Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану

Файл қосу

Заттың санын цифрмен сәйкестендіру. ортаңғы топ

Білім беру саласы: Таным
Оқу іс - әрекет түрі: Математика
Тақырыбы: <<Заттың санын цифрмен сәйкестендіру>>
Мақсаты:
а) цифр мен заттың санын сәйкестендіруді жалғастыру;
ә) мамематикалық жұмбақтар шешу;
б) балалардың зейінін дамыту;

Мотивациялық - қозғаушылық: АмандасуАмансың ба алтын күн!
Амансың ба көк аспан!
Амансың ба достарым!
Амансыздарма қонақтар!
Сабағымызды бастайық
Жамандықты тастайық.

Ұйымдастырылған оқу іс - әрекет барысы:
Тәрбиеші: Жарайсыңдар! Балалар, бүгін біз үшін ерекше сабақ. Бізге бүгін көп қонақтар келіпті.- Балалар қазыр жылдың қай мезгілі?- Көктем.
- Көктем мезгілінде неше ай бар?
- 3 ай
- Наурыз, сәуір, мамыр.
Қызықты сәт.Ренжіп Дара кіреді.
Тәрбиеші: Дара, сәлеметсің бе, қайдан жүрсің?
Дара: Кеше мен Ботимен ренжісіп үйден шығып кетіп едім, енді жаңбырға әбден жаурап қалдым, оның үстіне қолшатырымда тесіліп қалды.Дидактикалық ойын: <<Тесік қолшатыр>>
Тәрбиеші: Балалар, Дараның қолшатырын жөндеп, әдемілеп берейік. Ол үшін стол жанына жақындайық.Балалар стол жанына жақындап түрлі - түсті қағаздардан жасалған <<қолшатырға>> үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш пішінді қағаз қиындыларын жапсырады.Тәрбиеші: Балалар қандай пішіндер жапсырдыңдар?
Балалар: Үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш.
Дара: Ой, рахмет! Қолшатырым бүтінделіп, әдеміленіп қалыпты.
Дара: Ой балалар мен жолда келе жатып мына бір қорапша тауып алдым ішінде не бар екенін білмеймін.
Тәрбиеші: Қорапшада не бар, көрейік. Балалар, бұл математика ханшайымының қорапшасы екен, мұның ішінде бізге тапсырма берілген екен.
1 - тапсырма: <<Математикалық жұмбақтар>>- Үш мысықтың құйрығы нешеу?
- Қоянның құйрығы нешеу?
- Екі балада неше құлақ бар?
- Бес сиырдың басы нешеу?

2 - тапсырма:
Дидактикалық ойын <<Цифрды тап>>
Мақсаты: Балалар атаған цифрларды табады да, оны айналдырып сызады.

3 - тапсырма: <<Доптарды жинастыр>>
Мақсаты: цифрларды айыра білу және дұрыс атау машығын бекіту, тура және кері санауға жаттықтыру.

Карточкамен жұмыс
- Суретте неше дөңгелек бпр? Оны қандай цифрмен қостыңдар?
- Үшбұрыш нешеу? Оны қандай цифрмен қостыңдар?
- Сопақша нешеу? Оны қандай цифрмен қостыңдар?
- Шаршы нешеу? Оны қандай цифрмен қостыңдар?

Сергіту сәті: <<Аңқайма, қайтала>>Қане, достым, аңқайма,
Менен кейін қайтала.
Барша қимыл үш - үштен:
Көзіңді қыз үш рет: 1,2,3
Басыңды еңкей үш рет: 1,2,3
Иықты көтер үш рет: 1,2,3
Солға - оңға иіл үш рет: 1,2,3
Орныңда секір үш рет: 1,2,3
Ентігімізді басамыз және орнымызға отырамыз.

4 - тапсырма: <<Көрші сандар>>
Мақсаты: цифрларды қайталау, балаларға бір цифрды көрсету, ал балалар оның <<Көршілерін>> атайды.

Математика әлемінің есігі ашылып, алдарынан математика ханшайымы шығады.
Математика ханшайымы: Қош келдіңдер! Сендер менің жіберген тапсырмамды орындадыңдар. Көп нәрсе білетіндеріңді мен мына <<сиқырлы таяқшам>> арқылы біліп отырмын.- Жарайсыңдар балалар, бәрің де тапсырманы орындап, тамаша жауап бердіңдер.Балаларды мадақтау.Күтілетін нәтиже
Біледі: 1-ден 5-ке дейінгі цифрларда;
Меңгерді: цифрлар туралы түсініктерді;


Ұқсас жұмыстар
Сан есім. сан есімнің мағыналық түрлері
Реттік сандар туралы өткенді пысықтау. Үлгі бойынша санау, заттың саны мен цифр арасындағы сәйкестікті табу
Арифметикалық прогрессияның анықтамасы. алғашқы n-ші мүшесінің формуласы
Сан есім. Дара және күрделі сан есім
Есептік сан және реттік сан есімдер
Бөлшектік сан есім
Құндылықтардағы байланыс
«есептік және реттік сан есім» қазақ тілі 3-сынып
Теріс шалу
Қазақ тілі. Сан есімнің түрленуі
Пәндер