Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі

Файл қосу

Қозғалмалы ойындар. 4 сынып


Алматы қаласы Әуезов ауданы
«Жаңа Ғасыр» №175 гимназия

[pic]

Дене шынықтыру
Тақырыбы: «Қозғалмалы ойындар»

4 «Ғ» сыныбы
Сынып жетекшісі:
Бекетова М.Е.

Алматы 2012
Күні: 16.02.2012ж Пәні: Дене шынықтыру Сынып: ____4 «Ғ»__ Сабақ
реті__________
Сабақтың тақырыбы: Қозғалмалы ойындар
Сабақтың мақсаты:
- Оқушылардың қозғалмалы ойынына қызығушылығын арттыру, қозғалмалы
ойындар технологиясын терең меңгерту;
- Ептілік, икемділік қабілеттерін дамыту;
- Бәсекеге қабілетті болуға, ұйымшылдыққа, ззара көмектестікке
тәрбиелеу.
Өтетін орны: спортзал 116
Сабақтың типі: Жаңа білімді игеру
Құрал—жабдықтар: гимнастикалық таяқшалар, доптар, секіртпе, ысқырық,
сақиналар
|№ |Сабақтың мазмұны |Жүктеме |Әдістемелік нұсқаулар |
|I |Дайындық бөлімі: | | |
|1) |Оқушыларды сапқа тұрғызу: |12'-15' |Оқушының сырт бейнесіне |
| |а)сәлемдесу; | |назар аудару |
| |б)сабақтың тақырыбы мен | |  |
| |мақсатын хабарлау. | |команданы дұрыс орындау |
|2) |Саптағы жаттығулар: | |керек  |
| |а) Оңға! Артқа! Солға! Солға! | | |
|3) |Жүру және оның түрлері: | |денені тік ұстап, қолды |
| |а) қолды жоғары тік көтеріп, | |жоғары тік созу керек, ара|
| |аяқтың ұшымен жүру | |қашықтықты сақтау |
| |ә) қолды екі жаққа созып, өкшемен| |  |
| | | | |
| |жүру | | |
| |б) қолды белге қойып, сыртқы | |денені тік ұстау |
| |қырымен жүру | |  |
| |в) қолды белге қойып, ішкі | |бір тізбек болып тұрған |
| |қырымен жүру | |балаларды сап бастаушы |
|4) |Арнайы жүгіру жаттығулары: | |алаңның бір шетінен екінші|
| |а) аяқты артқа бүгіп жүгіру | |шетіне дейін бастап |
| |ә) тізені жоғары көтеріп жүгіру | |жүгіріп, содан соң жылан |
| |б)оң (сол) жақ қырмен тіркеле | |жасап жүгіреді |
| |адымдап жүгіру | |  |
| |в)аяқтың ұшын созып, алдыға | |  Тоқтау, мұғалім |
| |қайшы тәріздес жүгіру | |командасы арқылы солға |
| |г) жылан тәріздес жүгіру  | |бұрылу, бір қатардан төрт |
|5) |Оқушыларды бір лекке тұрғызу: | |қатарға тұрғызу |
| |а) 1,2,3,4санал! | |Гимнастикалық таяқтармен |
|6) |Жалпы дамыту жаттығулары: | |(төрт баланың бірігуі |
| |а) бастапқы қалып: қолымыз белде | |арқылы) |
| | |4-5рет |жаттығуларды жасағанда |
| |1,2,3,4- мойнымыз оңға (солға) | |денені тік ұстау керек |
| |айналдыру | |Әр жаттығудыдұрыс, әдемі |
| |ә) б.қ. қолымыз белде |4-5рет |етіп орындауды талап ету. |
| |«1»- басымызды алдыға түсіру  | |жаттығу саналу ретімен |
| |«2»- басымызды артқа қою | |жасау |
| |«3»- оңға  | |  |
| |«4»- солға қою | |  |
| |б) б.қ. гимнастикалық ағашта оң |4-5рет | |
| |қолмен ұстау | |гимн. ағашты алақанның |
| |«1»-аяқтың ұшымен көтерліп, | |сырт жағымен ұстап, |
| | | |шынтақты бүкпеу керек |
| |қолды үстіге көтеру | |  |
| |«2»- гимн. ағашта сол қолмен | |  |
| |ұстап б.қ. келу |4-5рет |  |
| |«3,4»- жатығуды қайталау | |мұнда алға кең адымдап, |
| |в) б.қ. екі қолмен гимнастикалық | |қолды бүкпей түзу ұстау |
| | | |керек, аяқтың ұшымен тұру |
| |ағашты ұстау | |керек, ал денені тік ұстау|
| |«1»- сол аяқпен алға кең қадам | |керек |
| |жасап, екі қолды жоғары көтеру | |  |
| |«2»- б.қ. келу керек | |  |
| |«3»- оң аяқпен алға кең адым |4-5рет |шынтақты жанға қою |
| |жасап, екі қолды жоғары көтеру | |екі қолмен гимн. ағашты |
| |«4»-б.қ.-келу керек | |ұстау қолды тік ұстау |
| |г) б.қ. негізгі тұрыс екі қолмен | |керек |
| | | |жаттығу жасағанда тізе |
| |гимн. ағашты ұстау | |бүгілмеу керек |
| |«1»- қолды кеуде тұстан ұстау | |аяқтың ұшымен секіру |
| |керек  |4-5рет |команда арқылы мұғалім |
| |«2»- екі қолды алдыға созу  | |командасы арқылы |
| |«3»- қолды үстіге көтеру | |  |
| |«4»- б.қ.-келу керек | |  |
| |ғ) б.қ. екі қолды жоғары көтеру, |4-5рет |  |
| | | |  |
| |аяқты алшақ ұстау | |  |
| |«1,2,3»-оң жаққа иілу | |  |
| |«4»- б.қ. | |  |
| |д) б.қ. қолды алдыға тік ұстау  | | оқушы жаттығу жасағанда |
| |«1»- оң аяқтың ұшымен сол | |көпірге жауырынмен тұру |
| |қолға тигізу  |4-5рет |5-7сек  |
| |«2»- б.қ. | |  |
| |«3»-сол аяқтың ұшымен оң | |мұғалімкомандасы «Бір |
| |қолға тигізу | |лекке тұр!»  арқылы оңға |
| |«4»- б.қ. | |бұрылу  |
| |е) б.қ.тік тұру  | |  |
| |«12,3,4»- екі аяқты қосып, түзу | |  |
| |секіру, бір орында | | |
| |«1,2,3,4»- қолды алдыға созып, | | |
| |сол аяқты бүгіп, оң аяқпен | | |
| |секіру  | | |
|II |«1,2,3,4»- қолды жоғары көтеріп, | | |
| | |25'-27' | |
| |оң аяқты бүгіп, сол аяқпен | | |
| |секіру | | |
| |4 қатардан 1 қатарға тұру  | | |
| |Жаттығу жасайтын орынға бару | | |
| |Негізгі бөлім: | | |
| |Қозғалыс ойындары: | | |
| |Оқушыларды 2 топқа бөлу: | | |
| |а)  Секіргішпен  секіру  (ұлдар),| | |
| | | | |
| |сақинаны  белге салып  | | |
| |айналдыру (қыздар) | | |
| |ә) Секіргішпен  секіру  | | |
| |(қыздар),сақинаны  белге салып  | | |
| |айналдыру (ұлдар) | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |[pic] | | |
| |«Қораздар шайқасы» ойыны: | | |
| |Бұл ойын үшін алдын - ала | | |
| |мүмкіндігінше үлкен етіп, | | |
| |дөңгелек сызу керек. Қарсыластар | | |
| |бір аяқтап жүріп, дөңгелек ішінен| | |
| |бір - бірін итеріп шығаруы керек.| | |
| |Екінші аяғы жерге тисе, ол ойыншы| | |
| |ұтылған болады. | | |
| |[pic] | | |
| |«Арқа» ойыны: | | |
| |Ойыншылар екі топқа бөлінеді. | | |
| |Бірінші топтың мүшелері теріс | | |
| |қарап тұрып, аяқтарының арасымен | | |
| |допты екінші командаға | | |
| |бағыттайды. Одан кейін екінші | | |
| |команда қайталайды | | |
| |[pic] | | |
| |[pic] | | |
| |Арқан тартыс :ойыны | | |
| |Ойынға ұзындығы 10 метрдей жуан | | |
| |кендір арқан керек. Ол арқанның | | |
| |тең ортасынан орамалмен орап | | |
| |белгі жасайды, белгінің екі | | |
| |жағынан бір жарым-екі метрдей | |Мұғалімнің командасы |
| |жерден тағы да жогарыдағы | |бойынша қатар түзеп сапта |
| |тәртіппен белгілейді. Ойынға | |түрған ойыншылар оң жақ |
| |қатынасушылар тең екі топқа | |шетінен бастап қатар санын|
| |бөлінеді. Олардың саны 10—12 адам| |«бір, екі, үш»... деп сол |
| |болуы мүмкін, ойыншылар бойларына| |жақ шетіне дейін санап |
| |қарай қатар түзеп тұрады. | |шыгады. Сөйтіп тақ жағы |
| |[pic] | |бір бөлек, жұп жағы бір |
| |Ұшты-ұшты ойыны: | |бөлек бөлініп шығады. |
| |«Ұшты-ұшты». Жүргізуші түрлі | | |
| |құстардың атын атап, «ұшты-ұшты» | | |
| |деп қолдарын сермейді, барлық | |  |
| |ойыншылар қайталап, қимылдар | |  |
| |жасайды. Бір сәт жүргізуші: | |  |
| |мысалы «сиыр» дейді; егер | |  |
| |ойыншылардың біреуі қолын былғап | |  |
| |қалса, ол қандай да болсын бір | |  |
| |тапсырманы орындайды. | | |
| |Қордынды бөлім: | |  |
| |- жаттығу орнын жинастыру | |  |
| |- сапқа тұрғызу | |  |
| |- сабақты қортындылау | | |
| |- оқушыларды бағалау | |Түгел тыңдауын қадағалау. |
| |- тұрған сап арқылы залдан шығу | |Толық сапқа тұруларын |
| | | |қадағалау.Сабаққа |
| | | |қатысуына байланысты |
| | | |бағалау |
| | | |Түгел қоштасуын қадағалау.|
| | | |Бір саппен шығуын |
| | | |қадағалау. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|III| | | |

Тақырыбы: Қозғалмалы ойындар – «Ұшты-ұшты» ойыны
I. Сабақтың мақсаттары:
1)
2)
3) Қозғалмалы ойындар физикалық тәрбиелеу әдісі ретінде кеңінен
қолданып, физикалық тәрбиелеу сабақтарында қолданып, бірқатар білім беру,
тәрбиелеу және дене шынықтыру (тәрбиелік мақсаты)

II. Сабақтың міндеттері:
1) Білім беру міндеттеріне жүгіру, секіру, барысында пайда
болған дағдылардан сонымен қатар гимнастика, жеңіл атлетика, спорттық
ойындармен шұғылдану барысында қалыптасады.
2) Тәрбиелеу міндеттеріне физикалық (жылдамдық, шыдамдылық) және
моралді-еріктік (адалдық, ұжымдастық) тәрбиелеуден негізделеді.
3) Дене шынықтыру міндеттеріне организмнің қалыпты дамуы мен
денсаулықтың нығаюы әсер етеді.

III. Өтетін орны, уақыты: спорт зал №116, 18.02.2012жыл 10:50-11:35

IV. Қатысатын сынып: 4 «Ғ» сыныбы

V. Сабақтың типі: Жаңа сабақты игеру

VI. Көрнекі құралдар: гимнастикалық таяқшалар
доптар
секіртпе
ысқырық
сақиналар
арқан

VII. Пәнаралық байланыс: АӘД

Ұқсас жұмыстар
Қозғалмалы ойындар
Денешынықтыру календар план
Ойындағы қозғалыс белсенділігі
Баскетбол.Баскетбол элементтері бар қозғалмалы ойындар
Қозғалмалы және эстафеталық ойындар
Баскетбол.Баскетбол элементтері бар қозғалмалы ойындар туралы
Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету
Қысқа қашықтыққа жүгіру
Жеңімпаздарды анықтау, марапаттау
Қазақтың ұлттық ойын сауығы достық пен қонақжайлылықтың белгісі және көптің басын біріктірудің кепілдігі, сүйкімді әнші мен әңгімешілерге мұқтаждықтың айғағы
Пәндер