Заттың санын цифрмен сәйкестендіру. ортаңғы топ

Білім беру саласы: Таным

Оқу іс - әрекет түрі: Математика

Тақырыбы: «Заттың санын цифрмен сәйкестендіру»

Мақсаты:

а) цифр мен заттың санын сәйкестендіруді жалғастыру;

ә) мамематикалық жұмбақтар шешу;

б) балалардың зейінін дамыту;

Мотивациялық - қозғаушылық: Амандасу
Амансың ба алтын күн!

Амансың ба көк аспан!

Амансың ба достарым!

Амансыздарма қонақтар!

Сабағымызды бастайық

Жамандықты тастайық.

Ұйымдастырылған оқу іс - әрекет барысы:

Тәрбиеші: Жарайсыңдар! Балалар, бүгін біз үшін ерекше сабақ. Бізге бүгін көп қонақтар келіпті.
- Балалар қазыр жылдың қай мезгілі?
- Көктем.

- Көктем мезгілінде неше ай бар?

- 3 ай

- Наурыз, сәуір, мамыр.

Қызықты сәт.
Ренжіп Дара кіреді.

Тәрбиеші: Дара, сәлеметсің бе, қайдан жүрсің?

Дара: Кеше мен Ботимен ренжісіп үйден шығып кетіп едім, енді жаңбырға әбден жаурап қалдым, оның үстіне қолшатырымда тесіліп қалды.
Дидактикалық ойын: «Тесік қолшатыр»

Тәрбиеші: Балалар, Дараның қолшатырын жөндеп, әдемілеп берейік. Ол үшін стол жанына жақындайық.
Балалар стол жанына жақындап түрлі - түсті қағаздардан жасалған «қолшатырға» үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш пішінді қағаз қиындыларын жапсырады.
Тәрбиеші: Балалар қандай пішіндер жапсырдыңдар?

Балалар: Үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш.

Дара: Ой, рахмет! Қолшатырым бүтінделіп, әдеміленіп қалыпты.

Дара: Ой балалар мен жолда келе жатып мына бір қорапша тауып алдым ішінде не бар екенін білмеймін.

Тәрбиеші: Қорапшада не бар, көрейік. Балалар, бұл математика ханшайымының қорапшасы екен, мұның ішінде бізге тапсырма берілген екен.

1 - тапсырма: «Математикалық жұмбақтар»
- Үш мысықтың құйрығы нешеу?

- Қоянның құйрығы нешеу?

- Екі балада неше құлақ бар?

- Бес сиырдың басы нешеу?

2 - тапсырма:

Дидактикалық ойын «Цифрды тап»

Мақсаты: Балалар атаған цифрларды табады да, оны айналдырып сызады.

3 - тапсырма: «Доптарды жинастыр»

Мақсаты: цифрларды айыра білу және дұрыс атау машығын бекіту, тура және кері санауға жаттықтыру.

Карточкамен жұмыс

- Суретте неше дөңгелек бпр? Оны қандай цифрмен қостыңдар?

- Үшбұрыш нешеу? Оны қандай цифрмен қостыңдар?

- Сопақша нешеу? Оны қандай цифрмен қостыңдар?

- Шаршы нешеу? Оны қандай цифрмен қостыңдар?

Сергіту сәті: «Аңқайма, қайтала»
Қане, достым, аңқайма,

Менен кейін қайтала.

Барша қимыл үш - үштен:

Көзіңді қыз үш рет: 1, 2, 3

Басыңды еңкей үш рет: 1, 2, 3

Иықты көтер үш рет: 1, 2, 3

Солға - оңға иіл үш рет: 1, 2, 3

Орныңда секір үш рет: 1, 2, 3

Ентігімізді басамыз және орнымызға отырамыз.

4 - тапсырма: «Көрші сандар»

Мақсаты: цифрларды қайталау, балаларға бір цифрды көрсету, ал балалар оның «Көршілерін» атайды.

Математика әлемінің есігі ашылып, алдарынан математика ханшайымы шығады.

Математика ханшайымы: Қош келдіңдер! Сендер менің жіберген тапсырмамды орындадыңдар. Көп нәрсе білетіндеріңді мен мына «сиқырлы таяқшам» арқылы біліп отырмын.
- Жарайсыңдар балалар, бәрің де тапсырманы орындап, тамаша жауап бердіңдер.
Балаларды мадақтау.
Күтілетін нәтиже

Біледі: 1-ден 5-ке дейінгі цифрларда;

Меңгерді: цифрлар туралы түсініктерді;


Ұқсас жұмыстар
Сан есім. сан есімнің мағыналық түрлері
Реттік сандар туралы өткенді пысықтау. Үлгі бойынша санау, заттың саны мен цифр арасындағы сәйкестікті табу
Арифметикалық прогрессияның анықтамасы. алғашқы n-ші мүшесінің формуласы
Сан есім. Дара және күрделі сан есім
Есептік сан және реттік сан есімдер
Бөлшектік сан есім
Құндылықтардағы байланыс
«есептік және реттік сан есім» қазақ тілі 3-сынып
Теріс шалу
Қазақ тілі. Сан есімнің түрленуі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz