Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Жалғау
Амангалиева Айжан Хамитқызы Батыс Қазақстан облысы Орал қаласы №1 ЖОББМ
Пәні:
Тақырыбы: Сыныбы:
Қазақ тілі
Жалғау
2 б сынып
Мақсаты:
Түбір мен қосымша туралы алған білімдерін пысықтау, жұрнақ пен жалғауды ажырата білу, қайталау. Ой-өрістерін кеңейту, бұрыннан білетін білімдерін пайдалана отырып қорытынды шығарып, өз ойларын жеткізе білу дағдыларын дамыту.
Міндеттері:
* Оқушылардың бір-бірінің пікірін тыңдау дағдыларын дамыту;
* Топтық жұмыс барысында бірлесе жұмыстануға үйрету;
* Сауатты, таза, көркем жазуға, сөзді байланыстырып, дұрыс сөйлеуге және өмірмен байланыстыра оқуға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
* Жалғау туралы білімдері пысықталады;
* Талдауға жаттығады;
* Өздігінен жұмыс істеуге үйренеді.
Өтілу кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ресурстар
Ұйымдастыру
+ Психологиялық дайындық:
Сыныбымыз тап-таза,
Бор да дайын тақтада.
Ойымызды жинақтап,
Отырайық партаға, - мұғалім оқиды.
2.Тренинг <<Тез таңда>>
Мұғалім оқушыларға <<түбір>>, <<жұрнақ>> және <<жалғау>> белгілерін таңдап алуды ұсынады.
Топтық жұмыс ережелерін шығарту:
* Тыныштық сақтау
* Уақытты тиімді пайдалану
* Өзгенің пікірін тыңдау
* Психологиялық дайындық:
Сыныбымыз тап-таза,
Бор да дайын тақтада.
Ойымызды жинақтап,
Отырайық партаға-оқушылар бірлесе айтады.
2. Тренинг <<Тез таңда>>
Оқушылар өзіне ұнаған белгіні таңдап алады.
Оқушылар топтық жұмыс ережелерін шығарады
Оқушылар оқып, қайталап айтады.
Интернет желісі
Үй тапсырмасын тексеру
<<Қайталау - оқу анасы!>>
<<Өзіңді-өзің тексер>>
* Дұрыс жазылған сөзді тап:
киік кйік кіиік
* - шы жұрнағы қай сөзге лайық?
ән торғай қобыз
* Кеншілер деген сөздің түбірін көрсет:
кенші кеншілер кен
* Ұш сөзіне жалғанатын тиісті жұрнақты көрсет:
-паз -қыш -паз
5. Дұрыс сөйлем құраңдар:
інім, менің, барады, балабақшаға
1,2,4,3 1,2,3,4 2,1,4,3
6.Түбір сөзге не жалғанады?
қосымша дыбыс буын
Оқушылар қолдарына берілген бағдаршам көздерінің көмегімен тақтадағы тест тапсырмаларының дұрыс жауабын көрсетіп отырады.
Тест жинағы
Қызығушылығын ояту
Ой қозғау
<<Білгенге маржан>>
* Түбір деген не?
* Жұрнақ деген не?
* Жалғау дегеніміз не? - әр топтың атауына қарай ережелерін сұрайды.
Сурет бойынша қосымшалар жалғату.
Оқушылар топ атауларына қарай ережені айтады.
Сурет бойынша қосымшаларды жалғап, сөздерді айтады.
Мазмұнды суреттер, сұрақтар
Мағынаны тану
Дәптермен жұмыс:
Көркем жазу:
Бб
Білімді тауып айтады.
Оқулықпен жұмыс:
І топ: 1-жаттығу. Жаңбыр тамшыларынан өшірілген жалғауларды тауып жазу керектігін түсіндіреді.
ІІ топ: 2-жаттығу. Мәтінді оқытады. Қарамен жазылған сөздерді теріп жазып, түбірі мен жалғауын белгілеу керектігін түсіндіреді.
ІІІ топ: 3-жаттығу. Мақалдарды көшіріп жазу, құрамында жалғауы бар сөздерді белгілеу керектігін түсіндіреді.
Сергіту сәті:
Анаң-күнің, жүрегің,
Әкең - өмір тірегің.
Сен бақытты ұлансың,
Бәрі саған қуансын.
Атаң - дана, қорғаның,
Әжең - пана,
Сен бақытты ұлансың,
Бәрі саған қуансын.
<<Жүйрік ойлы ұландар>> топтық жұмыс
5-жаттығу. Сурет бойынша жұмыс
І - ІІ - ІІІ топтағы алдыңғы төрт оқушы <<Ананы неге теңер едің>> тақырыбында сурет салу
І - ІІ - ІІІ топтағы соңындағы төрт оқушы: <<Менің анам >> тақырыбында эссе жазу
Оқушылар көркем жазуды толтырады.
Әр топтан бір оқушыдан шығып, тақтаға, қалған оқушылар өз орындарында отырып орындайды.
Сергіту сәті:
Анаң-күнің, жүрегің,
Әкең - өмір тірегің.
Сен бақытты ұлансың,
Бәрі саған қуансын.
Атаң - дана, қорғаның,
Әжең - пана,
Сен бақытты ұлансың,
Бәрі саған қуансын.
Берілген тапсырмалар бойынша жұмыстанып, шығармашылық жұмыстарын қорғайды.
Қазақ тілі оқулығы. Плакат беттер, маркерлар, стикерлар
Ой толғаныс
<<Сөз ойла, көп ойла>> 3 минут.
Берілген белгілер бойынша сөздер жазу.
Берілген белгілер бойынша сөздер жазады.
Тірек сызбалар
Қорытындылау
<<Тобықтай түйін>>
<<Бес жолды өлең>> стратегиясы
* Не? Жалғау
* Қандай?
* Не істейді?
* Сөйлем
* Синоним
<<Бес жолды өлең>> стратегиясы бойнша жұмыстанады.
Бағалау
Әр топтағы оқушылардың сабаққа қатысын бағдаршам бойынша бағалау
Үйге
4-жаттығу, ереже жаттау.
Пәні:
Тақырыбы: Сыныбы:
Қазақ тілі
Жалғау
2 б сынып
Мақсаты:
Түбір мен қосымша туралы алған білімдерін пысықтау, жұрнақ пен жалғауды ажырата білу, қайталау. Ой-өрістерін кеңейту, бұрыннан білетін білімдерін пайдалана отырып қорытынды шығарып, өз ойларын жеткізе білу дағдыларын дамыту.
Міндеттері:
* Оқушылардың бір-бірінің пікірін тыңдау дағдыларын дамыту;
* Топтық жұмыс барысында бірлесе жұмыстануға үйрету;
* Сауатты, таза, көркем жазуға, сөзді байланыстырып, дұрыс сөйлеуге және өмірмен байланыстыра оқуға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
* Жалғау туралы білімдері пысықталады;
* Талдауға жаттығады;
* Өздігінен жұмыс істеуге үйренеді.
Өтілу кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ресурстар
Ұйымдастыру
+ Психологиялық дайындық:
Сыныбымыз тап-таза,
Бор да дайын тақтада.
Ойымызды жинақтап,
Отырайық партаға, - мұғалім оқиды.
2.Тренинг <<Тез таңда>>
Мұғалім оқушыларға <<түбір>>, <<жұрнақ>> және <<жалғау>> белгілерін таңдап алуды ұсынады.
Топтық жұмыс ережелерін шығарту:
* Тыныштық сақтау
* Уақытты тиімді пайдалану
* Өзгенің пікірін тыңдау
* Психологиялық дайындық:
Сыныбымыз тап-таза,
Бор да дайын тақтада.
Ойымызды жинақтап,
Отырайық партаға-оқушылар бірлесе айтады.
2. Тренинг <<Тез таңда>>
Оқушылар өзіне ұнаған белгіні таңдап алады.
Оқушылар топтық жұмыс ережелерін шығарады
Оқушылар оқып, қайталап айтады.
Интернет желісі
Үй тапсырмасын тексеру
<<Қайталау - оқу анасы!>>
<<Өзіңді-өзің тексер>>
* Дұрыс жазылған сөзді тап:
киік кйік кіиік
* - шы жұрнағы қай сөзге лайық?
ән торғай қобыз
* Кеншілер деген сөздің түбірін көрсет:
кенші кеншілер кен
* Ұш сөзіне жалғанатын тиісті жұрнақты көрсет:
-паз -қыш -паз
5. Дұрыс сөйлем құраңдар:
інім, менің, барады, балабақшаға
1,2,4,3 1,2,3,4 2,1,4,3
6.Түбір сөзге не жалғанады?
қосымша дыбыс буын
Оқушылар қолдарына берілген бағдаршам көздерінің көмегімен тақтадағы тест тапсырмаларының дұрыс жауабын көрсетіп отырады.
Тест жинағы
Қызығушылығын ояту
Ой қозғау
<<Білгенге маржан>>
* Түбір деген не?
* Жұрнақ деген не?
* Жалғау дегеніміз не? - әр топтың атауына қарай ережелерін сұрайды.
Сурет бойынша қосымшалар жалғату.
Оқушылар топ атауларына қарай ережені айтады.
Сурет бойынша қосымшаларды жалғап, сөздерді айтады.
Мазмұнды суреттер, сұрақтар
Мағынаны тану
Дәптермен жұмыс:
Көркем жазу:
Бб
Білімді тауып айтады.
Оқулықпен жұмыс:
І топ: 1-жаттығу. Жаңбыр тамшыларынан өшірілген жалғауларды тауып жазу керектігін түсіндіреді.
ІІ топ: 2-жаттығу. Мәтінді оқытады. Қарамен жазылған сөздерді теріп жазып, түбірі мен жалғауын белгілеу керектігін түсіндіреді.
ІІІ топ: 3-жаттығу. Мақалдарды көшіріп жазу, құрамында жалғауы бар сөздерді белгілеу керектігін түсіндіреді.
Сергіту сәті:
Анаң-күнің, жүрегің,
Әкең - өмір тірегің.
Сен бақытты ұлансың,
Бәрі саған қуансын.
Атаң - дана, қорғаның,
Әжең - пана,
Сен бақытты ұлансың,
Бәрі саған қуансын.
<<Жүйрік ойлы ұландар>> топтық жұмыс
5-жаттығу. Сурет бойынша жұмыс
І - ІІ - ІІІ топтағы алдыңғы төрт оқушы <<Ананы неге теңер едің>> тақырыбында сурет салу
І - ІІ - ІІІ топтағы соңындағы төрт оқушы: <<Менің анам >> тақырыбында эссе жазу
Оқушылар көркем жазуды толтырады.
Әр топтан бір оқушыдан шығып, тақтаға, қалған оқушылар өз орындарында отырып орындайды.
Сергіту сәті:
Анаң-күнің, жүрегің,
Әкең - өмір тірегің.
Сен бақытты ұлансың,
Бәрі саған қуансын.
Атаң - дана, қорғаның,
Әжең - пана,
Сен бақытты ұлансың,
Бәрі саған қуансын.
Берілген тапсырмалар бойынша жұмыстанып, шығармашылық жұмыстарын қорғайды.
Қазақ тілі оқулығы. Плакат беттер, маркерлар, стикерлар
Ой толғаныс
<<Сөз ойла, көп ойла>> 3 минут.
Берілген белгілер бойынша сөздер жазу.
Берілген белгілер бойынша сөздер жазады.
Тірек сызбалар
Қорытындылау
<<Тобықтай түйін>>
<<Бес жолды өлең>> стратегиясы
* Не? Жалғау
* Қандай?
* Не істейді?
* Сөйлем
* Синоним
<<Бес жолды өлең>> стратегиясы бойнша жұмыстанады.
Бағалау
Әр топтағы оқушылардың сабаққа қатысын бағдаршам бойынша бағалау
Үйге
4-жаттығу, ереже жаттау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz