Жалғау

Амангалиева Айжан Хамитқызы Батыс Қазақстан облысы Орал қаласы №1 ЖОББМ

Пәні:

Тақырыбы: Сыныбы:

Қазақ тілі

Жалғау

2 б сынып

Пәні:Тақырыбы: Сыныбы:: Мақсаты:
Қазақ тіліЖалғау2 б сынып: Түбір мен қосымша туралы алған білімдерін пысықтау, жұрнақ пен жалғауды ажырата білу, қайталау. Ой-өрістерін кеңейту, бұрыннан білетін білімдерін пайдалана отырып қорытынды шығарып, өз ойларын жеткізе білу дағдыларын дамыту.
Пәні:Тақырыбы: Сыныбы:: Міндеттері:
Қазақ тіліЖалғау2 б сынып:
  1. Оқушылардың бір-бірінің пікірін тыңдау дағдыларын дамыту;
  2. Топтық жұмыс барысында бірлесе жұмыстануға үйрету;
  3. Сауатты, таза, көркем жазуға, сөзді байланыстырып, дұрыс сөйлеуге және өмірмен байланыстыра оқуға тәрбиелеу.
Пәні:Тақырыбы: Сыныбы:: Күтілетін нәтиже:
Қазақ тіліЖалғау2 б сынып:
  1. Жалғау туралы білімдері пысықталады;
  2. Талдауға жаттығады;
  3. Өздігінен жұмыс істеуге үйренеді.
Өтілу кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Ресурстар
Өтілу кезеңдері: Ұйымдастыру
Мұғалімнің әрекеті:
  1. Психологиялық дайындық:

Сыныбымыз тап-таза,

Бор да дайын тақтада.

Ойымызды жинақтап,

Отырайық партаға, - мұғалім оқиды.

2. Тренинг «Тез таңда»

Мұғалім оқушыларға «түбір», «жұрнақ» және «жалғау» белгілерін таңдап алуды ұсынады.

Топтық жұмыс ережелерін шығарту:

  1. Тыныштық сақтау
  2. Уақытты тиімді пайдалану
  3. Өзгенің пікірін тыңдау
Оқушының әрекеті:
  1. Психологиялық дайындық:

Сыныбымыз тап-таза,

Бор да дайын тақтада.

Ойымызды жинақтап,

Отырайық партаға-оқушылар бірлесе айтады.

2. Тренинг «Тез таңда»

Оқушылар өзіне ұнаған белгіні таңдап алады.

Оқушылар топтық жұмыс ережелерін шығарады

Оқушылар оқып, қайталап айтады.

Ресурстар: Интернет желісі
Өтілу кезеңдері: Үй тапсырмасын тексеру
Мұғалімнің әрекеті:

«Қайталау - оқу анасы!»

«Өзіңді-өзің тексер»

  1. Дұрыс жазылған сөзді тап:

киік кйік кіиік

  1. -шы жұрнағы қай сөзге лайық?

ән торғай қобыз

  1. Кеншілер деген сөздің түбірін көрсет:

кенші кеншілер кен

  1. Ұш сөзіне жалғанатын тиісті жұрнақты көрсет:

-паз -қыш -паз

5. Дұрыс сөйлем құраңдар:

інім, менің, барады, балабақшаға

1, 2, 4, 3 1, 2, 3, 4 2, 1, 4, 3

6. Түбір сөзге не жалғанады?

қосымша дыбыс буын

Оқушының әрекеті: Оқушылар қолдарына берілген бағдаршам көздерінің көмегімен тақтадағы тест тапсырмаларының дұрыс жауабын көрсетіп отырады.
Ресурстар: Тест жинағы
Өтілу кезеңдері:

Қызығушылығын ояту

Ой қозғау

Мұғалімнің әрекеті:

«Білгенге маржан»

  • Түбір деген не?
  • Жұрнақ деген не?
  • Жалғау дегеніміз не? - әр топтың атауына қарай ережелерін сұрайды.

Сурет бойынша қосымшалар жалғату.

Оқушының әрекеті:

Оқушылар топ атауларына қарай ережені айтады.

Сурет бойынша қосымшаларды жалғап, сөздерді айтады.

Ресурстар: Мазмұнды суреттер, сұрақтар
Өтілу кезеңдері: Мағынаны тану
Мұғалімнің әрекеті:

Дәптермен жұмыс:

Көркем жазу:

Бб

Білімді тауып айтады.

Оқулықпен жұмыс:

І топ: 1-жаттығу. Жаңбыр тамшыларынан өшірілген жалғауларды тауып жазу керектігін түсіндіреді.

ІІ топ: 2-жаттығу. Мәтінді оқытады. Қарамен жазылған сөздерді теріп жазып, түбірі мен жалғауын белгілеу керектігін түсіндіреді.

ІІІ топ : 3-жаттығу. Мақалдарды көшіріп жазу, құрамында жалғауы бар сөздерді белгілеу керектігін түсіндіреді.

Сергіту сәті:

Анаң-күнің, жүрегің,

Әкең - өмір тірегің.

Сен бақытты ұлансың,

Бәрі саған қуансын.

Атаң - дана, қорғаның,

Әжең - пана,

Сен бақытты ұлансың,

Бәрі саған қуансын.

«Жүйрік ойлы ұландар» топтық жұмыс

5-жаттығу. Сурет бойынша жұмыс

І -ІІ -ІІІ топтағы алдыңғы төрт оқушы «Ананы неге теңер едің» тақырыбында сурет салу

І -ІІ -ІІІ топтағы соңындағы төрт оқушы: «Менің анам » тақырыбында эссе жазу

Оқушының әрекеті:

Оқушылар көркем жазуды толтырады.

Әр топтан бір оқушыдан шығып, тақтаға, қалған оқушылар өз орындарында отырып орындайды.

Сергіту сәті:

Анаң-күнің, жүрегің,

Әкең - өмір тірегің.

Сен бақытты ұлансың,

Бәрі саған қуансын.

Атаң - дана, қорғаның,

Әжең - пана,

Сен бақытты ұлансың,

Бәрі саған қуансын.

Берілген тапсырмалар бойынша жұмыстанып, шығармашылық жұмыстарын қорғайды.

Ресурстар: Қазақ тілі оқулығы. Плакат беттер, маркерлар, стикерлар
Өтілу кезеңдері: Ой толғаныс
Мұғалімнің әрекеті:

«Сөз ойла, көп ойла» 3 минут.

Берілген белгілер бойынша сөздер жазу.

Оқушының әрекеті: Берілген белгілер бойынша сөздер жазады.
Ресурстар: Тірек сызбалар
Өтілу кезеңдері: Қорытындылау
Мұғалімнің әрекеті:

«Тобықтай түйін»

«Бес жолды өлең» стратегиясы

  1. Не? Жалғау
  2. Қандай?
  3. Не істейді?
  4. Сөйлем
  5. Синоним
Оқушының әрекеті: «Бес жолды өлең» стратегиясы бойнша жұмыстанады.
Ресурстар:
Өтілу кезеңдері: Бағалау
Мұғалімнің әрекеті: Әр топтағы оқушылардың сабаққа қатысын бағдаршам бойынша бағалау
Оқушының әрекеті:
Ресурстар:
Өтілу кезеңдері: Үйге
Мұғалімнің әрекеті: 4-жаттығу, ереже жаттау.
Оқушының әрекеті:
Ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
Топ Көптік жалғау
Сөздерге жұрнақ жалғап оқы
Тізбектей және параллель жалғау шарттарындағы кернеу
Қазақтың ұлттық тағамдары
Өзіңді-өзің тексер қазақ тілі 2-сынып
Мақала жазу
Сабақтың максаттары. Сабақтың барысы
Нұргүл оқушы қала
Сөз құрамы. 4-сынып
Сөз құрамын қайталау. 3-сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz