Ашық сабақ

Қанипа Бүркітбаева
Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар №22 жалпы білім беру орта мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі
Ағылшын тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары
- Бас қаламызды басқа елдердің қалаларымен салыстыру.
- Жас қала болсада әлемдік деңгейдегі елдердің қалаларынан кем еместігін ұғындыру.
- Жаса мәңгі Астана! - «Өз үйім өлең төсегім»
- тапсырма - ой қозғау
- тапсырма - мағынаны тану
- тапсырма - ой толғаныс
4 тапсырма - бағалау
6-Апта
1-ші жаттығуда берілген әр елдің тулары туралы түсінік беру.
Осы жаттығуды жасату арқылы білімдерін тереңдету, ой толғау.
Оқушының сол туларды қолдану арқылы ауызекі сөйлеу қабілеттерін дамыту. Өздерінің демалыс кезінде болған қалаларының көрнекті жерлерін айтқызу, сол қала жайлы танысу және оның өзіне тән құпияларын аша отырып, сұрақ - жауап диалогын ұйымдастыру.
Білу керек:
- Алдыңғы өткен сабақтағы Present Perfect шағының қолданылуын.
- Қай елде қандай ұлттар тұратынын.
Болымды және болымсыз сөйлемдердің қалай қолданылатынын.
Мен мектептегі тәжірибе кезінде 6 «ә» сыныбына Ағылшын тілі пәнінен тізбектелген сабақтар топтамасын жүргіздім.
- «I want to visit Astana» тақырыбы бойынша жазбалар:
Барлығы қалай өтті?
Топ қалалар атауы бойынша бөлінді. Бірігіп постер құрды, қорғады, бағалады. Мәтінмен жұмыс жасап, диалог құрды . Сабақтың соңында стикерлермен жұмыс жасады. Бас қаламыз Астана туралы өз ойларын өз сөзімен жеткізу, көрген, оқыған, естігендерін жинақтауға көмектестім. Оқушылар топпен жұмыс жасау арқылы бірлік пен татулықтың маңызын түсінді. Өмірден мысал келтіру арқылы шынайылыққа үйреніп, сөйлеу тілі дамыды. Ынтымақтастық атмосферасын құрды
Не ойдағыдай өткен жоқ?
Оқушыларды топқа бөлуде, қиыншылықтар туындады. Уақытты тиімді пайдаланбадық.
«Мені түсін» логикалық ойыны қалай өтті?
Сыныптың ынтымақтастық ахуалы. Оқушы мен менің қарым-қатынасымдағы шынайылылық. Өзімді еркін ұстадым. Оқушылар бір-бірлерін түсіне бастады.
Нені дамытар едім?
Тапсырманы тым күрделендірмеу. Бағалау түрлерін енгізу. Дарынды, талантты тұлғаны танытатын жұмыс түрлерін қалыптастатыру.
Нені өзгерткім келеді?
Оқушының жадын дамытатын тапсырмаларды түрлендіргім келеді.
Менің ұмтылатын нәрсем:
Топтық және жұптық жұмыстағы тапсырмаларды жас ерекшелігіне қарай таңдап, сыни тұрғыдан ойлауды дамытсам;
- «Where are you going to spend your holidays?» тақырыбы бойынша жазбалар:
Барлығы қалай өтті?
Топ елдердің аттарымен бөлініп, диалог құрды. «Мына тулар қай елдің тулары?» деген тақырыпта логикалық ойынын ойнап , табу, ойлану арқылы әңгіме жүргізу. Тақтада он елдің туы тұрды, ал балалар туды тауып қана қоймай, сол елдің
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz