Оргоноидтар

САБАҚ ЖОСПАРЫ
- Адам денесінің жасуша құрылысымен танысу:ядро, эндоплазмалық тор, лизосома, гольджи жиынтығы, митохондрия, жасуша мембранасы.
- Микрпрепараттардан жасуша органидтерін айыра білу біліктілігін қалыптастыру.
- Сыни ойлауға және қарым қатынасқа баулу.
- Жасуша органоидтерінің құрылысының ерекшеліктерін біледі.
- Жасуша органоидерінің атқаратын қызметі туралы білім дағдысы артты.
- Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталады, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеті артады. Өзіндік ой қорытуға, тұжырым жасауға дағдыланады.
- . Гиалоплазма, эндоплазмалық тор, митохондрия, лизосома, хромосома, гольджи жиынтығы, рибосомалар, жасуша мембранасы.
Сабақтың өту барысы
І Кіріспе
(оқу бағдарламасын анықтау: балалар нені оқып-үйренеді және сабақта жоспарланған жұмыс формаларының нәтижесінде қандай әрекеттерді игереді)
Модуль: жаңа әдіс-тәсілдер
Әдіс і: топқа бөлу тренингі
Уақыты 3мин
ІІ Негізгі бөлім
(сабақ басталмас бұрын оқушылар нені білетіндіктерін анықтау дебат сабағы арқылы)
Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық, блум өлшемдері
Әдісі: жұпта сұхбаттасу,
«Оқытудағы «серіктестермен әңгімелесу» тәсілі»,
зерттеушілік әңгіме.
Модуль: АКТ: интербелсенді тақта.
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, сабаққа даярлығын қадағалау. Үй тапсырмасын дебат сабақ арқылы тексеру. Бүгінгі сабақтың мақсат, міндеттерін қою. Оқушыларды топқа бөлу.
Жұпқа, топқа бөлу арқылы оқушыларға тапсырмалар беру, талдау, жинақтау.
Оқушылар дебат сабағы арқылы адамның шығу тегі туралы өз ойларын айтуға жағдай туғызу.
«Мен сенің бойыңнан мына қасиеттерді көргім келеді. . . » (тапқырлық, білімділілер, алғырлар, белсенділер) тренингі арқылы топқа бөлемін.
(оқушылар мұғалімнің қолындағы адамның әр түрлі қасиеттері жазылған парақшаларды суыру арқылы топқа бөлінеді, қасиеттері бірдей оқушылар бір топқа жайғасады)
Жұптық, топтық жұмыс
І топ:
1. тапсырма:
1. микроскоппен жұмыс(зерттеу)
2. ядро, ядрошық, құрылысы мен атқаратын қызметі. (талдау)
ІІтоп:
3. микроскоппен жұмыс /қолдану/
4. Гиалоплазма, эндоплазмалық тор /талдау/
ІІІ топ:
5. Микроскоппен жұмыс
6. Лизосомалар, Гольджии жиынтығы
ІVтоп
7. Микроскоппен жұмыс
8. Митохондриялар, жасуша мембранасы.
Сабаққа даярланады, жинақталады, жаңа сабаққа ден қояды.
Топқа бөлінеді, топ ережелерін бекітеді.
.
Жұптасып, топтасып жұмыс істейді, әр оқушы өз ойларын қосады, бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді
.
Оқу құралдары
Микроскоп
Дайын микропрепарат.
Электрондық
Оқлық
Қағаздар
Желім
Флипчарт
Түрлі түсті
қағаздар
Бағалау парағы
Интербелсенді тақта, тақырыпқа сай слайд материалдары
Флипчарттар, маркерлер,
түрлі-түсті қағаздар, желім, т. б.
Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық
Әдісі: зерттеушілік әңгіме, «Оқытудағы «серіктестермен әңгімелесу» тәсілі»
Модуль: «Дарынды балалармен жұмыс»
Дәптерлеріне жаңа тақырыпты жазғызу, тақырып туралы қысқаша мәлімет беру, назарларын кітапқа, тақырыпқа аудару,
Жаңа тақырып бойыша пысықтау сұрақтары
Оқушылардың жұмыстарын қадағалау, жетекшілік жасау.
2-тапсырма
Кестені толтыр:
3-тапсырмаТүйінді сөздермен жұмыс
ДНК
Гиалоплазма
Хромосома
АТФ
Дәптерлеріне жаңа тақырыпты жазады.
Тапсырма бойынша жұмыстанады.
Топтық жұмысқа даярланады.
Әр топ өздеріне берілген тапсырмалармен жұмыстанады, флипчарттарды толтырады, ой-пікірлерін бір арнағатоғыстыра-ды, бірігіпатқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді.
Интербелсенді тақта, тақырыпқа сай слайд материалдары
Флипчарттар, маркерлер,
түрлі-түсті қағаздар, желім, т. б.
ІҮ Сабақты қорытындылау
(оқушылардың оқып-үйренгендерінің нәтиже-сін бағалау)
Бүгінгі сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау, үйге тапсырма беріледі.
Уақыты : 5 минут
Үйге тапсырма
беру
Кері байланыс
(оқушылар рефлексиясы)
Бүгін мен не үйрендім?
Маған не ұнады/ұнамады?
Жаңа сабақ бойынша сұрақ немесе пікірің. . .
Қосымша
Бағалау парағы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz