Оргоноидтар

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Пән
биология
Сынып
Уақыты
11. 09. 2013 ж.
Пән: Тақырыбы
биология: Жасуша мен оның органоидтерінің құрылысы.
Пән: Мақсаты
биология: . Жасушаның органоидтерінің құрылысы және қызметі туралы білімін кеңейту. Микроскоп арқылы жасуша құрылысын қарап, оларды ажырата білу.
Пән: Міндеттері
биология:
  • Адам денесінің жасуша құрылысымен танысу:ядро, эндоплазмалық тор, лизосома, гольджи жиынтығы, митохондрия, жасуша мембранасы.
  • Микрпрепараттардан жасуша органидтерін айыра білу біліктілігін қалыптастыру.
  • Сыни ойлауға және қарым қатынасқа баулу.
Пән: Күтілетін нәтиже
биология:
  • Жасуша органоидтерінің құрылысының ерекшеліктерін біледі.
  • Жасуша органоидерінің атқаратын қызметі туралы білім дағдысы артты.
  • Топтық жұмыс арқылы оқушылар өзіндік ізденіске бағытталады, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілеті артады. Өзіндік ой қорытуға, тұжырым жасауға дағдыланады.
Пән: Түйінді түсініктер
биология:
  • . Гиалоплазма, эндоплазмалық тор, митохондрия, лизосома, хромосома, гольджи жиынтығы, рибосомалар, жасуша мембранасы.

Сабақтың өту барысы

Сабақ кезеңдері, модуль
Мұғалімнің әрекеті
Тапсырма мазмұны
Оқушының әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақ кезеңдері, модуль:

І Кіріспе

(оқу бағдарламасын анықтау: балалар нені оқып-үйренеді және сабақта жоспарланған жұмыс формаларының нәтижесінде қандай әрекеттерді игереді)

Модуль: жаңа әдіс-тәсілдер

Әдіс і: топқа бөлу тренингі

Уақыты 3мин

ІІ Негізгі бөлім

(сабақ басталмас бұрын оқушылар нені білетіндіктерін анықтау дебат сабағы арқылы)

Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық, блум өлшемдері

Әдісі: жұпта сұхбаттасу,

«Оқытудағы «серіктестермен әңгімелесу» тәсілі»,

зерттеушілік әңгіме.

Модуль: АКТ: интербелсенді тақта.

Мұғалімнің әрекеті:

Оқушылармен амандасу, түгелдеу, сабаққа даярлығын қадағалау. Үй тапсырмасын дебат сабақ арқылы тексеру. Бүгінгі сабақтың мақсат, міндеттерін қою. Оқушыларды топқа бөлу.

Жұпқа, топқа бөлу арқылы оқушыларға тапсырмалар беру, талдау, жинақтау.

Тапсырма мазмұны:

Оқушылар дебат сабағы арқылы адамның шығу тегі туралы өз ойларын айтуға жағдай туғызу.

«Мен сенің бойыңнан мына қасиеттерді көргім келеді. . . » (тапқырлық, білімділілер, алғырлар, белсенділер) тренингі арқылы топқа бөлемін.

(оқушылар мұғалімнің қолындағы адамның әр түрлі қасиеттері жазылған парақшаларды суыру арқылы топқа бөлінеді, қасиеттері бірдей оқушылар бір топқа жайғасады)

Жұптық, топтық жұмыс

І топ:

1. тапсырма:

1. микроскоппен жұмыс(зерттеу)

2. ядро, ядрошық, құрылысы мен атқаратын қызметі. (талдау)

ІІтоп:

3. микроскоппен жұмыс /қолдану/

4. Гиалоплазма, эндоплазмалық тор /талдау/

ІІІ топ:

5. Микроскоппен жұмыс

6. Лизосомалар, Гольджии жиынтығы

ІVтоп

7. Микроскоппен жұмыс

8. Митохондриялар, жасуша мембранасы.

Оқушының әрекеті:

Сабаққа даярланады, жинақталады, жаңа сабаққа ден қояды.

Топқа бөлінеді, топ ережелерін бекітеді.

.

Жұптасып, топтасып жұмыс істейді, әр оқушы өз ойларын қосады, бірігіп атқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді

.

Бағалау: Смаиликтер арқылы бағалау
Ресурстар:

Оқу құралдары

Микроскоп

Дайын микропрепарат.

Электрондық

Оқлық

Қағаздар

Желім

Флипчарт

Түрлі түсті

қағаздар

Бағалау парағы

Интербелсенді тақта, тақырыпқа сай слайд материалдары

Флипчарттар, маркерлер,

түрлі-түсті қағаздар, желім, т. б.

Сабақ кезеңдері, модуль:

Модуль: Сыни тұрғыдан ойлау, диалогтық

Әдісі: зерттеушілік әңгіме, «Оқытудағы «серіктестермен әңгімелесу» тәсілі»

Модуль: «Дарынды балалармен жұмыс»

Мұғалімнің әрекеті:

Дәптерлеріне жаңа тақырыпты жазғызу, тақырып туралы қысқаша мәлімет беру, назарларын кітапқа, тақырыпқа аудару,

Жаңа тақырып бойыша пысықтау сұрақтары

Оқушылардың жұмыстарын қадағалау, жетекшілік жасау.

Тапсырма мазмұны:

2-тапсырма

Кестені толтыр:

:
:
:

3-тапсырмаТүйінді сөздермен жұмыс

ДНК

Гиалоплазма

Хромосома

АТФ

Оқушының әрекеті: Жасуша органоидтары
Бағалау: Құрылысынң ерекшеліктері
Ресурстар: Атқаратын қызметтері

Дәптерлеріне жаңа тақырыпты жазады.

Тапсырма бойынша жұмыстанады.

Топтық жұмысқа даярланады.

Әр топ өздеріне берілген тапсырмалармен жұмыстанады, флипчарттарды толтырады, ой-пікірлерін бір арнағатоғыстыра-ды, бірігіпатқарған жұмыс нәтижесін бір оқушы көрсетеді.

Әр топ оқушылары өзара бағалап отырады.

Интербелсенді тақта, тақырыпқа сай слайд материалдары

Флипчарттар, маркерлер,

түрлі-түсті қағаздар, желім, т. б.

Сабақ кезеңдері, модуль:
Мұғалімнің әрекеті:
Тапсырма мазмұны:
Сабақ кезеңдері, модуль:
Мұғалімнің әрекеті:
Тапсырма мазмұны:
Сабақ кезеңдері, модуль:

ІҮ Сабақты қорытындылау

(оқушылардың оқып-үйренгендерінің нәтиже-сін бағалау)

Мұғалімнің әрекеті:

Бүгінгі сабақты қорытындылау, оқушыларды бағалау, үйге тапсырма беріледі.

Уақыты : 5 минут

Тапсырма мазмұны: Әр топ оқушыларын өзара бағалау парағы арқылы бағалайды.
Оқушының әрекеті: «Бүгінгі сабақтан алған әсерім. . . » рефлексия жазу
Бағалау:

Үйге тапсырма

беру

Ресурстар: Оқу құралдары
Сабақ кезеңдері, модуль:

Кері байланыс

(оқушылар рефлексиясы)

Мұғалімнің әрекеті:

Бүгін мен не үйрендім?

Маған не ұнады/ұнамады?

Жаңа сабақ бойынша сұрақ немесе пікірің. . .

Қосымша

Бағалау парағы


Ұқсас жұмыстар
Жалпы биология
Жасуша 10 сынып
Жасушаның құрылысы мен атқаратын қызметі
Нағыз вакуоль
Біржасушалы жәндіктердің тіршілігі
Топқа мұғаліммен бөлу
Цитология және оның органоидтары
Цитоплазма жəне оның органоидтері,олардың құрылысы жəне қызметі
Интерактивті тапсырма
Жасуша мембранасының құрылысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz