Ашық сабақ

Қанипа Бүркітбаева

Мектепке дейінгі шағын орталығы мен гимназия сыныптары бар №22 жалпы білім беру орта мектебінің ағылшын тілі пәні мұғалімі

Ағылшын тілі пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары

5-Апта
3-күн
1-Сабақ
5-Апта: Сабақтың тақырыбы
3-күн: Ағылшын 6-сынып «I want to visit Astana »
5-Апта: Сілтеме
3-күн: Жоспар, оқулық, слайдтар, интернет желісі
5-Апта: Жалпы мақсаты
3-күн: Еліміздің бас қаласына деген қызығушылығын ояту мақсатында оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру. Ақпараттық технологиялық құралдарды пайдалана отырып оқушылардың қызығушылығын арттыру. Оқушы шығармашылығын дамыту мақсатында жеке тапсырмалар беру. Өзін - өзі бағалауын қалыптастыру.
5-Апта: Оқыту нәтижесі
3-күн:
  • Бас қаламызды басқа елдердің қалаларымен салыстыру.
  • Жас қала болсада әлемдік деңгейдегі елдердің қалаларынан кем еместігін ұғындыру.
  • Жаса мәңгі Астана! - «Өз үйім өлең төсегім»
5-Апта: Негізгі идеялар
3-күн: Бас қаламыз Астананы одан әрі көркейтуге ат салысу. - «Ең шырайлы қала» бағдарламасын қолдау.
5-Апта: Тапсырма
3-күн:
  1. тапсырма - ой қозғау
  2. тапсырма - мағынаны тану
  3. тапсырма - ой толғаныс

4 тапсырма - бағалау

5-Апта: Міндеттері:
3-күн: Топпен жұмыс, оқушымен жұмыс, оқушыларды шынайы бағалау, өзін - өзі және топтық бағалауға үйрету
5-Апта: Кейінгі тапсырмалар
3-күн: Астанамыз сияқты жас қала туралы деректер жинау
5-Апта: Бағалау
3-күн: Формативті және өзін-өзі бағалау

6-Апта

5-күн
2- Сабақ
6-Апта: Сабақтың аты:
5-күн: 6-сынып «Where are you going to spend your holidays?»
6-Апта: Сілтеме:
5-күн: Жоспар, интернет жүйесінен алынған ресурстар, слайдтар.
6-Апта: Сабақтың мақсаты:
5-күн:

1-ші жаттығуда берілген әр елдің тулары туралы түсінік беру.

Осы жаттығуды жасату арқылы білімдерін тереңдету, ой толғау.

Оқушының сол туларды қолдану арқылы ауызекі сөйлеу қабілеттерін дамыту. Өздерінің демалыс кезінде болған қалаларының көрнекті жерлерін айтқызу, сол қала жайлы танысу және оның өзіне тән құпияларын аша отырып, сұрақ - жауап диалогын ұйымдастыру.

6-Апта: Оқыту нәтижесі:
5-күн:

Білу керек:

  • Алдыңғы өткен сабақтағы Present Perfect шағының қолданылуын.
  • Қай елде қандай ұлттар тұратынын.

Болымды және болымсыз сөйлемдердің қалай қолданылатынын.

6-Апта: Негізгі идея:
5-күн: Present Perfect Tense - шақтарын күнделікті өмірде қолданып білу.
6-Апта: Тапсырма көздері:
5-күн: Оқулық, оқушылар, топқа арналған тапсырмалар, слайдтар, интербелсенді тақта.
6-Апта: Міндеттері:
5-күн: Топпен жұмыс, оқушымен жұмыс, оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалыптастыру
6-Апта: Кейінгі тапсырмалар:
5-күн: Present Perfect Tense - шағын қолдану арқылы «My friends plan» топигін дайындау.
6-Апта: Бағалау
5-күн: Өзін - өзі бағалау, топты бағалау
Мұғалімнің ойы
Тренердің жазбалары
Мұғалімнің ойы:

Мен мектептегі тәжірибе кезінде 6 «ә» сыныбына Ағылшын тілі пәнінен тізбектелген сабақтар топтамасын жүргіздім.

  1. «I want to visit Astana» тақырыбы бойынша жазбалар:

Барлығы қалай өтті?

Топ қалалар атауы бойынша бөлінді. Бірігіп постер құрды, қорғады, бағалады. Мәтінмен жұмыс жасап, диалог құрды . Сабақтың соңында стикерлермен жұмыс жасады. Бас қаламыз Астана туралы өз ойларын өз сөзімен жеткізу, көрген, оқыған, естігендерін жинақтауға көмектестім. Оқушылар топпен жұмыс жасау арқылы бірлік пен татулықтың маңызын түсінді. Өмірден мысал келтіру арқылы шынайылыққа үйреніп, сөйлеу тілі дамыды. Ынтымақтастық атмосферасын құрды

Не ойдағыдай өткен жоқ?

Оқушыларды топқа бөлуде, қиыншылықтар туындады. Уақытты тиімді пайдаланбадық.

«Мені түсін» логикалық ойыны қалай өтті?

Сыныптың ынтымақтастық ахуалы. Оқушы мен менің қарым-қатынасымдағы шынайылылық. Өзімді еркін ұстадым. Оқушылар бір-бірлерін түсіне бастады.

Нені дамытар едім?

Тапсырманы тым күрделендірмеу. Бағалау түрлерін енгізу. Дарынды, талантты тұлғаны танытатын жұмыс түрлерін қалыптастатыру.

Нені өзгерткім келеді?

Оқушының жадын дамытатын тапсырмаларды түрлендіргім келеді.

Менің ұмтылатын нәрсем:

Топтық және жұптық жұмыстағы тапсырмаларды жас ерекшелігіне қарай таңдап, сыни тұрғыдан ойлауды дамытсам;

  1. «Where are you going to spend your holidays?» тақырыбы бойынша жазбалар:

Барлығы қалай өтті?

Топ елдердің аттарымен бөлініп, диалог құрды. «Мына тулар қай елдің тулары?» деген тақырыпта логикалық ойынын ойнап , табу, ойлану арқылы әңгіме жүргізу. Тақтада он елдің туы тұрды, ал балалар туды тауып қана қоймай, сол елдің


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сынып апталығы
Іс-тәжірибеден өтушіге мінездеме
<<махаббат пен шығармашылық педагогикасы>> онкүндік жоспары
Ашық тұқымды өсімдіктер
Білу кезеңі
Электромагниттiк өріс. Құйынды электр өрісі. Электромагниттiк толқындар
Суреттер мен жазуларды пішімдеу
Өзін-өзі тану "махаббат пен шығармашылық педагогикасы"
Бұйымның етегін өңдеу
Математика, физика және информатика апталығы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz