Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер



Батыс Қазақстан обылысы
Бөкей ордасы ауданы
Мұратсай ауылы
А.Құсайынов атындағы орта жалпы білім беретін мектеп – балабақшасының
математика пәнінің I санатты мұғалімі Кудабаева Назым Сапиуллаевнаның 9-
сыныпқа өткізген ашық сабағы.

Сабақтың тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер
Сабақтың мақсаты:
1.Білім берушілік: Негізгі триогонометриялық тепе –теңдіктердің шығу
жолымен таныстыру. Бір тригонометриялық функцияның мәні бойынша
қалғандарының мәнін табуға есептер шығаруды үйрету.
2.Дамытушылық: Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрыштарының синусын,
косинусын , тангенсін, котангенсін анықтауды,формулаларды есептеуде қолдана
білу дағдысын қалыптастыру, пәнге қызығушылығын арттыру.
3.Тәрбиелік: Оқушылардың ойлау қабілетін жетілдіру, шыншылдыққа,
жауапкершілікке, еңбек етуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі : жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі:
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
а) Сәлемдесу
ә) Оқушылар тізімін тексеру
б) Сабақтың мақсатын нұсқау

ІІ . Өткен тақырыпты қайталау:
- Әрбір координаталық ширектегі тригонометриялық функциялардың таңбаларын
ата.
- Қандай функцияларды периодты функциялар деп атайды.
- Қай тригонгометриялық функция жұп, ал қайсысы тақ?
№294 есеп
Жауабы: .[pic]
(ауызша тексеремін)

ІII. Жаңа сабақ
Негізгі тригонометриялық теп-теңдіктер

|1) соs 2 [pic]+Sin |3) ctg[pic]=[pic]; |5) 1+ tg2 [pic] |
|2[pic] =1; |4) tg[pic][pic] | |
|соs [pic]= [pic]; |ctg[pic]=1; |6) 1+ ctg2 [pic] ; |
|sin[pic][pic][pic]; |tg[pic]; | |
|2) tg[pic]=[pic]; |ctg[pic] | |

1- Мысал

Егер, [pic] және 0[pic]
Шешуі:
[pic]
sin[pic]
егер, [pic] және sin[pic] , онда tg[pic] және ctg[pic]
2-МЫСАЛ: егер [pic]
Шешуі:
cos[pic]
tg[pic]
3-МЫСАЛ. ctg[pic]
Шешуі:
1+[pic]
[pic]
[pic]

ІІІ. Дамыту кезеңі.
Есептер шығару:
Тақтада орындалатын тапсырмалар: №297,№298
№300, №299
№297
1) бер: шешуі:
Cos[pic] sin2[pic]

T/k: sin[pic]

sin2[pic]
Жауабы: [pic]

2) sin[pic] cos[pic]

T/k: cos[pic]

Жауабы: [pic]

№298

1) [pic] Жауабы: 1

2) 2) (1+[pic] [pic]
Жауабы: cos2 α

3) ( [pic]
Жауабы: sin2α

№300
Бер: [pic] cos[pic]
180[pic] ctg[pic]
T/k: [pic]
ctg[pic]
Жауабы: [pic]

Орындарында орындалатын тапсырмалар: №300, №301, №302
Ерген мен Гүлнараға жеке тапсырма беремін.(3 топтың оқушылары болғандықтан
өте жеңіл тапсырма беремін)
IV.Тест.
(Жаңа сабақ бойынша 5 сұрақтан тұратын шағын тест беремін)

V.Бағалау.
Оқушылардың өз жауаптары бойынша мадақтап
баға қоямын

VI.Үйге тапсырма: § 19 (104 бет)
№301,
№302(шығару жолын түсіндіріп
беремін)

VII.Сабақты қорытындылау.
Оқушыларға сабаққа қатысқанына сай баға қою.

Сабаққа пікір
Назымның 9-сыныпта өткізген “Негізгі тригонометриялық тепе-
теңдіктер”сабағының жоспары мақсатына сай құрылған.Сабағында оқушылардың
таным белсенділігін арттыру,деңгейлеп оқыту,ойлау қабілетін дамытуға
жұмыстанды.Сабақ барысында интерактивті тақтаны
пайдаланып,кестелер,формулалар,тест,сұрақ-жауап сияқты оқушылардың
ізденушілігін арттырды.Сабақ мақсатына жетті.
Пікір жазған бірлестік жетекшісі,жоғары санатты мұғалім:
Киясова.С.С


Ұқсас жұмыстар
Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер жайлы
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе – теңдіктерді қолдану
Екі еселенген бұрыштың формулалары
Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді түрлендіру
Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерге есептер шығару
Сабақтың эпиграфы
Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді пайдаланып есептер шығарту
Тригонометриялық функциялар, олардың қасиеттері
ТРИГОНОМЕТРИЯЛЫҚ ФУНКЦИЯЛАРДЫҢ ҚОСЫНДЫСЫ МЕН АЙЫРЫМЫН КӨБЕЙТІНДІГЕ ТҮРЛЕНДІРУ ФОРМУЛАЛАРЫ
Өрнекті ықшамда. Ауызша есептер
Пәндер