Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Ондық бөлшектер
Какина Бибіжамал Мырзахметқызы
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектер
Білімділік: Оқушылардың ондық бөлшектер, оларды қосу және азайту
тақырыптары бойынша алынған білімдерін тиянақтау.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, өз бетімен еңбектену
сезімдерін, білімдерін дамыту.
Тәрбиелік: Ұқыптылық пен жауапкершілікке баулу, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Типі: Пысықтау сабағы.
Түрі: Іскерлік дағдысындамыту.
Сабақтың көрнекілігі. Перфокарталар,түрлі-түсті конверттер, цитата, сабақ
жоспары, бақылау парағы.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру
Оқушылар екі топқа бөлініп жоспары таныстырылды.
Сабақ жоспары: 1. «Ой толғау» /сұрақ - жауап/
2. Қатені тап.
3. «Кім жүйрік» /Лото ойыны/
4. «Кім шапшаң»
5. Қайсысын қалайсың? /деңгейлік тапсырмалар/
6. «Ойлайық, кім ойшыл» /шығармашылық/
Қорытынды.
І. Екі топ бір – біріне сұрақ қояды:
1. Ондық бөлшек деп қандай сандарды атайды?
2. Ондық таңба деп нені айтады?
3. Ондық бөлшектер қалай қосылады?
4. Натурал саннан ондық бөлшекті қалай азайтады?
5. Санның ондық бөлшекпен жазылуында үтір қайда қойылады?
6. Ондық бөлшектер қалай салыстырылады.
7. Ондық бөлшектер қалай азайтылады?
8. Жай бөлшекті ондық бөлшекке қалай айналдырады.
ІІ. Қатені тап:
А) Салыстыру: а) [pic] ә) [pic]
[pic] [pic]
[pic] [pic]
ІІІ. «Кім жүйірік» /лото ойыны/
1 топ
2 топ
1. 3.56+0.3=356.3 1.
96.3+0.16=96.46
2. 18.3-7.65=10.65 2.6.25-
4.3=1.95
3. 3.508+0.275=3.783 3. 0.83+1.6079=2.4379
4. 17.5-8.005=9.495 4. 5.607-0.193=5.414
5. 21.05-5=15.55 5. 8.65-
7=1.25
6. Т.ш: x+4.2=9 (4.8) 6. Т.ш: х-5,2=4.8 (10)
|5 |4 |1 | |5 |3 |2 |
|2 |6 |3 | |1 |4 |6 |
ҮІ. «Кім шапшаң»
Мына ондық бөлшектерді өсу ретімен орналастырғанда есептеулерде ең
алғаш ондық бөлшектерді пайдаланған орта азиялық ғалымның аты шығады:
6.33 4.77 1.4 1.25
34.56 0.3 19.7
А К - Л
И Ә Ш
Әл – Каши
Ү. Қайсысын қалайсың /деңгейлік тапсырма/
Әр түрлі конверттерге салынған
1 деңгей:
А) Есепте: 0,35+7 7,75
ә) 4,3+(у-1,5)=7.2 4.4
2 деңгей: а) Теңдеуді шеш:
А) 9.85-x=4.95
x=9.85-4.95
x =4.9
ә) 15+0,72
3 деңгей:
1. Шаруа қожалығы бірінші күні 13,3 га, ал екінші күні 15,5 га жердің
шөбін шапты. Екі күнде қанша гектар жердің шөбі шабылады?
ҮІ. «Ойланайық, кім ойшыл» /шығармашылық/
1. Шопанның барлық қойларының 320-сысу ішіп жатыр, қалғаны жайылып жүр.
Жайылып жүрген қойлар су ішіп жатқанқойлардың ширегіндей. Шопандабарлығы
қаншақой бар? /400/
2. Жұмбақ
Бүтін мен бөлшекті
Үтірмен айырған.
Әп-әдемі жазылар
Бұл қандай сан?
Қорытынды: Бағалау, үй тапсырма
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz