Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі
Файл қосу
Қозғалмалы ойындар. 4 сынып
Алматы қаласы Әуезов ауданы
«Жаңа Ғасыр» №175 гимназия
[pic]
Дене шынықтыру
Тақырыбы: «Қозғалмалы ойындар»
4 «Ғ» сыныбы
Сынып жетекшісі:
Бекетова М.Е.
Алматы 2012
Күні: 16.02.2012ж Пәні: Дене шынықтыру Сынып: ____4 «Ғ»__ Сабақ
реті__________
Сабақтың тақырыбы: Қозғалмалы ойындар
Сабақтың мақсаты:
- Оқушылардың қозғалмалы ойынына қызығушылығын арттыру, қозғалмалы
ойындар технологиясын терең меңгерту;
- Ептілік, икемділік қабілеттерін дамыту;
- Бәсекеге қабілетті болуға, ұйымшылдыққа, ззара көмектестікке
тәрбиелеу.
Өтетін орны: спортзал 116
Сабақтың типі: Жаңа білімді игеру
Құрал—жабдықтар: гимнастикалық таяқшалар, доптар, секіртпе, ысқырық,
сақиналар
|№ |Сабақтың мазмұны |Жүктеме |Әдістемелік нұсқаулар |
|I |Дайындық бөлімі: | | |
|1) |Оқушыларды сапқа тұрғызу: |12'-15' |Оқушының сырт бейнесіне |
| |а)сәлемдесу; | |назар аудару |
| |б)сабақтың тақырыбы мен | | |
| |мақсатын хабарлау. | |команданы дұрыс орындау |
|2) |Саптағы жаттығулар: | |керек |
| |а) Оңға! Артқа! Солға! Солға! | | |
|3) |Жүру және оның түрлері: | |денені тік ұстап, қолды |
| |а) қолды жоғары тік көтеріп, | |жоғары тік созу керек, ара|
| |аяқтың ұшымен жүру | |қашықтықты сақтау |
| |ә) қолды екі жаққа созып, өкшемен| | |
| | | | |
| |жүру | | |
| |б) қолды белге қойып, сыртқы | |денені тік ұстау |
| |қырымен жүру | | |
| |в) қолды белге қойып, ішкі | |бір тізбек болып тұрған |
| |қырымен жүру | |балаларды сап бастаушы |
|4) |Арнайы жүгіру жаттығулары: | |алаңның бір шетінен екінші|
| |а) аяқты артқа бүгіп жүгіру | |шетіне дейін бастап |
| |ә) тізені жоғары көтеріп жүгіру | |жүгіріп, содан соң жылан |
| |б)оң (сол) жақ қырмен тіркеле | |жасап жүгіреді |
| |адымдап жүгіру | | |
| |в)аяқтың ұшын созып, алдыға | | Тоқтау, мұғалім |
| |қайшы тәріздес жүгіру | |командасы арқылы солға |
| |г) жылан тәріздес жүгіру | |бұрылу, бір қатардан төрт |
|5) |Оқушыларды бір лекке тұрғызу: | |қатарға тұрғызу |
| |а) 1,2,3,4санал! | |Гимнастикалық таяқтармен |
|6) |Жалпы дамыту жаттығулары: | |(төрт баланың бірігуі |
| |а) бастапқы қалып: қолымыз белде | |арқылы) |
| | |4-5рет |жаттығуларды жасағанда |
| |1,2,3,4- мойнымыз оңға (солға) | |денені тік ұстау керек |
| |айналдыру | |Әр жаттығудыдұрыс, әдемі |
| |ә) б.қ. қолымыз белде |4-5рет |етіп орындауды талап ету. |
| |«1»- басымызды алдыға түсіру | |жаттығу саналу ретімен |
| |«2»- басымызды артқа қою | |жасау |
| |«3»- оңға | | |
| |«4»- солға қою | | |
| |б) б.қ. гимнастикалық ағашта оң |4-5рет | |
| |қолмен ұстау | |гимн. ағашты алақанның |
| |«1»-аяқтың ұшымен көтерліп, | |сырт жағымен ұстап, |
| | | |шынтақты бүкпеу керек |
| |қолды үстіге көтеру | | |
| |«2»- гимн. ағашта сол қолмен | | |
| |ұстап б.қ. келу |4-5рет | |
| |«3,4»- жатығуды қайталау | |мұнда алға кең адымдап, |
| |в) б.қ. екі қолмен гимнастикалық | |қолды бүкпей түзу ұстау |
| | | |керек, аяқтың ұшымен тұру |
| |ағашты ұстау | |керек, ал денені тік ұстау|
| |«1»- сол аяқпен алға кең қадам | |керек |
| |жасап, екі қолды жоғары көтеру | | |
| |«2»- б.қ. келу керек | | |
| |«3»- оң аяқпен алға кең адым |4-5рет |шынтақты жанға қою |
| |жасап, екі қолды жоғары көтеру | |екі қолмен гимн. ағашты |
| |«4»-б.қ.-келу керек | |ұстау қолды тік ұстау |
| |г) б.қ. негізгі тұрыс екі қолмен | |керек |
| | | |жаттығу жасағанда тізе |
| |гимн. ағашты ұстау | |бүгілмеу керек |
| |«1»- қолды кеуде тұстан ұстау | |аяқтың ұшымен секіру |
| |керек |4-5рет |команда арқылы мұғалім |
| |«2»- екі қолды алдыға созу | |командасы арқылы |
| |«3»- қолды үстіге көтеру | | |
| |«4»- б.қ.-келу керек | | |
| |ғ) б.қ. екі қолды жоғары көтеру, |4-5рет | |
| | | | |
| |аяқты алшақ ұстау | | |
| |«1,2,3»-оң жаққа иілу | | |
| |«4»- б.қ. | | |
| |д) б.қ. қолды алдыға тік ұстау | | оқушы жаттығу жасағанда |
| |«1»- оң аяқтың ұшымен сол | |көпірге жауырынмен тұру |
| |қолға тигізу |4-5рет |5-7сек |
| |«2»- б.қ. | | |
| |«3»-сол аяқтың ұшымен оң | |мұғалімкомандасы «Бір |
| |қолға тигізу | |лекке тұр!» арқылы оңға |
| |«4»- б.қ. | |бұрылу |
| |е) б.қ.тік тұру | | |
| |«12,3,4»- екі аяқты қосып, түзу | | |
| |секіру, бір орында | | |
| |«1,2,3,4»- қолды алдыға созып, | | |
| |сол аяқты бүгіп, оң аяқпен | | |
| |секіру | | |
|II |«1,2,3,4»- қолды жоғары көтеріп, | | |
| | |25'-27' | |
| |оң аяқты бүгіп, сол аяқпен | | |
| |секіру | | |
| |4 қатардан 1 қатарға тұру | | |
| |Жаттығу жасайтын орынға бару | | |
| |Негізгі бөлім: | | |
| |Қозғалыс ойындары: | | |
| |Оқушыларды 2 топқа бөлу: | | |
| |а) Секіргішпен секіру (ұлдар),| | |
| | | | |
| |сақинаны белге салып | | |
| |айналдыру (қыздар) | | |
| |ә) Секіргішпен секіру | | |
| |(қыздар),сақинаны белге салып | | |
| |айналдыру (ұлдар) | | |
| | | | |
| |[pic] | | |
| |[pic] | | |
| |«Қораздар шайқасы» ойыны: | | |
| |Бұл ойын үшін алдын - ала | | |
| |мүмкіндігінше үлкен етіп, | | |
| |дөңгелек сызу керек. Қарсыластар | | |
| |бір аяқтап жүріп, дөңгелек ішінен| | |
| |бір - бірін итеріп шығаруы керек.| | |
| |Екінші аяғы жерге тисе, ол ойыншы| | |
| |ұтылған болады. | | |
| |[pic] | | |
| |«Арқа» ойыны: | | |
| |Ойыншылар екі топқа бөлінеді. | | |
| |Бірінші топтың мүшелері теріс | | |
| |қарап тұрып, аяқтарының арасымен | | |
| |допты екінші командаға | | |
| |бағыттайды. Одан кейін екінші | | |
| |команда қайталайды | | |
| |[pic] | | |
| |[pic] | | |
| |Арқан тартыс :ойыны | | |
| |Ойынға ұзындығы 10 метрдей жуан | | |
| |кендір арқан керек. Ол арқанның | | |
| |тең ортасынан орамалмен орап | | |
| |белгі жасайды, белгінің екі | | |
| |жағынан бір жарым-екі метрдей | |Мұғалімнің командасы |
| |жерден тағы да жогарыдағы | |бойынша қатар түзеп сапта |
| |тәртіппен белгілейді. Ойынға | |түрған ойыншылар оң жақ |
| |қатынасушылар тең екі топқа | |шетінен бастап қатар санын|
| |бөлінеді. Олардың саны 10—12 адам| |«бір, екі, үш»... деп сол |
| |болуы мүмкін, ойыншылар бойларына| |жақ шетіне дейін санап |
| |қарай қатар түзеп тұрады. | |шыгады. Сөйтіп тақ жағы |
| |[pic] | |бір бөлек, жұп жағы бір |
| |Ұшты-ұшты ойыны: | |бөлек бөлініп шығады. |
| |«Ұшты-ұшты». Жүргізуші түрлі | | |
| |құстардың атын атап, «ұшты-ұшты» | | |
| |деп қолдарын сермейді, барлық | | |
| |ойыншылар қайталап, қимылдар | | |
| |жасайды. Бір сәт жүргізуші: | | |
| |мысалы «сиыр» дейді; егер | | |
| |ойыншылардың біреуі қолын былғап | | |
| |қалса, ол қандай да болсын бір | | |
| |тапсырманы орындайды. | | |
| |Қордынды бөлім: | | |
| |- жаттығу орнын жинастыру | | |
| |- сапқа тұрғызу | | |
| |- сабақты қортындылау | | |
| |- оқушыларды бағалау | |Түгел тыңдауын қадағалау. |
| |- тұрған сап арқылы залдан шығу | |Толық сапқа тұруларын |
| | | |қадағалау.Сабаққа |
| | | |қатысуына байланысты |
| | | |бағалау |
| | | |Түгел қоштасуын қадағалау.|
| | | |Бір саппен шығуын |
| | | |қадағалау. |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|III| | | |
Тақырыбы: Қозғалмалы ойындар – «Ұшты-ұшты» ойыны
I. Сабақтың мақсаттары:
1)
2)
3) Қозғалмалы ойындар физикалық тәрбиелеу әдісі ретінде кеңінен
қолданып, физикалық тәрбиелеу сабақтарында қолданып, бірқатар білім беру,
тәрбиелеу және дене шынықтыру (тәрбиелік мақсаты)
II. Сабақтың міндеттері:
1) Білім беру міндеттеріне жүгіру, секіру, барысында пайда
болған дағдылардан сонымен қатар гимнастика, жеңіл атлетика, спорттық
ойындармен шұғылдану барысында қалыптасады.
2) Тәрбиелеу міндеттеріне физикалық (жылдамдық, шыдамдылық) және
моралді-еріктік (адалдық, ұжымдастық) тәрбиелеуден негізделеді.
3) Дене шынықтыру міндеттеріне организмнің қалыпты дамуы мен
денсаулықтың нығаюы әсер етеді.
III. Өтетін орны, уақыты: спорт зал №116, 18.02.2012жыл 10:50-11:35
IV. Қатысатын сынып: 4 «Ғ» сыныбы
V. Сабақтың типі: Жаңа сабақты игеру
VI. Көрнекі құралдар: гимнастикалық таяқшалар
доптар
секіртпе
ысқырық
сақиналар
арқан
VII. Пәнаралық байланыс: АӘД
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz