Еліміздің рәміздері. 3 сынып, әдебиеттік оқу

1. АКТ-ны пайдалану арқылы пайдалану арқылы жаңа түсініктер алу.
2. Сыни тұрғыдан ойлау модулі бойынша берілген тапсырмаларды орындату.
3. Оқушыларды тереңдете ойлауға тапсырмалар беру арқылы таланттылықты анықтау .
4. Тапсырмаларды постер арқылы қорғау
5. Бағалау.
1. Тудың, Елтаңбаның, Әнұранның авторлары бар екенін біледі.
2 Мәтіннің мазмұнын түсінеді, өз пікірлерін қоса айтып отырады.
3 Бір- біріне кеңес береді, пікірлерін тыңдайды. Белсенділігін арттырады.
4 Өз бетімен жұмыс. Рәміздер туралы жаттаған тақпақтарын ортаға салып айтады.
1топқа тапсырма: Тудың белгілерін ата Сыни тұрғыдан ойлау модулінің миға шабуыл
Постермен қорғау
3топқа тапсырма:
Тудың түсі көгілдір болу себебін айтып бер. Туды басқаша қалай атайды?
5 топқа; « Еліміздің рәміздері»
атты тақырыпқа эссе жазу
Ұйымдастыру
Сыныппен байланыс орнату
/1-мин. /
Өткен сабақты еске түсіру арқылы ойлау қабілетін дамыту
/2- мин/
Топқа бөлу
/2-мин/
Сыныптың білім деңгейін анықтау
/1-мин/
Сабақ тақырыбын ашу
/2-мин/
-Балалар, сабақты жақсы өткізу үшін өзіміздің көңіл-күйімізді көтеріп отырайық.
-Бір-бірімізге өарап қолымызды алып, жылы лебіздерімізді айтайық.
Өткен тақырыпқа шолу
«Астана бас қала» атты мәтінде не туралы айтылған?
-Мәтіндегі жер- су аттары қалай жазылған?
Оқушылар менің қолымдағы жүрекшенің түстеріне қарай топқа бөлінеді.
-Еліміздің мемлекеттік рәміздерін ата?
Сонымен, балалар біз бүгін «Еліміздің мемлекеттік рәміздері» атты тақырыппен танысамыз.
Шаттық шеңберде тұрады.
Оқушылардың болжамды жауаптары:
-Мәтінде Астанамыз бас қала туралы айтылған.
-Жер-су аттары бас әріппен жазылған.
Оқушылар топқа бөлінеді.
Оқушылардың болжамды жауаптары:
Еліміздің мемлекеттік рәміздері; Ту, Елтаңба, Әнұран.
Тұсаукесер
Қызығушылығын ояту
/2-мин/
Логикалық ойлауға жетелеу
/5-мин/
Түсіндірме жалпылама сұрақтар:
/5-мин/
Тудың авторымен танысу
Шәкен Ниязбеков
Елтаңбаның авторы :
Жандарбек Мәлібеков,
Шота- Аман Уәлиханов.
Әнұранның сөзін жазған:
Нұрсұлтан Назарбаев, Жұмекен Нәжімеденов.
Әнін жазған:
Шәмші Қалдаяқов
- Тудың белгілерін ата 2- модуль. Сыни тұрғыдан ойлау «Миға шабуыл»
Постермен қорғау
-Елтаңбаның белгілерін ата сипатта бер Постермен қорғау
1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Жұптық жұмыс (топтық әңгіме)
Тудың түсі көгілдір болу себебін айтып бер. Туды басқаша қалай атайды?
« Балық қаңқасы» әдісі
« Еліміздің рәміздері»
атты тақырыпқа эссе жазу
5- модуль. Талантты және дарынды балаларды оқыту
Оқушылар слайдты тамашалайды.
Оқушылар болжамды жауаптарын айтады
Негізгі бөлім
Түсіну үшін тапсырма
/3-мин/
Сергіту сәті:
/2-мин/
Топтарға бағыт беру
/10-мин/
Жеке оқушымен жұмыс.
Дәптермен жұмыс /3-мин/
1-тапсырма. Тақырып бойынша сұрақ- жауап
-Тудың белгілерін ата Сыни тұрғыдан ойлау модулінің миға шабуыл
Постермен қорғау
Сергіту сәтін орындату
«Қара жорға» биі
4- модуль. АКТ. интерактивті тақта
-Елтаңбаның белгілерін ата сипатта бер Постермен қорғау
Тудың түсі көгілдір болу себебін айтып бер. Туды басқаша
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz