Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер

Батыс Қазақстан обылысы
Бөкей ордасы ауданы
Мұратсай ауылы
А. Құсайынов атындағы орта жалпы білім беретін мектеп - балабақшасының математика пәнінің I санатты мұғалімі Кудабаева Назым Сапиуллаевнаның 9-сыныпқа өткізген ашық сабағы.
Сабақтың тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер
Сабақтың мақсаты:
1. Білім берушілік: Негізгі триогонометриялық тепе -теңдіктердің шығу жолымен таныстыру. Бір тригонометриялық функцияның мәні бойынша қалғандарының мәнін табуға есептер шығаруды үйрету.
2. Дамытушылық: Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының синусын, косинусын, тангенсін, котангенсін анықтауды, формулаларды есептеуде қолдана білу дағдысын қалыптастыру, пәнге қызығушылығын арттыру.
3. Тәрбиелік: Оқушылардың ойлау қабілетін жетілдіру, шыншылдыққа, жауапкершілікке, еңбек етуге тәрбиелеу .
Сабақтың түрі : жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатын нұсқау
ІІ . Өткен тақырыпты қайталау:
- Әрбір координаталық ширектегі тригонометриялық функциялардың таңбаларын ата.
- Қандай функцияларды периодты функциялар деп атайды.
- Қай тригонгометриялық функция жұп, ал қайсысы тақ?
№294 есеп
Жауабы: .
(ауызша тексеремін)
ІII. Жаңа сабақ
Негізгі тригонометриялық теп-теңдіктер
1) соs
2
+Sin
2
=1;
соs
=
;
sin
;
2) tg
=
;
3) ctg
=
;
4) tg
ctg
=1;
tg
;
ctg
5) 1+ tg
2
6) 1+ ctg
2
;
- Мысал
Егер,
және 0
Шешуі:
sin
егер,
және sin
, онда tg
және ctg
2-МЫСАЛ
: егер
Шешуі:
cos
tg
3-МЫСАЛ.
ctg
Шешуі:
1+
ІІІ. Дамыту кезеңі.
Есептер шығару:
Тақтада орындалатын тапсырмалар : №297, №298
№300, №299
№297
1) бер: шешуі:
Cos
sin
2
T/k: sin
sin
2
Жауабы:
2) sin
cos
T/k: cos
Жауабы:
№298
- Жауабы: 1
- 2) (1+Жауабы: cos2α
- (Жауабы: sin2α
№300
Бер:
cos
180
ctg
T/k:
ctg
Жауабы:
Орындарында орындалатын тапсырмалар: №300, №301, №302
Ерген мен Гүлнараға жеке тапсырма беремін . (3 топтың оқушылары болғандықтан өте жеңіл тапсырма беремін)
IV. Тест.
(Жаңа сабақ бойынша 5 сұрақтан тұратын шағын тест беремін)
V. Бағалау. Оқушылардың өз жауаптары бойынша мадақтап баға қоямын
VI. Үйге тапсырма : § 19 (104 бет) №301,
№302(шығару жолын түсіндіріп беремін)
VII. Сабақты қорытындылау. Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.
Сабаққа пікір
Назымның 9-сыныпта өткізген “Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер”сабағының жоспары мақсатына сай құрылған. Сабағында оқушылардың таным белсенділігін арттыру, деңгейлеп оқыту, ойлау қабілетін дамытуға жұмыстанды. Сабақ барысында интерактивті тақтаны пайдаланып, кестелер, формулалар, тест, сұрақ-жауап сияқты оқушылардың ізденушілігін арттырды. Сабақ мақсатына жетті.
Пікір жазған бірлестік жетекшісі, жоғары санатты мұғалім: Киясова. С. С
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz