Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу

6 «б» сыныбы
19. 04. 2014ж
№172 жалпы білім беретін мектептің математика пәнінің мұғалімі Рашаева Мейрамкуль Жайкожаевнаның қысқа мерзімді жоспары
6 «б» сыныбы: Сабақтың тақырыбы
19. 04. 2014ж: «Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу»
6 «б» сыныбы: Сілтеме
19. 04. 2014ж: Математика, 6-сынып Т. Алдамұратова, слайдтар, сабақ жоспары
6 «б» сыныбы: Жалпы мақсаты
19. 04. 2014ж: Оқушыларға екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешуді үйрету және теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шешуге үйрену
6 «б» сыныбы: Міндеттер
19. 04. 2014ж:
  • Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу
  • Сабақ бойынша қорытындылар жасау
  • Күнделікті өмірде қолдана білу, мәндерін ажырата білу
6 «б» сыныбы: Мұғалім үшін оқу нәтижелері
19. 04. 2014ж: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешу
6 «б» сыныбы: Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері
19. 04. 2014ж: ЖИГСО әдісі, топтық жұмыс, диалогтық оқыту, БЛУМ таксономиясы, сыни тұрғыдан ойлау.
6 «б» сыныбы: Сабақтың көрнекілігі
19. 04. 2014ж: Слайдтар, үлестірмелер, топтарға арналған тапсырмалар жазылған үлестірмелер, планшеттер.
6 «б» сыныбы: Күтілетін нәтиже
19. 04. 2014ж: Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шешу
6 «б» сыныбы: Модульдің қолданылуы
19. 04. 2014ж: Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес білім беру, оқытуды басқару және көшбасшылықты, АКТ қолдану, оқытудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлау.
6 «б» сыныбы: С а б а қ т ы ң б а р ы с ы
6 «б» сыныбы: Мұғалімнің іс-әрекеті
19. 04. 2014ж: Оқушының іс-әрекеті
6 «б» сыныбы:

1) Ұйымдастыру

Кезеңі

(2 мин )

19. 04. 2014ж:

Топтарда теңдеулер жазылып тұрады. Оқушылар таратылған үлестірмелердегі шешімдер жұбы қай топтың теңдеуіне сәйкес келсе, сол топқа отырады.

Бағалау критерийлері:

  • Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шешу
  • Алған білімін тәжірибеде қолдана алуы
  • Ойлау жылдамдығы
6 «б» сыныбы: Б і л у (3 мин)
6 «б» сыныбы:

2) Үй тапсырмасын тексеру

3) Білім тексеру

Сұрақ - жауап:

  1. Теңдеулер жүйесін шешу дегеніміз не?
  2. Теңдеулер жүйесінің шешімі дегеніміз не?
  3. Теңдеулер жүйесін шешудің неше тәсілін білеміз?
  4. Графиктік тәсілмен шешуді тұжырымда.
  5. Алмастыру тәсілімен шешуді тұжырымда.
19. 04. 2014ж:

Оқушылар үй тапсырмасын жұптасып тексереді?

Сұрақ- жауап жеке оқушылармен жүргізіледі.

6 «б» сыныбы: 4) Мақсат қою Т ү с і н у (7 мин)
6 «б» сыныбы:
  • Әр топқа мысалдар жазылған парақшалар таратылады. Онда берілген есепті алмастыру тәсілімен орындайды. Орындағандарына қарай мұғалім ұпайлар береді.
  • Келесі парақта сол мысалдарды қосу тәсілімен қалай орындауға болатыны жазылады, бір біріне түсіндереді. Яғни бұл жерде лидер анықталады.
19. 04. 2014ж:

№1534 1) { 5 х + у = 20 2 х у = 1 \left\{ \begin{array}{r} 5х + у = 20 \\ 2х - у = 1 \end{array} \right. \ \ \ \ \ \ \ \ №1535 1) { 7 х + 2 у = 9 5 х + 2 у = 11 \left\{ \begin{array}{r} 7х + 2у = 9 \\ 5х + 2у = 11 \end{array} \right. \

№1534 2) { 2 х 3 у = 9 4 х + 3 у = 27 \left\{ \begin{array}{r} 2х - 3у = 9 \\ 4х + 3у = 27 \end{array} \right. \ №1535 3) { х + 7 у = 19 х + 5 у = 13 \left\{ \begin{array}{r} х + 7у = 19 \\ х + 5у = 13 \end{array} \right. \

№1534 4) { х + 4 у = 39 2 х у = 15 \left\{ \begin{array}{r} х + 4у = 39 \\ 2х - у = 15 \end{array} \right. \

6 «б» сыныбы: 4) Жаңа сабақты түсіндіру Т а л д а у (13 мин)
6 «б» сыныбы:
19. 04. 2014ж:
  • Содан соң әр топқа басқа тапсырмалар беріледі, оны лидерлердің көмегімен түсінулері керек.
  • Лидерлер сол есептің шығарылуын түсіндіру үшін сағат тілі бағытымен «қонаққа» барады. Топ мүшелері «қонаққа» сый жасайды, түсіндіргенін бағалап ұпай береді.
6 «б» сыныбы: Сергіту сәті:
19. 04. 2014ж:

Лидерлер ұпайларын алып, топқа оралады.

Құрметпен оларға салют атамыз.

6 «б» сыныбы: 5) Жаңа сабақты түсінгенін тексеру Қ о л д а н у (10мин)
6 «б» сыныбы: Оқушыларға теңдеулер жүйесін құрастыру тапсырылады.
19. 04. 2014ж: Құрастырған теңдеуді планшет құрылғысы арқылы көрші топтарға жібереді, тапсырманы қосу тәсілімен орындап, сол мекен- жайға жауабын жібереді, содан соң қарсы топ шығарылған жолын, шешімін бағалап, смайликтер жібереді.
6 «б» сыныбы: 6) Білім бекіту Ж и н а қ т а у (10 мин)
6 «б» сыныбы: Барлығына бір тапсырма беріледі, сол тапсырманы үш тәсілмен орындау тапсырылады.
19. 04. 2014ж:

Қай тәсіл тиімді екенін анықтайды.

Әр топ постер жасап, сабақты қорытындылайды және рефлексия жазады.

Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешудің

тиімділігі ұқсастығы кемшілігі

6 «б» сыныбы:

7) Қорытындылау кезеңі Б а ғ а л а у ( 5 мин)

6 «б» сыныбы:
  1. Топ басшысы формативті бағалайды.
  2. Жиынтық бағасын есептейді
  3. Мұғалім флипчарттағы толтырылған кесте бойынша оқушыларды бағалайды.
19. 04. 2014ж:

1) Топ басшысы ұпайларды топ мүшелеріне сабақтағы ынтасына қарай бөліп береді.

2) Критерий бойынша өздерін бағалайды.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
№172 жалпы білім беретін мектептің математика пәнінің мұғалімі Рашаева Мейрамкуль Жайкожаевнаның қысқа мерзімді жоспары: Бағалау параметрлері

Ия

(3 ұпай)

Толық емес

(2 ұпай)

Жоқ

(1ұпай )

Жаңа сабақты түсіндім
Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шеше аламын
Теңдеулер жүйесін шешудің әдістерін қолдана аламын
Барлық ұпай саны
6 «б» сыныбы:
19. 04. 2014ж:
№172 жалпы білім беретін мектептің математика пәнінің мұғалімі Рашаева Мейрамкуль Жайкожаевнаның қысқа мерзімді жоспары:
6 «б» сыныбы:
19. 04. 2014ж:
№172 жалпы білім беретін мектептің математика пәнінің мұғалімі Рашаева Мейрамкуль Жайкожаевнаның қысқа мерзімді жоспары:
6 «б» сыныбы:
19. 04. 2014ж:
№172 жалпы білім беретін мектептің математика пәнінің мұғалімі Рашаева Мейрамкуль Жайкожаевнаның қысқа мерзімді жоспары:
6 «б» сыныбы:
19. 04. 2014ж:
№172 жалпы білім беретін мектептің математика пәнінің мұғалімі Рашаева Мейрамкуль Жайкожаевнаның қысқа мерзімді жоспары:
6 «б» сыныбы:
19. 04. 2014ж:
6 «б» сыныбы: Үйге тапсырма : №1536, 1547, 1548
6 «б» сыныбы:

Өмірдің біз білмейтін беймәлім сырлары біз білетіннен гөрі миллион, миллиард, тіпті, триллион еседен де әлде қайда көп. Ал сол тылсым дүниенің тұңғиығына үңілу үшін:

терең білім, темірдей төзім және түпкілікті сенім керек.

Оқу ісінің меңгерушісі:

Оқушының аты
Оқушының аты: Бағалау параметрлері
:

Ия

(3 ұпай)

Толық емес

(2 ұпай)

Жоқ

(1ұпай )

Оқушының аты: Теңдеулер жүйесін шешудің әдістерін қолдана аламын
:
Оқушының аты: Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шеше аламын
:
Оқушының аты: Жылдам есептей аламын
:
Оқушының аты: Барлық ұпай саны
:
Оқушының аты
Оқушының аты: Бағалау параметрлері
:

Ия

(3 ұпай)

Толық емес

(2 ұпай)

Жоқ

(1ұпай )

Оқушының аты: Жаңа сабақты түсіндім
:
Оқушының аты: Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шеше аламын
:
Оқушының аты: Теңдеулер жүйесін шешудің әдістерін қолдана аламын
:
Оқушының аты: Барлық ұпай саны
:
Оқушының аты
Оқушының аты: Бағалау параметрлері
:

Ия

(3 ұпай)

Толық емес

(2 ұпай)

Жоқ

(1ұпай )

Оқушының аты: Жаңа сабақты түсіндім
:
Оқушының аты: Теңдеулер жүйесін тиімді тәсілмен шеше аламын
:
Оқушының аты: Теңдеулер жүйесін шешудің әдістерін қолдана аламын
:
Оқушының аты: Барлық ұпай саны
:

+ { 𝟓 х + у = 𝟐𝟎 𝟐 х у = 𝟏 \left\{ \begin{array}{r} \mathbf{5х + у = 20} \\ \mathbf{2х - у = 1} \end{array} \right. \ \mathbf{\ \ \ \ \ \ \ }

7х=21

х=3

5·3+у=20

у=20-15=5

Жауабы: (3; 5)

  • Егер айнымалылардың бірінің коэффициенттері . . . сандар болса, теңдеулерді мүшелеп . . .
  • Бір айнымалысы бар теңдеуге айналдырып шешеміз.
  • Табылған айнымалының мәнін кез келген теңдеудегі сәйкес айнымалының орнына қою арқылы екінші айнымалыны табамыз.
  • Теңдеулердің шешімін жазамыз.

+ { 𝟐 х 𝟑 у = 𝟗 𝟒 х + 𝟑 у = 𝟐𝟕 \left\{ \begin{array}{r} \mathbf{2х - 3у = 9} \\ \mathbf{4х + 3у = 27} \end{array} \right. \ \mathbf{\ \ \ \ \ \ \ }

6х=36

х=6

2·6-3у=9

3у=12-9

3у=3

у=1

Жауабы: (6; 1)

  • Егер айнымалылардың бірінің коэффициенттері . . . сандар болса, теңдеулерді мүшелеп . . .
  • Бір айнымалысы бар теңдеуге айналдырып шешеміз.
  • Табылған айнымалының мәнін кез келген теңдеудегі сәйкес айнымалының орнына қою арқылы екінші айнымалыны табамыз.
  • Теңдеулердің шешімін жазамыз.

+ { 𝟐 х + 𝟑 у = 𝟐 𝟐 х + 𝟓 у = 𝟏𝟖 \left\{ \begin{array}{r} \mathbf{2х + 3у = 2} \\ \mathbf{- 2х + 5у = - 18} \end{array} \right. \ \mathbf{\ \ \ \ \ \ \ }

8у= -16

у= -2

2х+3·(-2) =2

2х=2+6

х=4

Жауабы: (4; -2)

  • Егер айнымалылардың бірінің коэффициенттері

. . . сандар болса, теңдеулерді мүшелеп . . .

  • Бір айнымалысы бар теңдеуге айналдырып шешеміз.
  • Табылған айнымалының мәнін кез келген теңдеудегі сәйкес айнымалының орнына қою арқылы екінші айнымалыны табамыз.
  • Теңдеулердің шешімін жазамыз.
  • {𝟕х+𝟐у=𝟗𝟓х+𝟐у=𝟏𝟏\left\{ \begin{array}{r} \mathbf{7х + 2у = 9} \\ \mathbf{5х + 2у = 11} \end{array} \right. \ \mathbf{\ \ \ \ \ \ \ }

2х=-2

х=-1

7·(-1) +2у=9

2у=9+7

2у=16

у=8

Жауабы: (-1; 8)


Ұқсас жұмыстар
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен және алмастыру тәсілімен шешу
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесі
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін қосу тәсілімен шешуге есептер шығару
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешу
Қай түзу перпендикуляр түзу
Теңдеуге есептер шешу
Екінші санды табыңдар
Тақырып - Мәтінді есептерді шешу
Сызықтық функция
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz