Коучинг жоспары

Күні
04. 04. 2014 ж
Күні: Тақырыбы
04. 04. 2014 ж: Топтық жұмыс Джигсо әдісі.
Күні: Жалпы мақсаты
04. 04. 2014 ж:

Джигсо әдісі туралы түсінік

Джигсо әдісін қалай тиімді, нәтижелі ұйымдастыруға болатыны жайлы түсіндіру

Топтық жұмыстың тиімділігін түсіндіру.

Топ ережесін шығару.

Күні: Оқу нәтижесі
04. 04. 2014 ж:

Топтық жұмыс туралы және Джигсо әдісі жайлы мәлімет алады;

Топтық жұмыстың маңыздылығы жайлы ой қорытады;

Терминдерге түсініктеме бере алады; Топ ережесін жасап шығарды.

Күні: Түйіндеме
04. 04. 2014 ж:

Топтық жұмыс- нәтижеге немесе мақсатқа жетуге ықпал етуге бағытталған өзара әрекеттестік құрылымы;

Топтық жұмыс - Бұл бәсекелестік емес ынтымақтастық. Джигсо әдісі ауқымды материалдарды игеру тәсілі.

Күні: Ресурстар
04. 04. 2014 ж: Проектор, интерактивті тақта, топтық жұмыс бойынша карточкалар, суреттер, сызбалар, постер.
Күні: Жаттығу
04. 04. 2014 ж:

Топтарға а) Топтық жұмыс туралы, Джигсо әдісі туралы ереже оқылды;

б) Интерактивті тақта арқылы мәтінді көрсету;

в) Ролдік ойын.

Күні: Уақыты
04. 04. 2014 ж: Тренер әрекеті
Тыңдаушылар әрекеті
Бағалау
Диференциация
Күні: 13 00 -13 05
04. 04. 2014 ж: Топқа бөлу, сәлемдесу
Суреттер бойынша бөлінеді
Топтағы мұғалімдердің қарым-қатынасын бақылайды
Күні: 13 05 -13 15
04. 04. 2014 ж: Психологиялық қолайлы ахуал орнату. Бейнежазбадағы биді бірге қайталау. Постер қорғау. Топтық жұмыс дегеніміз не?

Бейнежазбадағы биді бірге қайталады.

Постер қорғады.

Сыныпта психологиялық қолайлы ахуал орнайды.
Күні: 13 15 -13 45
04. 04. 2014 ж: Мәтінмен жұмыс жасау
Оқылым. Джигсо әдісінің маңызы
Джигсо әдісін қолдану-дың нәтижесі қандай болатыны жайлы сұрақтар қойылады.
Күні: 13 45 -14 00
04. 04. 2014 ж: Түсінгенін топ болып қорғау
Топ блып қорғайды
Жауабына байланысты пікір айтылады
Күні: 14 00 -14 10
04. 04. 2014 ж: Топтағы ролдермен таныстыру
Өз ролімен жеке танысады
Күні: 14 10 -14 25
04. 04. 2014 ж: Жұптық, топтық талқылау
Өзара талқылайды, топта түсіндіреді.
Талқылау барысын бақылау
Күні: 14 25 -14 30
04. 04. 2014 ж: Кері байланыс, жазбаша
Стикерге сабақ туралы өз ойларын жазады.
Формативті бағалау білімді қалыптастырады, ынталандырады

Метепке дейінгі шағын орталығы бар № 3 орта білім беру мектебі М. М.

Коучинг жоспары.

Тақырыбы: «Оқушыларға көлемі ауқымды материалдарды Джигсо әдісі арқылы меңгерту. »

Орындаған: Матова Улбулсин Утегеновна.

География пәні мұғалімі. Екінші (негізгі) деңгей бағдарламасы бойынша мұғалімдерді оқыту курстарын аяқтаған.

Ақтау қаласы 2014 жыл.


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді даму жоспары
Бірлескен топтық жұмыс - ынтымақтастық кілті
Көшбасшы мұғалім
Қалай қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын жақсартуға ықпал етуге болады
"сыни тұрғыдан ойлау" модулі бойынша коучинг жоспары
Сабақ жоспарлары
Коучинг жүргізуге арналған жұмыс жоспары
Мектептегі тәжірибе кезіндегі желілік қауымдастықты құру жоспары
Коучинг сабағының жоспары
Жаңа әдістегі сабақтарына қатысу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz