Төлдердің айтысы

Күні:22. 04. 2014ж
Қатынас» білім беру саласы
Тақырыбы : Төлдер айтысы (ертегісі) .
Бөлімдері: Көркем әдебиет
Мақсаты :
Білімділігі: Балааардың үй жануарлары туралы түсініктерін кеңейту. Төрт түлік мал төлдерінің аталуын және оларды ажырата білуге үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту.
Сабаққа қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Төлдерге қамқорлықпен қарауға тәрбилеу. Сөздік жұмыс: жасқанбаймын, шаттана.
Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, әңгімелеу, көрсету.
Сөздік жұмыс: төрт түлік, төлі
Көрнекілік: үй жануарлары және төлдер суреті
Үлкенге де сіз
Кішіге де сіз
Бар адамға құрметпен
Бас иеміз біз
-Балалар бүгін қай күн?
-Сәуірдің -22, аптаның 2 күні (сейсенбі)
-кәзір біз Көркем әдибет сабағымызды бастаймыз!
Бүгінгі сабақ жарыс түрінде өтеміз мен сендерді үш топқа бөлемін.
І-«Ботақан»
ІІ- «Бұзауқан»
ІІІ- «Қошақан»
Асық арқылы ұпай жинап отырамыз, жарай ма балалар?
-жарайды.
-Балалар біз нелерді көріп тұрмыз?
-Жануарлар
- қандай жануарлар бар екен?
«Топтастыру әдісі»
Үй жануары Дала жануары
-Олай болса балалар бүгі біз үй жануарларымен танысамыз, оның төлдерімен танысамыз.
«Кім тапқыр»Жұмбақтар
І-топ
Кішкене ғана бойы бар, Айналдырып киген тоны бар. (қозы)
ІІ- топ
Басында екі таяғы бар,
Төрт аяғы бар,
Сегіз тұяғы бар,
Иегінде сақалы бар. ( лақ)
ІІІ- топ
Көкке шаншып құйрығын
Келеді шауып жүйрігім. ( құлын)
«Төлдерін тап»
-Балалр сендерді ата-аналарың қалай еркелетеді?
-Бүгінгі біздің жаңа сабақтың тақыры «Төлдердің айтысы» деген ертегі екен, мен сендерге айтып беремін сендер тыңдайсыңдар.
Сергіту сәті:
«Лақ», «қошақан» туралы өлең
-Балалар біз ертегіні түсіндік па?
-олай болса, ертегіні қойып көрейік кәне! лақ, қозы, құлын, бота, бұзау болғысы келеді екен, қай топ жақсы түсінді екен? ( ертегі желісімен қойылым көрсету. )
Ойын « Артығын тап»
-деп келген қонақтармен сәлем беріп амандасады.
Күн ретін айтып үйренеді.
Сабақтың жарыс түрінде өтетінін біледі.
Суретке қарап әңгіме құрастырады.
2 топқа бөлініп
Тақтаға орындайды.
Өз бетінше әңгімелеу
Ертегіні тыңдайды
Өлеңмен айтып, қимылмен көрсетеді.
Көрініс қоюға таласады.
Үй жануарларының артығын табады.
Балаларға сұрақ беру.
тыйым сөз, мақал -мәтел айтқызу.
Асықты санау арқылы ұпайды көрсету.
Балалар білетін тақпақтарын айтады.
қуанды.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: Суретке қарап әңгіме құрауды білді. Ертегіні айта білді.
Қандай түсініктерді игерді: мұғалімді тыңдауды, ұйымшылдықты.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Тілдік қорлары молайды,
пәнге қызығушылығы артты. Ойлау қабілеттері дамыды. Сурет бойынша әңгіме құрау дағдылары қалыптасты.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz