Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Қайталау, математика
Білім саласы: Таным
Танымдық оқу іс-әрекеті: Математика
Тақырыбы: қайталау
Мақсаты: Өткен тақырыптар туралы білімдерін жетілдіру. Ұлттық ойындарды ұмытпай ойнауға тәрбиелеу. Есте сақтау қабілетін, зейінін, жылдамдығын дамыту.
Көрнекілігі: 5 ке дейінгі сандар, геометриялық пішіндер, түстер (қызыл, көк, сары, ақ, жасыл, қара, қоңыр) сүйектің суреттері
Әдісі: Сұрақ-жауап, ойын, ой қозғау
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотив-қ қозғаушы
Ұйымдастыру бөлімі
Қуаныш шеңбері
Арайлап таң атты
Алтын шуақ таратты
Қайырлы таң балалар!
Қайырлы таң апайлар!
-Өте жақсы балалар барлығымыз орнымызға отыра қояйық.
-Бәріміз тақтаға қарайықшы тақтадан нені көріп отырмыз
-Дұрыс айтасыңдар, қане бәріміз санайықшы
-Дұрыс осы бес санның әрқайсысының біздерге дайындаған тапсырмалары бар екен. Орындаймыз ба?
-Олай болса, жақсы 1 санының тапсырмасы <<Адасқан сандар>> деп аталады.
Шарты: Адасқан сандарды тура және санайтындай етіп орналастыру
-2 санының тапсырмасы <<орамал тастамақ>> ойынының шарты: айнала отырған балалар көздерін жұмып отырады, бір баланың алдына санды қойып, көзін ашқан бала сол санның көршісін табады
-өте жақсы балалар енді біраз сергіп алайық
Сергіту сәті
1 деңгейде орнымыздан тұрамыз. 2, 3, 4 шапалақты ұрамыз. Оңға иіліп, солға иіліп тынығып бір алайық, 5 дегенде қайтадан орнымызды табайық
3 санының тапсырмасы <<қандай пішін?>> балалар қолдарындағы пішіндерінің қандай пішін екенін, түсінің қандай түс екенін айтады. Үй мен машина құрастырады.
4 санының тапсырмасы <<өз түсіңді>> тап деп аталады.
Балаларға түстер таратылып беріледі. Балалар түстерді атап, сондай түстегі ашық хатқа апарып орналастырады.
5 санының тапсырмасы <<Ақ сүйек>> ойынын ойнау арқылы логикалқы есептер шешу (шарты түсіндіріледі)
* Ұлпа жүнін қыздырып
Күншуақта 1 күшік
Отыр еді маңына
Келді тағы 1 күшік
Нешеу болды сен сана
* Жанып тұрған 4 шамның
сөніп қалды 2 еуі
қалды енді нешеуі?
* Мысықта қанша құлақ бар?
Мысықта қанша аяқ бар?
Мысықта қанша құйрық бар?
* Ағашта 4 алма
Піскен екен тимей құрт
Самат алып 1 еуін
Қалдырған екен нешеуін?
* Табақта 2 алма
Қолымда 3 алма
Барлығын қосқанда
Балада неше алма?
Балаларды мадақтау.
Қорытынды.
-Қолдарын жоғары жаяды
-Қолдарын алдына жаяды
-Бір-біріне қарайды
-Апайға амандасады
Орындарына отырады
Орындарына отырады
* 1,2,3,4,5
-Ия
-балалар санды 1ден 5 ке дейін сосын 5 тен 1ге дейін орналастырады.
-мысалы: <<8>> көршісі
<<2>> мен <<1>>
Балалар сергіту сәтін жасайды
-орындарынан тұрады
-қол шапалақтайды
-оңға, солға иіледі
-қайтадан отырады
-дөңгелек түсі
Көк
-үшбұрыш, түсі
Қызыл т.б
Балалар тапсырманы орындайды
-қызыл
-көк
-сары
Қара т.б
Балалар есепті қызыға шешеді
-2 күшік
-2 шам қалды
-2 құлақ
-2 аяқ
-1 құйрық
3-еуі қалды
5 алма
Танымдық оқу іс-әрекеті: Математика
Тақырыбы: қайталау
Мақсаты: Өткен тақырыптар туралы білімдерін жетілдіру. Ұлттық ойындарды ұмытпай ойнауға тәрбиелеу. Есте сақтау қабілетін, зейінін, жылдамдығын дамыту.
Көрнекілігі: 5 ке дейінгі сандар, геометриялық пішіндер, түстер (қызыл, көк, сары, ақ, жасыл, қара, қоңыр) сүйектің суреттері
Әдісі: Сұрақ-жауап, ойын, ой қозғау
Әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотив-қ қозғаушы
Ұйымдастыру бөлімі
Қуаныш шеңбері
Арайлап таң атты
Алтын шуақ таратты
Қайырлы таң балалар!
Қайырлы таң апайлар!
-Өте жақсы балалар барлығымыз орнымызға отыра қояйық.
-Бәріміз тақтаға қарайықшы тақтадан нені көріп отырмыз
-Дұрыс айтасыңдар, қане бәріміз санайықшы
-Дұрыс осы бес санның әрқайсысының біздерге дайындаған тапсырмалары бар екен. Орындаймыз ба?
-Олай болса, жақсы 1 санының тапсырмасы <<Адасқан сандар>> деп аталады.
Шарты: Адасқан сандарды тура және санайтындай етіп орналастыру
-2 санының тапсырмасы <<орамал тастамақ>> ойынының шарты: айнала отырған балалар көздерін жұмып отырады, бір баланың алдына санды қойып, көзін ашқан бала сол санның көршісін табады
-өте жақсы балалар енді біраз сергіп алайық
Сергіту сәті
1 деңгейде орнымыздан тұрамыз. 2, 3, 4 шапалақты ұрамыз. Оңға иіліп, солға иіліп тынығып бір алайық, 5 дегенде қайтадан орнымызды табайық
3 санының тапсырмасы <<қандай пішін?>> балалар қолдарындағы пішіндерінің қандай пішін екенін, түсінің қандай түс екенін айтады. Үй мен машина құрастырады.
4 санының тапсырмасы <<өз түсіңді>> тап деп аталады.
Балаларға түстер таратылып беріледі. Балалар түстерді атап, сондай түстегі ашық хатқа апарып орналастырады.
5 санының тапсырмасы <<Ақ сүйек>> ойынын ойнау арқылы логикалқы есептер шешу (шарты түсіндіріледі)
* Ұлпа жүнін қыздырып
Күншуақта 1 күшік
Отыр еді маңына
Келді тағы 1 күшік
Нешеу болды сен сана
* Жанып тұрған 4 шамның
сөніп қалды 2 еуі
қалды енді нешеуі?
* Мысықта қанша құлақ бар?
Мысықта қанша аяқ бар?
Мысықта қанша құйрық бар?
* Ағашта 4 алма
Піскен екен тимей құрт
Самат алып 1 еуін
Қалдырған екен нешеуін?
* Табақта 2 алма
Қолымда 3 алма
Барлығын қосқанда
Балада неше алма?
Балаларды мадақтау.
Қорытынды.
-Қолдарын жоғары жаяды
-Қолдарын алдына жаяды
-Бір-біріне қарайды
-Апайға амандасады
Орындарына отырады
Орындарына отырады
* 1,2,3,4,5
-Ия
-балалар санды 1ден 5 ке дейін сосын 5 тен 1ге дейін орналастырады.
-мысалы: <<8>> көршісі
<<2>> мен <<1>>
Балалар сергіту сәтін жасайды
-орындарынан тұрады
-қол шапалақтайды
-оңға, солға иіледі
-қайтадан отырады
-дөңгелек түсі
Көк
-үшбұрыш, түсі
Қызыл т.б
Балалар тапсырманы орындайды
-қызыл
-көк
-сары
Қара т.б
Балалар есепті қызыға шешеді
-2 күшік
-2 шам қалды
-2 құлақ
-2 аяқ
-1 құйрық
3-еуі қалды
5 алма
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz