Сабақ жоспары :: Мектеп алды білім беру, бастауыш сыныптар
Файл қосу
Т.молдағалиев "біздің ту". тасымалдауға болмайтын сөздер. 1 сынып
Сабақтың тақырыбы: Т.Молдағалиев <<Біздің ту>> Тасымалдауға болмайтын сөздер.
Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға тасымал тақырыбы бойынша алған білімдерін пысықтау. Бір буынды және бір дыбысты буыны бар екі буынды сөздер туралы түсінік беру.
ә) Оқушылардың сабақ барысында есте сақтау, ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту. Оқушылардың патриоттық сезімін қалыптастыру.
б) Оқушыларға Қазақстанның рәміздері туралы білімдерін кеңейту. Қазақстанның рәміздерін құрметтеуге, қастерлеуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Сайыс сабақ.
Көрнекі-құралдар: Қазақстан картасы, Ш.Ниязбеков, Т.Молдағалиевтің потреттері, рәміздер туралы слайд, АКТ, постер.
Пайдаланылатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, ойын ойнау. Жүру барысы: I. Ұйымдастыру бөлімі. Психологиялық дайындық.
Ойға толып санамыз,Бестік болсын бағамыз.Баласындай бір үйдіңТату болсын арамыз.
II. Үй тапсырмасын сұрау.
* <<Қазақстан картасы>> әр жолды жатқа айту.
* Туған жер туралы мақал-мәтел жатқа айту.
III. Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі: <<Тез айт>> ойынын ойнату арқылы білімдерін жан-жақты тексеру.
* Дыбыс дегеніміз не?
* Әріп дегеніміз не?
* Дыбыстар нешеге бөлінеді? Қандай?
* Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді? Қандай?
* Жуан дауыстыларды кім айтып береді?
* Жіңішке дауыстыларды кім айтып береді?
* Буын дегеніміз не?
* Сөзде Й, Ң, У дыбыстары келсе қалай буындалады?
* Тасымал дегеніміз не?
IV. Мақсат қою кезеңі: Тасымалдауға келмейтін сөздер туралы айтамыз. Тұманбай Молдағалиев туралы біліп, <<Біздің ту>> өлеңімен танысамыз және тудың авторы Шәкен Ниязбеков туралы білетін боламыз.
V. Жаңа сабақ: Қазақ тілінде кейде жазып келе жатқанда тасымалдауға болмайтын сөздер де кездеседі. Ондай сөздерді ешқашан тасымалдауға болмайды.Оларды тұтастай жазу керек.
Ережемен таныстыру. (Интерактивті тақтадан көрсету)Тасымалдауға болмайтын сөздер: 1) Бір буынды сөздер: от, сүт, қант; 2) Бір дыбысты буыны бар екі буынды сөздер: о - рақ, ө - зен, а - ю, ұ - я, қи - я. Енді осыны тереңірек түсіну үшін жаттығулар орындаймыз.
76-жаттығу. Өлеңді оқыту.
Сергіту сәті.
77-жаттығу. Тасымалдауға болмайтын екі буынды сөздерді буынға бөліп оқыту.
Әдеби мәтін тапсырмасымен жұмыс. Қызығушылығын ояту.
Ой қозғау. (Слайд) - Біз қай елде тұрамыз? (Қазақстан) - Қазақстан қандай ел? (Егеменді, еркін, тәуелсіз) - Елбасымыз кім? (Н. Ә. Назарбаев) - Рәміздерге не жатады? (Ту, Елтаңба, Әнұран)
Біздің бүгінгі танысатын өлеңіміздің аты <<Біздің ту>>. Тудың суретін көрсету, авторы Шәкен Ниязбеков.
1 - слайд. ҚРМ - тік туының авторы Ш. О. Ниязбеков. Қазақстанға еңбегі сіңген өнер қайраткері. Қазақстан дизайн өнерінің негізін қалаушылардың бірі. 1938 жылы 12 қарашада Тараз қаласында дүниеге келген.
* слайд мемлекеттік рәміздер - тудың суретін слайдпен көрсету арқылы
таныстырып өту.
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туы көгілдір түсті. Тудың көгілдір түсі ашық аспанды еске түсіреді. Ашық аспан бейбітшіліктің, аманшылықтың, белгісі болған. Күннің нұр шұғылалы алтын бейнесі - байлық пен берекенің, тыныштықтың нышаны.Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туындағы дала қыранының бейнесі - қазақстандықтардың еркіндігінің, тәуелсіздігінің, бостандығының, жомарттығы мен қырағылығының нышаны. Өрнек - белгілі дәуірдің өзіне тән қолтаңбасы, ол халықтың көркемдік талғамының көрсеткіші.
<<Біздің ту>> өлеңінің мазмұнын ашу, авторы Тұманбай Молдағалиев. Автор туралы слайд арқылы қысқаша мағлұмат бере келіп, өлеңді мәнерлеп оқып кезекпен өлеңді оқыту
Сергіту сәті. VI. Жаңа материалды пысықтау:
202882527315200
3579215325450003023692411400
114439724511002635631100622100119489181602600351381260388500
169232550307100
1699260157125Қазақстан
Қазақстан
33601915524500
10924792958590364548414914800
152427946330003439795762000
VII. Бекіту кезеңі:
Сұрақтар қою арқылы білімдерін пысықтау. Электронды түрде сұрақтарға жауап беру арқылы тудың бейнесін келтіру.
VIII. Үйге тапсырма, бағалау: <<Біздің ту>> өлеңін мәнерлеп оқу. Тасымалданбайтын сөздер туралы біліп, есте сақтап келу.
Әр топтың басшысы өз тобындағы оқушыларды бағалайды.
Сабақтың мақсаты: а) Оқушыларға тасымал тақырыбы бойынша алған білімдерін пысықтау. Бір буынды және бір дыбысты буыны бар екі буынды сөздер туралы түсінік беру.
ә) Оқушылардың сабақ барысында есте сақтау, ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту. Оқушылардың патриоттық сезімін қалыптастыру.
б) Оқушыларға Қазақстанның рәміздері туралы білімдерін кеңейту. Қазақстанның рәміздерін құрметтеуге, қастерлеуге тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Сайыс сабақ.
Көрнекі-құралдар: Қазақстан картасы, Ш.Ниязбеков, Т.Молдағалиевтің потреттері, рәміздер туралы слайд, АКТ, постер.
Пайдаланылатын әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, ойын ойнау. Жүру барысы: I. Ұйымдастыру бөлімі. Психологиялық дайындық.
Ойға толып санамыз,Бестік болсын бағамыз.Баласындай бір үйдіңТату болсын арамыз.
II. Үй тапсырмасын сұрау.
* <<Қазақстан картасы>> әр жолды жатқа айту.
* Туған жер туралы мақал-мәтел жатқа айту.
III. Өткен материалдар бойынша білімдерін тексеру кезеңі: <<Тез айт>> ойынын ойнату арқылы білімдерін жан-жақты тексеру.
* Дыбыс дегеніміз не?
* Әріп дегеніміз не?
* Дыбыстар нешеге бөлінеді? Қандай?
* Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді? Қандай?
* Жуан дауыстыларды кім айтып береді?
* Жіңішке дауыстыларды кім айтып береді?
* Буын дегеніміз не?
* Сөзде Й, Ң, У дыбыстары келсе қалай буындалады?
* Тасымал дегеніміз не?
IV. Мақсат қою кезеңі: Тасымалдауға келмейтін сөздер туралы айтамыз. Тұманбай Молдағалиев туралы біліп, <<Біздің ту>> өлеңімен танысамыз және тудың авторы Шәкен Ниязбеков туралы білетін боламыз.
V. Жаңа сабақ: Қазақ тілінде кейде жазып келе жатқанда тасымалдауға болмайтын сөздер де кездеседі. Ондай сөздерді ешқашан тасымалдауға болмайды.Оларды тұтастай жазу керек.
Ережемен таныстыру. (Интерактивті тақтадан көрсету)Тасымалдауға болмайтын сөздер: 1) Бір буынды сөздер: от, сүт, қант; 2) Бір дыбысты буыны бар екі буынды сөздер: о - рақ, ө - зен, а - ю, ұ - я, қи - я. Енді осыны тереңірек түсіну үшін жаттығулар орындаймыз.
76-жаттығу. Өлеңді оқыту.
Сергіту сәті.
77-жаттығу. Тасымалдауға болмайтын екі буынды сөздерді буынға бөліп оқыту.
Әдеби мәтін тапсырмасымен жұмыс. Қызығушылығын ояту.
Ой қозғау. (Слайд) - Біз қай елде тұрамыз? (Қазақстан) - Қазақстан қандай ел? (Егеменді, еркін, тәуелсіз) - Елбасымыз кім? (Н. Ә. Назарбаев) - Рәміздерге не жатады? (Ту, Елтаңба, Әнұран)
Біздің бүгінгі танысатын өлеңіміздің аты <<Біздің ту>>. Тудың суретін көрсету, авторы Шәкен Ниязбеков.
1 - слайд. ҚРМ - тік туының авторы Ш. О. Ниязбеков. Қазақстанға еңбегі сіңген өнер қайраткері. Қазақстан дизайн өнерінің негізін қалаушылардың бірі. 1938 жылы 12 қарашада Тараз қаласында дүниеге келген.
* слайд мемлекеттік рәміздер - тудың суретін слайдпен көрсету арқылы
таныстырып өту.
Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туы көгілдір түсті. Тудың көгілдір түсі ашық аспанды еске түсіреді. Ашық аспан бейбітшіліктің, аманшылықтың, белгісі болған. Күннің нұр шұғылалы алтын бейнесі - байлық пен берекенің, тыныштықтың нышаны.Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туындағы дала қыранының бейнесі - қазақстандықтардың еркіндігінің, тәуелсіздігінің, бостандығының, жомарттығы мен қырағылығының нышаны. Өрнек - белгілі дәуірдің өзіне тән қолтаңбасы, ол халықтың көркемдік талғамының көрсеткіші.
<<Біздің ту>> өлеңінің мазмұнын ашу, авторы Тұманбай Молдағалиев. Автор туралы слайд арқылы қысқаша мағлұмат бере келіп, өлеңді мәнерлеп оқып кезекпен өлеңді оқыту
Сергіту сәті. VI. Жаңа материалды пысықтау:
202882527315200
3579215325450003023692411400
114439724511002635631100622100119489181602600351381260388500
169232550307100
1699260157125Қазақстан
Қазақстан
33601915524500
10924792958590364548414914800
152427946330003439795762000
VII. Бекіту кезеңі:
Сұрақтар қою арқылы білімдерін пысықтау. Электронды түрде сұрақтарға жауап беру арқылы тудың бейнесін келтіру.
VIII. Үйге тапсырма, бағалау: <<Біздің ту>> өлеңін мәнерлеп оқу. Тасымалданбайтын сөздер туралы біліп, есте сақтап келу.
Әр топтың басшысы өз тобындағы оқушыларды бағалайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz