Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Қасым Аманжолов өзім туралы өлеңі туралы ақпарат
Сабақтың тақырыбы: Қасым Аманжолов <<Өзім туралы>> өлеңі.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
Қасым-батыр,азамат,Қасым-өлең,
Бірге өлмеген өлеңі өзіменен.
Тани білу,бағалау өр мінезін,
Өлеңіне өзі жайлы бойлап терең.
Дамытушылық:
Мазмұнға көркем тілмен талдау жасау,
Ойымызды ортаға сап,байқап қарау.
Метафора,эпитет,теңеу іздеп,
Тақырып пен идеяны ашып қарау.
Тәрбиелік:
Ақынның мінезінен абаттану,
Үлгі алып,ойменен өзін тану.
Өрліктен,қайсарлықтан үлгі алып,
Қасымның қасиетінен қанаттану.
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың түрі: Беспальконың сатылық тапсырмалары арқылы өлеңге талдау жасау.
Сабақтың формасы: Ұжымдық.
Пәнаралық байланыс: Саз өнерімен, тарихпен.
Сабақтың көрнекілігі: Ақынның портреті, Қ.Аманжоловтың жыр жинағы. Видеопроектор. Карточкалар. Кестелер.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап. Мәнерлеп оқу. Талдау. <<Топтастыру>> стратегиясы, <<Ой қозғау>> стратегиясы, Ойланып,пікір айту, хат жазу.
Сабақтың жүрісі: 1.Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесу,танысу.
III. Жаңа сабақ.
Күн жады, сабақ тақтаға жазылып, сабақтың мақсаты таныстырылады. <<Ой қозғау>> стратегиясы бойынша сұрақ қойылады.
1. Қасым Аманжоловты білеміз бе? Ол кім?
2. Төменгі сыныпта оының қандай өлеңімен таныстық?
(5-сыныптағы <<Дауыл>> өлеңі сұралады.)
Кіріспе сөз ретінде көрнекіліктерді пайдалана отырып, Қ.Аманжолов өмірі, шығармашылығы туралы түсіндіріледі. Естеліктер оқылады. (Осы кезде проектор арқылы слайдтар жүріп тұрады.
Өлеңдері: <<Дауыл>>, <<Сарыарқа>>,
<<Ертіс>>, <<Жайық>>,
<<Мен табиғат бөбегі>>
<<Қазақстан>>, <<Ақын>>.
Драмалық шығармалары:
Ю.Лермонтовтан
<<Маскарад>> драмасы,
<<Естай-Қорлығайын>> дастаны.
Қасым
Аманжолов
Аудармалары:
Низами <<Ләйлі-Мәжнүн>>, А.Пушкин <<Полтава>>, А.Твардовский <<Василий Теркин>>, Т.Шевченко өлеңдері.
Поэмалары:
<<Ақын өлімі туралы аңыз>>, <<Құпия қыз>>, <<Бикеш>>, <<Боран>>, Біздің дастан>>, <<Жамбыл тойында>>.
Әндері:
<<Туған жер>>, <<Өзім туралы>>, <<Дариға, сол қыз>>.
1-саты. Міндетті оқушы деңгейі. Ақынның өмір жолы, шығармашылығы
туралы әңгімелеген соң, өлеңді түгел мәнерлеп оқып беремін.
Сұрақ: Өлең не туралы?
2-саты. Алгоритмдік деңгей. Оқушыларға оқытып,қара сөзбен өз түсінгендерін сұраймын. (Өлеңнің екі шумағын оқушылармен қосылып әнімен айтамыз).
3-саты. Эвристикалық деңгей. Өлеңге талдау үшін карточкалар таратылады.
Ө тақырыбы:
З идеясы:
І лирикалық қаһарманы:
М шумақ саны:
Т 1 шумақтағы тармақ:
У бунағы:
Р ұйқасы:
А эпитет:
Л теңеу:
Ы метафора:
4-саты: Шығармашылық деңгей.
<<Сен неткен бақытты едің,келер ұрпақ>> тақырыбында ой бөлісу.
-Келер ұрпақ дегені кім?
-Қандай бақытты өмірді меңзейді?
-Ақын елестеткен ұрпақ ,мына сіздер, өздеріңізді бақытты сезінесіздер ме?
(көзді бір сәт жұмып ойланады.) Неге? (Өз ойлары тыңдалады)
<<Сан қазақ сырласады өзіңменен,
Өлмепсің, өлтірмепті өлең сені!>>
тақырыбында Қасым ақынға хат жазады.
IX Сабақты бекіту.
Біз Қ.Аманжоловтың <<Өзім туралы>> өлеңін оқыдық, талдадық.
(Оқушылардың жауабы тыңдалған соң, проектордан көрсетіледі.)
Өр рухты Аудармашы
Қасым Аманжолов
майдангер ақын
Журналист сыншы
драматург әнші, сазгер
2. <<Өзім туралы>> өлеңі не туралы?
Оқушылардың жауабы арқылы сабақты қорытындылау. Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың дарынды балаларға айтқан ғибратымен байланыстыру.
IV. Үйге тапсырма: 1.Өлеңді мәнерлеп оқу.
2.Кестені толтыру.
(Суретімен қоса оқушыларға таратылады.)
3.Өздеріне ұнаған шумақтарын жаттау.
V. Оқушылар білімін бағалау.
Қадыр Толқын
Бейнеу гуманитарлық-экономикалық
колледжінің оқытушысы
Маңғыстау облысы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
Қасым-батыр,азамат,Қасым-өлең,
Бірге өлмеген өлеңі өзіменен.
Тани білу,бағалау өр мінезін,
Өлеңіне өзі жайлы бойлап терең.
Дамытушылық:
Мазмұнға көркем тілмен талдау жасау,
Ойымызды ортаға сап,байқап қарау.
Метафора,эпитет,теңеу іздеп,
Тақырып пен идеяны ашып қарау.
Тәрбиелік:
Ақынның мінезінен абаттану,
Үлгі алып,ойменен өзін тану.
Өрліктен,қайсарлықтан үлгі алып,
Қасымның қасиетінен қанаттану.
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгерту.
Сабақтың түрі: Беспальконың сатылық тапсырмалары арқылы өлеңге талдау жасау.
Сабақтың формасы: Ұжымдық.
Пәнаралық байланыс: Саз өнерімен, тарихпен.
Сабақтың көрнекілігі: Ақынның портреті, Қ.Аманжоловтың жыр жинағы. Видеопроектор. Карточкалар. Кестелер.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Сұрақ-жауап. Мәнерлеп оқу. Талдау. <<Топтастыру>> стратегиясы, <<Ой қозғау>> стратегиясы, Ойланып,пікір айту, хат жазу.
Сабақтың жүрісі: 1.Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесу,танысу.
III. Жаңа сабақ.
Күн жады, сабақ тақтаға жазылып, сабақтың мақсаты таныстырылады. <<Ой қозғау>> стратегиясы бойынша сұрақ қойылады.
1. Қасым Аманжоловты білеміз бе? Ол кім?
2. Төменгі сыныпта оының қандай өлеңімен таныстық?
(5-сыныптағы <<Дауыл>> өлеңі сұралады.)
Кіріспе сөз ретінде көрнекіліктерді пайдалана отырып, Қ.Аманжолов өмірі, шығармашылығы туралы түсіндіріледі. Естеліктер оқылады. (Осы кезде проектор арқылы слайдтар жүріп тұрады.
Өлеңдері: <<Дауыл>>, <<Сарыарқа>>,
<<Ертіс>>, <<Жайық>>,
<<Мен табиғат бөбегі>>
<<Қазақстан>>, <<Ақын>>.
Драмалық шығармалары:
Ю.Лермонтовтан
<<Маскарад>> драмасы,
<<Естай-Қорлығайын>> дастаны.
Қасым
Аманжолов
Аудармалары:
Низами <<Ләйлі-Мәжнүн>>, А.Пушкин <<Полтава>>, А.Твардовский <<Василий Теркин>>, Т.Шевченко өлеңдері.
Поэмалары:
<<Ақын өлімі туралы аңыз>>, <<Құпия қыз>>, <<Бикеш>>, <<Боран>>, Біздің дастан>>, <<Жамбыл тойында>>.
Әндері:
<<Туған жер>>, <<Өзім туралы>>, <<Дариға, сол қыз>>.
1-саты. Міндетті оқушы деңгейі. Ақынның өмір жолы, шығармашылығы
туралы әңгімелеген соң, өлеңді түгел мәнерлеп оқып беремін.
Сұрақ: Өлең не туралы?
2-саты. Алгоритмдік деңгей. Оқушыларға оқытып,қара сөзбен өз түсінгендерін сұраймын. (Өлеңнің екі шумағын оқушылармен қосылып әнімен айтамыз).
3-саты. Эвристикалық деңгей. Өлеңге талдау үшін карточкалар таратылады.
Ө тақырыбы:
З идеясы:
І лирикалық қаһарманы:
М шумақ саны:
Т 1 шумақтағы тармақ:
У бунағы:
Р ұйқасы:
А эпитет:
Л теңеу:
Ы метафора:
4-саты: Шығармашылық деңгей.
<<Сен неткен бақытты едің,келер ұрпақ>> тақырыбында ой бөлісу.
-Келер ұрпақ дегені кім?
-Қандай бақытты өмірді меңзейді?
-Ақын елестеткен ұрпақ ,мына сіздер, өздеріңізді бақытты сезінесіздер ме?
(көзді бір сәт жұмып ойланады.) Неге? (Өз ойлары тыңдалады)
<<Сан қазақ сырласады өзіңменен,
Өлмепсің, өлтірмепті өлең сені!>>
тақырыбында Қасым ақынға хат жазады.
IX Сабақты бекіту.
Біз Қ.Аманжоловтың <<Өзім туралы>> өлеңін оқыдық, талдадық.
(Оқушылардың жауабы тыңдалған соң, проектордан көрсетіледі.)
Өр рухты Аудармашы
Қасым Аманжолов
майдангер ақын
Журналист сыншы
драматург әнші, сазгер
2. <<Өзім туралы>> өлеңі не туралы?
Оқушылардың жауабы арқылы сабақты қорытындылау. Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың дарынды балаларға айтқан ғибратымен байланыстыру.
IV. Үйге тапсырма: 1.Өлеңді мәнерлеп оқу.
2.Кестені толтыру.
(Суретімен қоса оқушыларға таратылады.)
3.Өздеріне ұнаған шумақтарын жаттау.
V. Оқушылар білімін бағалау.
Қадыр Толқын
Бейнеу гуманитарлық-экономикалық
колледжінің оқытушысы
Маңғыстау облысы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz