Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Хат жазып үйренеміз

Пәні: Қазақ тілі.
Сыныбы: 3 <<ә>> сыныбы.
Уақыты: 2 кезең, сағ:14:15
Сабақтың тақырыбы: Хат жазып үйренеміз.
Құзіреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:
1.Ақпараттық құзіреттілік: Оқушылардың шығармашылық қиялын жүйелеу, ойлау қабілеттерін жетілдіру. Оқушыларға өз бетімен қосымша ақпарат жинауға мүмкіндік беру.
2. Коммуникативтік: Жинақталған ақпараттар бойынша тақырып ашда тиімді әдістер іздей отырып, оны ашу жолдарын жан-жақты қарастыру.
3.Проблеманы шешу: Сабақта алған білімдерін, ақпараттарды іріктеп <<хат жазып үйренудің>> жолдарын іс-жүзінде дәлелдей білуге мүмкіндік беру.
Сабақтың түрі:аралас
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар: сыни тұрғыдан ойлар дамыту.
Сабақтың әдісі: баяндау,сұрақ-жауап,тренинг.
Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу
Оқыту құралдары: интерактивті тақта, жүрекшелер, хатқалталар.

Сабақтың өту барысы:
1.Ұйымдастыру бөлімі:
-Сәлеметсіздерме құрметті ұстаздар,оқушылар!
-Оқушылардың тыныштығын сақтап отырғызу.
-қанеки балалар ойлау қабілеттерімізді дамытып алуымыз үшін <<Есімдер>> атты психологиялық тренингімізді өткізіп жіберейік.
Шарты: кез-келген есім айтып сол есімнің қай әріптен аяқталатынын аңғарып, аяқталған әріптен басталатын есімдер айту.
-Енді сабаққа қатысуға дайынбызба оқушылар!
-Олай болса сабағымыздыбастайық!
2. Үй тапсырмасын тексеру:
-Оқушылардың алыстағы ағайын-туыстарына жазған хаттарын тексеру.

3.Өткен материялды қайталау арқылы жаңа материялды қабылдауға дайындық:
-Мына барлығымыздың парталарымыздың үстінде жатқан не балалар!
Ж : хат.
-Кімге жаздыңдар!
Ж: туыстарымызға, жақындарымызға т.б.
-Олай болса, мен сіздердің хаттарыңызды тыңдағым келеді!
Ж: барлық оқушыларға оқытамын.
-Сіздердің жақынндарыңыз сендердің хаттарыңызды асыға күтіп отырған болар. Мен бүгінгі сабақта мұғалім емес, пошташы қызметін атқарамын. Мен сендердің хаттарыңызды міндетті түрде жақындарыңызға жеткізуге уәде беремін.
4.Жаңа материялды түсіндіру.
1-жаттығу.
-слайдпен пошташының суретін көрсетемін.
-Көріп тұрғандарыңыз кім балалар!
-пошташы.
-пошташы дегеніміз кім!
Ж:әр оқушы өз ойларын айтады.
-өлеңді слайдпен шығарып қоямын да оқушыоарға хормен оқытамын.
-өлеңнен қандай қосымша мәлімет алдыңыздар балалар!
2-жаттығу.
-оқушылар мен сіздердің хаттарыңызды сөмкеме саоып жатқанымда кейбіреуіңіздің хатқалтаның сыртын дұрыс толтырмағандарыңызды байқадым.
-сондықтан да балалар мен сіздерге хатқалтаның сыртын сауатты толтыруға үйретемін.
-слайдпен шығарып таныстырамын.
Ж: хатқалтаның сол жақ бөлігіне кімге жаздың, сол кісінің толық мекен-жайы жазылады.Ал, оң жақ бөлігіне өздеріңіздің толық мекен жайларыңызды жазуларыңыз қажет.
-қазір оқушылар хатқалтаның оң жағын өзіміз жазып көрелік.

0903010
Ақсай қаласы
Теміржол көшесі, 25 үй, 11пәтер.
Даиров Тілектен .

Сергіту сәті.
Көшеменен келе жатыр пошташы
)олында бар өте ауыр сумкасы
Қане достар бәріміз көмектесейік
Ап-ауыр сумкасын көтерісейік.
Рахмет,балалар өте жақсы балалар екенсіңдер!
-Көмектеріңізге көп рахмет!
3-жаттығу.
Мен аздап демала тұрайын, ал сіздер 3-жаттығуды өзіндік жұмыс ретінде орындаңыздаршы, жарайма.
Жанар сүйікті ағасына хат жазған екен. Сол хаттың иесіне жежету ретін анықтап , дәптерлеріңізге жазыңыздар.
5.Жаңа материялды бекіту.
Оқушылар менің пошташы қызметінен мұғалім қызметіме ауысатын уақытым таяп қалды. -Менің сіздерге үлкен жүрек хатқалта сылағым келіп тұр.
Ал,мына кішкенежүрекшелерді барлығыңызға таратып беремін, сіздер қасыңыздағы отырған көршілеріңізге арнап хат жазыңыздар!

6.Қорытынды.
-Оқушыларды бағалап. Әр бағларына пікір айтамын.
7.Үйге тапсырма.
4-жаттығу. 60- бет.


Ұқсас жұмыстар
Мақала жазу
Дауыссыз қ мен ғ
Сұраулы сөйлем туралы білімдерін толықтыру
Ақпараттар әлемі атты интеллектуалдық сайыс
Дербес компьютер
Болашақ бүгіннен басталады (интеллектуалдық сайыс жоспары)
Эссені бағалау
Сұрақтарға жауаптар айтқызу
Шешендік сөз өнері. авторлық бағдарлама
Қыз баланы
Пәндер