:

3

2

1

0

жоғарғы: 3
Критерий: Барлығы:
Дескриптор: 16-14-5; 13-11-4; 7-8-3.
:
жоғарғы: 16

Ұқсас жұмыстар
Unit 4. Step1. Primary, secondary, education. Бастауыш және ЖББ мектептер
Types of school
Оқушының оқуға ынтасының болмауы
Сынып оқушылары
БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОЙЫН - ӘДІСІ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ПӘНГЕ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫ МЕН ЫНТАСЫН АРТТЫРУ
Schools in britain
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Оқушыларға сабақты түсіндіру
Біржан салға мінездеме
Топ ұстанымы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz