Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Махамбет өтемісұлы «қызғыш құс» 5-сынып
Пәні: қазақ әдебиеті
Сыныбы: 5
Тақырыбы:
Махамбет Өтемісұлы <<Қызғыш құс>>
Сабақтың мақсаты:
Азаттық үшін күрескен, патриот ақын М.Өтемісұлының өмірінен мәлімет беру, өлеңнің тақырыбын, идеясын ұғындыру. Отанын,елін,жерін сүйетін патриот ұрпақ тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
Ұлт-азаттық көтеріліс туралы қысқаша мәлімет алады.
Өлеңнің идеясын түсінеді.Топта ынтымақтастықта жұмыс жасай біледі, еркін ой айта біліп, шығармашылық қабілетін дамытады.
Сабақ берудегі әдіс-тәсілдер:
СТО стратегиялары, топтастыру әдісі, бес жолды өлең,екі түрлі күнделік толтыру, ой толғау.
Тапсырмалар:
1.Өлеңді мәнерлеп оқу, тақырыбын, идеясын анықтау.
2.Сатылай кешенді талдау жасау, өлең құрылысына талдау.
3.Шығармашылық жұмыстар.
Дереккөздер
Оқулық, суреттер, интербелсенді тақта
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
I.Ұйымдастыру
Амандасу, оқушыларды түгендеу
Оқушылардың сабаққа әзірлігі
II.Қызығушылықты ояту
Топтастыру әдісі бойынша
Махамбет кім?
Ақын өмірі мен шығармашылығы туралы жекелеген оқушылар орындайды.
Мағынаны тану
Слайд арқылы ақын өмірі, көтеріліс жайында ақпарат беру.
Оқулықтан өлеңді мәнерлеп оқиды.
Оқушыларды өлеңнің идеялық - мазмұндық талдауға бағыттайды, тілдік ерекшеліктері туралы сөздермен жұмыс жасатады.
Сатылай кешенді талдау әдісімен өлеңге талдау жасайды, әдеби теориялық ұғымдармен танысады.
Ой қозғау: <<Ақын өлеңін оқығандағы алған әсерің қандай?>> деген сияқты проблемалық сұрақтар береді, шығармашылық жұмысқа бағыттайды.
Ақын мен қызғыш құс басындағы ортақ қайғы.
(ойтолғау жазу).
Кубизм әдісі:Әр топқа тапсырма беру.
Мұғалім оқушының жұмысын топта бір-бірінің ой-пікірін ескере отырып, постер арқылы жеткізеді,жұмысына баға береді, мадақтайды.
Әр топ постер арқылы бүгінгі сабақтан нені үйренгендігін бірлесе отырып жазады, ой қорытады.
Ой қорыту: "Бес жолды өлең құрастыру" әдісі
1.Зат есім
2.Сын есім
3.Етістік
4.Синоним
5.Сөйлем
Әр топ жеке-жеке жұмыс жасайды.
Бағалау:Оқушылардың бірін-бірі бағалауы ескеріліп , жиынтық баға қойылады.
<<Екі жұлдыз, бір ұсыныс".
Үйге тапсырма беру
Өлеңді жаттап келу
(Қосымша материалдардан тың деректер жинақтау ).
Рефлексия жасау.
Сыныбы: 5
Тақырыбы:
Махамбет Өтемісұлы <<Қызғыш құс>>
Сабақтың мақсаты:
Азаттық үшін күрескен, патриот ақын М.Өтемісұлының өмірінен мәлімет беру, өлеңнің тақырыбын, идеясын ұғындыру. Отанын,елін,жерін сүйетін патриот ұрпақ тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
Ұлт-азаттық көтеріліс туралы қысқаша мәлімет алады.
Өлеңнің идеясын түсінеді.Топта ынтымақтастықта жұмыс жасай біледі, еркін ой айта біліп, шығармашылық қабілетін дамытады.
Сабақ берудегі әдіс-тәсілдер:
СТО стратегиялары, топтастыру әдісі, бес жолды өлең,екі түрлі күнделік толтыру, ой толғау.
Тапсырмалар:
1.Өлеңді мәнерлеп оқу, тақырыбын, идеясын анықтау.
2.Сатылай кешенді талдау жасау, өлең құрылысына талдау.
3.Шығармашылық жұмыстар.
Дереккөздер
Оқулық, суреттер, интербелсенді тақта
Сабақтың барысы:
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
I.Ұйымдастыру
Амандасу, оқушыларды түгендеу
Оқушылардың сабаққа әзірлігі
II.Қызығушылықты ояту
Топтастыру әдісі бойынша
Махамбет кім?
Ақын өмірі мен шығармашылығы туралы жекелеген оқушылар орындайды.
Мағынаны тану
Слайд арқылы ақын өмірі, көтеріліс жайында ақпарат беру.
Оқулықтан өлеңді мәнерлеп оқиды.
Оқушыларды өлеңнің идеялық - мазмұндық талдауға бағыттайды, тілдік ерекшеліктері туралы сөздермен жұмыс жасатады.
Сатылай кешенді талдау әдісімен өлеңге талдау жасайды, әдеби теориялық ұғымдармен танысады.
Ой қозғау: <<Ақын өлеңін оқығандағы алған әсерің қандай?>> деген сияқты проблемалық сұрақтар береді, шығармашылық жұмысқа бағыттайды.
Ақын мен қызғыш құс басындағы ортақ қайғы.
(ойтолғау жазу).
Кубизм әдісі:Әр топқа тапсырма беру.
Мұғалім оқушының жұмысын топта бір-бірінің ой-пікірін ескере отырып, постер арқылы жеткізеді,жұмысына баға береді, мадақтайды.
Әр топ постер арқылы бүгінгі сабақтан нені үйренгендігін бірлесе отырып жазады, ой қорытады.
Ой қорыту: "Бес жолды өлең құрастыру" әдісі
1.Зат есім
2.Сын есім
3.Етістік
4.Синоним
5.Сөйлем
Әр топ жеке-жеке жұмыс жасайды.
Бағалау:Оқушылардың бірін-бірі бағалауы ескеріліп , жиынтық баға қойылады.
<<Екі жұлдыз, бір ұсыныс".
Үйге тапсырма беру
Өлеңді жаттап келу
(Қосымша материалдардан тың деректер жинақтау ).
Рефлексия жасау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz