«Қазақстан аумағының зерттелу тарихы » тарауына 8 сыныптағы орта мерзімді жоспары

« Қазақстан аумағының зерттелу тарихы » тарауына 8 сыныптағы география пәні сабақтарының

орта мерзімді жоспары

Сабақтың тақырыбы, мақсаты және күтілетін нәтижелер.

Белсенді жұмыс түрлері

(ӨЖ, ЖЖ, ТЖ)

АКТ-ларды қолдану арқылы оқу үдерісін жақсарта аласыз ба?

ОүБ-ды қалай пайдаланасыз?

Сіз сабақтағы барлық оқушыларды қалай қамтисыз.

(талантты және дарынды)

Пәнді оқытуда кедергілерді қалай жеңесіз?
Сіз жоспарыңыз бойынша, оқушылардың күтілген нәтижеге жеткенін қалай анықтайсыз?
№: 1 сабақ
Сабақтың тақырыбы, мақсаты және күтілетін нәтижелер.:

Тақырыбы: Қазақ жерінің ерте кездегі географиялық зерттелуі.

Мақсаты және күтілетін нәтиже: Еліміздің зерттелу тарихын, кезеңдерін анықтап түсінік беру және ерте кездегі мағлұматтармен танысу. Ұлы жібек жолы, қалалары туралы білім беру. Туған жерді аялау, алған білімдерін пайдалана білу. Сөйлеу қабілеттерін дамыту, пікір айта білуге дағдыландыру.

Белсенді жұмыс түрлері(ӨЖ, ЖЖ, ТЖ)АКТ-ларды қолдану арқылы оқу үдерісін жақсарта аласыз ба?:

Оқушыларды сабақта топтарға бөлу,

1-тапсырма «Миға шабуыл»тест өзіндік жұмыс.

2-тапсырма кестені толтыру « Үйрете отырып, үйренемін»

3- тапсырма мағананы ажырату топтық жұмыс. Синквейн.

. Бейне жазбадан үзінді көру . Кескін карталарға түсіру.

Қортынды.

Бағалау.

ОүБ-ды қалай пайдаланасыз?: Тапсырмаларға нақты бағалау критерийлерін қолданамын. Оқушыларды қызықтыру үшін жұлдызшаларды пайдаланамын . Өз-өздерін бағалу болады.
Сіз сабақтағы барлық оқушыларды қалай қамтисыз.(талантты және дарынды): Сыныптың барлық оқушыларын сабаққа қатыстыру үшін кескін картамен жұмыс, оқушының деңгейіне арналған жеке-жеке «Мағынаны ажырату» тапсырмалар тарату. Дарынды оқушылар мәтінде берілген ойды өмірмен байланыстыру
Пәнді оқытуда кедергілерді қалай жеңесіз?: Мәтінді оқығысы келмейтін оқушылар үшін. Оқушылар тапсырмаларды орындағанда түсініксіз сұрақтарды талдаймыз, картадан көрсетеміз
Сіз жоспарыңыз бойынша, оқушылардың күтілген нәтижеге жеткенін қалай анықтайсыз?:

-Тапсырмалардың жауаптарын тексеру арқылы.

-Өз жұмыстарының нәтижесін сынып алдында қорғауын бақылау арқылы.

-Тапсырмаларды орындау барысындағы оқушылардың іс-әрекетін бақылау арқылы.

-Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексивті «Бүгінгі күнгі» жаттығу арқылы.

№: 2 сабақ
Сабақтың тақырыбы, мақсаты және күтілетін нәтижелер.: Тақырыбы: Орта ғасырларда Қазақстан аумағының географиялық зерттелуі . Мақсаты және күтілетін нәтиже :Орта ғасырда зертеулерінің сипаты, еркшеліктері, мақсаты және зерттеуші ғалымдар туралы мағлұмат беру. Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін арттыу.
Белсенді жұмыс түрлері(ӨЖ, ЖЖ, ТЖ)АКТ-ларды қолдану арқылы оқу үдерісін жақсарта аласыз ба?:

Оқушылар сабақ барысында төрт тапсырма орындайды. Қызығушылықты ояту. 1- тапсырма :Сұрақ -жауап әдісі өзіндік жұмыс, 2- Мағынаны ажырату жұптық жұмыс, 3- өзіндік жұмыс, 4- постер жасу топтық жұмыс.

Оқушыларға қажетті материалдарды ұсынамын. Бейнефильмнен үзінді көрсетем.

ОүБ-ды қалай пайдаланасыз?: Бұл сабақта өзін-өзі бағалауды қолданамын. Ол үшін әр тапсырманың бағалау критерийлерін дайындаймын. Оқушылар осы критерийлер бойынша бір-бірлерін бағалайды, топбасшы жазып отырады.
Сіз сабақтағы барлық оқушыларды қалай қамтисыз.(талантты және дарынды): Өзіндік жұмыстарды орындау үшін, әрбір оқушыға кеспе карта түріндегі тапсырмаларды таратып беремін және әрбір оқушының жауабы бағаланады.
Пәнді оқытуда кедергілерді қалай жеңесіз?: Егер де оқушылар арасында түсініксіз терминдер, ұғымдар пайда болса, онда оқушы - мұғалім арасында диалог құрып , ұғымдардың физикалық мағынасын талқылаймыз. Постер дайндауда тақырыптан ауытқымау үшін кілт сөздер беру.
Сіз жоспарыңыз бойынша, оқушылардың күтілген нәтижеге жеткенін қалай анықтайсыз?:

- олардың орындаған тапсырмаларының нәтижесін тексеру;

- сабақ кезінде оқушылардың іс-қимылын бақылау;

- оқушылардың сабақ барысында жинаған ұпайларын талдау

№: 3 сабақ
Сабақтың тақырыбы, мақсаты және күтілетін нәтижелер.:

Тақырыбы: XYI-XIX ғасырларда Қазақстан аумағының географиялық зерттелуі.

Мақсаты және күтілетін нәтиже: физикалық -географиялық тұрғыдан зерттеулерінің басты мақсаты еңбек сіңірген ғалымдар, қазақ елінің дамуына ықпалы туралы мағлұматтарын кеңейту. Географиялық мәдениетке тарту.

Белсенді жұмыс түрлері(ӨЖ, ЖЖ, ТЖ)АКТ-ларды қолдану арқылы оқу үдерісін жақсарта аласыз ба?:

Оқушыларды топтарға бөлу . Оқушылар сабақ барысында 3 тапсырма орындайды.

1-тапсырма өзіндік жұмыс. 2-тапсырма топтық жұмыс 3 - тапсырма кескін картамен жұмыс.

Оқушыларға тапсырмаларды, бағалау критерийлерін және Электрондық оқулық қолданамын.

ОүБ-ды қалай пайдаланасыз?:

Оқушыларды бағалау үшін.

Әр тапсырманың соңында бағалау критерийлері бойынша жұмысты қорғау.

Сіз сабақтағы барлық оқушыларды қалай қамтисыз.(талантты және дарынды): Тапсырмаларды үш түрлі деңгейде дайындаймын. 1-топқа орта деңгей, 2-топқа төменгі деңгей.
Пәнді оқытуда кедергілерді қалай жеңесіз?: Әр топты бағалау кезінде пайда болған түсініксіз сұрақтарды талқылаймыз.
Сіз жоспарыңыз бойынша, оқушылардың күтілген нәтижеге жеткенін қалай анықтайсыз?:

- бірінші тапсырмада оқушылардың толтырған кестелерін тексеру арқылы.

- екінші тапсырмада оқушылардың орындаған тәжірибелері арқылы.

- Өзін-өзі бағалау парағын қалай толтырғанына байланысты.

- оқушылардың стикерлерге жазған пікірлері арқылы.

№: 4 сабақ
Сабақтың тақырыбы, мақсаты және күтілетін нәтижелер.: Тақырыбы: XX ғасырдың басында және ортасында Қазақстан аумағының зер ттелуі . Мақсаты және күтілетін нәтиже : Жаңа дәуірде зерттелуінің басты мақсаттары, ғалымдардың зерттеуге қосқан үлесі туралы білім беру. Отансүйгіштік қасиеттерін арттыру, отан туралы білімдерін тереңдету.
Белсенді жұмыс түрлері(ӨЖ, ЖЖ, ТЖ)АКТ-ларды қолдану арқылы оқу үдерісін жақсарта аласыз ба?:

Топтарға бөлу үшін, алманың суретін өздері ағаштан алады, суретінің артқы жағындағы сызық бойынша бөлінеді, меридиан мен паралелдерге . Сабақ барысында оқушылар Блум таксономиясы бойынша әр деңгейгегі тапсырмалар орындайды

1-кроссворд

2-сұрақ-жауап арқылы 3-кескін картаға түсіру

4- топтық жұмыс Венн диаграмасы . 5-Эссе . «Егер, Шоқанның ғұмыры ұзақ болса» өзіндік жұмыс. Бейне жазбадан үзінді, интербелсенді тақтаны қолданамын.

Блум таксономиясы бойынша. БағалауАқылдың 6алты қалпағы.

ОүБ-ды қалай пайдаланасыз?:

Әр тапсырма


Ұқсас жұмыстар
Xx ғасырдың басында және ортасында Қазақстан аумағының зерттелуі
Қазақстан аумағының географиялық зерттелу тарихы
Оңтүстік Қазақстанның табиғат ресурстары халқы
Оңтүстік американың зерттелуі. 7 сынып
География ғылымының негізгі ерекшеліктері
Солтүстік жарты шар материктері
Африка. материк жағалауындағы мұхиттар мен теңіздер. зерттелу тарихы
Сабақ жоспарлары. 8 сынып
Қола дәуіріндегі Қазақстан жайлы ақпарат
Солтүстік Америка материгінің географиялық орны. Ашылу және зерттелу тарихы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz