Ондық бөлшектерді қосу, азайту және салыстыруды пысықтау сабағының жоспары

Какина Бибіжамал Мырзахметқызы

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектер

Білімділік: Оқушылардың ондық бөлшектер, оларды қосу және азайту тақырыптары бойынша алынған білімдерін тиянақтау.

Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту.

Тәрбиелік: Ұқыптылық пен жауапкершілікке баулу, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Типі: Пысықтау сабағы.

Түрі: Іскерлік дағдысындамыту.

Сабақтың көрнекілігі. Перфокарталар, түрлі-түсті конверттер, цитата, сабақ жоспары, бақылау парағы.

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру

Оқушылар екі топқа бөлініп жоспары таныстырылды.

Сабақ жоспары: 1. «Ой толғау» /сұрақ - жауап/

2. Қатені тап.

3. «Кім жүйрік» /Лото ойыны/

4. «Кім шапшаң»

5. Қайсысын қалайсың? /деңгейлік тапсырмалар/

6. «Ойлайық, кім ойшыл» /шығармашылық/

Қорытынды.

І. Екі топ бір - біріне сұрақ қояды:

  1. Ондық бөлшек деп қандай сандарды атайды?
  2. Ондық таңба деп нені айтады?
  3. Ондық бөлшектер қалай қосылады?
  4. Натурал саннан ондық бөлшекті қалай азайтады?
  5. Санның ондық бөлшекпен жазылуында үтір қайда қойылады?
  6. Ондық бөлшектер қалай салыстырылады.
  7. Ондық бөлшектер қалай азайтылады?
  8. Жай бөлшекті ондық бөлшекке қалай айналдырады.

ІІ. Қатені тап:

А) Салыстыру: а) ә)

ІІІ. «Кім жүйірік» /лото ойыны/

1 топ 2 топ

1. 3. 56+0. 3=356. 3 1. 96. 3+0. 16=96. 46

2. 18. 3-7. 65=10. 65 2. 6. 25-4. 3=1. 95

3. 3. 508+0. 275=3. 783 3. 0. 83+1. 6079=2. 4379

4. 17. 5-8. 005=9. 495 4. 5. 607-0. 193=5. 414

5. 21. 05-5=15. 55 5. 8. 65-7=1. 25

6. Т. ш: x+4. 2=9 (4. 8) 6. Т. ш: х-5, 2=4. 8 (10)

5
4
1
5
3
2
2
6
3
1
4
6

ҮІ. «Кім шапшаң»

Мына ондық бөлшектерді өсу ретімен орналастырғанда есептеулерде ең алғаш ондық бөлшектерді пайдаланған орта азиялық ғалымның аты шығады:

6. 33 4. 77 1. 4 1. 25 34. 56 0. 3 19. 7

А К - Л И Ә Ш

Әл - Каши

Ү. Қайсысын қалайсың /деңгейлік тапсырма/

Әр түрлі конверттерге салынған

1 деңгей:

А) Есепте: 0, 35+7 7, 75

ә) 4, 3+(у-1, 5) =7. 2 4. 4

2 деңгей: а) Теңдеуді шеш:

А) 9. 85-x=4. 95

x=9. 85-4. 95

x =4. 9

ә) 15+0, 72

3 деңгей:

1. Шаруа қожалығы бірінші күні 13, 3 га, ал екінші күні 15, 5 га жердің шөбін шапты. Екі күнде қанша гектар жердің шөбі шабылады?

ҮІ. «Ойланайық, кім ойшыл» /шығармашылық/

1. Шопанның барлық қойларының 320-сысу ішіп жатыр, қалғаны жайылып жүр. Жайылып жүрген қойлар су ішіп жатқанқойлардың ширегіндей. Шопандабарлығы қаншақой бар? /400/

2. Жұмбақ

Бүтін мен бөлшекті

Үтірмен айырған.

Әп-әдемі жазылар

Бұл қандай сан?

Қорытынды: Бағалау, үй тапсырма


Ұқсас жұмыстар
Ондық бөлшектерді қосу және азайту: қайталау және пысықтау ойын сабағы
Ондық бөлшектерді қосу және азайту: ойын формасындағы қайталау және пысықтау сабағы
Ондық бөлшектерді қосу және азайту бойынша сабақ жоспары
Ондық бөлшектерді қосу және азайту: сабақ жоспары мен тапсырмалар
Ондық бөлшектерді қосу және азайту: оқу-әдістемелік сабақ жоспары
Ондық бөлшектерді қосу және азайту: кіріктірілген сабақтың оқу-әдістемелік жоспары
Жай бөлшектерді қосу және азайту - қайталау және пысықтау сабағы
5-сыныпқа арналған ондық бөлшектерді қосу және азайту бойынша қайталау-бекіту сабағы
5-сынып математикасы: Ондық бөлшектерді қосу, азайту және натурал санға көбейту тақырыбын бекіту сабағы
5-сынып математикасы: Ондық бөлшектерді қосу, азайту, көбейту және бөлу бойынша бекіту сабағы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz