Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Жорғалаушылар, бунақденелілер, сүтқоректілер,жәндіктер туралы мәліметтер
Апта
Күні : дүниетану
Сабақтың тақырыбы :
Жорғалаушылар, бунақденелілер, сүтқоректілер,жәндіктер туралы мәліметтер.
Жалпы мақсаты :
Оқушылардың жануарлардың тіршілігінде болған өзгерістер мен өлі табиғаттағы ерекшеліктерді ұғынуына жағдай жасау.
Күтілетін нәтижелер :
- а) жануарлардың айырмашылығын біледі ;
- в) сурет бойынша әңгімелеп айтады;
- с) табиғаттың пайдасы туралы талдау жасап зерделейді;
Керекті жабдықтар :
Оқулық, жұмбақтар, жануарлардың суреттері
Сабақ барысы :
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық
Табиғаттағы жыл мезгілдеріне байланысты топқа бөлу.
Балалар құралдарын дайындайды.
Біз кішкентай баламыз
Өсіп өніп толамыз
Көкке қарап талпынып
Күнге қолды созамыз
Қанат қағып ұшамыз
Қарлығаштай қалықтап
Бір отырып, бір тұрып
Жаттығулар жасаймыз.
1топ <<Жаз>>
2топ <<Күз>>
3топ <<Қыс>>
4топ <<Көктем>>
Тұсаукесер
Ой қозғау.
-Қандай жануарлар қосмекенділер деп аталады?
-Қандай жануарлар жорғалаушылар деп аталады?
Әр топтағы оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Негізгі бөлім
Оқулықпен жұмыс
Суретке қарап, ондағы көріністерді атау.
Тақырыпты оқып , мазмұнын талдау.
Жорғалаушыларға жылан, кесіртке, тасбақа, қолтырауын жатады. Олар жерге бауырымен жабыса жорғлап қозғалады.Сондықтан жорғалушылар деп аталады.
Сергіту сәті
Бір отырып, бір тұрып
Біз бір дем алайық
Түсірейік төменге
Міне былай қарайық
Құстай қанат қағайық
Бунақденелілердің алты аяғы болады. Олардың денесі үш бөліктен - бас, кеуде, қарыннан тұрады.
Сиыр, түйе, ит, , мысық, саршұнақ, жылқы, маймыл,піл, кішкентай тышқанға дейін сүртқоректілер деп аталады.
Оқушыларға тақырыпты тізбектете оқыту.
Бақылау күнделігімен жұмыс.
Сабақты қорытындылап, жақсы қатысқан балаларды бағалау.
Суреттегі жануарларды атап сипаттап айту.
Әр топ сурет бойынша әңгіме құрап айтады.
Тақырып бойынша , сұрақтарға жауап береді.
Әр топ тақырыпты оқи отырып, бір - біріне сұрақтар қояды.
Қимылмен көрсетіп орындайды.
Суреттерін бояйды, әңгімелеп айтады.
Күні : дүниетану
Сабақтың тақырыбы :
Жорғалаушылар, бунақденелілер, сүтқоректілер,жәндіктер туралы мәліметтер.
Жалпы мақсаты :
Оқушылардың жануарлардың тіршілігінде болған өзгерістер мен өлі табиғаттағы ерекшеліктерді ұғынуына жағдай жасау.
Күтілетін нәтижелер :
- а) жануарлардың айырмашылығын біледі ;
- в) сурет бойынша әңгімелеп айтады;
- с) табиғаттың пайдасы туралы талдау жасап зерделейді;
Керекті жабдықтар :
Оқулық, жұмбақтар, жануарлардың суреттері
Сабақ барысы :
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық
Табиғаттағы жыл мезгілдеріне байланысты топқа бөлу.
Балалар құралдарын дайындайды.
Біз кішкентай баламыз
Өсіп өніп толамыз
Көкке қарап талпынып
Күнге қолды созамыз
Қанат қағып ұшамыз
Қарлығаштай қалықтап
Бір отырып, бір тұрып
Жаттығулар жасаймыз.
1топ <<Жаз>>
2топ <<Күз>>
3топ <<Қыс>>
4топ <<Көктем>>
Тұсаукесер
Ой қозғау.
-Қандай жануарлар қосмекенділер деп аталады?
-Қандай жануарлар жорғалаушылар деп аталады?
Әр топтағы оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Негізгі бөлім
Оқулықпен жұмыс
Суретке қарап, ондағы көріністерді атау.
Тақырыпты оқып , мазмұнын талдау.
Жорғалаушыларға жылан, кесіртке, тасбақа, қолтырауын жатады. Олар жерге бауырымен жабыса жорғлап қозғалады.Сондықтан жорғалушылар деп аталады.
Сергіту сәті
Бір отырып, бір тұрып
Біз бір дем алайық
Түсірейік төменге
Міне былай қарайық
Құстай қанат қағайық
Бунақденелілердің алты аяғы болады. Олардың денесі үш бөліктен - бас, кеуде, қарыннан тұрады.
Сиыр, түйе, ит, , мысық, саршұнақ, жылқы, маймыл,піл, кішкентай тышқанға дейін сүртқоректілер деп аталады.
Оқушыларға тақырыпты тізбектете оқыту.
Бақылау күнделігімен жұмыс.
Сабақты қорытындылап, жақсы қатысқан балаларды бағалау.
Суреттегі жануарларды атап сипаттап айту.
Әр топ сурет бойынша әңгіме құрап айтады.
Тақырып бойынша , сұрақтарға жауап береді.
Әр топ тақырыпты оқи отырып, бір - біріне сұрақтар қояды.
Қимылмен көрсетіп орындайды.
Суреттерін бояйды, әңгімелеп айтады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz