Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі

Файл қосу

Гимнастика (7 сынып office 2003 word)



№2 Хамза орта мектебі

Тақырыбы:

1. «Гимнастика»
а) Жалпы дамыту жаттығулары
б) Акрабатикалық жаттығулар:
• алға, арқаға домалау
• шалқалап жатып көпір жасау
• шалақалап жатып жауырынға тұру
• баспен тұру жаттығулары
2. Қозғалмалы ойын: «Пионербол» ойыны.

Дайындаған:
Дене тәрбиесі пәні мұғалімі Маннапов А.А

Түркістан қаласы

«Бекітемін»
Мектеп директоры:
З.Мұхаммеджанов

Сабақтың тақырыбы:
1. «Гимнастика»
а) Жалпы дамыту жаттығулары
б) Акрабатикалық жаттығулар:
• алға, арқаға домалау
• шалқалап жатып көпір жасау
• шалақалап жатып жауырынға тұру
• баспен тұру жаттығулары
2. Қозғалмалы ойын: «Пионербол» ойыны.

Сабақтың мақсаты:
• Икемділікті, төзімділікті, ептілікті дамыту, дағдыландыру, көпір
жасау, баспен тұру, волейбол добымен ереже бойынша «Пионербол» ойынын
ойнату, қалыптастыру.

Сабақтың тәрбиелік мәні:
• Оқушыларды салауатты өмір салтына тәрбиелеу, халық педагогикасын
негізге ала отырып гимнастикаға, қозғалмалы, спорт ойындарына
қызығушылықтарын арттыру.

Сабақтың өтілетін орны: Мектеп спорт залы

Сабақтың өтілетін сыныбы: 7 сынып

Сабақтың өтілу уақыты: 45 минут

Сабақта қолданылатын көрнекіліктер:
• Волейбол сеткасы, гимнастикалық матылар, волейбол доптары, түрлі-түсті
суреттер.

|№ |Сабақтың мазмұны |Жүктеме |Әдістемелік нұсқаулар |
| | |мөлшері | |
|1 |2 |3 |4 |
| |
|І |Дайындық бөлім |12'-15' | |
| | | | |
|1 |Сыныпты бір сапқа тұрғызу. |30'' |Оқушылардың спорттық |
| | | |киімдеріне көңіл аудару, |
| | | |тексеру. |
|2 |Рапорт қабылдау, сәлемдесу. |30'' | |
|3 |Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен|30'' |Қауіпсіздік ережесін |
| |таныстыру. | |ескертіп өту. |
|4 |Сынып «Түзел!», «Тік тұр!», |2' | |
| |«Оңға!», «Солға!», «Арқаға |5-6 рет | |
| |бұрылу!» жаттығуларын орындау. | |Дұрыс және анық орындау. |
|5 |Сынып оң иықпен оңға адымда. |1' | |
| |Залды айналып жүру, қол жоғарыда| | |
| |аяқтың ұшымен жүру, қол желкеде | |Арақашықтықты сақтай отыру. |
| |өкшемен жүру. | | |
|6 |Жаймен жүру. | | |
|7 |Тіркеме адыммен оң бүйірмен, сол|1'30'' | |
| |бүйірмен алға қарап жүгіру, жай | | |
| |жүру. | |Қолдар белде, қатарды бұзбай|
| |-солға бұрылып төрт қатарға | |жүру. |
| |тұрғызу | | |
|8 |-жалпы дамыту жаттығулары |1'30'' | |
| |-жартылай солға бұрылу |5-6 рет | |
| |1 Жаттығу: Б.Қ. қолдар белде, | |Б.Қ. Бастапқы қалып |
| |аяқ иық деңгейінде. | |Н.Т. Негізгі тұрыс |
| |Санақ: | |Басты айналдырғанда көзді |
| |1-2-3-4 басты солдан оңға қарай | |жұмбаймыз. |
|9 |айналдыру, |30'' | |
| |1-2-3-4 кері қарай айналдырамыз.|7-8 рет | |
| |2 Жаттығу: Б.Қ. оң қол жоғарыда,| |Білек бүгілмейді. |
| |сол қол төменде, аяқ иық | | |
| |деңгейінде. | | |
|10 |Санақ: |30'' | |
| |1-2 қолды артқа сермейміз, |6-7 рет | |
| |3-4 қолдарды ауыстырамыз. | |Алға қарап тұрамыз. |
| |3 Жаттығу: Б.Қ. қол иықта, аяқ | | |
| |иық деңгейінде. | | |
|11 |Санақ: |1' | |
| |1-2 қолды білекті алға |7-8 рет | |
| |айналдырамыз, 3-4 білекті алға | |Барлығымыз бірге орындаймыз.|
| |айналдырамыз. | | |
| |4 Жаттығу: Б.Қ. қол белде, аяқ | | |
|12 |иық деңгейінде. |1'30'' | |
| |Санақ: |5-7 рет | |
| |1-2 белді сол жақа қисайтамыз, | |Тізе бүгілмейді. |
| |3-4 кері оң жақа. | | |
| |5 Жаттығу: Б.Қ. аяқ иық | | |
| |деңгейінде. | | |
| |Санақ: | | |
|13 |1-қолдарды жоғары алға |1'30'' | |
| |көтереміз, |6-7 рет | |
| |2-еңкейтіп алға, аяқтың ұшына | |Алға қарап тұрамыз. |
| |қолдарды тигіземіз, | | |
| |3-қолдар алдымызда, отырамыз, | | |
| |4-бастапқы қалып. | | |
| |6 Жаттығу: Б.Қ. қолдар жанында, | | |
|14 |алға еңкейіп, аяқ иық деңгейінен|1' | |
| |алшақ. |6-7 рет | |
| |Санақ: | |Қол алдымызда. |
| |1-денені оңға бұрып, оң қолдың | | |
| |ұшын сол аяқ ұшына тигіземіз, | | |
| |2-денені солға бұрамыз, | | |
|15 |3-4 жаттығуды қайталаймыз. |1'30'' | |
| |7 Жаттығу: Б.Қ. аяқ иық |2 рет | |
| |деңгейінен алшақ, қолдар | |Төрт-төрттен қатарды бұзбай |
| |алдымызда. | |секіру, жүру. |
| |Санақ: | | |
| |1-оң аяққа отырамыз, | | |
| |2-сол аяққа отырамыз, | | |
| |3-4 жаттығуды қайталаймыз. | | |
| |8 Жаттығу: Б.Қ. отыру, қол | | |
| |тізеде, мұғалімнің белгісімен 4 | | |
| |оқушы алға жүреміз, қатармен | | |
| |залдың шетіне, арқаға бұрылып | | |
| |бір-бірінің иығынан ұстап | | |
| |отырып, бірге секіріп қайта | | |
| |орындарына келу. | | |
| |
|ІІ |Негізгі бөлім |25'-28' | |
| | | | |
|1 |Оқушылардан қатарда тұрғанда үй |2' |3-4 оқушы санақты санап |
| |тапсырмасын сұрап өту |3-4 рет |тұрады. |
|2 |\32-жаттығу\. |2' | |
| |-Гимнастикалық матыларда отырып,|4-5 рет |Тізені бүкпеу. |
| |аяқты алға созып, еңкейіп қолды | | |
| |аяқтың ұшына тигізу, еңкейіп |3' | |
| |аяқтың ұшын ұстап отыру, |2 рет | |
| |-жартылай шатқа отыру, қолдар |4-5 рет | |
| |екі жанында, | |Аяқты ауысытру. |
| |-шалқалап жатып, аяқты бастан |5-6 рет | |
| |асыра матыға тигізу, |30'' |Домалап асып кетпеу. |
| |-етпеттеп жатып тербетілу, |4-5 рет | |
| |-тигізе отырып арқаға шалқаю, | |Денені тік ұстау. |
| | |30'' | |
| |-тізелеп отыру. |10 рет | |
|3 | | | |
| |Гимнастикалық матыда секіру. |3 рет | |
| |-Алға домалау үшін қолды матыға | |Жинақталып отыру. |
| |тіреп, алға еңкейіп, басты аяқ | | |
| |ортасына жинап домалау; |2'30'' | |
| |-Арқаға домалау, қол тізеде, |1 рет |Мұғалімнің белгісі бойынша |
| |арқаға тізені тарта домалап, | |орындау. |
| |қолды тіреп, жинақталып отыру; |1'30'' | |
| |-Шалқалап жатып қолды белге |1 рет |Аяқтың ұшы жоғары қарап тұру|
| |тіреп, жауырынға тұру, аяқ ұшы |1'30'' |керек. |
| |жоғарыда, |2 рет |Көзді жұмбай, бас матыға |
| |-шалқалап жатып аяқты тіреп, |1'30'' |тимеу керек. |
| |қолды тіреп, жиналып көпір |1 рет |Қолдың көмегімен, мұғалімнің|
| |жасау; | |көмегімен орындалу керек. |
| |-Алға жинақталып отырып, | | |
|4 |гимнастикалық матыға басты |10' | |
| |тіреп, аяқты жинай келе қолды | |Волейбол алаңы. |
| |тіреп баспен тұру. | | |
| |Қозғалмалы ойын: Волейбол | | |
| |добымен ереже бойынша ойналатын | |Волейбол сеткасы. |
| |«Пионербол» ойыны. | | |
| |Екі топқа бөлініп «Намыс», | | |
| |«Жігер» топ басшыларын сайлап, | | |
| |волейбол алаңында уақытты | |І-топ «Намыс» тобының |
| |есептеп ойнату. | |басшысы: Д.Алимжанов. |
| | | |ІІ-топ «Жігер» тобының |
| |І-топ басшысы: Д.Алимжанов. | |басшысы: Ш.Аминов |
| | | | |
| |ІІ-топ басшысы: Ш.Аминов. | |Допты қағып алу. |
| | | | |
| |-допты үштен артық ұстауға | |Допты лақтырып бос орынға |
| |болмайды; | |түсіру. |
| |-допты лақтырып өткіземіз; | | |
| |-допты қағып аламыз; | | |
| |-допты бос орынға алдап | | |
| |тастаймыз; | | |
| | | | |
| |-ұпайы көп топ жеңімпаз болып | | |
| |есептеледі. | | |
| | | | |
|ІІІ|Қорытынды бөлім |5' | |
| | | | |
|1 |Бастапқы сапқа тұрғызу. |30'' |Үздік, нашар оқушыларды атап|
| | | |өту. |
|2 |Оқушылардың сабақ барысындағы |2' |7-8 оқушыны бағалау. |
| |кемшіліктерін айтып өту. | |30'' секіртпеде 60 рет |
|3 |Оқушыларды бағалау. | |секіру. |
|4 |Үйге тапсырма. |1'30'' | |
|5 |Оқушылармен қоштасу. |1' | |
| | | |Залдан ұйымшылдықпен шығу. |

Сабақты дайындаған дене тәрбиесі пән мұғалімі: \ \ Маннапов А.

Дене тәрбиесі пән бірлестік төрағасы: \ \
Сеитов З.

[pic]

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды сабаққа жұмылдыру
Мәтіндік редактор
Word-тың графикалық мүмкіндіктері. суреттермен жұмыс
Ұяшықтарды бөлу командасы
Microsoft Word-та құжатты құру және форматтау
Wordpad мәтіндік редакторының интерфейсі
Фигуралық мәтін кірістіру
WORD текстiк редакторы және оның мәнi, мәзiрi , құрал тақтасы мен кезеңдерi
Объектілерді қою
Мәтіндік процессоры туралы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі. құжаттарды құру және сақтау
Пәндер