Ондық бөлшектерге амалдар қолдану

1. Ұйымдастыру
(3мин)
1. - оқушылармен амандасу;
- Тренинг өткізіп, оқушыларды топқа бөлу ;
- Сабаққа даярлықтарын тексеру.
Бүгін біз үшін ерекше сабақ болады. Сабаққа белсенді қатысуға шақырамын. Мен сендермен тренинг өткізгім келіп тұр:Орнымызда отырып, көзімізді жұмайық:
Көз алдымызға үлкен, әдемі қаланы елестетеміз, онда гүлдер мен теректер жайқалып өсіп тұр. Ол гүлдердің иісі қандай тамаша! Алға қарай жүріп келеміз, жүріп келеміз . . . Алдымызда биік, көз қызығарлық, зәулім мейрамхана көрінді.
-Осы көз тартарлық өте әдемі мейрамхананың ішіне кіреміз бе, балалар?
-Иә, кіреміз!
Көзімізді ашамыз (экраннан зәулім, әдемі мейрамхананың суреті шығады. )
,
Бүгін біз өзімізді осы мейрамхананың қонағы деп есептейміз. Олай болса, бүгінгі күннің ас мәзірімен таныс болайық:
І. Жай бөлшектер қосылған «үй тапсырма» салаты.
ІІ. «Жай бөлшектерге амалдар қолдану» дәмді бәліштері.
ІІІ. Ыстық тамақтың 1-түрі: «Білім маржаны».
ІV. Ыстық тамақтың 2-түрі: «Кестені толтыр».
V. Ыстық тамақтың 3-түрі: «Қатесін тап»
VІ. «терең ойлар» торты
- Мұғаліммен амандасады;
- Топқа бөлінеді;
- Сабаққа зейіндерін қояды.
2. Үй тапсырмасын
тексеру (3мин)
3. Ой қозғау
(5мин)
ІІ. «Жай бөлшектерге амалдар қолдану» дәмді бәліштерінің дәмін көрейік. Слайдтағы схема бойынша жұмысқа 5 минут беріледі. Жай бөлшектерге амалдар қолдану тарауындағы әрбір жағдайдың ережесін сұрап, еске түсіру.
- Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосамыз және азайтамыз?
- Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қалай қосамыз және азайтамыз?
- Аралас сандарды қалай қосамыз және азайтамыз?
- Жай бөлшектерді қалай көбейтеміз?
- Жай бөлшектерді қалай бөлеміз?
4. Мағынаны ашу
(15мин)
ІІІ. «Білім маржаны» ыстық тамағы келіп қалды, дәмін көрейік.
А деңгейінің тапсырмаларын орындайды.
- Бөлшектерді қосыңдар.
а) ә) б) 1
- Азайтуды орындаңдар.
а) ә) б)
- Амалдарды орындаңдар.
а) ә)
- Азайтуды орындаңдар:
а) ә) б)
- Есептеңдер:
а) ә) б)
в) г)
- Есептеңдер:
а) ә) б) в) г) 36
1. Әр топтан оқушылар тақырыптың А деңгейлік есептерді тақтаға орындай-
ды.
2. Топ басшысы шыққан оқушыларға ұпайларын түсіреді.
5. Ой толғаныс
(10мин)
ІV. Ыстық тамақтың 2-түрі: «Кестені толтыр». Кестедегі есептерді толық шығарғанда қазақтың белгілі ағартушысының фамилиясы шығады
- Ой қорыту
(4 мин)
![]()
V. Ыстық тамақтың 3-түрі: «Қатесін тап» (топ басшылар)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz