Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Excel бағдарламасында практикалық жұмыстар жасау (қысқа мерзімді жоспар), 8-сынып


|Күні: 24.02.2014ж. Пәні: Информатика Сыныбы: 8 Б Сабақ реті:|
|7 |
|Сабақтың |Excel бағдарламасында практикалық жұмыстар жасау |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |Білімділік: Excel - дегі берілген мәліметтермен жұмыс істеу, |
|мақсаты |оларды сұрыптау, диаграммалар сызу туралы білімдерін қалыптастыру|
| |және алған білімдерін пысықтау. |
| |Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау және зейіндік қабілеттерін |
| |дамыту. Пәнге деген қызығушылығын арттыру. |
| |Тәрбиелік: Оқушыларды тәрбиелікке, ұқыптылыққа, тиянақтылыққа |
| |тәрбиелеу, алған білімін өмірде қолдана білуге, ұқыптылыққа, |
| |жұмыс жолдарын түсіне білуге, өмірде кездесетін проблемаларды |
| |шеше білуге тәрбиелеу. |
|Сабақтың типі |Қайталау сабағы |
|Күтілетін |Теория мен практиканы ұштастыра алу |
|нәтиже | |
|Түйінді идея |Оқушының сөйлеу және бір-бірімен қарым –қатынас жасау |
| |біліктіліктерін дамытуда диалогтік оқытудың тиімділігін көру. |
| |Оның тиімділігі сабақтағы жайлы атмосфераның қалыптасуы, оқушы |
| |мен мұғалім арасындағы ынтымақтастықтың қалыптасуына әсер етуі. |
| |Өзінің білмегенін қасындағылардан үйрене отырып, қалай оқуды іске|
| |асыруға болатындығын түсінуі және өзін бағалай білуі. |
|Сілтеме |Сабақ жоспары, информатика оқулығы, сабаққа арналған |
| |таныстырылымдар, ЭО, флипчарттар, стикерлер, бағалау парағы, |
| |смайликтер, т.б |
|Сабақтың |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының |Тапсырма түрі |
|барысы | |іс-әрекеті | |
|Ұйымдастыру |Оқушылармен амандасу, сынып |Мұғаліммен |Ынтымақтастық |
|кезеңі |журналына жоқ оқушыларды |амандасады, топқа|атмосферасын |
|3 мин |белгілеу |бөлініп |қалыптастыру |
| |Сыныпта ынтымақтастық |отырғаннан кейін | |
| |атмосфера қалыптастыру |бір-бірлерінің | |
| |мақсатында «Ыстық алақан» |қолынан ұстап | |
| |тренингін өткізу |жылы лебіздерін | |
| | |білдіреді. | |
|Мақсат қою |Бүгінгі сабағымыздың басын | | |
|кезеңі |Елбасымыздың мына сөзімен | | |
|1 мин |бастағым келеді. | | |
| |“...Адамзат үшін ХХІ ғасыр | | |
| |жаңа технологиялардың ғасыры| | |
| |болмақ, ал осы жаңа | | |
| |технологияларды жүзеге | | |
| |асырып, өмірге енгізу игеру | | |
| |және жетілдіру - бүгінгі | | |
| |мектеп оқушылары сіздердің | | |
| |еншілеріңіз” /Слайдтан | | |
| |президент сөзі көрініп | | |
| |тұрады./ | | |
| |Иә, балалар информатика бұл | | |
| |ХХІ ғасырдың есігін ашатын, | | |
| |болашаққа қарай бет алуға | | |
| |көмек беретін сабақ. | | |
| |Сондықтан да біз Елбасының | | |
| |сөзін жадымызда мұқият | | |
| |ұстап, сабағымызды жақсы | | |
| |оқуымыз керек екен. Бүгінгі | | |
| |сабағымыздың тақырыбы: Excel| | |
| |бағдарламасында практикалық | | |
| |жұмыстар жасау. Сабағымыздың| | |
| |мақсаты: Excel - дегі | | |
| |берілгендермен жұмыс істеу, | | |
| |деректерді Excel-ге енгізу, | | |
| |деректерді сақтау және | | |
| |қорғау. | | |
|Үй тапсырмасын|Үй тапсырмасы бойынша банк |Оқушылар рөлдік |Диалог арқылы сыни|
|тексеру |қызметкерінің рөлін және |ойындарды сомдай |тұрғыдан ойлану |
|6 мин |мектеп бухгалтерінің рөлін |отырып, Excel | |
| |сомдау берілген болатын. |бағдарламасында | |
| |Ендеше дайындап келген |есептеулер қалай | |
| |топтар тақтаға шығамыз. |орындалатынын | |
| |Excel бағдарламасында |көрсету керек | |
| |есептеулер қалай | | |
| |орындалатынын көрсетулерің | | |
| |керек. | | |
|Білімді тексеру кезеңі |
|Білу |Блумның білу кезеңі бойынша |Оқушылармен |Жеке жұмыс, АКТ-ны|
|5 мин |интерактивті тақтада ойын |кезектесіп |пайдалану |
| |тапсырмаларды орындаймыз. |тапсырмаларды | |
| |Олай болса кезек-кезек |интерактивті | |
| |тақтаға шығайық. /Оқушыларға|тақтада орындайды| |
| |тақырып бойынша ойын | | |
| |тапсырмаларды және | | |
| |электронды оқулықтағы | | |
| |тапсырмаларды ұсыну/ | | |
| |[pic] | | |
|Түсіну |Келесі кезең түсіну кезеңіне|Оқушылар Excel |АКТ-ны пайдалана |
|6 мин |компьютерде төмендегідей |бағдарламасы |отырып, |
| |тапсырмаларды орындаймыз. |туралы білімдерін|компьютермен жеке |
| |Барлықтарыңның |толықтырады. |жұмыс жасау |
| |компьютерлеріңде С | | |
| |дискісінде 1-ші тапсырма | | |
| |бар, 1-ші тапсырма бойынша | | |
| |фильтр орнатып, кестедегі | | |
| |мәліметтерді фильтрдің | | |
| |көмегімен сұрыптаймыз. | | |
| |1.1-ші тапсырма бойынша әйел| | |
| |адамдарды ғана сұрыптап, оны| | |
| |сарымен бояп, көшірмесін | | |
| |келесі параққа қоямыз. | | |
| |1.2-ші тапсырма бойынша I-ші| | |
| |қан тобындағыларды сұрыптап,| | |
| |жасылмен белгілеп, | | |
| |көшірмесін келесі параққа | | |
| |қоямыз; | | |
| |1.3-ші тапсырма бойынша бойы| | |
| |123 см. адамдарды сұрыптап | | |
| |қызылмен белгілеп, | | |
| |көшірмесін келесі параққа | | |
| |қоямыз; | | |
| |2-ші тапсырма бойынша y=x2 | | |
| |функциясының графигін | | |
| |сызамыз. х-тің мәні -10 нан | | |
| |басталып +10 ға дейін болу | | |
| |керек. | | |
| |[pic] | | |
|Сергіту кезеңі |
| |
|/2 мин/ |
|Қолдану |Келесі кезең қолдану кезеңі.|Оқушылар әр |Сыни тұрғыдан |
|5 мин |Компьютерде жұмыс үстелінде |компьютерде тест |ойлау арқылы |
| |«Формативті тест» |тапсырмасын |оқушылар тест |
| |орнатылып тұр. Сол бойынша 5|орындайды. Алған |тапсырмасын |
| |минут уақыт беріледі. Алған |бағаларын бағалау|орындайды |
| |бағаларыңды бірден бағалау |парақтарына |Диалогтік оқыту |
| |парағына жазуларың керек. |қояды. | |
| |[pic] | | |
|Талдау |Флипчартпен жұмыс |І топтың |Венн диаграммасы |
|9 мин | |оқушылары шығып, |Сатылай комплексті|
| | |Excel |талдау |
| | |бағдарламасы мен | |
| | |Word | |
| | |бағдарламасының | |
| | |ортақ қасиетін | |
| | |ашып, флипчарт | |
| | |бетіне түсіреді. | |
| | |ІІ топтың | |
| | |оқушылары Excel | |
| | |бағдарламасына | |
| | |СКТ жасайды. | |
| | |деген сыни | |
| | |флипчарт бетіне | |
| | |түсіреді. | |
| |Сабақты қорытындылау мақсатында «де Боно» әдісі бойынша |
|Бекіту кезеңі |оқушылардың Excel бағдарламасы туралы пікірлерін тыңдау |
| |Жалпы осы қалпақтарды таңдап сөйлеу сендердің ойлау |
|5 мин |қабілеттеріңді дамытатын әдістердің бірі. Бұл әдістің авторы |
| |американдық профессор Эдвард де Боно деп сабақтарда айтқанмын. |
| |Ендеше сендердің пікірлеріңді тыңдайық. |
| |Қызыл қалпақ таңдаған оқушы мынандай сұрақтарға жауап береді: |
| |Сенің түйсіктік реакцияң қандай? Сенің түйсігің саған не дейді. |
| | |
| |Сары қалпақ ұстаған оқушыға сабақтың жағымды тұстары қандай |
| |болды? Оның артықшылығы қандай? Саған не ұнайды? |
| | |
| |Жасыл қалпақ ұстаған оқушыма сенде қандай идеялар бар? Қандай |
| |баламалы түрлерді ойлап таба аласын? |
| |Ақ қалпақты оқушыма сенде қандай ақпарат бар? Қандай ақпаратты |
| |алу қажет? Білетіндеріңді айтып шықшы? |
| | |
| |Қара қалпақ ұстаған оқушыма жағымсыз кезеңдерді көрсетіңіз? |
|Формативті |Қандай проблемалар болды? Саған не ұнамады? |
|бағалау | |
|1 мин |Көк қалпақты оқушыма шолу жасауды бұйырдым. Біз не аштық? Тағы |
| |не ашылған жоқ? Біз тақырыпты сабаққа сәйкес аша алдық па? Біз |
| |барлық қалпақты кие алдық па? |
| | |
| |[pic] |
| |/Оқушылардың өздері қойған бағаларын журнал бетіне түсіру/ |
|Рефлекция |Рефлексия. |
|1 мин |Бүгінгі сабағымыз сіздерге ұнады ма? |
| |Қиын және жеңіл жерлері болды ма? |
| |Сіздердің ойларыңызша сабақты не жеңілдетер еді? |
| |Көңіл-күйлеріңіз қандай болды? |
| |Ұсыныстарыңыз бар ма? |
| |Сабақтағы оқушылардың көңіл күйі смайлик арқылы көрсетіледі. |
| |Сабақ туралы ойларыңды стикердің бет жағына жазып тақтаға апарып |
| |іліңдер! |
| |«Ешқашан да бәрін білемін, енді маған бұдан артық үйренетін |
| |ештеңе жоқ деп санаушы болма»,- деген Н.Д.Зилинскийдің сөзін |
| |әрқашан жадымызды ұстап, сабағымызды аяқтаймыз. Сау болыңыздар! |
|Үйге |§4.1 оқу |
|1 мин | |

 Тексерілді: _____________ _____2014

Ұқсас жұмыстар
Excel бағдарламасында ұяшықпен жұмыс
Ақпаратық-коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы сабақтың тиімділігін арттыру
Excel бағдарламасында диаграмманы форматтауға болама
Excel бағдарламасына мәтін енгізу
Мәліметтерді сүзу
Excel бағдарламасы басқа бағдарламадан ұтымдылығы
Кестені баспаға дайындау
Шартты операторы таңдау операторы
Функцияның графигі
Абсолюттік, салыстырмалы және аралас сілтемелер. Ұяшық мазмұнын көшіру
Пәндер