Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Ондық бөлшектерге амалдар қолдану


|Пәні |математика |сыныбы |5 «ә» |
|Тақырыбы: |Жай бөлшектерге амалдар қолдану |
|Мақсаты: |Оқушылардың «жай бөлшектерге амалдар қолдану» тарауы бойынша алған білімдерін қайталау арқылы, терең |
| |меңгеруге ықпал ету. |
|Міндеті: |Ережені дұрыс пайдаланып, жай бөлшектерге амалдар қолдана білу. |
|Күтілетін |Тақырыпқа сай ережелерді айта біледі, есептерде қолдана біледі. |
|нәтиже | |
|Ресурстар |Оқулық, дидактикалық материалдар |
|Сабақ кезеңдері|Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |бағалау |
|1.Ұйымдастыру |1. - оқушылармен амандасу; |Мұғаліммен амандасады; | |
|(3мин) |- Тренинг өткізіп, оқушыларды топқа бөлу ; |Топқа бөлінеді; | |
| |- Сабаққа даярлықтарын тексеру. |Сабаққа зейіндерін | |
| |Бүгін біз үшін ерекше сабақ болады. Сабаққа белсенді |қояды. | |
| |қатысуға шақырамын.Мен сендермен тренинг өткізгім келіп | | |
| |тұр:Орнымызда отырып, көзімізді жұмайық: | | |
| |Көз алдымызға үлкен, әдемі қаланы елестетеміз, онда | | |
| |гүлдер мен теректер жайқалып өсіп тұр. Ол гүлдердің иісі| | |
| |қандай тамаша! Алға қарай жүріп келеміз, жүріп келеміз...| | |
| |Алдымызда биік, көз қызығарлық, зәулім мейрамхана | | |
| |көрінді. | | |
| |-Осы көз тартарлық өте әдемі мейрамхананың ішіне кіреміз | | |
| |бе, балалар? | | |
| |-Иә, кіреміз! | | |
| |Көзімізді ашамыз (экраннан зәулім, әдемі мейрамхананың | | |
| |суреті шығады.) | | |
| |[pic], | | |
| | | | |
| |Бүгін біз өзімізді осы мейрамхананың қонағы деп | | |
| |есептейміз. Олай болса, бүгінгі күннің ас мәзірімен таныс | | |
| |болайық: | | |
| |І.Жай бөлшектер қосылған «үй тапсырма» салаты. | | |
| |ІІ. «Жай бөлшектерге амалдар қолдану» дәмді бәліштері. | | |
| |ІІІ. Ыстық тамақтың 1-түрі: «Білім маржаны». | | |
| |ІV. Ыстық тамақтың 2-түрі: «Кестені толтыр». | | |
| |V. Ыстық тамақтың 3-түрі: «Қатесін тап» | | |
| |VІ. «терең ойлар» торты | | |
|2.Үй |І. Сонымен «үй тапсырмасы» салатының дәмін көрейік. Үй |Әр топ үй тапсырмасын |Критерия|
|тапсырмасын |тапсырмасын тексеріп, бағалау парағының бетіне топ басшысы әр |интерактивті тақтадан |лды |
|тексеру (3мин) |оқушының орындау нәтижесі және қалай орындалғаны туралы мәлімет|дайын жауаптары арқылы |бағалау.|
|[pic] |беру (үй жұмысының дайын шешімін интарактивті тақтадан талдау).|өз жұмыстарын тексереді.| |
|3.Ой қозғау |ІІ. «Жай бөлшектерге амалдар қолдану» дәмді бәліштерінің |Әр топтан қолын көтерген|Критерия|
|(5мин) |дәмін көрейік. Слайдтағы схема бойынша жұмысқа 5 минут |оқушы жауап береді. |лды |
|[pic] |беріледі. Жай бөлшектерге амалдар қолдану тарауындағы әрбір | |бағалау.|
| |жағдайдың ережесін сұрап, еске түсіру. | | |
| |Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосамыз және азайтамыз? | | |
| |Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қалай қосамыз және азайтамыз? | | |
| |Аралас сандарды қалай қосамыз және азайтамыз? | | |
| |Жай бөлшектерді қалай көбейтеміз? | | |
| |Жай бөлшектерді қалай бөлеміз? | | |
|4.Мағынаны ашу |ІІІ. «Білім маржаны» ыстық тамағы келіп қалды, дәмін |1.Әр топтан оқушылар |Критерия|
|(15мин) |көрейік. |тақырыптың А деңгейлік|бойынша |
|[pic] |А деңгейінің тапсырмаларын орындайды. |есептерді тақтаға |бағалау |
| |Бөлшектерді қосыңдар. |орындай- | |
| |а) [pic] ә) [pic] б) 1[pic] |ды. | |
| |Азайтуды орындаңдар. |2.Топ басшысы шыққан | |
| |а) [pic] ә) [pic] б) [pic] |оқушыларға ұпайларын | |
| |Амалдарды орындаңдар. |түсіреді. | |
| |а) [pic] ә) [pic] | | |
| |Азайтуды орындаңдар: | | |
| |а) [pic] ә) [pic] б)| | |
| |[pic] | | |
| |Есептеңдер: | | |
| |а) [pic] ә) [pic] б) [pic] | | |
| |в) [pic] г) [pic] | | |
| |Есептеңдер: | | |
| |а) [pic] ә) [pic] б) [pic] в) [pic] г) | | |
| |36[pic] | | |
|5.Ой толғаныс |Тапсырма |Әр топтан кезекпен кезек|Критерия|
|(10мин) |10 |оқушылар шығып |лды |
|[pic] | |тапсырманы орындайды. |бағалау |
| |[pic] |Кестені толық | |
| |[pic] |орындағаннан кейін | |
| |[pic] |ағартушының фамилиясын | |
| |5 |оқиды. Топ басшысы ұпай | |
| |7 |түсіріп отырады. | |
| |[pic] | | |
| |[pic] | | |
| |[pic] | | |
| |[pic] | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |Д | | |
| |П | | |
| |А | | |
| |Р | | |
| |В | | |
| |Х | | |
| |Ы | | |
| |Р | | |
| |Ф | | |
| |Ю | | |
| |Ж | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |А | | |
| |Ц | | |
| |Й | | |
| |И | | |
| |Л | | |
| |Б | | |
| |Я | | |
| |Ь | | |
| |Д | | |
| |Э | | |
| |О | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |Э | | |
| |В | | |
| |О | | |
| |Т | | |
| |У | | |
| |Г | | |
| |Е | | |
| |Ж | | |
| |Ч | | |
| |К | | |
| |А | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |Н | | |
| |П | | |
| |Ы | | |
| |Л | | |
| |З | | |
| |Х | | |
| |Ы | | |
| |Э | | |
| |У | | |
| |Ц | | |
| |Ю | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |М | | |
| |Н | | |
| |Ю | | |
| |Х | | |
| |В | | |
| |Ф | | |
| |Ч | | |
| |С | | |
| |Ь | | |
| |Б | | |
| |Э | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |Д | | |
| |Ъ | | |
| |Е | | |
| |В | | |
| |У | | |
| |Й | | |
| |Т | | |
| |С | | |
| |Ш | | |
| |Д | | |
| |М | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |И | | |
| |П | | |
| |Ш | | |
| |Я | | |
| |К | | |
| |Ь | | |
| |Ю | | |
| |Ч | | |
| |А | | |
| |Э | | |
| |Ь | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |Ф | | |
| |Й | | |
| |Ц | | |
| |У | | |
| |Н | | |
| |Р | | |
| |У | | |
| |О | | |
| |Ж | | |
| |Р | | |
| |Н | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |И | | |
| |Р | | |
| |Ж | | |
| |Л | | |
| |Щ | | |
| |К | | |
| |Б | | |
| |Ю | | |
| |Й | | |
| |И | | |
| |А | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |В | | |
| |С | | |
| |Т | | |
| |А | | |
| |О | | |
| |Ы | | |
| |Щ | | |
| |Ъ | | |
| |З | | |
| |Д | | |
| |Н | | |
| | | | |
| |ІV. Ыстық тамақтың 2-түрі: «Кестені толтыр». Кестедегі | | |
| |есептерді толық шығарғанда қазақтың белгілі ағартушысының | | |
| |фамилиясы шығады | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Ой қорыту |V. Ыстық тамақтың 3-түрі: «Қатесін тап» (топ басшылар) |Әр топтың топ басшылары |Критерия|
|(4 мин) |[pic] |шығып тапсырманың |лды |
|[pic] |[pic] |қатесін тауып, дұрыс |бағалау |
| | |жауабын жазады. | |
| |[pic] | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
|7.Үй тапсырмасы|Үй тапсырмасы беріледі. «терең ойлар» торты оқулықтан № 873, |1.Оқулықтан тапсырманы | |
|(2 мин) |874, 875 есептер |жазып алады. | |
|8.Бағалау. |Мейрамханадағы тағамдар ұнады ма? |Оқушылар сабақтан | |
|Рефлексия |Сабақтан не алдың? |әсерлерімен бөліседі, | |
|(3 мин) |2) Әсерлеріңді бірдей әріптермен басталатын сөздермен |бірдей әріптен | |
| |аяқтап |басталатын сөздермен | |
| |көріңдер. |аяқтайды. Бағалау парағы| |
| | |бойынша бағаларын | |
| | |айтады. | |

|Бағалау |
|Критерий |Дескрип-тор |Ұпай |Жиынтық баға |
|лер | | | |
|Үй тапсырмасын тексеру |Үй тапсырмасы толық шығарылған |3 | |
| |Үй тапсырмасы толық шығарылмаған |2 | |
| |Үй тапсырмасы мүлдем шығарылмаған |1 | |
|Ой қозғау |Сұраққа толық жауап берді |3 | |
| |Сұраққа жартылай жауап берді |2 | |
| |Мүлдем жауап бере алмады |1 | |
|Мағынаны ашу |Есепті толық әрі тез орындады |3 | |
| |Есепті толық емес, қателері болды |2 | |
| |Мүлдем орындай алмады |1 | |
|Ой толғаныс |Тапсырманы толық орындады |3 | |
| |Тапсырманы толық орындай алмады |2 | |
| |Тапсырманы мүлдем орындай алмады |1 | |

10 – 12 ұпай - «5»

5 – 8 ұпай - «4»

1 – 4 ұпай - «3»


Ұқсас жұмыстар
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
Жай бөлшектер мен ондық бөлшектерге амалдар қолдануға есептер шығару
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану. 5 сынып
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Теңдеуге есептер шешу
Сағат саны
Жай бөлшектер. жай бөлшектерге амалдар қолдану
Ондық бөлшектерді дөңгелектеу
Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру
Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып есепте
Пәндер