Шегіртке мен құмырсқа

Апта
Күні:
Пәні:Әдебиеттік оқу
Апта: Сабақтың тақырыбы
Күні:: «Шегіртке мен құмырсқа»
Апта: Жалпы мақсаты
Күні:: Оқушыларға мысалдағы негізгі ойды түсіндіріп, жаңа білімді меңгерту, ойын жүйелі айтуға меғгерту
Апта: Міндеттері
Күні::

а) оқушының білімі мен біліктілігі арқылы ой-өрісін дамыту, ұшқырлығын ойлау қабілетін шыңдау, шапшаңдықпен нақтылыққа бейімдеу.

ә) Оқушылырды алғырлыққа, зеректікке, ептілікке, тапқырлыққа баулу.

б) Оқушыларға эстетикалық тәрбиеге баулу, еңбекқорлыққа адамгершілікке баулу

Апта: Күтілетін нәтижелер
Күні:: Ойларын ашық айту, шапшаңдыққы, нақтылыққа үйренеді
Апта:
Күні::
Апта: Тапсырмалар
Күні:: Топтастыру, Венн диаграммасы, ассоцияция, бес жолды өлең, рөлге бөліп оқу
Апта: Керекті жабдықтар
Күні:: Оқулық,, интеративті тақта, автор суреті
Апта: Сабақ кезеңдері
Күні:: Мұғалім әрекеті
Пәні:Әдебиеттік оқу: Оқушы әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Апта:

Қызығушылықты ояту

Тыныштық сәті

Күні::
  • Психологиялық дайындық.
  • 5 болсын алар бағамыз
  • Біліммен бақыт табамыз

Мақсат қою

Әрбір адам қандай іске кірісседе, ісі сәтті аяқталғанын қалайды. Сендер мақсаттарыңа жеткілерің келе ме?

Бүгінгі сабағымыз сәтті болу үшін мыныдай мақсаттар қояйық:

-тыңдай білу

-салыстыру

-бір жүйеге келтіру

-талдау, қорытындылау

Балалар бір сәтке көзімізді жұмайықшы! Айнала тыныштық. Ауа райында бір ызғарлылық сезіледі. Жан жағым аппақ, бейне бір тон жамылғандай. Басқан жерлері сықырлап . беттері домбығып кеткен балалар, ана жерде шулап шанамен ойнап жүр. Кәне балалар көзімізді ашайық. Жылдың қай мезгілі туралы әңгіме қозғалды? Қандай әсер алдыңдар? Олой болса біздің әдебиеттік оқу пәнінен оқып жатқан бөлімізде «Қыста талай қызық бар»

Пәні:Әдебиеттік оқу:

Оқушылыр қайталап айтады

тыңдайды

тыныштық сақтау

-бір-бірімізді сыйлау, тыңдау

-ұйымшылдықпен бірлесіп жұмыс жасау

Шапалақтау
Сынып бөлмесі
Апта: Үйтапсырмасын тексеру
Күні::

Көктем: Эдуардтың жағымды қасиетін жаз

Жаз:Достық туралы мақал жаз

Күз:Екі балаға қандай ескерту жазар едің?

Қыс:Эдуардқа хат жаз

Пәні:Әдебиеттік оқу:

Сұрақтарға

жауап береді

оқулық
Апта: Жұмбақтар шешу
Күні::

Жұмбақтар шешу

  1. Қылдай белі бүгілген

Өзіненде жүгі үлкен (құмырсқа)

  1. Өзі қара шекілдеп, секіреді секілдеп (шегіртке)

-ал енді балалар ненің суреті шықты?

Пәні:Әдебиеттік оқу:

Жұмбақтың шешуін табады

Балалардың жауабы

шапалақтау
Қосымша материалдар
Апта: Автормен таныстыру
Күні::

1796 ж 2 ақпанда Мәскеуде туылған

И. А. Крылов

Сатерик ұлты орыс ақын-жазушы

Аудармашы ақын А. Құнанбаев туралы

1845 жылы Шығыс Қазақстан обл, Абай ауд, Шыңғыс тауында дүниеге келген

Абай

әкесі 1904 жылы

Құнанбай дүниеден өткен

Қара сөздері бар

Пәні:Әдебиеттік оқу: Тыңдайды
Апта: Мағынаны тану
Күні::
  1. Шегіртке мен құмырсқа» мысалын оқу
  2. Сұрақтармен жұмыс

-Мысал не туралы айтылған?

-жаздыгүні шегірткенің жағдайы қандай болды, жаз мезгілін қалай өткізді?

-Ол құмырсқаға неге келді?

-Құмырсқа шегірткеге не деді?

-Шегірке қандай сылтау айтты?

Пәні:Әдебиеттік оқу:

1. Өлеңді оқиды

2. Рөлге бөліп оқиды

3. Мазмұнын толық бір оқушы айтып шығады

оқулық
Апта: Сергіту сәті
Күні::

Ұзын мұртты құмырсқа,

Келе жатты жұмысқа

Допты қойдым алдына

Оңжағына қарады

Солжағына қарады

Тау екен деп ойлады

Пәні:Әдебиеттік оқу: Хормен, жаттығу жасай отырып айтады
Апта: Ойтолғаныс
Күні::

1. Топпен жұмыс

1-топ «Шегртке мен құмырсқаға» Венн диаграммасын құру

2-топ шегірткеге ассоциация құру

Мысал - қысқа оқиғалы өлеімен жазылған сатиралық шығарма. Оның кейіпкерлері - жануарлар, өсімдіктер, заттар болады. Мысал жаман әдеттен аулақ болуға жақсы мінез құлыққа тәрбиелейді. Мысал соңында қысқаша қорытынды ой айтылады.

Пәні:Әдебиеттік оқу:

Шегіртке Құмырска

Жәндік

Шырылдайды Кішкентай

Секіреді Қызыл

Ән салады Қара

шырылдауық

секіреді жәндік

шегіртке

ән салады қара ала түсті

Апта: Сөздік жұмысы
Күні::

Сабан-орылып алынған бидайдың сабағы

Илеу-құмырсқаның үйі

Гөлайттап-жағдай, ахуал

Сауықшыл-тойшыл, сауыққұмар

Асырау-бағу, қағу

Пәні:Әдебиеттік оқу: Дәптерлеріне жазады
Апта: Бес жолды өлең
Күні::

Ол не?

Ол қандай?

Нені кездестірді?

Не айтты?

Қандай жауап болды?

Әрі қарай не болды?

Оқиға немен аяқталды?

Не түйдік?

Пәні:Әдебиеттік оқу:

жеткізер

. . . сенемін

. . . , ертеңгі

. . . сенемін

Мақсатыма жеткізер

Уақытыма сенемін

Еңбек етсем ертеңгі

Бақытыма сенемін.

Апта: Үйге тапсырма
Күні::

Өлеңді мәнерлеп оқу

«Еңбектің наны тәтті» тақырыбына эссе жазу

Пәні:Әдебиеттік оқу:
Апта: Бағалау
Күні:: Бейнетаспадан: «Құмырсқаның еңбекқорлығы туралы тамашалау
Пәні:Әдебиеттік оқу:

Ұқсас жұмыстар
Шегіртке мен құмырсқа жайлы ақпарат
Абай "шегіртке мен құмырсқа". ана тілі пәнінен ашық сабақ
АБАЙ ҚҰНАНБАЕВ ШЕГІРТКЕ МЕН ҚҰМЫРСҚА
Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Сабақ жоспары
Шегіртке мен құмырсқа (мысал)
Қанағат - қарын тойғызар. 3-сынып
ІІІ деңгей
Бунақденелілердің көктемгі тіршілігі
Кенелер ұқсас жәндік
Абайдың қара сөздері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz