Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
7 саны
Тараз қаласы. Ғ. Мұратбаев атындағы №17 орта мектептің мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі Жұмабекова Ардақ Қалдарбекқызы
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: МатематикаТақырыбы: <<7 саны>>Мақсаты: 7 - ге дейінгі сандарды тура және кері ретімен қоя білуге, сандардың таңбаларын танып ажыратуды, геометриялық пішіндер мен денелерді, олардың түстерін ажыратуды ойын арқылы жетілдіре түсу.Ойлау, көріп - тану, зейін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Тіл байлықтарын және сөздік қорларын байыту.Тапқырлыққа, ептілікке, жылдамдыққа, достыққа тәрбиелеу. Халықтық педагогиканы ұштастыра отырып халқымыздың киелі 7 санына деген ұғымдарын кеңейту. Ұжымдық іс - әрекетке баулу.Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап, ойын, жұмбақ жасыру, санамақтар.Ұйымдастырылған іс - әрекеттің түрі: сайыс сабақҰйымдастырылған іс - әрекеттің типі: білім тиянақтауПәнаралық байланыс: математика, тіл дамыту, ән, құрастыру, көркем әдебиет, өзін - өзі тануКөрнекіліктер: цифрлар, пішіндер, шыршалар, суреттер және компьютер, проектор.Алдын - ала жүргізілген жұмыс: санамақ жаттату, 7 ата, 7 қазына, 7 күн және тағы да басқа 7 санына байланысты ұғымдарын кеңейтуПсихологиялық тренингБақыт - біздің сиқырлы шеңберімізБақыт - біздің достарға сенгенімізБақыт - таңнан біреумен достасуыңБақыт - кеште достармен қоштасуыңБалалар, тақтаға қарайықшы, нені көріп тұрсыңдар?Геометриялық пішіндер мен денелердіАтап айтайықшыТөртбұрыш, үшбұрыш, куб, цилиндр, дөңгелек, сопақша, көпбұрышОлардың түстері бірдей ме?ӘртүрліОлар нешеу екен, санайықшы1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. Жетеу7 саны қазақта киелі болып есептеледі. Сендер 7 санына байланысты қандай ұғымдарды білесіңдер?7ата, 7қазына, 7 күн, 7 қарақшы, 7 күлше, 7 жұтМына көріп тұрған жеті түрлі пішіндердің ішінде 7 түрлі тапсырма бар. Солардың сырын ашқыларың келе ме?Ендеше біз <<Санауды жалғастыр>> ойыны арқылы 3 топқа бөлініп алайық.Балалар 7 - ге дейін санап, әр 7 бала бір топ болып бөлінеді1 - топ: Алғырлар тобы2 - топ: Тапқырлар тобы3 - топ: Ойшылдар тобы№1 тапсырма <<Адасқан сандар>>Шарты: 3 топтың да балаларына 7 - ге дейінгі сандарды беріп, белгі берілген кезде ретімен тура тұра қалу керек. Бірінші болған топқа 1 жұлдызшадан беріледі.Келесі сәтте сол сандар кері тұрулары қажет2 пішіннің тапсырмасы: <<Ойыншық жинау>>Шарты: Әр топқа бір шыршадан 7 қорапшадан беріледі. Қорапшаның сыртында 7 - ге дейінгі сандар жазылған. Шыршаларда ойыншықтың суреті салынған, сол ойыншық нешеу болса, сол санның цифр таңбасын тауып салу қажет.3 пішіннің тапсырмасы: Санамақ жарысБалалар санамақ айтып жарысады.4 пішіннің тапсырмасы:Бой сергітуБалалар <<Санамақ>> әнін айтып, қимылын жасайды5 пішіннің тапсырмасы.<<Танграмм>> ойыныӘртүрлі геометриялық пішіндерден бейне құрастыру.6 пішіннің тапсырмасы:Бейне жұмбақ. Электронды оқулықтан беріледі<<Кел санайық>>, <<Ойнайық, ойланайық>> ойындары7 пішіннің тапсырмасы:<<Жеті жұмбақ>>Балалар жұмбақтардың шешуін табадыБалалар, бүгінгі ойынымыз қызықты болды, бәрің де өте жақсы қатыстыңдар. Енді әр топтың жинаған жұлдызшаларын санап жеңімпаз топты анықтайық. Балалар хормен санап, әр топ неше жұлдызшадан жинағанын анықтайды.Жеңіске жеткен топты мадақтау. Балаларға жұлдызшалар тапсыру.Күтілетін нәтиже:Білуі: Тура және кері санауды, геометриялық пішіндер мен денелерді ажыратып, сұраққа толық және нақты жауап бере біледі.Меңгеруі: Жеті санының қасиетін ұғынып, жеті санына қатысты ұғымдарды тереңірек меңгереді.Жасай алуы: Әртүрлі геометриялық пішіндерден танграммалық бейне құрастырып, не жасағандарын түсіндіріп айтып бере алады.
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеті: МатематикаТақырыбы: <<7 саны>>Мақсаты: 7 - ге дейінгі сандарды тура және кері ретімен қоя білуге, сандардың таңбаларын танып ажыратуды, геометриялық пішіндер мен денелерді, олардың түстерін ажыратуды ойын арқылы жетілдіре түсу.Ойлау, көріп - тану, зейін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Тіл байлықтарын және сөздік қорларын байыту.Тапқырлыққа, ептілікке, жылдамдыққа, достыққа тәрбиелеу. Халықтық педагогиканы ұштастыра отырып халқымыздың киелі 7 санына деген ұғымдарын кеңейту. Ұжымдық іс - әрекетке баулу.Әдіс - тәсілдері: түсіндіру, сұрақ - жауап, ойын, жұмбақ жасыру, санамақтар.Ұйымдастырылған іс - әрекеттің түрі: сайыс сабақҰйымдастырылған іс - әрекеттің типі: білім тиянақтауПәнаралық байланыс: математика, тіл дамыту, ән, құрастыру, көркем әдебиет, өзін - өзі тануКөрнекіліктер: цифрлар, пішіндер, шыршалар, суреттер және компьютер, проектор.Алдын - ала жүргізілген жұмыс: санамақ жаттату, 7 ата, 7 қазына, 7 күн және тағы да басқа 7 санына байланысты ұғымдарын кеңейтуПсихологиялық тренингБақыт - біздің сиқырлы шеңберімізБақыт - біздің достарға сенгенімізБақыт - таңнан біреумен достасуыңБақыт - кеште достармен қоштасуыңБалалар, тақтаға қарайықшы, нені көріп тұрсыңдар?Геометриялық пішіндер мен денелердіАтап айтайықшыТөртбұрыш, үшбұрыш, куб, цилиндр, дөңгелек, сопақша, көпбұрышОлардың түстері бірдей ме?ӘртүрліОлар нешеу екен, санайықшы1, 2, 3, 4, 5, 6, 7. Жетеу7 саны қазақта киелі болып есептеледі. Сендер 7 санына байланысты қандай ұғымдарды білесіңдер?7ата, 7қазына, 7 күн, 7 қарақшы, 7 күлше, 7 жұтМына көріп тұрған жеті түрлі пішіндердің ішінде 7 түрлі тапсырма бар. Солардың сырын ашқыларың келе ме?Ендеше біз <<Санауды жалғастыр>> ойыны арқылы 3 топқа бөлініп алайық.Балалар 7 - ге дейін санап, әр 7 бала бір топ болып бөлінеді1 - топ: Алғырлар тобы2 - топ: Тапқырлар тобы3 - топ: Ойшылдар тобы№1 тапсырма <<Адасқан сандар>>Шарты: 3 топтың да балаларына 7 - ге дейінгі сандарды беріп, белгі берілген кезде ретімен тура тұра қалу керек. Бірінші болған топқа 1 жұлдызшадан беріледі.Келесі сәтте сол сандар кері тұрулары қажет2 пішіннің тапсырмасы: <<Ойыншық жинау>>Шарты: Әр топқа бір шыршадан 7 қорапшадан беріледі. Қорапшаның сыртында 7 - ге дейінгі сандар жазылған. Шыршаларда ойыншықтың суреті салынған, сол ойыншық нешеу болса, сол санның цифр таңбасын тауып салу қажет.3 пішіннің тапсырмасы: Санамақ жарысБалалар санамақ айтып жарысады.4 пішіннің тапсырмасы:Бой сергітуБалалар <<Санамақ>> әнін айтып, қимылын жасайды5 пішіннің тапсырмасы.<<Танграмм>> ойыныӘртүрлі геометриялық пішіндерден бейне құрастыру.6 пішіннің тапсырмасы:Бейне жұмбақ. Электронды оқулықтан беріледі<<Кел санайық>>, <<Ойнайық, ойланайық>> ойындары7 пішіннің тапсырмасы:<<Жеті жұмбақ>>Балалар жұмбақтардың шешуін табадыБалалар, бүгінгі ойынымыз қызықты болды, бәрің де өте жақсы қатыстыңдар. Енді әр топтың жинаған жұлдызшаларын санап жеңімпаз топты анықтайық. Балалар хормен санап, әр топ неше жұлдызшадан жинағанын анықтайды.Жеңіске жеткен топты мадақтау. Балаларға жұлдызшалар тапсыру.Күтілетін нәтиже:Білуі: Тура және кері санауды, геометриялық пішіндер мен денелерді ажыратып, сұраққа толық және нақты жауап бере біледі.Меңгеруі: Жеті санының қасиетін ұғынып, жеті санына қатысты ұғымдарды тереңірек меңгереді.Жасай алуы: Әртүрлі геометриялық пішіндерден танграммалық бейне құрастырып, не жасағандарын түсіндіріп айтып бере алады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz