Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
|Пәні |математика |сыныбы |5 «ә» |
|Тақырыбы: |Жай бөлшектерге амалдар қолдану |
|Мақсаты: |Оқушылардың «жай бөлшектерге амалдар қолдану» тарауы бойынша алған білімдерін қайталау арқылы, терең |
| |меңгеруге ықпал ету. |
|Міндеті: |Ережені дұрыс пайдаланып, жай бөлшектерге амалдар қолдана білу. |
|Күтілетін |Тақырыпқа сай ережелерді айта біледі, есептерде қолдана біледі. |
|нәтиже | |
|Ресурстар |Оқулық, дидактикалық материалдар |
|Сабақ кезеңдері|Мұғалімнің әрекеті |Оқушының әрекеті |бағалау |
|1.Ұйымдастыру |1. - оқушылармен амандасу; |Мұғаліммен амандасады; | |
|(3мин) |- Тренинг өткізіп, оқушыларды топқа бөлу ; |Топқа бөлінеді; | |
| |- Сабаққа даярлықтарын тексеру. |Сабаққа зейіндерін | |
| |Бүгін біз үшін ерекше сабақ болады. Сабаққа белсенді |қояды. | |
| |қатысуға шақырамын.Мен сендермен тренинг өткізгім келіп | | |
| |тұр:Орнымызда отырып, көзімізді жұмайық: | | |
| |Көз алдымызға үлкен, әдемі қаланы елестетеміз, онда | | |
| |гүлдер мен теректер жайқалып өсіп тұр. Ол гүлдердің иісі| | |
| |қандай тамаша! Алға қарай жүріп келеміз, жүріп келеміз...| | |
| |Алдымызда биік, көз қызығарлық, зәулім мейрамхана | | |
| |көрінді. | | |
| |-Осы көз тартарлық өте әдемі мейрамхананың ішіне кіреміз | | |
| |бе, балалар? | | |
| |-Иә, кіреміз! | | |
| |Көзімізді ашамыз (экраннан зәулім, әдемі мейрамхананың | | |
| |суреті шығады.) | | |
| |[pic], | | |
| | | | |
| |Бүгін біз өзімізді осы мейрамхананың қонағы деп | | |
| |есептейміз. Олай болса, бүгінгі күннің ас мәзірімен таныс | | |
| |болайық: | | |
| |І.Жай бөлшектер қосылған «үй тапсырма» салаты. | | |
| |ІІ. «Жай бөлшектерге амалдар қолдану» дәмді бәліштері. | | |
| |ІІІ. Ыстық тамақтың 1-түрі: «Білім маржаны». | | |
| |ІV. Ыстық тамақтың 2-түрі: «Кестені толтыр». | | |
| |V. Ыстық тамақтың 3-түрі: «Қатесін тап» | | |
| |VІ. «терең ойлар» торты | | |
|2.Үй |І. Сонымен «үй тапсырмасы» салатының дәмін көрейік. Үй |Әр топ үй тапсырмасын |Критерия|
|тапсырмасын |тапсырмасын тексеріп, бағалау парағының бетіне топ басшысы әр |интерактивті тақтадан |лды |
|тексеру (3мин) |оқушының орындау нәтижесі және қалай орындалғаны туралы мәлімет|дайын жауаптары арқылы |бағалау.|
|[pic] |беру (үй жұмысының дайын шешімін интарактивті тақтадан талдау).|өз жұмыстарын тексереді.| |
|3.Ой қозғау |ІІ. «Жай бөлшектерге амалдар қолдану» дәмді бәліштерінің |Әр топтан қолын көтерген|Критерия|
|(5мин) |дәмін көрейік. Слайдтағы схема бойынша жұмысқа 5 минут |оқушы жауап береді. |лды |
|[pic] |беріледі. Жай бөлшектерге амалдар қолдану тарауындағы әрбір | |бағалау.|
| |жағдайдың ережесін сұрап, еске түсіру. | | |
| |Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосамыз және азайтамыз? | | |
| |Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қалай қосамыз және азайтамыз? | | |
| |Аралас сандарды қалай қосамыз және азайтамыз? | | |
| |Жай бөлшектерді қалай көбейтеміз? | | |
| |Жай бөлшектерді қалай бөлеміз? | | |
|4.Мағынаны ашу |ІІІ. «Білім маржаны» ыстық тамағы келіп қалды, дәмін |1.Әр топтан оқушылар |Критерия|
|(15мин) |көрейік. |тақырыптың А деңгейлік|бойынша |
|[pic] |А деңгейінің тапсырмаларын орындайды. |есептерді тақтаға |бағалау |
| |Бөлшектерді қосыңдар. |орындай- | |
| |а) [pic] ә) [pic] б) 1[pic] |ды. | |
| |Азайтуды орындаңдар. |2.Топ басшысы шыққан | |
| |а) [pic] ә) [pic] б) [pic] |оқушыларға ұпайларын | |
| |Амалдарды орындаңдар. |түсіреді. | |
| |а) [pic] ә) [pic] | | |
| |Азайтуды орындаңдар: | | |
| |а) [pic] ә) [pic] б)| | |
| |[pic] | | |
| |Есептеңдер: | | |
| |а) [pic] ә) [pic] б) [pic] | | |
| |в) [pic] г) [pic] | | |
| |Есептеңдер: | | |
| |а) [pic] ә) [pic] б) [pic] в) [pic] г) | | |
| |36[pic] | | |
|5.Ой толғаныс |Тапсырма |Әр топтан кезекпен кезек|Критерия|
|(10мин) |10 |оқушылар шығып |лды |
|[pic] | |тапсырманы орындайды. |бағалау |
| |[pic] |Кестені толық | |
| |[pic] |орындағаннан кейін | |
| |[pic] |ағартушының фамилиясын | |
| |5 |оқиды. Топ басшысы ұпай | |
| |7 |түсіріп отырады. | |
| |[pic] | | |
| |[pic] | | |
| |[pic] | | |
| |[pic] | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |Д | | |
| |П | | |
| |А | | |
| |Р | | |
| |В | | |
| |Х | | |
| |Ы | | |
| |Р | | |
| |Ф | | |
| |Ю | | |
| |Ж | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |А | | |
| |Ц | | |
| |Й | | |
| |И | | |
| |Л | | |
| |Б | | |
| |Я | | |
| |Ь | | |
| |Д | | |
| |Э | | |
| |О | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |Э | | |
| |В | | |
| |О | | |
| |Т | | |
| |У | | |
| |Г | | |
| |Е | | |
| |Ж | | |
| |Ч | | |
| |К | | |
| |А | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |Н | | |
| |П | | |
| |Ы | | |
| |Л | | |
| |З | | |
| |Х | | |
| |Ы | | |
| |Э | | |
| |У | | |
| |Ц | | |
| |Ю | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |М | | |
| |Н | | |
| |Ю | | |
| |Х | | |
| |В | | |
| |Ф | | |
| |Ч | | |
| |С | | |
| |Ь | | |
| |Б | | |
| |Э | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |Д | | |
| |Ъ | | |
| |Е | | |
| |В | | |
| |У | | |
| |Й | | |
| |Т | | |
| |С | | |
| |Ш | | |
| |Д | | |
| |М | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |И | | |
| |П | | |
| |Ш | | |
| |Я | | |
| |К | | |
| |Ь | | |
| |Ю | | |
| |Ч | | |
| |А | | |
| |Э | | |
| |Ь | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |Ф | | |
| |Й | | |
| |Ц | | |
| |У | | |
| |Н | | |
| |Р | | |
| |У | | |
| |О | | |
| |Ж | | |
| |Р | | |
| |Н | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |И | | |
| |Р | | |
| |Ж | | |
| |Л | | |
| |Щ | | |
| |К | | |
| |Б | | |
| |Ю | | |
| |Й | | |
| |И | | |
| |А | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |В | | |
| |С | | |
| |Т | | |
| |А | | |
| |О | | |
| |Ы | | |
| |Щ | | |
| |Ъ | | |
| |З | | |
| |Д | | |
| |Н | | |
| | | | |
| |ІV. Ыстық тамақтың 2-түрі: «Кестені толтыр». Кестедегі | | |
| |есептерді толық шығарғанда қазақтың белгілі ағартушысының | | |
| |фамилиясы шығады | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Ой қорыту |V. Ыстық тамақтың 3-түрі: «Қатесін тап» (топ басшылар) |Әр топтың топ басшылары |Критерия|
|(4 мин) |[pic] |шығып тапсырманың |лды |
|[pic] |[pic] |қатесін тауып, дұрыс |бағалау |
| | |жауабын жазады. | |
| |[pic] | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
|7.Үй тапсырмасы|Үй тапсырмасы беріледі. «терең ойлар» торты оқулықтан № 873, |1.Оқулықтан тапсырманы | |
|(2 мин) |874, 875 есептер |жазып алады. | |
|8.Бағалау. |Мейрамханадағы тағамдар ұнады ма? |Оқушылар сабақтан | |
|Рефлексия |Сабақтан не алдың? |әсерлерімен бөліседі, | |
|(3 мин) |2) Әсерлеріңді бірдей әріптермен басталатын сөздермен |бірдей әріптен | |
| |аяқтап |басталатын сөздермен | |
| |көріңдер. |аяқтайды. Бағалау парағы| |
| | |бойынша бағаларын | |
| | |айтады. | |
|Бағалау |
|Критерий |Дескрип-тор |Ұпай |Жиынтық баға |
|лер | | | |
|Үй тапсырмасын тексеру |Үй тапсырмасы толық шығарылған |3 | |
| |Үй тапсырмасы толық шығарылмаған |2 | |
| |Үй тапсырмасы мүлдем шығарылмаған |1 | |
|Ой қозғау |Сұраққа толық жауап берді |3 | |
| |Сұраққа жартылай жауап берді |2 | |
| |Мүлдем жауап бере алмады |1 | |
|Мағынаны ашу |Есепті толық әрі тез орындады |3 | |
| |Есепті толық емес, қателері болды |2 | |
| |Мүлдем орындай алмады |1 | |
|Ой толғаныс |Тапсырманы толық орындады |3 | |
| |Тапсырманы толық орындай алмады |2 | |
| |Тапсырманы мүлдем орындай алмады |1 | |
10 – 12 ұпай - «5»
5 – 8 ұпай - «4»
1 – 4 ұпай - «3»
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz