Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу

- Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу
- Сабақ бойынша қорытындылар жасау
- Күнделікті өмірде қолдана білу, мәндерін ажырата білу
1) Ұйымдастыру
Кезеңі
(2 мин )
Топтарда теңдеулер жазылып тұрады. Оқушылар таратылған үлестірмелердегі шешімдер жұбы қай топтың теңдеуіне сәйкес келсе, сол топқа отырады.
Бағалау критерийлері:
- Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шешу
- Алған білімін тәжірибеде қолдана алуы
- Ойлау жылдамдығы
2) Үй тапсырмасын тексеру
3) Білім тексеру
Сұрақ - жауап:
- Теңдеулер жүйесін шешу дегеніміз не?
- Теңдеулер жүйесінің шешімі дегеніміз не?
- Теңдеулер жүйесін шешудің неше тәсілін білеміз?
- Графиктік тәсілмен шешуді тұжырымда.
- Алмастыру тәсілімен шешуді тұжырымда.
Оқушылар үй тапсырмасын жұптасып тексереді?
Сұрақ- жауап жеке оқушылармен жүргізіледі.
- Әр топқа мысалдар жазылған парақшалар таратылады. Онда берілген есепті алмастыру тәсілімен орындайды. Орындағандарына қарай мұғалім ұпайлар береді.
- Келесі парақта сол мысалдарды қосу тәсілімен қалай орындауға болатыны жазылады, бір біріне түсіндереді. Яғни бұл жерде лидер анықталады.
№1534 1) №1535 1)
№1534 2) №1535 3)
№1534 4)
- Содан соң әр топқа басқа тапсырмалар беріледі, оны лидерлердің көмегімен түсінулері керек.
- Лидерлер сол есептің шығарылуын түсіндіру үшін сағат тілі бағытымен «қонаққа» барады. Топ мүшелері «қонаққа» сый жасайды, түсіндіргенін бағалап ұпай береді.
Лидерлер ұпайларын алып, топқа оралады.
Құрметпен оларға салют атамыз.
Қай тәсіл тиімді екенін анықтайды.
Әр топ постер жасап, сабақты қорытындылайды және рефлексия жазады.
Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешудің
тиімділігі ұқсастығы кемшілігі
7) Қорытындылау кезеңі Б а ғ а л а у ( 5 мин)
- Топ басшысы формативті бағалайды.
- Жиынтық бағасын есептейді
- Мұғалім флипчарттағы толтырылған кесте бойынша оқушыларды бағалайды.
1) Топ басшысы ұпайларды топ мүшелеріне сабақтағы ынтасына қарай бөліп береді.
2) Критерий бойынша өздерін бағалайды.
Ия
(3 ұпай)
Толық емес
(2 ұпай)
Жоқ
(1ұпай )
Өмірдің біз білмейтін беймәлім сырлары біз білетіннен гөрі миллион, миллиард, тіпті, триллион еседен де әлде қайда көп. Ал сол тылсым дүниенің тұңғиығына үңілу үшін:
терең білім, темірдей төзім және түпкілікті сенім керек.
Оқу ісінің меңгерушісі:
Ия
(3 ұпай)
Толық емес
(2 ұпай)
Жоқ
(1ұпай )
Ия
(3 ұпай)
Толық емес
(2 ұпай)
Жоқ
(1ұпай )
Ия
(3 ұпай)
Толық емес
(2 ұпай)
Жоқ
(1ұпай )
+
7х=21
х=3
5·3+у=20
у=20-15=5
Жауабы: (3; 5)
- Егер айнымалылардың бірінің коэффициенттері . . . сандар болса, теңдеулерді мүшелеп . . .
- Бір айнымалысы бар теңдеуге айналдырып шешеміз.
- Табылған айнымалының мәнін кез келген теңдеудегі сәйкес айнымалының орнына қою арқылы екінші айнымалыны табамыз.
- Теңдеулердің шешімін жазамыз.
+
6х=36
х=6
2·6-3у=9
3у=12-9
3у=3
у=1
Жауабы: (6; 1)
- Егер айнымалылардың бірінің коэффициенттері . . . сандар болса, теңдеулерді мүшелеп . . .
- Бір айнымалысы бар теңдеуге айналдырып шешеміз.
- Табылған айнымалының мәнін кез келген теңдеудегі сәйкес айнымалының орнына қою арқылы екінші айнымалыны табамыз.
- Теңдеулердің шешімін жазамыз.
+
8у= -16
у= -2
2х+3·(-2) =2
2х=2+6
х=4
Жауабы: (4; -2)
- Егер айнымалылардың бірінің коэффициенттері
. . . сандар болса, теңдеулерді мүшелеп . . .
- Бір айнымалысы бар теңдеуге айналдырып шешеміз.
- Табылған айнымалының мәнін кез келген теңдеудегі сәйкес айнымалының орнына қою арқылы екінші айнымалыны табамыз.
- Теңдеулердің шешімін жазамыз.
- {𝟕х+𝟐у=𝟗𝟓х+𝟐у=𝟏𝟏\left\{ \begin{array}{r} \mathbf{7х + 2у = 9} \\ \mathbf{5х + 2у = 11} \end{array} \right. \ \mathbf{\ \ \ \ \ \ \ }
2х=-2
х=-1
7·(-1) +2у=9
2у=9+7
2у=16
у=8
Жауабы: (-1; 8)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz