Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Буын. не деу керек?


С.т. Буын. Не деу керек?

1)О-ы өлеңді түсініп оқуға буын туралы түсінігін қалыптастыру.

2)О-ң оқу және сөйлеу дағд. жет-у,ой-өрісін д. Сөз байл. Арттыру.

3)Әдепті,сыпыйы болуға тәрбиелейді.
Сабақ түрі Аралас сан.
Көрнек Инт.тақта.

С/ Жүрісі 1Ұй/у 2үй.т. Сәлем-с анасы.тақп.сұрау. 3 ж/сабақ Псих.дайындық

Күндей жадырап,
Айдай арайлап.
Жұлдыздай жарқырап
Судай таза көңілмен
Бүгінгі күнімізді бастайық.
-Балалар сендер ертегіні жақсы көресіңдер ме?Ендеше б-р,бүгін біз ертегілер
еліне саяхатқа барайық.
-Ертеде шал мен кемпір болыпты.Кемпір шалға бауырсақ пісіріп береді.Оны
суытуға терезенің алдына қойды.Бауырсақ домалап қашп кетеді.
-Ал енді қазір бүгінгі күннің жадын жазайық.

8+2 10-4 6+4 7-5
Б у ы н

Буын- сөйлеу мүшелерінің тұтастай қимылынан пайда болған бір немесе
бірнеше дыбыстың тіркесі.Буынды тек дауысты дыбыстар ғана құрайды.Дауысты
дыбыссыз буын болмайды.

Буын өзінің құрамындағы дауысты,дауыссыздар дыбыстардың ретіне қарай ашық
буын,тұйық буын,бітеу буын.
Енді осыған мысалдар келтіру үшін қоянның тапсырмасын
орындаймыз.Толықтыр ойнын ойнайық.Бұл сөз.Не жетіспей тұр?Олай
болса,дауысты дыб. Тол/п жаңа сөздер жасайық. .р.қ м.кт.п .шқ.ш
.л.к

-Бауырсақ әрі қарай домалап кете берді.Алдынан қасқыр шығады.
58-жаттығу
А-па,Ә-же,А-та,кө-ке,ше-ше,на-ға-шы,жи-ен
1)буындар әдетте дауыссыз дыбыстан басталады.Дауыссыздан дауыстыға қарай
жүру арқылы жасалады.
2)Дауысты дыбыс өзі де буын бола алады.
3)Буында мағына болмайды.
4)Сөзде қанша дауысты дыбыс болса,сонша буын болады. От,а-та,ме-реке,бей-
біт-ші-лік.

Қасқыр/ң 2-ші тап/ы Кішіпейілдік-кісілік белгісі.Суретпен жұмыс.
-Суреттен кім/і көріп отырмыз?
-Осы суреттен қандай жақсы ізгі қасиет/і көріп тұрсыңдар?Әже жолдан неге
өте алмай тұр деп ойл/р?Жансая қарияны қалай өткізді?Жансая қандай
қыз?Кішілік пен кісілік-ұлыстың белгісі. Махмуд Қашқари.

Жас баладай жаутаңдаған
жанары,
Қайта қарағың кеп тұрады.
Қағыс естіп қолбақтайды баладай,
Мәпелеңдер қарт біткенді аялай.

Әрі қарай бауырсақ домалап,алдынан не шығады Аю
59-жаттығу А-на-ның сү-ті бал,
Ба-ла-ның ті-лі бал

Күн-нің шу-а-ғы жы-лы
А-на-ның құ-ша-ғы жы-лы

Сергіту сәті

Түлкінің тапсырмасы «Не деу керек » өлеңінің авторын сұрап тұр және
өлеңді мәнерлеп оқыңдар дейді.
Әнуарбек Дүйсенбиев 1931 ж 25 қазанда Алматы облысы,Жамбыл
ауданы,Қарақыстақ ауылында туған.Ұзақ жылдар «Балдырған» журналының жауапты
хатшысы, «Жазушы» баспасында аға редактор қызметін атқарған. «Не деу керек
» өлеңін 1957 жылы жазған.
Мәнерлеп оқу
Балаларға оқыту
Тізбектеп оқыту
Мінекей балалар түлкінің де тапсырмасын орындап,бауырсақты құтқарып қалдық.

Келесі ойынымыз Сиқырлы сандық» Мақал-мәтелдер,тақпақтар

Атам маған әманда Атам маған
әманда
Әдепті жан бол деген Әділетті бол
деген
Ата сөзі санамда Ата сөзі
санамда
Жасы үлкенге жол берем Жүрем тура жолменен

Яғни бір-бірін сыйлап,сыпайы сөйлесу- сәлем беруден басталады.

«Телефонмен сөйлесу» театрландырылған көрініс.( Ғафу
етіңіз,кешіріңіз,рұқсат па,айыпқа бұйырмаңыз,рақмет,сәлеметсіз бе,сау
болыңыз )

Сабақты қорыту
Мектепке келдің,
Білім алдың
Сабақ бітті
Сайраңдадың
Қоштасарда не айтпадың

Ұқсас жұмыстар
Десант сабақ. 1-сынып
Ә.Дүйсенбиев Не деу керек Буын
Түлкінің тапсырмасы. Сабақтың мақсаты
Сиқырлы кітап
М.дулатов «бөрік» мәтіні. буын 62-64 жаттығу
Сын есім. 8 сынып
Өзін тану арқылы айналадағы затты тану
Жақсы оқитын баланы
Адам бойындағы ұнамды, ұнамсыз қылықтарды ажырата отырып, әдеп әліппесін бойына дарыту
Тәрбие сағаты: Адамгершiлiк асыл қасиет
Пәндер