Махамбет өтемісұлы «қызғыш құс» 5-сынып

Пәні: қазақ әдебиеті
Сыныбы: 5
Пәні: қазақ әдебиеті: Тақырыбы:
Сыныбы: 5: Махамбет Өтемісұлы «Қызғыш құс»
Пәні: қазақ әдебиеті: Сабақтың мақсаты:
Сыныбы: 5: Азаттық үшін күрескен, патриот ақын М. Өтемісұлының өмірінен мәлімет беру, өлеңнің тақырыбын, идеясын ұғындыру. Отанын, елін, жерін сүйетін патриот ұрпақ тәрбиелеу.
Пәні: қазақ әдебиеті: Күтілетін нәтиже:
Сыныбы: 5:

Ұлт-азаттық көтеріліс туралы қысқаша мәлімет алады.

Өлеңнің идеясын түсінеді. Топта ынтымақтастықта жұмыс жасай біледі, еркін ой айта біліп, шығармашылық қабілетін дамытады.

Пәні: қазақ әдебиеті: Сабақ берудегі әдіс-тәсілдер:
Сыныбы: 5: СТО стратегиялары, топтастыру әдісі, бес жолды өлең, екі түрлі күнделік толтыру, ой толғау.
Пәні: қазақ әдебиеті: Тапсырмалар:
Сыныбы: 5:

1. Өлеңді мәнерлеп оқу, тақырыбын, идеясын анықтау.

2. Сатылай кешенді талдау жасау, өлең құрылысына талдау.

3. Шығармашылық жұмыстар.

Пәні: қазақ әдебиеті: Дереккөздер
Сыныбы: 5: Оқулық, суреттер, интербелсенді тақта
Пәні: қазақ әдебиеті: Сабақтың барысы:
Сыныбы: 5: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Пәні: қазақ әдебиеті: I. Ұйымдастыру
Сыныбы: 5: Амандасу, оқушыларды түгендеу
Оқушылардың сабаққа әзірлігі
Пәні: қазақ әдебиеті: II. Қызығушылықты ояту
Сыныбы: 5:

Топтастыру әдісі бойынша

Махамбет кім?

Ақын өмірі мен шығармашылығы туралы жекелеген оқушылар орындайды.
Пәні: қазақ әдебиеті: Мағынаны тану
Сыныбы: 5: Слайд арқылы ақын өмірі, көтеріліс жайында ақпарат беру.
Оқулықтан өлеңді мәнерлеп оқиды.
Пәні: қазақ әдебиеті: Оқушыларды өлеңнің идеялық - мазмұндық талдауға бағыттайды, тілдік ерекшеліктері туралы сөздермен жұмыс жасатады.
Сыныбы: 5: Сатылай кешенді талдау әдісімен өлеңге талдау жасайды, әдеби теориялық ұғымдармен танысады.
Пәні: қазақ әдебиеті: Ой қозғау: «Ақын өлеңін оқығандағы алған әсерің қандай?» деген сияқты проблемалық сұрақтар береді, шығармашылық жұмысқа бағыттайды.
Сыныбы: 5:

Ақын мен қызғыш құс басындағы ортақ қайғы.

(ойтолғау жазу) .

Пәні: қазақ әдебиеті:

Кубизм әдісі:Әр топқа тапсырма беру.

Мұғалім оқушының жұмысын топта бір-бірінің ой-пікірін ескере отырып, постер арқылы жеткізеді, жұмысына баға береді, мадақтайды.

Сыныбы: 5: Әр топ постер арқылы бүгінгі сабақтан нені үйренгендігін бірлесе отырып жазады, ой қорытады.
Пәні: қазақ әдебиеті:

Ой қорыту: "Бес жолды өлең құрастыру" әдісі

1. Зат есім

2. Сын есім

3. Етістік

4. Синоним

5. Сөйлем

Сыныбы: 5: Әр топ жеке-жеке жұмыс жасайды.
Пәні: қазақ әдебиеті: Бағалау:Оқушылардың бірін-бірі бағалауы ескеріліп, жиынтық баға қойылады.
Сыныбы: 5: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс".
Пәні: қазақ әдебиеті: Үйге тапсырма беру
Сыныбы: 5:

Өлеңді жаттап келу

(Қосымша материалдардан тың деректер жинақтау ) .

Рефлексия жасау.

Ұқсас жұмыстар
М.өтемісұлы «қызғыш құс»
Қызғыш құс
Оқушыларды сабаққа даярлау
Махамбет жауласқан хан
Махамбет өтемісұлы
Бөкей хандығындағы Исатай - Махамбет бастаған қозғалыс
Исатай мен Махамбетті қандай ортақ идея біріктірді
Тақырып - Құстар бізде қонақта
Буырқанған даланың дауылпазы
Елім менің (сайыс сабақ). 4-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz