Еліміздің рәміздері. 3 сынып, әдебиеттік оқу

25. 10. 2013ж
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
25. 10. 2013ж: Сыныбы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: 3 «Ә»
25. 10. 2013ж: Пәні
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Әдебиеттік оқу
25. 10. 2013ж: Мұғалімі
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Әбілханова Ізбибі Қашқынбайқызы
25. 10. 2013ж: Сабақтың тақырыбы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Еліміздің мемлекеттік рәміздері
25. 10. 2013ж: Жалпы мақсаты
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Автор туралы түсінік беру. Оқушылардың мәтіндегі түйінді ойды ашуына жағдай жасау. Жаңа біліммен қарулану. Еліміздің рәміздерін құрметтей, сыйлай білуге үйрете отырып тәрбиелеу. Мәнерлеп түсініп сауатты оқуға баулу. Сыни тұрғыдан ойлау арқылы мәтіннің тәрбиелік мәнін ашу.
25. 10. 2013ж: Іс-әрекет
Қысқа мерзімді сабақ жоспары:

1. АКТ-ны пайдалану арқылы пайдалану арқылы жаңа түсініктер алу.

2. Сыни тұрғыдан ойлау модулі бойынша берілген тапсырмаларды орындату.

3. Оқушыларды тереңдете ойлауға тапсырмалар беру арқылы таланттылықты анықтау .

4. Тапсырмаларды постер арқылы қорғау

5. Бағалау.

25. 10. 2013ж: Сабаққа қажетті көрнекіліклер
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Оқулық, слайд, тапсырма қағаздары, А қ қағазы, оқушыларды бағалау критерийлері, бағалау бетшесі .
25. 10. 2013ж: Оқыту нәтижелері
Қысқа мерзімді сабақ жоспары:

1. Тудың, Елтаңбаның, Әнұранның авторлары бар екенін біледі.

2 Мәтіннің мазмұнын түсінеді, өз пікірлерін қоса айтып отырады.

3 Бір- біріне кеңес береді, пікірлерін тыңдайды. Белсенділігін арттырады.

4 Өз бетімен жұмыс. Рәміздер туралы жаттаған тақпақтарын ортаға салып айтады.

25. 10. 2013ж:
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Дәптермен жұмыс.
25. 10. 2013ж: Тапсырмалар
Қысқа мерзімді сабақ жоспары:

1топқа тапсырма: Тудың белгілерін ата Сыни тұрғыдан ойлау модулінің миға шабуыл

Постермен қорғау

2 топқа тапсырма; Елтаңбаның белгілерін ата сипатта бер Постермен қорғау
25. 10. 2013ж:

3топқа тапсырма:

Тудың түсі көгілдір болу себебін айтып бер. Туды басқаша қалай атайды?

5 топқа; « Еліміздің рәміздері»

атты тақырыпқа эссе жазу

Қысқа мерзімді сабақ жоспары: 4. топқа тапсырма: « Балық қаңқасы» әдісі
25. 10. 2013ж: Үйге тапсырма
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Мәтінді мазмұндау, әнұранды жаттау.
25. 10. 2013ж: Кейінгі тапсырма
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Рефлекция «Аяқталмаған сөйлем»Бүгінгі сабақта мен . . . білдім. Бүгінгі сабақта маған . . . ұнады. . Ой толғау.
25. 10. 2013ж: Бағалау
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: Формативті бағалау . ( топтық, өзін-өзі бағалау. )
Сабақтың этаптары
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақтың этаптары:

Ұйымдастыру

Сыныппен байланыс орнату

/1-мин. /

Өткен сабақты еске түсіру арқылы ойлау қабілетін дамыту

/2- мин/

Топқа бөлу

/2-мин/

Сыныптың білім деңгейін анықтау

/1-мин/

Сабақ тақырыбын ашу

/2-мин/

Мұғалімнің іс-әрекеті:

-Балалар, сабақты жақсы өткізу үшін өзіміздің көңіл-күйімізді көтеріп отырайық.

-Бір-бірімізге өарап қолымызды алып, жылы лебіздерімізді айтайық.

Өткен тақырыпқа шолу

«Астана бас қала» атты мәтінде не туралы айтылған?

-Мәтіндегі жер- су аттары қалай жазылған?

Оқушылар менің қолымдағы жүрекшенің түстеріне қарай топқа бөлінеді.

-Еліміздің мемлекеттік рәміздерін ата?

Сонымен, балалар біз бүгін «Еліміздің мемлекеттік рәміздері» атты тақырыппен танысамыз.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Шаттық шеңберде тұрады.

Оқушылардың болжамды жауаптары:

-Мәтінде Астанамыз бас қала туралы айтылған.

-Жер-су аттары бас әріппен жазылған.

Оқушылар топқа бөлінеді.

Оқушылардың болжамды жауаптары:

Еліміздің мемлекеттік рәміздері; Ту, Елтаңба, Әнұран.

Сабақтың этаптары:

Тұсаукесер

Қызығушылығын ояту

/2-мин/

Логикалық ойлауға жетелеу

/5-мин/

Түсіндірме жалпылама сұрақтар:

/5-мин/

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Тудың авторымен танысу

Шәкен Ниязбеков

Елтаңбаның авторы :

Жандарбек Мәлібеков,

Шота- Аман Уәлиханов.

Әнұранның сөзін жазған:

Нұрсұлтан Назарбаев, Жұмекен Нәжімеденов.

Әнін жазған:

Шәмші Қалдаяқов

- Тудың белгілерін ата 2- модуль. Сыни тұрғыдан ойлау «Миға шабуыл»

Постермен қорғау

-Елтаңбаның белгілерін ата сипатта бер Постермен қорғау

1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Жұптық жұмыс (топтық әңгіме)

Тудың түсі көгілдір болу себебін айтып бер. Туды басқаша қалай атайды?

« Балық қаңқасы» әдісі

« Еліміздің рәміздері»

атты тақырыпқа эссе жазу

5- модуль. Талантты және дарынды балаларды оқыту

Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар слайдты тамашалайды.

Оқушылар болжамды жауаптарын айтады

Сабақтың этаптары:

Негізгі бөлім

Түсіну үшін тапсырма

/3-мин/

Сергіту сәті:

/2-мин/

Топтарға бағыт беру

/10-мин/

Жеке оқушымен жұмыс.

Дәптермен жұмыс /3-мин/

Мұғалімнің іс-әрекеті:

1-тапсырма. Тақырып бойынша сұрақ- жауап

-Тудың белгілерін ата Сыни тұрғыдан ойлау модулінің миға шабуыл

Постермен қорғау

Сергіту сәтін орындату

«Қара жорға» биі

4- модуль. АКТ. интерактивті тақта

-Елтаңбаның белгілерін ата сипатта бер Постермен қорғау

Тудың түсі көгілдір болу себебін айтып бер. Туды басқаша


Ұқсас жұмыстар
Кестелік көбейту және бөлу. Жазбаша қосу және бөлу
Менің отаным - тәуелсіз Қазақстан
Ресми емес нышандар
Отбасы.мен және біз
Балаларға таратылатын ресурстар
Қазақстанның рәміздері
Рәміздер
Мемлекеттік рәміздер - ұлт мақтанышы
Тұлғаны азаматтық-патриоттық рухта тәрбиелеудегі мемлекеттік нышандардың ролі
Елтаңбаның авторы кім
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz