Ондық бөлшектерге амалдар қолдану

Пәні
математика
сыныбы
5 «ә»
Пәні: Тақырыбы:
математика: Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Пәні: Мақсаты:
математика: Оқушылардың «жай бөлшектерге амалдар қолдану» тарауы бойынша алған білімдерін қайталау арқылы, терең меңгеруге ықпал ету.
Пәні: Міндеті:
математика: Ережені дұрыс пайдаланып, жай бөлшектерге амалдар қолдана білу.
Пәні: Күтілетін нәтиже
математика: Тақырыпқа сай ережелерді айта біледі, есептерде қолдана біледі.
Пәні: Ресурстар
математика: Оқулық, дидактикалық материалдар
Пәні: Сабақ кезеңдері
математика: Мұғалімнің әрекеті
сыныбы: Оқушының әрекеті
5 «ә»: бағалау
Пәні:

1. Ұйымдастыру

(3мин)

математика:

1. - оқушылармен амандасу;

- Тренинг өткізіп, оқушыларды топқа бөлу ;

- Сабаққа даярлықтарын тексеру.

Бүгін біз үшін ерекше сабақ болады. Сабаққа белсенді қатысуға шақырамын. Мен сендермен тренинг өткізгім келіп тұр:Орнымызда отырып, көзімізді жұмайық:

Көз алдымызға үлкен, әдемі қаланы елестетеміз, онда гүлдер мен теректер жайқалып өсіп тұр. Ол гүлдердің иісі қандай тамаша! Алға қарай жүріп келеміз, жүріп келеміз . . . Алдымызда биік, көз қызығарлық, зәулім мейрамхана көрінді.

-Осы көз тартарлық өте әдемі мейрамхананың ішіне кіреміз бе, балалар?

-Иә, кіреміз!

Көзімізді ашамыз (экраннан зәулім, әдемі мейрамхананың суреті шығады. )

,

Бүгін біз өзімізді осы мейрамхананың қонағы деп есептейміз. Олай болса, бүгінгі күннің ас мәзірімен таныс болайық:

І. Жай бөлшектер қосылған «үй тапсырма» салаты.

ІІ. «Жай бөлшектерге амалдар қолдану» дәмді бәліштері.

ІІІ. Ыстық тамақтың 1-түрі: «Білім маржаны».

ІV. Ыстық тамақтың 2-түрі: «Кестені толтыр».

V. Ыстық тамақтың 3-түрі: «Қатесін тап»

VІ. «терең ойлар» торты

сыныбы:
  • Мұғаліммен амандасады;
  • Топқа бөлінеді;
  • Сабаққа зейіндерін қояды.
5 «ә»:
Пәні:

2. Үй тапсырмасын

тексеру (3мин)

математика: І. Сонымен «үй тапсырмасы» салатының дәмін көрейік. Үй тапсырмасын тексеріп, бағалау парағының бетіне топ басшысы әр оқушының орындау нәтижесі және қалай орындалғаны туралы мәлімет беру (үй жұмысының дайын шешімін интарактивті тақтадан талдау) .
сыныбы: Әр топ үй тапсырмасын интерактивті тақтадан дайын жауаптары арқылы өз жұмыстарын тексереді.
5 «ә»: Критериялды бағалау.
Пәні:

3. Ой қозғау

(5мин)

математика:

ІІ. «Жай бөлшектерге амалдар қолдану» дәмді бәліштерінің дәмін көрейік. Слайдтағы схема бойынша жұмысқа 5 минут беріледі. Жай бөлшектерге амалдар қолдану тарауындағы әрбір жағдайдың ережесін сұрап, еске түсіру.

  1. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосамыз және азайтамыз?
  2. Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қалай қосамыз және азайтамыз?
  3. Аралас сандарды қалай қосамыз және азайтамыз?
  4. Жай бөлшектерді қалай көбейтеміз?
  5. Жай бөлшектерді қалай бөлеміз?
сыныбы: Әр топтан қолын көтерген оқушы жауап береді.
5 «ә»: Критериялды бағалау.
Пәні:

4. Мағынаны ашу

(15мин)

математика:

ІІІ. «Білім маржаны» ыстық тамағы келіп қалды, дәмін көрейік.

А деңгейінің тапсырмаларын орындайды.

  1. Бөлшектерді қосыңдар.

а) 5 12 + 3 4 ; \frac{5}{12} + \frac{3}{4}; 5 12 + 3 4 ; \frac{5}{12} + \frac{3}{4}; ә) 7 9 + 3 5 ; \frac{7}{9} + \frac{3}{5}; 7 9 + 3 5 ; \frac{7}{9} + \frac{3}{5}; б) 1 4 15 + 2 5 12 . \frac{4}{15} + 2\frac{5}{12}. 4 15 + 2 5 12 . \frac{4}{15} + 2\frac{5}{12}.

  1. Азайтуды орындаңдар.

а) 9 7 36 8 2 9 ; 9\frac{7}{36} - 8\frac{2}{9}; 9 7 36 8 2 9 ; 9\frac{7}{36} - 8\frac{2}{9}; ә) 6 5 8 ; 6 - \frac{5}{8}; 6 5 8 ; 6 - \frac{5}{8}; б) 15 7 4 9 . 15 - 7\frac{4}{9}. 15 7 4 9 . 15 - 7\frac{4}{9}.

  1. Амалдарды орындаңдар.

а) 15 3 4 6 4 11 + 7 1 2 ; 15\frac{3}{4} - 6\frac{4}{11} + 7\frac{1}{2}; 15 3 4 6 4 11 + 7 1 2 ; 15\frac{3}{4} - 6\frac{4}{11} + 7\frac{1}{2}; ә) 2 + 8 7 12 5 5 6 . 2 + 8\frac{7}{12} - 5\frac{5}{6}. 2 + 8 7 12 5 5 6 . 2 + 8\frac{7}{12} - 5\frac{5}{6}.

  1. Азайтуды орындаңдар:

а) 7 1 6 6 5 24 ; 7\frac{1}{6} - 6\frac{5}{24}; 7 1 6 6 5 24 ; 7\frac{1}{6} - 6\frac{5}{24}; ә) 9 3 7 ; 9 - \frac{3}{7}; 9 3 7 ; 9 - \frac{3}{7}; б) 16 8 3 5 . 16 - 8\frac{3}{5}. 16 8 3 5 . 16 - 8\frac{3}{5}.

  1. Есептеңдер:

а) 5 32 48 ; \frac{5}{32} \bullet 48; 5 32 48 ; \frac{5}{32} \bullet 48; ә) 8 51 17 20 ; \frac{8}{51} \bullet \frac{17}{20}; 8 51 17 20 ; \frac{8}{51} \bullet \frac{17}{20}; б) 7 15 21 ; \frac{7}{15} \bullet 21; 7 15 21 ; \frac{7}{15} \bullet 21;

в) 7 12 : 3 4 ; \frac{7}{12}:\frac{3}{4}; 7 12 : 3 4 ; \frac{7}{12}:\frac{3}{4}; г) 15 : 1 2 3 . 15:1\frac{2}{3}. 15 : 1 2 3 . 15:1\frac{2}{3}.

  1. Есептеңдер:

а) 18 35 45 ; \frac{18}{35} \bullet 45; 18 35 45 ; \frac{18}{35} \bullet 45; ә) 6 57 19 12 ; \frac{6}{57} \bullet \frac{19}{12}; 6 57 19 12 ; \frac{6}{57} \bullet \frac{19}{12}; б) 9 16 27 ; \frac{9}{16} \bullet 27; 9 16 27 ; \frac{9}{16} \bullet 27; в) 8 15 : 2 3 ; \frac{8}{15}:\frac{2}{3}; 8 15 : 2 3 ; \frac{8}{15}:\frac{2}{3}; г) 36 : 4 9 . :\frac{4}{9}. : 4 9 . :\frac{4}{9}.

сыныбы:

1. Әр топтан оқушылар тақырыптың А деңгейлік есептерді тақтаға орындай-

ды.

2. Топ басшысы шыққан оқушыларға ұпайларын түсіреді.

5 «ә»: Критерия бойынша бағалау
Пәні:

5. Ой толғаныс

(10мин)

математика:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

ІV. Ыстық тамақтың 2-түрі: «Кестені толтыр». Кестедегі есептерді толық шығарғанда қазақтың белгілі ағартушысының фамилиясы шығады

сыныбы: Тапсырма
5 «ә»: 10
𝟑 𝟐 𝟗 \mathbf{3}\frac{\mathbf{2}}{\mathbf{9}}
𝟐 𝟔 𝟕 \mathbf{2}\frac{\mathbf{6}}{\mathbf{7}}
𝟑 𝟑 𝟖 \mathbf{3}\frac{\mathbf{3}}{\mathbf{8}}
5
7
𝟔 \mathbf{6}
𝟐 𝟐 𝟗 \mathbf{2}\frac{\mathbf{2}}{\mathbf{9}}
𝟏 𝟐 𝟗 \mathbf{1}\frac{\mathbf{2}}{\mathbf{9}}
𝟔 𝟒 𝟖 \mathbf{6}\frac{\mathbf{4}}{\mathbf{8}}
𝟕 𝟖 𝟏𝟏 \mathbf{7}\frac{\mathbf{8}}{\mathbf{11}}
𝟐 𝟓 𝟕 + 𝟏 𝟕 \mathbf{2}\frac{\mathbf{5}}{\mathbf{7}}\mathbf{+}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{7}}
Д
П
А
Р
В
Х
Ы
Р
Ф
Ю
Ж
𝟗 𝟕 𝟖 𝟒 𝟕 𝟖 \mathbf{9}\frac{\mathbf{7}}{\mathbf{8}}\mathbf{- 4}\frac{\mathbf{7}}{\mathbf{8}}
А
Ц
Й
И
Л
Б
Я
Ь
Д
Э
О
𝟓 𝟑 𝟖 𝟐 \mathbf{5}\frac{\mathbf{3}}{\mathbf{8}}\mathbf{- 2}
Э
В
О
Т
У
Г
Е
Ж
Ч
К
А
𝟐 𝟓 𝟗 + 𝟑 𝟒 𝟗 \mathbf{2}\frac{\mathbf{5}}{\mathbf{9}}\mathbf{+ 3}\frac{\mathbf{4}}{\mathbf{9}}
Н
П
Ы
Л
З
Х
Ы
Э
У
Ц
Ю
𝟓 𝟏 𝟕 𝟗 \mathbf{5 - 1}\frac{\mathbf{7}}{\mathbf{9}}
М
Н
Ю
Х
В
Ф
Ч
С
Ь
Б
Э
𝟏 𝟓 𝟗 + 𝟔 𝟗 \mathbf{1}\frac{\mathbf{5}}{\mathbf{9}}\mathbf{+}\frac{\mathbf{6}}{\mathbf{9}}
Д
Ъ
Е
В
У
Й
Т
С
Ш
Д
М
𝟔 𝟏 𝟗 𝟒 𝟖 𝟗 \mathbf{6}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{9}}\mathbf{- 4}\frac{\mathbf{8}}{\mathbf{9}}
И
П
Ш
Я
К
Ь
Ю
Ч
А
Э
Ь
𝟑 𝟓 𝟗 + 𝟑 𝟒 𝟗 \mathbf{3}\frac{\mathbf{5}}{\mathbf{9}}\mathbf{+ 3}\frac{\mathbf{4}}{\mathbf{9}}
Ф
Й
Ц
У
Н
Р
У
О
Ж
Р
Н
( 𝟏 𝟏 𝟖 + 𝟖 𝟓 𝟖 ) 𝟑 𝟐 𝟖 \left( \mathbf{1}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{8}}\mathbf{+}\mathbf{8}\frac{\mathbf{5}}{\mathbf{8}} \right) \mathbf{- 3}\frac{\mathbf{2}}{\mathbf{8}}
И
Р
Ж
Л
Щ
К
Б
Ю
Й
И
А
𝟏𝟔 𝟏𝟎 𝟏𝟏 ( 𝟏 𝟏𝟎 𝟏𝟏 + 𝟕 𝟗 𝟏𝟏 ) \mathbf{16}\frac{\mathbf{10}}{\mathbf{11}}\mathbf{-}\left( \mathbf{1}\frac{\mathbf{10}}{\mathbf{11}}\mathbf{+}\mathbf{7}\frac{\mathbf{9}}{\mathbf{11}} \right)
В
С
Т
А
О
Ы
Щ
Ъ
З
Д
Н
Әр топтан кезекпен кезек оқушылар шығып тапсырманы орындайды. Кестені толық орындағаннан кейін ағартушының фамилиясын оқиды. Топ басшысы ұпай түсіріп отырады.
Критериялды бағалау
Пәні:
математика:
сыныбы:
5 «ә»:
Пәні:
математика:
сыныбы:
5 «ә»:
Пәні:
математика:
сыныбы:
5 «ә»:
Пәні:
математика:
сыныбы:
5 «ә»:
Пәні:
математика:
сыныбы:
5 «ә»:
Пәні:
математика:
сыныбы:
5 «ә»:
Пәні:
математика:
сыныбы:
5 «ә»:
Пәні:
математика:
сыныбы:
5 «ә»:
Пәні:
математика:
сыныбы:
5 «ә»:
Пәні:
математика:
сыныбы:
5 «ә»:
Пәні:
математика:
сыныбы:
5 «ә»:
Пәні:
  1. Ой қорыту

(4 мин)

математика:

V. Ыстық тамақтың 3-түрі: «Қатесін тап» (топ басшылар)

:
:
сыныбы: 𝟓 𝟕 𝟗 + 𝟏 𝟏 𝟗 = 𝟔 𝟗 𝟗 = 𝟏𝟓 \mathbf{5}\frac{\mathbf{7}}{\mathbf{9}}\mathbf{+ 1}\frac{\mathbf{1}}{\mathbf{9}}\mathbf{= 6}\frac{\mathbf

Ұқсас жұмыстар
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге амалдар қолдануға есептер шығару
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану. 5 сынып
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Теңдеуге есептер шешу
Алгебралық өрнектерді түрлендіру
Сағат саны
Жай бөлшектер. жай бөлшектерге амалдар қолдану
Ондық бөлшектерді дөңгелектеу
Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz