Абай құнанбаев «шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ» өлеңі

2-апта (16. 10. 12ж)
2-күн
1-сабақ
2-апта (16. 10. 12ж): Сыныбы
2-күн: 6 «А»-сыныбы
2-апта (16. 10. 12ж): Пәні
2-күн: Әдебиет
2-апта (16. 10. 12ж): Сабақтың тақырыбы
2-күн: Абай Құнанбаев «Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ» өлеңі
2-апта (16. 10. 12ж): Жалпы мақсаты
2-күн:

Абай туралы 5-сыныпта өткен Мұхтар Әуезовтың «Ақын қонақтар» әңгімесіндегі Байкөкшенің батасын жасыра отырып еске түсірдік. Топтастыру стратегиясы арқылы Абайға кеңірек еске түсіріп тоқталдық. Диалог әдісін қолдана отырып «Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ» өлеңнің тақырыбын ашқыздым.

Өдеңді мәнерлеп оқыта отырып оқушылардың дарындылығын анықтау, поэзия деген сүйіспеншілігін оятуды бағалау арқылы оқушы деңгейін сараладық.

2-апта (16. 10. 12ж): Сілтеме
2-күн: 6-сыныптың Әдебиет оқулығы, Абай Құанбаевтың өлеңдер жинағы, 1-2 том, «Қазақ тілі мен әдебиет» журналы «Мұғалімге арналған Нұсқаулық», тапсырма жазылған кеспе қағаздар, бағалау бетшелері.
2-апта (16. 10. 12ж): Оқыту нәтижелері
2-күн: А. Мослоу қажеттілігі жүзеге асырылды. Абай суреттеуіндегі жүйрік ат бейнесін тану. Оқушылар пікірлеседі, бір мәмлеге келе алады. Өз ойын еркін жеткізеді, өлең идеясын ашады, құрылысына, тіл ерекшелігіне талдай алады.
2-апта (16. 10. 12ж): Негізгі идеялар
2-күн: Тай құнанға жеткізер, Құнан атқа жеткізер, Ат мұратқа жеткізер (Халық) .
2-апта (16. 10. 12ж):
2-күн: Топқа бөлу (құрастырмалы Баянауылдың табиғат көрінісі арқылы) .
2-апта (16. 10. 12ж): Тапсырма көздері
2-күн: 69-бет Мұхтар Әуезовтың Абайға берген бағасын оқу, оны үш топ үш түрге түсіндіру
2-апта (16. 10. 12ж):
2-күн:

Абай кім? Қандай білім нәрімен сусындап өсті.

Постер қорғау

1-сабақ:

Абай туралы не білеміз?

Постер қорғау

Абай өмірінің бір сәтінен Көрініс көрсету
2-апта (16. 10. 12ж):
2-күн:

Абай сонымен кім болды? дей келе топтастыру стратегиясына электрондық тақтаны пайдаландық

сазгер

аудармашы ← Абай → ақын

лирик

«Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ» өлеңін 3 топтан 2 оқушы мәнерлеп оқыды

2-апта (16. 10. 12ж): Тапсырма көздері
2-күн:

Өлеңді тіл ерекшелігіне талда

Эпитет, метафора, теңеу

1-сабақ: Өлең құрылысына талдау (бунақ, шумақ, тармақ, ұйқас)

Оқулықтан №2, 3 тапсырма «Ер қанаты- ат» мақалын түсіндіру

Ойтолғау

2-апта (16. 10. 12ж):
2-күн: Бағалау критерийлері арқылы топ топты бағалайды.
2-апта (16. 10. 12ж): Міндеттері
2-күн: Өлеңді мәнерлеп оқыта отырып жылқы малының қасиетін ұғындыру. Топтарға тапсырма беру арқылы әдебиет теориясынан білімін шыңдау. Мұғалім көшбасшылығын дамыту арқылы оқушының қызығушылығын арттыру
2-апта (16. 10. 12ж): Кері байланыс
2-күн: Өзін өзі бағалау. Диалогтік әдіс, Зерттеушілік әңгіме
2-апта (16. 10. 12ж): Үй тапсырмасы
2-күн: Абай өмірі, «Шоқпардай кекілі бар қамыс құлақ» өлеңін мәнерлеп оқу. Әдемі жылқы суретін бейнелеу

Ұқсас жұмыстар
Аян қай шығарманың кейіпкері
Абай лирик ақын
А.құнанбаев "құлақтан кіріп, бойды алар"өлеңі
Қалыптастырушы бағалау
Оқушыларды критерий арқылы бағалаудың тиімділігі
Халық ауыз әдебиеті туралы
Абайдың «отыз бірінші қара сөзі» 6-сынып
Сабақ жоспарларының түрлері
Өлең тілі
Заттың атын білдіретін сөздер. а.құнанбаев адам болам десеңіз
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz