Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Қайталау, математика

Білім саласы: Таным
Танымдық оқу іс-әрекеті: Математика
Тақырыбы: қайталау
Мақсаты: Өткен тақырыптар туралы білімдерін жетілдіру. Ұлттық ойындарды ұмытпай ойнауға тәрбиелеу. Есте сақтау қабілетін, зейінін, жылдамдығын дамыту.
Көрнекілігі: 5 ке дейінгі сандар, геометриялық пішіндер, түстер (қызыл, көк, сары, ақ, жасыл, қара, қоңыр) сүйектің суреттері
Әдісі: Сұрақ-жауап, ойын, ой қозғау
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотив-қ қозғаушы
Ұйымдастыру бөлімі
Қуаныш шеңбері
Арайлап таң атты
Алтын шуақ таратты
Қайырлы таң балалар!
Қайырлы таң апайлар!

-Өте жақсы балалар барлығымыз орнымызға отыра қояйық.
-Бәріміз тақтаға қарайықшы тақтадан нені көріп отырмыз
-Дұрыс айтасыңдар, қане бәріміз санайықшы
-Дұрыс осы бес санның әрқайсысының біздерге дайындаған тапсырмалары бар екен. Орындаймыз ба?
-Олай болса, жақсы 1 санының тапсырмасы <<Адасқан сандар>> деп аталады.
Шарты: Адасқан сандарды тура және санайтындай етіп орналастыру

-2 санының тапсырмасы <<орамал тастамақ>> ойынының шарты: айнала отырған балалар көздерін жұмып отырады, бір баланың алдына санды қойып, көзін ашқан бала сол санның көршісін табады

-өте жақсы балалар енді біраз сергіп алайық

Сергіту сәті
1 деңгейде орнымыздан тұрамыз. 2, 3, 4 шапалақты ұрамыз. Оңға иіліп, солға иіліп тынығып бір алайық, 5 дегенде қайтадан орнымызды табайық
3 санының тапсырмасы <<қандай пішін?>> балалар қолдарындағы пішіндерінің қандай пішін екенін, түсінің қандай түс екенін айтады. Үй мен машина құрастырады.
4 санының тапсырмасы <<өз түсіңді>> тап деп аталады.
Балаларға түстер таратылып беріледі. Балалар түстерді атап, сондай түстегі ашық хатқа апарып орналастырады.

5 санының тапсырмасы <<Ақ сүйек>> ойынын ойнау арқылы логикалқы есептер шешу (шарты түсіндіріледі)
* Ұлпа жүнін қыздырып
Күншуақта 1 күшік
Отыр еді маңына
Келді тағы 1 күшік
Нешеу болды сен сана
* Жанып тұрған 4 шамның
сөніп қалды 2 еуі
қалды енді нешеуі?
* Мысықта қанша құлақ бар?
Мысықта қанша аяқ бар?
Мысықта қанша құйрық бар?
* Ағашта 4 алма
Піскен екен тимей құрт
Самат алып 1 еуін
Қалдырған екен нешеуін?
* Табақта 2 алма
Қолымда 3 алма
Барлығын қосқанда
Балада неше алма?

Балаларды мадақтау.
Қорытынды.

-Қолдарын жоғары жаяды
-Қолдарын алдына жаяды
-Бір-біріне қарайды
-Апайға амандасады

Орындарына отырады

Орындарына отырады

* 1,2,3,4,5

-Ия

-балалар санды 1ден 5 ке дейін сосын 5 тен 1ге дейін орналастырады.

-мысалы: <<8>> көршісі
<<2>> мен <<1>>

Балалар сергіту сәтін жасайды

-орындарынан тұрады
-қол шапалақтайды
-оңға, солға иіледі
-қайтадан отырады
-дөңгелек түсі
Көк
-үшбұрыш, түсі
Қызыл т.б

Балалар тапсырманы орындайды
-қызыл
-көк
-сары
Қара т.б
Балалар есепті қызыға шешеді

-2 күшік

-2 шам қалды

-2 құлақ
-2 аяқ
-1 құйрық

3-еуі қалды

5 алма


Ұқсас жұмыстар
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар, 1 сынып, әліппе
Қайталау, білім бекіту сабағы
Рационал сандарды көбейту туралы ақпарат
Сауалнама нәтижесі бойынша оқушыларды ортақ мақсаттары бойынша топтау
Математиканы оқытудың жалпы әдістемесі
Қайталау есептері
Күн көзін бұлт баспасын
Қай түзу перпендикуляр түзу
Функциялардың шегі
Алғашқы химиялық ұғымдар. Химиялық реакциялар
Пәндер