Оң және теріс сандар: анықтамасы, жазылуы және қолданылуы

Сабақтың тақырыбы: Оң және теріс сандар.

Сабақтың білімділік

мақсаты: Оқушыларға оң және теріс сандарды айыра

білуді және қолдану жолдарын түсіндіру

дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеттерін және

математика пәніне қызығушылығын арттыру

тәрбиелік: Қазақстан болашағына деген сенімін және

білімнің қымбат екенін түсіне білуге тәрбиелеу

Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты түсіндіру сабағы.

Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, компьютер,

бейнепроектор

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі

2. Жаңа сабақты түсіндіру

3. Қорытындылау.

4. Бағалау.

5. Үйге тапсырмалар беру.

1. Сәлеметсіздерме балалар. Отырыңдар.

Бүгінгі сабақта кім кезекші ?

Жауап:

Кім сабақта жоқ?

Жауап:

2. Дәптерлерімізді ғана ашайық та бүгінгі күнді және тақырыбымызды жазайық, ол « Оң және теріс сандар»

Нәрселерді санау барысында, шамаларды өлшегенде біз

натурал сандарды, ондық және жай бөлшектерді пайдаланамыз.

Бірақ математикада, география, физика пәндерінде кейбір шамалар тура мағынасы, тура бағытымен бірге қарама-қарсы бағыты мен мағынасы да болады. Тура мағыналы сандардың алдына «+», ал қарама-қарсы мағыналы сандардың алдына «-» таңбаларын қоямыз.

Компьютерден презентация жүреді.

1 слайд: Мысалы ауа шарлардың, ұшақтардың, ғарыш кемелердің биіктігін анықтағанда біз оң сандарды пайдаланамыз, яғни ғарыш кеме үшін ол +1000 км, ұшақтар үшін ол +20 км, ал тау шыңдары үшін +7 км.

2 слайд: Әр түрлі жерлердеге қара топырақтың тереңдіктері үшін теріс сандарды пайдаланамыз. Тундрада ол «-10 см», шымтезекті топырақта ол «-20 см», ал қара топырақ ауданында - «-70 см» болады.

3 слайд: Серіппенің созылуы оң санмен, ал сығылуы теріс санмен беріледі.

4 слайд: Термометрде ауа райының суықтығы теріс сандар, ал жылы болуы оң сандармен өрнектеледі.

5 слайд: +1000, +20, +7 - оң сандар, -10, -20, -70 - теріс сандар.

6 слайд: Өрнектерде оң сандардың жазылуы

+9, 5а - 10в + 6 өрнегін 9, 5а - 10в + 6 түрінде жазамыз

+7, 5х : 3 - 20у + 12z өрнегін 7, 5х : 3 - 20у + 12z түрінде жазамыз

7 слайд: Өрнектерде теріс сандардың жазылуы

9:(-3), 12 - (-6), 92 *(-5), 101+ (-91) - теріс сан қосу, азайту, көбейту, бөлу амалдарының кейін жазылғанда.

(-18) + 62х өрнегін -18 + 62х түрде жазуға болады.

8 слайд: 0 саны - оң да, теріс сандарға да жатпайды

Шамалардың сан мәндерін айқындағанда санақ басы

ретінде алынады

Балалар қазір біз екі топқа бөлінеміз. Бірінші топ «Оң сандар», ал екінші топ «Теріс сандар» боласыздыр.

Кітаппен жұмыс

Ал енді кітаптарымыздың 64 бетін ашамыз № 263 ауызша істейміз.

Жауаптары: Петропавлда -3 суық.

Қостанайда -2градус суық

Астанада -3 градус суық

Шымкентте -+5 градус жылы

Алматыда -+1 градус жылы

Жезқазғанда -+2 градус жылы

№ 264

1) +20; 2) -16; 3) +5; 4) +12:

5) -28000; 6) +175000 7) -3; 8) -9;

Сандар туралы мақал-мәтелдер сұрау.

«Бір жылы сөз бір күнге ұзақ»

«Ерке бала-екі жырлар»

«Жұмысқа үш жылда үйренеді, жалқаулыққа үш күнде үйренеді»

«Төрт аяғы тең жорға сүдігерде саспайды»

«Бес бармақ жиналса, жұдырық болады»

№266

Кестемен жұмыс

№267

Жауабы: +20; +20; +30;

№268

  1. +15 3) +7 5) +2
  2. -32 4) +28 6) -5

Сабақтың қортындысында: Бейне сұрақтар.

Үй тапсырмасы: документ ретінде №273, №274, №275

Бағалау парағының көмегіме оқушыларды бағалау

Бақылау парағы

Оқушының аты/жөні
Ауызша
Жазбаша
Бейне сұрақ
Бағасы
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:
Оқушының аты/жөні:
Ауызша:
Жазбаша:
Бейне сұрақ:
Бағасы:

Ұқсас жұмыстар
Оң және теріс сандар: түсінігі және белгіленуі
Рационал сандарды салыстыру: координаталық түзу, оң және теріс сандар, модуль
Оң және теріс сандар мен координаталық түзу: 6-сыныпқа арналған сабақ жоспары
6-сынып математика сабақ жоспары: Оң және теріс сандар және координаталық түзу
6-сынып математикасы: Оң және теріс сандар, модуль және координаталық түзу - сынақ жұмысы
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Рационал сандарды салыстыру (координаталық түзу, оң және теріс сандар)
Матаның өң және теріс жағын оқыту: 6-сыныпқа арналған технология сабақ жоспары
6 сыныпқа арналған Оң және теріс сандарға есептер шығару қысқа мерзімді сабақ жоспары
Комплекс сандар: теориясы, тригонометриялық түрі және айнымалы токтағы қолданылуы
1-сынып математика сабағы: 10 саны және цифры (Он көлеміндегі сандар)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz