Джигсо әдісі арқылы көлемді оқу материалдарын меңгерту: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары

Күні
04. 04. 2014 ж
Күні: Тақырыбы
04. 04. 2014 ж: Топтық жұмыс Джигсо әдісі.
Күні: Жалпы мақсаты
04. 04. 2014 ж:

Джигсо әдісі туралы түсінік

Джигсо әдісін қалай тиімді, нәтижелі ұйымдастыруға болатыны жайлы түсіндіру

Топтық жұмыстың тиімділігін түсіндіру.

Топ ережесін шығару.

Күні: Оқу нәтижесі
04. 04. 2014 ж:

Топтық жұмыс туралы және Джигсо әдісі жайлы мәлімет алады;

Топтық жұмыстың маңыздылығы жайлы ой қорытады;

Терминдерге түсініктеме бере алады; Топ ережесін жасап шығарды.

Күні: Түйіндеме
04. 04. 2014 ж:

Топтық жұмыс- нәтижеге немесе мақсатқа жетуге ықпал етуге бағытталған өзара әрекеттестік құрылымы;

Топтық жұмыс - Бұл бәсекелестік емес ынтымақтастық. Джигсо әдісі ауқымды материалдарды игеру тәсілі.

Күні: Ресурстар
04. 04. 2014 ж: Проектор, интерактивті тақта, топтық жұмыс бойынша карточкалар, суреттер, сызбалар, постер.
Күні: Жаттығу
04. 04. 2014 ж:

Топтарға а) Топтық жұмыс туралы, Джигсо әдісі туралы ереже оқылды;

б) Интерактивті тақта арқылы мәтінді көрсету;

в) Ролдік ойын.

Күні: Уақыты
04. 04. 2014 ж: Тренер әрекеті
Тыңдаушылар әрекеті
Бағалау
Диференциация
Күні: 13 00 -13 05
04. 04. 2014 ж: Топқа бөлу, сәлемдесу
Суреттер бойынша бөлінеді
Топтағы мұғалімдердің қарым-қатынасын бақылайды
Күні: 13 05 -13 15
04. 04. 2014 ж: Психологиялық қолайлы ахуал орнату. Бейнежазбадағы биді бірге қайталау. Постер қорғау. Топтық жұмыс дегеніміз не?

Бейнежазбадағы биді бірге қайталады.

Постер қорғады.

Сыныпта психологиялық қолайлы ахуал орнайды.
Күні: 13 15 -13 45
04. 04. 2014 ж: Мәтінмен жұмыс жасау
Оқылым. Джигсо әдісінің маңызы
Джигсо әдісін қолдану-дың нәтижесі қандай болатыны жайлы сұрақтар қойылады.
Күні: 13 45 -14 00
04. 04. 2014 ж: Түсінгенін топ болып қорғау
Топ блып қорғайды
Жауабына байланысты пікір айтылады
Күні: 14 00 -14 10
04. 04. 2014 ж: Топтағы ролдермен таныстыру
Өз ролімен жеке танысады
Күні: 14 10 -14 25
04. 04. 2014 ж: Жұптық, топтық талқылау
Өзара талқылайды, топта түсіндіреді.
Талқылау барысын бақылау
Күні: 14 25 -14 30
04. 04. 2014 ж: Кері байланыс, жазбаша
Стикерге сабақ туралы өз ойларын жазады.
Формативті бағалау білімді қалыптастырады, ынталандырады

Метепке дейінгі шағын орталығы бар № 3 орта білім беру мектебі М. М.

Коучинг жоспары.

Тақырыбы: «Оқушыларға көлемі ауқымды материалдарды Джигсо әдісі арқылы меңгерту. »

Орындаған: Матова Улбулсин Утегеновна.

География пәні мұғалімі. Екінші (негізгі) деңгей бағдарламасы бойынша мұғалімдерді оқыту курстарын аяқтаған.

Ақтау қаласы 2014 жыл.


Ұқсас жұмыстар
Джигсо әдісі: оқушылардың логикалық және сыни ойлауын дамытуға арналған мұғалімдерге коучинг
Топтық жұмыс пен Джигсо әдісі арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру
Бағалау және оның түрлері: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Бірлескен топтық жұмысты ұйымдастыру: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Диалогтік оқыту арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру: мұғалімдерге арналған коучинг сабағы
Сыни ойлауды шыңдау: мұғалімдерге арналған коучинг жоспары
Мұғалімдерге арналған сыни тұрғыдан ойлауды дамыту коучинг жоспары
Сын тұрғысынан ойлауды қолдану арқылы оқытудың тиімділігін арттыру: мұғалімдерге арналған коучинг
Lesson Study (сабақты зерттеу) әдісінің мұғалімдерге арналған коучинг-жоспары
Мұғалімдерге арналған Блум таксономиясы бойынша коучинг сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz