Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
Төлдердің айтысы
--------------------------------------------------------------------------------
Күні:22.04.2014ж
--------------------------------------------------------------------------------
Қатынас>> білім беру саласы
--------------------------------------------------------------------------------
Тақырыбы: Төлдер айтысы (ертегісі).
--------------------------------------------------------------------------------
Бөлімдері: Көркем әдебиет
--------------------------------------------------------------------------------
Мақсаты:
--------------------------------------------------------------------------------
Білімділігі: Балааардың үй жануарлары туралы түсініктерін кеңейту. Төрт түлік мал төлдерінің аталуын және оларды ажырата білуге үйрету.
--------------------------------------------------------------------------------
Дамытушылық:Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.
--------------------------------------------------------------------------------
Сабаққа қызығушылығын арттыру.
--------------------------------------------------------------------------------
Тәрбиелік:Төлдерге қамқорлықпен қарауға тәрбилеу. Сөздік жұмыс: жасқанбаймын,шаттана.
--------------------------------------------------------------------------------
Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап,әңгімелеу,көрсету.
--------------------------------------------------------------------------------
Сөздік жұмыс: төрт түлік, төлі
--------------------------------------------------------------------------------
Көрнекілік: үй жануарлары және төлдер суреті
Іс - әрекет кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық
Балаларды сабаққа дайындау
Балалар құралдарын дайындайды.
Ұйымдастыру кезеңі
Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз
Бар адамға құрметпен
Бас иеміз біз
-Балалар бүгін қай күн?
-Сәуірдің -22 , аптаның 2 күні (сейсенбі)
-кәзір біз Көркем әдибет сабағымызды бастаймыз!
Бүгінгі сабақ жарыс түрінде өтеміз мен сендерді үш топқа бөлемін.
І-<<Ботақан>>
ІІ- <<Бұзауқан>>
ІІІ- <<Қошақан>>
Асық арқылы ұпай жинап отырамыз, жарай ма балалар?
-жарайды.
-Балалар біз нелерді көріп тұрмыз?
-Жануарлар
- қандай жануарлар бар екен?
<<Топтастыру әдісі>>
Үй жануары Дала жануары
-Олай болса балалар бүгі біз үй жануарларымен танысамыз,оның төлдерімен танысамыз.
<<Кім тапқыр>>Жұмбақтар
І-топ
Кішкене ғана бойы бар, Айналдырып киген тоны бар. (қозы)
ІІ- топ
Басында екі таяғы бар,
Төрт аяғы бар,
Сегіз тұяғы бар,
Иегінде сақалы бар.( лақ)
ІІІ- топ
Көкке шаншып құйрығын
Келеді шауып жүйрігім.( құлын)
<<Төлдерін тап>>
-Балалр сендерді ата-аналарың қалай еркелетеді?
-Бүгінгі біздің жаңа сабақтың тақыры <<Төлдердің айтысы>> деген ертегі екен ,мен сендерге айтып беремін сендер тыңдайсыңдар.
Сергіту сәті:
<<Лақ>>, <<қошақан>> туралы өлең
-Балалар біз ертегіні түсіндік па?
-олай болса ,ертегіні қойып көрейік кәне! лақ,қозы, құлын, бота,бұзау болғысы келеді екен, қай топ жақсы түсінді екен? ( ертегі желісімен қойылым көрсету.)
Ойын << Артығын тап>>
-деп келген қонақтармен сәлем беріп амандасады.
Күн ретін айтып үйренеді.
Сабақтың жарыс түрінде өтетінін біледі.
Суретке қарап әңгіме құрастырады.
2 топқа бөлініп
Тақтаға орындайды.
Өз бетінше әңгімелеу
Ертегіні тыңдайды
Өлеңмен айтып,қимылмен көрсетеді.
Көрініс қоюға таласады.
Үй жануарларының артығын табады.
Рефлексивті түзетушілік
Балаларға сұрақ беру.
тыйым сөз,мақал - мәтел айтқызу.
Асықты санау арқылы ұпайды көрсету.
Балалар білетін тақпақтарын айтады.
қуанды.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Суретке қарап әңгіме құрауды білді.Ертегіні айта білді.
Қандай түсініктерді игерді: мұғалімді тыңдауды, ұйымшылдықты.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Тілдік қорлары молайды,
пәнге қызығушылығы артты. Ойлау қабілеттері дамыды. Сурет бойынша әңгіме құрау дағдылары қалыптасты.
Күні:22.04.2014ж
--------------------------------------------------------------------------------
Қатынас>> білім беру саласы
--------------------------------------------------------------------------------
Тақырыбы: Төлдер айтысы (ертегісі).
--------------------------------------------------------------------------------
Бөлімдері: Көркем әдебиет
--------------------------------------------------------------------------------
Мақсаты:
--------------------------------------------------------------------------------
Білімділігі: Балааардың үй жануарлары туралы түсініктерін кеңейту. Төрт түлік мал төлдерінің аталуын және оларды ажырата білуге үйрету.
--------------------------------------------------------------------------------
Дамытушылық:Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.
--------------------------------------------------------------------------------
Сабаққа қызығушылығын арттыру.
--------------------------------------------------------------------------------
Тәрбиелік:Төлдерге қамқорлықпен қарауға тәрбилеу. Сөздік жұмыс: жасқанбаймын,шаттана.
--------------------------------------------------------------------------------
Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап,әңгімелеу,көрсету.
--------------------------------------------------------------------------------
Сөздік жұмыс: төрт түлік, төлі
--------------------------------------------------------------------------------
Көрнекілік: үй жануарлары және төлдер суреті
Іс - әрекет кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық
Балаларды сабаққа дайындау
Балалар құралдарын дайындайды.
Ұйымдастыру кезеңі
Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз
Бар адамға құрметпен
Бас иеміз біз
-Балалар бүгін қай күн?
-Сәуірдің -22 , аптаның 2 күні (сейсенбі)
-кәзір біз Көркем әдибет сабағымызды бастаймыз!
Бүгінгі сабақ жарыс түрінде өтеміз мен сендерді үш топқа бөлемін.
І-<<Ботақан>>
ІІ- <<Бұзауқан>>
ІІІ- <<Қошақан>>
Асық арқылы ұпай жинап отырамыз, жарай ма балалар?
-жарайды.
-Балалар біз нелерді көріп тұрмыз?
-Жануарлар
- қандай жануарлар бар екен?
<<Топтастыру әдісі>>
Үй жануары Дала жануары
-Олай болса балалар бүгі біз үй жануарларымен танысамыз,оның төлдерімен танысамыз.
<<Кім тапқыр>>Жұмбақтар
І-топ
Кішкене ғана бойы бар, Айналдырып киген тоны бар. (қозы)
ІІ- топ
Басында екі таяғы бар,
Төрт аяғы бар,
Сегіз тұяғы бар,
Иегінде сақалы бар.( лақ)
ІІІ- топ
Көкке шаншып құйрығын
Келеді шауып жүйрігім.( құлын)
<<Төлдерін тап>>
-Балалр сендерді ата-аналарың қалай еркелетеді?
-Бүгінгі біздің жаңа сабақтың тақыры <<Төлдердің айтысы>> деген ертегі екен ,мен сендерге айтып беремін сендер тыңдайсыңдар.
Сергіту сәті:
<<Лақ>>, <<қошақан>> туралы өлең
-Балалар біз ертегіні түсіндік па?
-олай болса ,ертегіні қойып көрейік кәне! лақ,қозы, құлын, бота,бұзау болғысы келеді екен, қай топ жақсы түсінді екен? ( ертегі желісімен қойылым көрсету.)
Ойын << Артығын тап>>
-деп келген қонақтармен сәлем беріп амандасады.
Күн ретін айтып үйренеді.
Сабақтың жарыс түрінде өтетінін біледі.
Суретке қарап әңгіме құрастырады.
2 топқа бөлініп
Тақтаға орындайды.
Өз бетінше әңгімелеу
Ертегіні тыңдайды
Өлеңмен айтып,қимылмен көрсетеді.
Көрініс қоюға таласады.
Үй жануарларының артығын табады.
Рефлексивті түзетушілік
Балаларға сұрақ беру.
тыйым сөз,мақал - мәтел айтқызу.
Асықты санау арқылы ұпайды көрсету.
Балалар білетін тақпақтарын айтады.
қуанды.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Суретке қарап әңгіме құрауды білді.Ертегіні айта білді.
Қандай түсініктерді игерді: мұғалімді тыңдауды, ұйымшылдықты.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Тілдік қорлары молайды,
пәнге қызығушылығы артты. Ойлау қабілеттері дамыды. Сурет бойынша әңгіме құрау дағдылары қалыптасты.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz