Ш. құдайберді "еңлік-кебек" поэмасы 10-сынып

Пәні: қазақ әдебиеті
Сыныбы:10
Пәні: қазақ әдебиеті: Тақырыбы:
Сыныбы:10: Шәкәрім Құдайбердіұлы «Еңлік-Кебек» поэмасы
Пәні: қазақ әдебиеті: Сабақтың мақсаты:
Сыныбы:10:

Ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат беру.

Поэманың тақырыбы, идеясын таныту. Көркемдік ерекшелігін анықтау. Бүгінгі заман тынысымен салыстыру, ой айту.

Пәні: қазақ әдебиеті: Күтілетін нәтижелер:
Сыныбы:10:

1. Ақын өмірі мен шығармашылығы жайлы туралы кеңінен мағлұмат алады.

2. Поэманың тақырыбын, идеясын анықтай алады.

3. Топта ынтымақтастықта жұмыс жасай біледі, өз ойын еркін жеткізе алады, шығармашылық қабілетін дамытады.

Пәні: қазақ әдебиеті: Көрнекіліктер:
Сыныбы:10: оқулық, жеке суреттер, флипчарт, ассоциация парағы.
Пәні: қазақ әдебиеті:
Пәні: қазақ әдебиеті: Іс-әрекет кезеңдері
Сыныбы:10: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Пәні: қазақ әдебиеті:

1. Ұйымдастыру кезеңі

2. Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу.

Сыныбы:10: Смайликтер арқылы оқушылардың щкөңіл-күйлерін білемін.
Смайликтер арқылы өз көңіл-күйлерін білдіреді.
Пәні: қазақ әдебиеті:

ІІ. а) Үй тапсырмасын сұрау.

ә) Топқа бөлу.

Сыныбы:10:

1. Абай өлеңдерін жатқа айту.

2. Талдау жұмыстарын тексеру.

Жауап береді.

Топ-топ болып отырады.

Пәні: қазақ әдебиеті: ІІІ. Жаңа сабақ.
Сыныбы:10:
Пәні: қазақ әдебиеті: 1. Ой шақыру.
Сыныбы:10: Электрондық оқулық арқылы ақынның өмірбаянын тыңдату
Тыңдайды
Пәні: қазақ әдебиеті:

«Кластер әдісі».

Шәкәрім кім?

Сыныбы:10:
Ойланып жауап береді.
Пәні: қазақ әдебиеті: 2. Электронды оқулық арқылы ақынның өмірбаянына шолу.
Сыныбы:10:
Бірігіп жұмыс жасайды, бір шешімге келеді.
Пәні: қазақ әдебиеті: II. Мағынаны ашу
Сыныбы:10:
Пәні: қазақ әдебиеті: «Ақылдың алты шляпасы» әдісі
Сыныбы:10: 1) Поэманың мазмұнымен алдын- ала танысып келу тапсырылады. (Тапсырманы поэмадан үзінді келтіре отырып орындау) .
Пәні: қазақ әдебиеті: Тапсырма. Поэманың мазмұнын қысқаша баяндау
Сыныбы:10:

А) "Ақ шляпа"Статистикалық мағлұмат(поэманың жазылу тарихы, қашан, қайда т. б. )

Ә) "Сары шляпа"Сәттілік(поэмадағы сәтті кезеңдер, махаббат монологы)

Б) "Қара шляпа"Сәтсіздік (қос ғашық басындағы трагедиялық жағдай)

В) "Көк шляпа"Аналитикалық(Неге?Не үшін?Кім кінәлі?деген сауалдарға жауап іздейді) .

Өткен қоғам өміріне шегініс жасай отырып, баға беру, төрелік айту.

Г) "Жасыл шляпа"Шығармашылық (жаңа заманда жаңаша көзқарас, жаңашыл идеялар, болжамдар айту) .

Театрланған көрініс:бүгінгі заман Еңлігі мен Кебегін сомдау.

Д) "Қызыл шляпа"Сезімтал. (Поэмадан алған сезімдерін өлеңмен өру. Ескілік қоғамға лағынет айтып, жарқын болашаққа үміт арту) .

Әр топ өзінің жасаған жұмысы бойынша презентация жасау.
Пәні: қазақ әдебиеті: Тақырыбын, идеясын анықтау.
Сыныбы:10:
Пәні: қазақ әдебиеті:

Поэманың көркемдік, тілдік ерекшелігіне талдау.

(әдебиет теориясы)

Сыныбы:10:
Пәні: қазақ әдебиеті: ІІІ. Үйге тапсырма
Сыныбы:10: "Адамдық негізі-әйел"ойтолғау жазу.

Ұқсас жұмыстар
Шәкәрім Құдайбердіұлының Еңлік - Кебек поэмасы
Шәкәрімтану
Шәкәрімнің «еңлік –кебек » поэмасы
"еңлік-кебек" дастаны
Оқушылармен амандасу
Кебектің Еңлікпен кездесуі
Ғылыми жұмыстарға үңілу
Абайдың қарасөздері (№6,19,25,29,33,37) 10-сынып
Ділдә қай шығарманың кейіпкері
Жыл оқушысы-2015
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz