Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Қалдықты табуға берілген құрама есеп


Пәні : |Математика | |
|Сыныбы : |2 |
|Күні : | |
|Сабақтың тақырыбы : |Қалдықты табуға берілген құрама есеп . |
|Құзіреттілікке жеткізетін |апараттық : амалдар туралы түсініктеріне сүйене отырып , « Қалдықты табуға берілген құрама |
|сабақтың мақсат – |есептер » туралы ақпаратты меңгерту ; |
|міндеттері : |коммуникативтік : Қалдықты табуға берілген құрама есеп тапсырмаларын орындау арқылы жаңа |
| |материалды бекіту , балаларды өз бетінше жұмыс істеуге жаттықтыру , есептерді тез және |
| |дұрыс орындауға баулу , есептеу дағдыларын қалыптастыру , ойлау қабілетін мдамыту ; |
| |проблеманы шешу : проблемалық жағдайаттарды шешуде өз бетімен жұмыстануға машықтандыру , |
| |танымдық қызметін арттыру ; |
|Сабақтың типі : |Аралас сабақ |
|Сабақта қолданатын |Ынтымақтастық , білім беруді ізгілендіру , дидактикалық бірліктерді ірілендіру , дамыта |
|педагогикалық |оқыту |
|технологиялар: | |
|Сабақтың әдісі : |Баяндау , түсіндірмелі – иллюстративті , практикалық , көрнекілік . |
|Пәнаралық байланыс : |Қоршаған орта , математика , әдебиеттік оқу |
|Сабақтың барысы : |Мұғалімнің қызметі |Оқушылардың қызметі |Күтілетін нәтиже |
|1 Ұйымдастыру бөлімі |- амандасу , түгендеу : |- амандасу : |- сынып сабаққа дайын : |
| |- оқу – құралдарының дайындығы , |- оқу – құралдарының дайындайды |- кезекшілік атқарылды ;|
| |кезекшінің жұмысын тексеру ; |; |- мұғалім мен оқушының |
| |- сабақтың мақсат – міндеттерін |- кезекшілік міндеттерін |арасында ынтымақтастық |
| |таныстыру : |атқарады ; |қарым – қатынас орнайды .|
| |- бүгінгі сабаққа оқушылардың |- сабақтың мақсат – | |
| |қызығушылығын ояту . |міндеттерімен танысады ; | |
| | |- көңіл – күй көтерінкі болады .| |
|2 . Үй тапсырмасын тексеру|Дәптерлерін жинап алады . |Дәптерлерін жинап береді . |Өз бетімен орындалған |
| | | |жұмыстың нәтижесін талдау|
| | | |. |
|3 . Өткен материалды |Ауызша жаттығулармен жұмыс : | | |
|қайталау арқылы жаңа |1 . Сиыр 4 аяғымен тұрса 200 кг ,|1 . Сиыр 2 аяғымен тұрса 200 кг |Мұғалім қойған проблеманы|
|материалды қабылдауға |2 аяғымен тұрса неше кг болады ? |болады . |қалай шешетінің бұрынғы |
|дайындық |2 . Аюда 9 кг бал болды . Ол |2 . Аю 5 кг бал жеді . |алған білімдеріне сүйене |
| |бірнеше кг бал жегеннен кейін ола| |отырып түсіндіреді . |
| |4 кг бал қалды . Аю неше кг бал | | |
| |жеді ? | | |
|4 . Оқушылардың |а ) 31 асықты балаларға 4 асықтан|Түсіндірілген тақырыпты мұқият |Жаңа тақырып бойынша |
|білімдеріне сүйене отырып |қалай бөліп беруге болады ? Неше |тыңдап , айтылған бөліктерін |материалды жетік меңгеріп|
|, жаңа материалды |бала асықтар алды ? 31 – дің |дәптерге жазады . |, осы білімдерін |
|меңгертуді ұйымдастыру . |ішінде төрт – төрттен неше рет | |тапсырмаларды орындау |
| |болды ? Барлық асықтар балаларға | |кезінде пайдалана білуі .|
| |бөліп берілді ме ? Неліктен ? | | |
| |Тексер . |31 : 4 = 7 ( қалдық 3 ) . |Берілген тапсырманы тез ,|
| |Жазуды оқы : 31 : 4 = 7 ( қалдық |31 – бөлінгіш , 4 бөлгіш , 7 – |әрі дұрыс орындау арқылы |
| |3 ) . |бөліндінің мәні , 3 – қалдық . |білімдерін шындайды . |
| |31 – бөлінгіш , 4 бөлгіш , 7 – |Тексеру : 7 * 4 + 3 = 31 | |
| |бөліндінің мәні , 3 – қалдық . | | |
| |Тексеру : 7 * 4 + 3 = 31 | | |
| |ә ) Егер 16 орындықты әр қатарға | | |
| |5 орындықтан қойса , неше қатар | | |
| |шығады ? Неше орындық артылып | | |
| |қалды ? |[pic] | |
| | | | |
| |[pic] |16 - 5 – 5 – 5 = қалдық 1 . | |
| | |16 – бөлінгіш , 5 бөлгіш , 3 – | |
| |16 - 5 – 5 – 5 = қалдық 1 . |бөліндінің мәні , 1 – қалдық . | |
| |16 – бөлінгіш , 5 бөлгіш , 3 – |Тексеру : 5 + 5 + 5 + 1 = 16 | |
| |бөліндінің мәні , 1 – қалдық . | | |
| |Тексеру : 5 + 5 + 5 + 1 = 16 | | |
|5 . Жаңа материалды |№ 1 .Кестені пайдаланып , есептер| Бағасы |Тапсырманы орындау |
|мұғалім көмегімен бекіту .|құрастыр және оларды шығар . |Саны |барысында балалардың |
| | |Құны |ойлауын қалыптастыру , |
| |Бағасы | |есеп шығару қабілетін |
| |Саны |20 теңге |одан әрі дамыту . |
| |Құны |4 | |
| | |80 теңге | |
| |? | | |
| |4 |20 теңге | |
| |80 теңге |4 | |
| | |80 теңге | |
| |20 теңге | | |
| |? |20 теңге | |
| |80 теңге |4 | |
| | |80 теңге | |
| |20 теңге | | |
| |4 |№ 1 . Есептеп жазуын жазады . | |
| |? | | |
| | |80 : 4 = 20 80 : 20 = 4 | |
| |80 : 4 = ? 80 : 20 = ? |20 * 4 = 80 | |
| |20 * 4 = ? | | |
|Сергіту сәті : | Қуырмаш |Балалар сергіту сәтін орындайды |Оқушылар сергіту сәтін |
| |Қуыр , қуыр , қуырмаш , |. |орындады . |
| |Тауықтарға тары шаш . |Қуырмаш | |
| |Бас бармақ , балалы үйрек , |Қуыр , қуыр , қуырмаш , | |
| |Ортан терек , шылдыр шүмек , |Тауықтарға тары шаш . | |
| |Кішкене бөбек |Бас бармақ , балалы үйрек , | |
| | |Ортан терек , шылдыр шүмек , | |
| | |Кішкене бөбек | |
| |№ 2 . |№ 2 . | |
| |50 + 20 = 83 – 45 = |50 + 20 = 70 83 – 45 |Есепті жүйелі орындап , |
| | |= 38 |шығаруға дағдыландыру . |
| |38 + 62 = 71 – 50 = |38 + 62 = 100 71 – 50 =| |
| |60 – 39 = 100 – 22 =|21 | |
| | |60 – 39 = 21 100 – | |
| |12 + 30 = 15 – 7 = |22 = 78 | |
| |75 – 29 = |12 + 30 = 42 15 – 7 | |
| | |= 8 | |
| | |75 – 29 = 46 | |
| |№ 3 . |№ 3 . | |
| |5 * 2 + 5 = 9 * 2|5 * 2 + 5 = 15 9 * 2 | |
| |– 7 = |– 7 = 11 | |
| |( 18 – 2 ) : 2 = 15 + 2|( 18 – 2 ) : 2 = 8 15 + | |
| |: 2 = |2 : 2 = 16 | |
| |2 + 6 * 2 = ( 3 – |2 + 6 * 2 = 14 ( 3 –| |
| |0 ) : 3 = |0 ) : 3 = 1 | |
| |5 : ( 15 – 10 ) = ( 18 – |5 : ( 15 – 10 ) = 1 ( 18 | |
| |9 ) : 3 = |– 9 ) : 3 = 3 | |
|6 . Жаңа материалды өз |№ 5 . |40 – қа дейінгі 4 – ке бөлінетін| |
|бетімен бекіту . |1 . 40 – қа дейінгі 4 – ке |сандарды жазады . |Тапсырманы орындай отырып|
| |бөлінетін сандарды жаз . |1 . 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , |, білімдерінің шыңдалуы .|
| |2 . Санды 4 – ке бөлгенде қандай |10 , 11 ,12 , 13 . 14 , 15 , 16| |
| |қалдықтар қалуы мүмкін ? |, 17 , 18 , 19 , 20 , 21 , 22 , | |
| |3 . 3 – ке бөлгенде қандай |23 , 24 , 25 , 26 , 27 , 28 , 29| |
| |қалдықтар қалуы мүмкін ? |, 30 , 31 , 32 , 33 , 34 , 35 , | |
| |4 . 2 – ге бөлгенде ше ? |36 , 37 , 38 , 39 , 40 ; | |
| | |2 . ( 1 қалдық ) , ( 2 қалдық ) | |
| | |, | |
| | |( 3 қалдық ) ; | |
| | |3 . ( 1 қалдық ) , ( 2 қалдық ) | |
| | |; | |
| | |4 . ( 1 қалдық ) ; | |
| |№ 7 . |№ 7 . | |
| |а = 0 , 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7|3 * 0 = 0 3 * 1 = 3 3 *| |
| |, 8 , 9 , 10 деп алып , 3 * а |2 = 6 | |
| |және 4 * а өрнектерінің мәндерін |3 * 3 = 9 3 * 4 = 12 3 * | |
| |тап . |5 = 15 | |
| | |3 * 6 = 18 3 * 7 = 21 3 * 8| |
| | |= 24 | |
| | |3 * 9 = 27 3 * 10 = 30 | |
| | |4 * 0 = 0 4 * 1 = 4 4 | |
| | |* 2 = 8 | |
| |Кел , ойнайық ! |4 * 3 = 12 4 * 4 = 16 4 * | |
| | |5 = 20 | |
| | |4 * 6 = 24 4 * 7 = 28 4 * | |
| | |8 = 32 | |
| | |4 * 9 = 36 4 * 10 = 40 | |
| | | | |
| | |9 | |
| | |20 | |
| | |16 | |
| | |3 | |
| | |2 | |
| | |1 | |
| | |18 | |
| | |16 | |
| | |3 | |
| | |9 | |
| | | | |
| | |м | |
| | |у | |
| | |л | |
| | |ь | |
| | |т | |
| | |ф | |
| | |и | |
| | |л | |
| | |ь | |
| | |м | |
| | | | |
|7 . Үйге тапсырма . |№ 6 . Теңдеу құр және шығар . |№ 6 . Теңдеу құрады және |Алған біліміне сүйеніп , |
| |Тоғжанның ойлаған санын 4 есе |шығарады . |өз бетімен жұмыстанады . |
| |кеміткенде 5 шықты . Сол санды |Х : 4 = 5 Х *4 = 16 | |
| |тап . |Х = 5 * 4 Х = 16 : 4 | |
| |Мағжанның ойлаған санын 4 есе |Х = 20 Х = 4 | |
| |арттырғанда 16 шықты . Сол санды |20 : 4 = 5 4 * 4 = 16 | |
| |тап | | |
|Бағалау . |Оқушылардың сабақққа қатысу |Өз әрекеттерінің күшті және |Өз іс әрекетінің |
| |белсенділігіне , тақтаға шығып |әлсіз жақтарын көрсетеді . Өз |нәтижесін көреді . |
| |есеп шығаруына байланысты |бағасын мұғалім бағасымен | |
| |бағаланады . |салыстырады . Өз іс әрекетін | |
| | |бағалайды . | |


Ұқсас жұмыстар
Есеп және оны шығару
Орта мерзімді жұмыс жоспары
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Өрнекті жазбаша есепте
Мәндері бойынша санды өрнектерді салыстыру
Екі таңбалы сан
Еүоб пен екое табуға есептер шығару
Қосу және азайту 26+7; 33-7
Теңсіздіктерді дәлелдеуге берілген есептер
Алгоритм командалары
Пәндер