Ондық бөлшектер

Какина Бибіжамал Мырзахметқызы
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектер
Білімділік: Оқушылардың ондық бөлшектер, оларды қосу және азайту тақырыптары бойынша алынған білімдерін тиянақтау.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, өз бетімен еңбектену сезімдерін, білімдерін дамыту.
Тәрбиелік: Ұқыптылық пен жауапкершілікке баулу, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Типі: Пысықтау сабағы.
Түрі: Іскерлік дағдысындамыту.
Сабақтың көрнекілігі. Перфокарталар, түрлі-түсті конверттер, цитата, сабақ жоспары, бақылау парағы.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру
Оқушылар екі топқа бөлініп жоспары таныстырылды.
Сабақ жоспары: 1. «Ой толғау» /сұрақ - жауап/
2. Қатені тап.
3. «Кім жүйрік» /Лото ойыны/
4. «Кім шапшаң»
5. Қайсысын қалайсың? /деңгейлік тапсырмалар/
6. «Ойлайық, кім ойшыл» /шығармашылық/
Қорытынды.
І. Екі топ бір - біріне сұрақ қояды:
- Ондық бөлшек деп қандай сандарды атайды?
- Ондық таңба деп нені айтады?
- Ондық бөлшектер қалай қосылады?
- Натурал саннан ондық бөлшекті қалай азайтады?
- Санның ондық бөлшекпен жазылуында үтір қайда қойылады?
- Ондық бөлшектер қалай салыстырылады.
- Ондық бөлшектер қалай азайтылады?
- Жай бөлшекті ондық бөлшекке қалай айналдырады.
ІІ. Қатені тап:
А) Салыстыру: а)
ә)
ІІІ. «Кім жүйірік» /лото ойыны/
1 топ 2 топ
1. 3. 56+0. 3=356. 3 1. 96. 3+0. 16=96. 46
2. 18. 3-7. 65=10. 65 2. 6. 25-4. 3=1. 95
3. 3. 508+0. 275=3. 783 3. 0. 83+1. 6079=2. 4379
4. 17. 5-8. 005=9. 495 4. 5. 607-0. 193=5. 414
5. 21. 05-5=15. 55 5. 8. 65-7=1. 25
6. Т. ш: x+4. 2=9 (4. 8) 6. Т. ш: х-5, 2=4. 8 (10)
ҮІ. «Кім шапшаң»
Мына ондық бөлшектерді өсу ретімен орналастырғанда есептеулерде ең алғаш ондық бөлшектерді пайдаланған орта азиялық ғалымның аты шығады:
6. 33 4. 77 1. 4 1. 25 34. 56 0. 3 19. 7
А К - Л И Ә Ш
Әл - Каши
Ү. Қайсысын қалайсың /деңгейлік тапсырма/
Әр түрлі конверттерге салынған
1 деңгей:
А) Есепте: 0, 35+7 7, 75
ә) 4, 3+(у-1, 5) =7. 2 4. 4
2 деңгей: а) Теңдеуді шеш:
А) 9. 85-x=4. 95
x=9. 85-4. 95
x =4. 9
ә) 15+0, 72
3 деңгей:
1. Шаруа қожалығы бірінші күні 13, 3 га, ал екінші күні 15, 5 га жердің шөбін шапты. Екі күнде қанша гектар жердің шөбі шабылады?
ҮІ. «Ойланайық, кім ойшыл» /шығармашылық/
1. Шопанның барлық қойларының 320-сысу ішіп жатыр, қалғаны жайылып жүр. Жайылып жүрген қойлар су ішіп жатқанқойлардың ширегіндей. Шопандабарлығы қаншақой бар? /400/
2. Жұмбақ
Бүтін мен бөлшекті
Үтірмен айырған.
Әп-әдемі жазылар
Бұл қандай сан?
Қорытынды: Бағалау, үй тапсырма
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz