Жорғалаушылар, бунақденелілер, сүтқоректілер,жәндіктер туралы мәліметтер

Апта
Күні : дүниетану
Апта: Сабақтың тақырыбы :
Күні : дүниетану: Жорғалаушылар, бунақденелілер, сүтқоректілер, жәндіктер туралы мәліметтер.
Апта: Жалпы мақсаты :
Күні : дүниетану: Оқушылардың жануарлардың тіршілігінде болған өзгерістер мен өлі табиғаттағы ерекшеліктерді ұғынуына жағдай жасау.
Апта: Күтілетін нәтижелер :
Күні : дүниетану:

- а) жануарлардың айырмашылығын біледі ;

- в) сурет бойынша әңгімелеп айтады;

- с) табиғаттың пайдасы туралы талдау жасап зерделейді;

Апта: Керекті жабдықтар :
Күні : дүниетану: Оқулық, жұмбақтар, жануарлардың суреттері

Сабақ барысы :

Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сабақ кезеңдері: Кіріспе
Мұғалім әрекеті:

Ұйымдастыру

Психологиялық дайындық

Табиғаттағы жыл мезгілдеріне байланысты топқа бөлу.

Оқушы әрекеті:

Балалар құралдарын дайындайды.

Біз кішкентай баламыз

Өсіп өніп толамыз

Көкке қарап талпынып

Күнге қолды созамыз

Қанат қағып ұшамыз

Қарлығаштай қалықтап

Бір отырып, бір тұрып

Жаттығулар жасаймыз.

1топ «Жаз»

2топ «Күз»

3топ «Қыс»

4топ «Көктем»

Сабақ кезеңдері: Тұсаукесер
Мұғалім әрекеті:

Ой қозғау.

-Қандай жануарлар қосмекенділер деп аталады?

-Қандай жануарлар жорғалаушылар деп аталады?

Оқушы әрекеті: Әр топтағы оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Сабақ кезеңдері: Негізгі бөлім
Мұғалім әрекеті:

Оқулықпен жұмыс

Суретке қарап, ондағы көріністерді атау.

Тақырыпты оқып, мазмұнын талдау.

Жорғалаушыларға жылан, кесіртке, тасбақа, қолтырауын жатады. Олар жерге бауырымен жабыса жорғлап қозғалады. Сондықтан жорғалушылар деп аталады.

Сергіту сәті

Бір отырып, бір тұрып

Біз бір дем алайық

Түсірейік төменге

Міне былай қарайық

Құстай қанат қағайық

Бунақденелілердің алты аяғы болады. Олардың денесі үш бөліктен - бас, кеуде, қарыннан тұрады.

Сиыр, түйе, ит, , мысық, саршұнақ, жылқы, маймыл, піл, кішкентай тышқанға дейін сүртқоректілер деп аталады.

Оқушыларға тақырыпты тізбектете оқыту.

Бақылау күнделігімен жұмыс.

Сабақты қорытындылап, жақсы қатысқан балаларды бағалау.

Оқушы әрекеті:

Суреттегі жануарларды атап сипаттап айту.

Әр топ сурет бойынша әңгіме құрап айтады.

Тақырып бойынша, сұрақтарға жауап береді.

Әр топ тақырыпты оқи отырып, бір -біріне сұрақтар қояды.

Қимылмен көрсетіп орындайды.

Суреттерін бояйды, әңгімелеп айтады.


Ұқсас жұмыстар
Бауырмен жорғалаушылар
Бунақденелілердің көктемгі тіршілігі
Аңдардың жазғы тіршілігі
Биология пәнінен тест жұмыстары
Жануарлардың көптүрлілігі. Сабақтың тақырыбы
Жануарлардың көптүрлілігі. 3 сынып, дүниетану
Құстар Жануарлар Жорғалаушылар топтары
Өсімдік топтары нешеу
Хайуанаттар бағына саяхат
Жануарлар құрылысының күрделенуі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz