Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Excel бағдарламасында практикалық жұмыстар жасау (қысқа мерзімді жоспар), 8-сынып
|Күні: 24.02.2014ж. Пәні: Информатика Сыныбы: 8 Б Сабақ реті:|
|7 |
|Сабақтың |Excel бағдарламасында практикалық жұмыстар жасау |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |Білімділік: Excel - дегі берілген мәліметтермен жұмыс істеу, |
|мақсаты |оларды сұрыптау, диаграммалар сызу туралы білімдерін қалыптастыру|
| |және алған білімдерін пысықтау. |
| |Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау және зейіндік қабілеттерін |
| |дамыту. Пәнге деген қызығушылығын арттыру. |
| |Тәрбиелік: Оқушыларды тәрбиелікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа |
| |тәрбиелеу, алған білімін өмірде қолдана білуге, ұқыптылыққа, |
| |жұмыс жолдарын түсіне білуге, өмірде кездесетін проблемаларды |
| |шеше білуге тәрбиелеу. |
|Сабақтың типі |Қайталау сабағы |
|Күтілетін |Теория мен практиканы ұштастыра алу |
|нәтиже | |
|Түйінді идея |Оқушының сөйлеу және бір-бірімен қарым –қатынас жасау |
| |біліктіліктерін дамытуда диалогтік оқытудың тиімділігін көру. |
| |Оның тиімділігі сабақтағы жайлы атмосфераның қалыптасуы, оқушы |
| |мен мұғалім арасындағы ынтымақтастықтың қалыптасуына әсер етуі. |
| |Өзінің білмегенін қасындағылардан үйрене отырып, қалай оқуды іске|
| |асыруға болатындығын түсінуі және өзін бағалай білуі. |
|Сілтеме |Сабақ жоспары, информатика оқулығы, сабаққа арналған |
| |таныстырылымдар, ЭО, флипчарттар, стикерлер, бағалау парағы, |
| |смайликтер, т.б |
|Сабақтың |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |Тапсырма түрі |
|барысы | |іс-әрекеті | |
|Ұйымдастыру |Оқушылармен амандасу, сынып |Мұғаліммен |Ынтымақтастық |
|кезеңі |журналына жоқ оқушыларды |амандасады, топқа|атмосферасын |
|3 мин |белгілеу |бөлініп |қалыптастыру |
| |Сыныпта ынтымақтастық |отырғаннан кейін | |
| |атмосфера қалыптастыру |бір-бірлерінің | |
| |мақсатында «Ыстық алақан» |қолынан ұстап | |
| |тренингін өткізу |жылы лебіздерін | |
| | |білдіреді. | |
|Мақсат қою |Бүгінгі сабағымыздың басын | | |
|кезеңі |Елбасымыздың мына сөзімен | | |
|1 мин |бастағым келеді. | | |
| |“...Адамзат үшін ХХІ ғасыр | | |
| |жаңа технологиялардың ғасыры| | |
| |болмақ, ал осы жаңа | | |
| |технологияларды жүзеге | | |
| |асырып, өмірге енгізу игеру | | |
| |және жетілдіру - бүгінгі | | |
| |мектеп оқушылары сіздердің | | |
| |еншілеріңіз” /Слайдтан | | |
| |президент сөзі көрініп | | |
| |тұрады./ | | |
| |Иә, балалар информатика бұл | | |
| |ХХІ ғасырдың есігін ашатын, | | |
| |болашаққа қарай бет алуға | | |
| |көмек беретін сабақ. | | |
| |Сондықтан да біз Елбасының | | |
| |сөзін жадымызда мұқият | | |
| |ұстап, сабағымызды жақсы | | |
| |оқуымыз керек екен. Бүгінгі | | |
| |сабағымыздың тақырыбы: Excel| | |
| |бағдарламасында практикалық | | |
| |жұмыстар жасау. Сабағымыздың| | |
| |мақсаты: Excel - дегі | | |
| |берілгендермен жұмыс істеу, | | |
| |деректерді Excel-ге енгізу, | | |
| |деректерді сақтау және | | |
| |қорғау. | | |
|Үй тапсырмасын|Үй тапсырмасы бойынша банк |Оқушылар рөлдік |Диалог арқылы сыни|
|тексеру |қызметкерінің рөлін және |ойындарды сомдай |тұрғыдан ойлану |
|6 мин |мектеп бухгалтерінің рөлін |отырып, Excel | |
| |сомдау берілген болатын. |бағдарламасында | |
| |Ендеше дайындап келген |есептеулер қалай | |
| |топтар тақтаға шығамыз. |орындалатынын | |
| |Excel бағдарламасында |көрсету керек | |
| |есептеулер қалай | | |
| |орындалатынын көрсетулерің | | |
| |керек. | | |
|Білімді тексеру кезеңі |
|Білу |Блумның білу кезеңі бойынша |Оқушылармен |Жеке жұмыс, АКТ-ны|
|5 мин |интерактивті тақтада ойын |кезектесіп |пайдалану |
| |тапсырмаларды орындаймыз. |тапсырмаларды | |
| |Олай болса кезек-кезек |интерактивті | |
| |тақтаға шығайық. /Оқушыларға|тақтада орындайды| |
| |тақырып бойынша ойын | | |
| |тапсырмаларды және | | |
| |электронды оқулықтағы | | |
| |тапсырмаларды ұсыну/ | | |
| |[pic] | | |
|Түсіну |Келесі кезең түсіну кезеңіне|Оқушылар Excel |АКТ-ны пайдалана |
|6 мин |компьютерде төмендегідей |бағдарламасы |отырып, |
| |тапсырмаларды орындаймыз. |туралы білімдерін|компьютермен жеке |
| |Барлықтарыңның |толықтырады. |жұмыс жасау |
| |компьютерлеріңде С | | |
| |дискісінде 1-ші тапсырма | | |
| |бар, 1-ші тапсырма бойынша | | |
| |фильтр орнатып, кестедегі | | |
| |мәліметтерді фильтрдің | | |
| |көмегімен сұрыптаймыз. | | |
| |1.1-ші тапсырма бойынша әйел| | |
| |адамдарды ғана сұрыптап, оны| | |
| |сарымен бояп, көшірмесін | | |
| |келесі параққа қоямыз. | | |
| |1.2-ші тапсырма бойынша I-ші| | |
| |қан тобындағыларды сұрыптап,| | |
| |жасылмен белгілеп, | | |
| |көшірмесін келесі параққа | | |
| |қоямыз; | | |
| |1.3-ші тапсырма бойынша бойы| | |
| |123 см. адамдарды сұрыптап | | |
| |қызылмен белгілеп, | | |
| |көшірмесін келесі параққа | | |
| |қоямыз; | | |
| |2-ші тапсырма бойынша y=x2 | | |
| |функциясының графигін | | |
| |сызамыз. х-тің мәні -10 нан | | |
| |басталып +10 ға дейін болу | | |
| |керек. | | |
| |[pic] | | |
|Сергіту кезеңі |
| |
|/2 мин/ |
|Қолдану |Келесі кезең қолдану кезеңі.|Оқушылар әр |Сыни тұрғыдан |
|5 мин |Компьютерде жұмыс үстелінде |компьютерде тест |ойлау арқылы |
| |«Формативті тест» |тапсырмасын |оқушылар тест |
| |орнатылып тұр. Сол бойынша 5|орындайды. Алған |тапсырмасын |
| |минут уақыт беріледі. Алған |бағаларын бағалау|орындайды |
| |бағаларыңды бірден бағалау |парақтарына |Диалогтік оқыту |
| |парағына жазуларың керек. |қояды. | |
| |[pic] | | |
|Талдау |Флипчартпен жұмыс |І топтың |Венн диаграммасы |
|9 мин | |оқушылары шығып, |Сатылай комплексті|
| | |Excel |талдау |
| | |бағдарламасы мен | |
| | |Word | |
| | |бағдарламасының | |
| | |ортақ қасиетін | |
| | |ашып, флипчарт | |
| | |бетіне түсіреді. | |
| | |ІІ топтың | |
| | |оқушылары Excel | |
| | |бағдарламасына | |
| | |СКТ жасайды. | |
| | |деген сыни | |
| | |флипчарт бетіне | |
| | |түсіреді. | |
| |Сабақты қорытындылау мақсатында «де Боно» әдісі бойынша |
|Бекіту кезеңі |оқушылардың Excel бағдарламасы туралы пікірлерін тыңдау |
| |Жалпы осы қалпақтарды таңдап сөйлеу сендердің ойлау |
|5 мин |қабілеттеріңді дамытатын әдістердің бірі. Бұл әдістің авторы |
| |американдық профессор Эдвард де Боно деп сабақтарда айтқанмын. |
| |Ендеше сендердің пікірлеріңді тыңдайық. |
| |Қызыл қалпақ таңдаған оқушы мынандай сұрақтарға жауап береді: |
| |Сенің түйсіктік реакцияң қандай? Сенің түйсігің саған не дейді. |
| | |
| |Сары қалпақ ұстаған оқушыға сабақтың жағымды тұстары қандай |
| |болды? Оның артықшылығы қандай? Саған не ұнайды? |
| | |
| |Жасыл қалпақ ұстаған оқушыма сенде қандай идеялар бар? Қандай |
| |баламалы түрлерді ойлап таба аласын? |
| |Ақ қалпақты оқушыма сенде қандай ақпарат бар? Қандай ақпаратты |
| |алу қажет? Білетіндеріңді айтып шықшы? |
| | |
| |Қара қалпақ ұстаған оқушыма жағымсыз кезеңдерді көрсетіңіз? |
|Формативті |Қандай проблемалар болды? Саған не ұнамады? |
|бағалау | |
|1 мин |Көк қалпақты оқушыма шолу жасауды бұйырдым. Біз не аштық? Тағы |
| |не ашылған жоқ? Біз тақырыпты сабаққа сәйкес аша алдық па? Біз |
| |барлық қалпақты кие алдық па? |
| | |
| |[pic] |
| |/Оқушылардың өздері қойған бағаларын журнал бетіне түсіру/ |
|Рефлекция |Рефлексия. |
|1 мин |Бүгінгі сабағымыз сіздерге ұнады ма? |
| |Қиын және жеңіл жерлері болды ма? |
| |Сіздердің ойларыңызша сабақты не жеңілдетер еді? |
| |Көңіл-күйлеріңіз қандай болды? |
| |Ұсыныстарыңыз бар ма? |
| |Сабақтағы оқушылардың көңіл күйі смайлик арқылы көрсетіледі. |
| |Сабақ туралы ойларыңды стикердің бет жағына жазып тақтаға апарып |
| |іліңдер! |
| |«Ешқашан да бәрін білемін, енді маған бұдан артық үйренетін |
| |ештеңе жоқ деп санаушы болма»,- деген Н.Д.Зилинскийдің сөзін |
| |әрқашан жадымызды ұстап, сабағымызды аяқтаймыз. Сау болыңыздар! |
|Үйге |§4.1 оқу |
|1 мин | |
Тексерілді: _____________ _____2014
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz