7-сынып ағылшын тілі: Мектептердің түрлері және модалды етістіктер (have to, don’t have to, mustn’t) арқылы тыңдау мен сұраққа жауап беру дағдыларын дамыту

Пәні
Ағылшын тілі
Сынып
7
Пәні: Тақырыбы:
Ағылшын тілі: Types of Schools.
Пәні: Мақсаты:
Ағылшын тілі: Мектептердің түрлерімен таныстыру.
Пәні: Міндеттері:
Ағылшын тілі:

-Мектептердің түрлерімен таныстыру.

-Have to, don`t have to, mustn`t модалды етістіктерінің қолданылу ерекшеліктерін ажырата білуге көмектесу.

-Мәтін тыңдату арқылы, балалардың тыңдау қабілеттерін қалыптастыру.

-Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтарға жауап бере білуге үйрету.

Пәні: Күтілетін нәтиже:
Ағылшын тілі:

-Мәтінді тыңдай отырып, түсіне біледі.

-Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

-Модалды етістіктерді қандай жағдайда қолданылатынын біледі, мәтін ішінен таба біледі.

-Модалды етістіктерді қолданып, мысал келтіре алады.

-Мектептердің түрлерімен танысады.

Пәні: Тіл тосқауылын жеңу
Ағылшын тілі: Тірек сөздері, сөздікпен жұмыс.
Пәні: Дерек көздері\Ресурстар:
Ағылшын тілі:

1. Оқулық. Cambridge University Press. Messages3.

2. Teacher`s book. Messages3.

3. Электрондық оқулық,

4. http://lang-8. com/297477/journals/1094080/Educational-system-in-Kazakhstan.

5. Флипчарт, кесте.

Сабақ кезеңдері
Әдіс-тәсілдер:
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Бағалау
Сабақ кезеңдері:

Ұйымдас тыру

Тұсау кесер

Үй тапсырмасы

Әдіс-тәсілдер:: ББ көшбасшы модулі:
Мұғалімнің әрекеті: Сыныпты ұйымдастырады, басқарады, бағыт-бағдар береді.
Оқушының әрекеті:

Амандасады. Сабаққа дайындалады.

Күннің жадын тақтаға жазады.

Бағалау: Формативті бағалау. Критериалды бағалау.
Сабақ кезеңдері: ББмБА жаңа тәсілдер модулі:Тренинг.
Әдіс-тәсілдер::

Топқа бөлу мақсатында, атомдармен моллекулалар ойынын ойнауды ұсынады.

Сабақтың басынан, бағалау парақтарын таратады.

1. Балалар ортаға шақырып, бір-біріне доп лақтыру арқылы үй тапсырмасының 1-бөлігін өз беттерімен тексеруге ұсынады.

Мыс:Education-

Write down the word « білім» on the board.

Мұғалімнің әрекеті:

-Балалар 6 оқушыдан бірігіп, екі топқа бөлінеді.

-Бағалау парақтарын алып, сыныпта жасалатын

тапсырмалар ретімен танысады.

-Жаңа сөздерді тексереді. Орындарына отырып бағалау

парақтарына баға қояды.

Оқушының әрекеті:

1. . Жаңа сөздердің аудармасын, жазылуын біледі-2 балл.

2. Жаңа сөздердің аудармасын біледі, бірақ жазылуында қате бар-1 балл.

Сабақ кезеңдері:
Әдіс-тәсілдер::
Мұғалімнің әрекеті: 2. Жұмыс кітабы:3 -жаттығу, 42-бет.
Оқушының әрекеті:

-Балалар бір-бірінің дәптерін алып тексереді.

-Тақтаға дұрыс варианттары жазылады.

Бағалау: Әр дұрыс жазылған сөйлемге сөйлемге- 1 балл. Барлығы: 5 сөйлем.
Сабақ кезеңдері: Негізгі бөлім
Әдіс-тәсілдер::

Дарынды және талантты балалармен жұмыс модулі:

Деңгейлік тапсырмалар.

Мұғалімнің әрекеті:

Үй тапсырмасының 3-бөлігін тексере отырып, балалардың көмегімен жаңа тақырыпқа енеді.

Ұсынылған презентацияларды қорытындылау мақсатында, тыңдап отырған балаларға сұрақтар қояды.

Оқушының әрекеті:

«Мектептердің түрлері» тақырыбында дайындап келген презентацияларын басқа балаларға ұсынады.

-Сұрақтарға жауап береді.

Бағалау:

5-балл.

Жауап берген балаларды мадақтайды.

Сабақ кезеңдері:
Әдіс-тәсілдер:: СТО:Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар.
Мұғалімнің әрекеті:

1. 7-Жаттығу, (a) 94 бет. Мәтінді тыңдауға ұсынады.

Сұрақ:Does Jodie like herschool?

(Джудиге өзінің мектебі ұнайма?)

2. Мәтінді өз беттерімен оқи отырып, 5 себебін анықтауды сұрайды.

Сұрақ: Why does she like her school?

Оқушының әрекеті:

Мәтінді тыңдай отырып, не туралы екенін

түсінуге тырысады.

Сұраққа жауап іздейді.

Өз беттерімен мәтінді оқи отырып, себептерін анықтайды, жазады. Топтағы балалармен салыстырады.

Бағалау:

Дұрыс жауапқа -1 балл.

Әр дұрыс жауапқа -1 балл.

Сабақ кезеңдері: Қорытынды.
Әдіс-тәсілдер:: ББмБА жаңа тәсілдер модулі:Ойлан-жұптас-талқыла.
Мұғалімнің әрекеті:

1. 4- жаттығу. 95-бет. а, b

-Have to, don`t have to, mustn`t модалды етістіктері қандай жағдайда қолданылатынын анықтау үшін, өздері аударған мәтінге сүйеніп, берілген жаттығуды негізге ала отырып, ой қорытуларын сұрайды.

Оқушының әрекеті: Мәтінде кездескен сөйлемдермен, жаттығуда берілген мысалдарға қарап, аудара отырып, қандай жағдайда қолданылатындығына қорытынды жасауға тырысады.
Бағалау: 6-сөйлем. Әр дұрыс жауапқа -1 балл.
Сабақ кезеңдері:

Үйге тапсырма

2-мин.

Әдіс-тәсілдер:: Талантты және дарынды балалармен жұмыс: деңгейлік тапсырмалар.
Мұғалімнің әрекеті:

1. 2. -Жаттығу, (b) 94 бет. 5-сөйлем.

2. «I like my school»

10-cөйлемнен кем емес шағын эссе жазу.

Оқушының

Ұқсас жұмыстар
7-сыныпқа арналған ағылшын тілі сабақ жоспарлары: спорт пен ойындар, фильмдер, модальді етістіктер (have to/has to), Ұлыбритания және өткен шақтар
Қолтырауын тақырыбы арқылы I have got тіркесін үйретуге арналған ағылшын тілі сабақ жоспары
5-сынып ағылшын тілі: I want тіркесін үйрету және транспорт пен елдер лексикасын дамыту There is a swimming pool next to my house тақырыбы бойынша сабақ
5-сынып ағылшын тілі сабағы We are going to visit Frank next year тақырыбы бойынша going to грамматикасы мен жаңа лексиканы меңгертуге арналған сабақ жоспары
6-сыныпқа арналған ағылшын тілі: I want to visit Astana және Where are you going to spend your holidays тақырыптары бойынша сабақ жоспары мен мұғалімнің рефлексиясы
6-сынып ағылшын тілі сабағы: мемлекеттер мен олардың тулары туралы ақпарат және Present Perfect арқылы сөйлеу дағдыларын дамыту
7-сыныпқа арналған ағылшын тілі сабақ жоспары: спорт киімдері - келер шақ (will, going to), лексика, оқыту әдістері және бағалау
1-сыныпқа арналған ағылшын тілі сабақ жоспары - Unit 6 Lesson 1 My Pet: I have сөйлемі және H h, I i әріптерін үйрету
7-сынып ағылшын тілі сабағы: Фильмдер - жанрлар, тыңдау-сөйлеу дағдылары және өткен шақтарды пысықтау
4-сыныпқа арналған танымдық сабақ: ағылшын тілінде сөйлей білу дағдыларын дамыту
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz