Орта мерзімді сабақ жоспары

10 сыныпқа «Сабақта диалогтік әңгімені қолдана отырып, оқушылардың когнитивті дамуын жетілдіру» тақырыбына арналған орта мерзімді сабақ жоспары (Қазақстан тарихы, Қоғамдық б/н, Құқықтану, Дебат сабақ)

Тақырыбы, мақсаты және оқытудың нәтижесі. Тізбектелген сабақтар сериясын аяқтағанда өз оқушыларыңыздың білімділігі мен түсінігін қалай қалыптастырғыңыз келеді

Жұмыстың белсенді формалары. (топтық, жұптық,, жеке жұмыстар)

Сіз АКТ-ны пайдаланасыз ба?

Сіз оқыту үшін бағалауды қалай пайдаланасыз?
Сынып оқушыларын сабаққа толығымен қалай тартасыз. (таланттыларды, дарындыларды)
Сіз өзіңіз жоспарлағандарды барлық оқушылар меңгергенін қалай анықтайсыз
Негізгі дерек көздер
№: Жалпы мақсаты: Сабақта диалогтық әңгімені қолдану арқылы оқушылардың өз ойларын, идеяларын дәлелдеуіне көмектесе отырып, когнитивті дамуын жетілдіру.
№: 1 -сабақ
Тақырыбы, мақсаты және оқытудың нәтижесі. Тізбектелген сабақтар сериясын аяқтағанда өз оқушыларыңыздың білімділігі мен түсінігін қалай қалыптастырғыңыз келеді:

Тақырыбы: «Қазақ» атауы мен қазақ жүздерінің пайда болуы.

( Қазақстан тарихы пәні)

Мақсаты және күтілетін нәтижелері:

Біледі :Қазақ халқының қалыптасу үдерісі, кезеңдері және оның зерттелуі туралы ғалымдарды және олардың жазбаларын біледі.

Түсінеді: Зерттеушілік әңгіме жүргізілуі кезінде оқушылардың ақылға қонымды мәлімет ұсынуы, топтағы оқушылардың бір-бірі толықтыруы, келісімге жетуге тырысуды түсінеді.

Қолданады: Көптеген ғалымдардың ойлары мен пікірлерін қортытындылай келгенде, қазақ сөзінің шығу тегін 2 топка бөліп қарауға болады : 1) қазақ сөзі ең алғаш қас пен сақ тайпаларының бірігуінен пайда болды;
2) қазақ сөзінің орта ғасырлардағы еркін адамдар деген мағынасы пайда болды.

Жұмыстың белсенді формалары. (топтық, жұптық,, жеке жұмыстар)Сіз АКТ-ны пайдаланасыз ба?:

«Қазақ» сөзі қашан, қайдан шықты деп ойлайсыңдар?

миға шабуыл сұрағы. (осы уақытқа дейінгі естіген-білгендерін айтады)

диалог әңгіменің

зерттеушілік түрін топпен жүзеге асыру.

Шағын топпен жұптық әңгіме ұйымдастыру (сыни тұрғыдан ойлау)

Жеке оқушылардың пікірлерін тыңдау (дарынды, көшбасшылық)

Сіз оқыту үшін бағалауды қалай пайдаланасыз?:

Тақырып туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіріп, ауызша айтады, ментальды карта арқылы көрсетеді. .

Формативті бағалау

Өзін-өзі бағалау парағы, бірін - бірі бағалау.

Сынып оқушыларын сабаққа толығымен қалай тартасыз. (таланттыларды, дарындыларды):

Таратпа материалдар беру, сол арқылы тапсырмалар орындағанда барлық оқушылар қамтылады және топтық тапсырмалар орындау кезінде де бос отыратын оқушылар болмайды.

Миға шабуыл сұрағы кезінде дарынды оқушылардың өздерінің білімдерін көрсетуіне мүмкіндік туады

Зерттеушілік әңгіме жүргізілуі кезінде де дарынды оқушылардың белсенділігі толығымен көрінеді.

Сіз өзіңіз жоспарлағандарды барлық оқушылар меңгергенін қалай анықтайсыз:

*Оқушыларды үнемі назарда ұстау және олардың әрқайсысының тапсырмаларды орындауда қалыс қалмауын бақылау арқылы

*оқушылардың өзін-өзі бағалау парағын негізінде

*Сұрақтарды толықтыруға қатыстыру, сұрау негізінде.

Негізгі дерек көздер:

Қазақстан тарихы

Оқулық. 10 сынып. 2010ж;

Артықпаев Ж. Қазақстан тарихы (оқулық хрес. ) Астана 2000

Аманжолов К. Р. Түркі халықтарының тарихы- 1 кітап (Көне дәуірден біздің заманымыздың XIV ғасырына дейінгі кезең) А, 2002

3. Аманжолов К. Р. Түркі халықтарының тарихы- 2 кітап(XIV ғасырдан XVІІІ ғасырдың бірінші жартысына дейінгі кезең) А, 2002

№: 2 -сабақ
Тақырыбы, мақсаты және оқытудың нәтижесі. Тізбектелген сабақтар сериясын аяқтағанда өз оқушыларыңыздың білімділігі мен түсінігін қалай қалыптастырғыңыз келеді:

Тақырыбы: Логикалық ойлаудың заңдары

( Қоғамдық білім негіздері пәні)

Мақсаты және күтілетін нәтижелері:

Біледі :Дұрыс ойлаудың заңдары мен формалары туралы философиялық ғылым саласының бірі - логика туралы, оның заңдарын және адам өміріндегі логиканың маңызы туралы біледі.

Түсінеді: Топтық әңгіме барысында топ мүшелері бірінің - бірі айтылған пікірлерімен келісуі, өзгелердің ұсынған қандай да болсын идеяларын төзімділікпен тыңдауды түсінеді.

Қолданады: Логиканың заңдарының өмірінде қолданады.

Жұмыстың белсенді формалары. (топтық, жұптық,, жеке жұмыстар)Сіз АКТ-ны пайдаланасыз ба?:

Топтық әңгіме жүргізу мақсатында логиканың заңдарына арналған сұрақтарға ақылдасып, бір шешімге келіп жауап беру. (сыни тұрғыдан ойлау)

Интерактивті тақта мен активодты пайдалану (АКТ)

Сіз оқыту үшін бағалауды қалай пайдаланасыз?:

Әрқайсысы қағазға фломастермен өз бағаларын жазып көрсету арқылы

өзін - өзі бағалау жүзеге асады (5 сұраққа қалай жауап бергендеріне байланысты)

Сынып оқушыларын сабаққа толығымен қалай тартасыз. (таланттыларды, дарындыларды):

Интерактивті тақтада дайындалған сұрақтарды оқи отырып, топ мүшелері ақылдасып, әрқайсысы өз жауаптарының нұсқасын бір - біріне айтады, бір шешімге келіп дұрыс жауабын активодтан басып көрсетеді.

Дарынды оқушылар көшбасшылықты көрсете алады.

Сіз өзіңіз жоспарлағандарды барлық оқушылар меңгергенін қалай анықтайсыз: Тақырып бойынша логиканың заңдарына оқушылар мысалдар келтіру кезінде, бір - бірін толықтырту арқылы, келтірген мысалдарын өздеріне талдату арқылы оқушылардың сабақты түсінгені байқалса, активод арқылы жауаптарынан олардың тақырыпты меңгергенін байқауға болады.
Негізгі дерек көздер:

Қоғамдық білім негіздері оқулығы - 2010 ж

Хрестоматиясы. 2010ж

№: 3-сабақ
Тақырыбы, мақсаты және оқытудың нәтижесі. Тізбектелген сабақтар сериясын аяқтағанда өз оқушыларыңыздың білімділігі мен түсінігін қалай қалыптастырғыңыз келеді:

Дебат - сабақ.

Тақырыбы: Мүмкіндігі шектеулі балаларды теңестіріп оқыту. (ақталады/ақталмайды)

Мақсаты және күтілетін нәтижелері:

Біледі : Дебат ережелерін сақтай отырып, жақтаушы және даттаушы топтардың ой-пікірлерінің алшақтығына қарамастан әрқайсысы табанды түрде өз шешімдерінің құнды екендіктерін дәлелдей біледі

Түсінеді: Инклюзивті мектептің артықшылықтары мен қиындықтары туралы түсінік алады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың дені сау балалармен бірге оқуына деген көзқарастар. Мемлекеттің бұған қазіргі уақыттағы жүргізіп отырған дайындық жұмыстары туралы түсінік алады.

Қолданады: Әр топтың өз шешімдерінде қала отырып, мүмкіндігі шектеулі балаларға түсіністікпен қарауды үйренеді.

Жұмыстың белсенді формалары. (топтық, жұптық,, жеке жұмыстар)Сіз АКТ-ны пайдаланасыз ба?:

Әңгіме - дебатқа қатысушы қарсылас 2 топтың («Шың» тобы, «Оқжетпес» тобы - әр топ 3 спикерден тұрады) пікір бәсекелестігінде олардың белсенділігі айқын көрінеді.

( Сыни тұрғыдан ойлау, диалог)

Ойын төрешісі болған оқушының сараптама жасауынан оның сыни көзқарасы мен бағалауы айқындалады.

Уақыт төрешісі де белсенділік танытады. Тыңдаушы оқушылар өздері қай топты жақтағандықтары туралы өз ойларын айтады.

Бейнетаспа көрсетіледі:

«Қытай балеті»

«Жарық ыдыс»

Сіз оқыту үшін бағалауды қалай пайдаланасыз?:

Дебат ережесі бойынша топтар бағаланады.

Ойын төрешісі сараптай келе қай топтың жеңгенін жариялайды.

Ойын соңында екі топқа да мақтау қағазы беріледі.

Сынып оқушыларын сабаққа толығымен қалай тартасыз. (таланттыларды, дарындыларды):

Дебатқа жанкүйер ретінде қатысып отырған оқушыларға соңында өз ойларын айтуға мүмкіншілік жасалады. Олардың ойлары ойын төрешісінің бағалауынан өзгеше болуы мүмкін.

Жанкүйерлерге көк және сұр түсті гүл бейнесіндегі қағаздар таратылады, қай топты жақтаса сол түсті көтереді.

Жеңген топқа көрермендер көз айымы номинациясы қосымша беріледі.

Сіз өзіңіз жоспарлағандарды барлық оқушылар меңгергенін қалай анықтайсыз:

Оқушылардың алдын ала дайындығы, ізденіс үстіндегі әркеттері арқылы және ойын кезіндегі әсерлі, нақты сөйлеуі, шешендігі, қарсы топтың сұрағына берген жауаптары, спикерлердің бір мезгілде жазу және ойлау, айту қабілетіне қарап олардың тақырыпты меңгергені көрінеді.

Басқа оқушылар ойын туралы өз ойларын айтқан кезде олардың пікірлерінен тақырыпты түсінгендігі байқалады.

Негізгі дерек көздер:

ҚР -ң 2011-2020 ж дейінгі Білім беру бағдарламасы

«Инклюзивті білім беруді дамыту» брифинг материалдары.

11-12 қазан 2011ж

Тәуелсіздік алғаннан кейінгі 20 жыл ішіндегі арнайы білім берудің даму жолы. Ғылыми-конф. материалдары. 6. 04. 2011

«ғылыми-конф»Б«Тәуелсіздік ал»»ғаннан кейінгі 20 жТТТттт»»БбБТәыл ішіндегі арнайы білім берудің даму жолы» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференция 2012 жылдың 11-12 қазан айы Алматы, Қазақстан

№: 4 -сабақ
Тақырыбы, мақсаты және оқытудың нәтижесі. Тізбектелген сабақтар сериясын аяқтағанда өз оқушыларыңыздың білімділігі мен түсінігін қалай қалыптастырғыңыз келеді:

Тақырыбы: Отбасы және неке.

(Құқықтану пәні)

Мақсаты және күтілетін нәтижелері:

Біледі : Отбасын құрудың маңыздылығы, отбасына көрсетілетін мемлекеттің қамқорлығы туралы біледі.

Отбасы мүшелері арасындағы келіспеушіліктер мен қиындықтарды жеңе білудің жолдары туралы ойларды ортаға салады.

Түсінеді: Жоғары деңгейлі сұрақтар қоя отырып, отбасы және неке туралы диалогтық әңгіме құру арқылы оқушылардың тақырыпты түсінуіне қол жеткізу.

Қолданады:

Отбасылық және туыстық қатынастар туралы ұғым. Мемлекет аналар мен балаларды қолдайды, отбасын қорғауға алады. Отбасын қорғау органдары (сот және АХАТ)

Жұмыстың белсенді формалары. (топтық, жұптық,, жеке жұмыстар)Сіз АКТ-ны пайдаланасыз ба?:

Сабақта сұрақ қоюдың үлгісін «бастама - жауап - кейінгі әрекет» (БЖӘ) нысанын қолдандым.

Сұрақ қоюдың түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау сияқты әртүрлі техникаларын пайдаландым.

Жеке оқушылар пікірлері тыңдалды.

Топпен жұмыс.

Сабақ барысында топтардағы өзара бағалауды ұйымдастыру үшін, әр топқа шағын көрініс көрсету мақсатында тақырыпқа сай жабық сұрақтар негізінде тапсырма бердім. Сол тапсырманы топпен ақылдасып, рөлде ойнап көрсетті.

Сіз оқыту үшін бағалауды қалай пайдаланасыз?:

Топтарға өзге топтардың көрсеткен көріністерін бағалауды сұрадым. Ол үшін қызыл ( ұнамады ), көк ( қатты ұнады ) , сары ( ұнады) түсті қағаздан жасалған жүрекшені көтеру арқылы бағалады.

Ойлануға уақытты ұлғайта отырып оқушыларға өз жауаптарын түзетуге, нақтылауға және дұрыстауға мүмкіндік бердім.

Оқушылардың жауаптарына талдау жасау.

Сынып оқушыларын сабаққа толығымен қалай тартасыз. (таланттыларды, дарындыларды):

Сұрақ қою арқылы оқушылардың бір-бірінен үйренуіне, сындарлы сөйлеуге, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалауына мүмкіндік жасадым.

Отбасы туралы әр бала бір-бір мақал-мәтел айтсын деген тапсырма арқылы әрбір оқушыны қатыстыру қарастырылды.

Жоғары деңгейлі сұрақтарға дарынды оқушылар жауап береді.

Сіз өзіңіз жоспарлағандарды барлық оқушылар меңгергенін қалай анықтайсыз:

Отбасы туралы шағын Эссе жазғызу арқылы оқушылардың тақырыпты қалай түсінгенін анықтадым.

Сабақ барысында қойылған жоғарғы және төменгі деңгейлі сұрақтарға берген жауаптары негізінде байқауға болады.

Негізгі дерек көздер:

*Құқықтану оқулығы

10 сынып - 2010ж

Оқулық хрестоматиясы -2010

*ҚР Конституциясы. 1995ж

*ҚР-ң «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» № 518-ІҮ Кодексі. 26. 12. 20

«Бекітемін»

Мектеп директоры:

Г. Т. Кудиярова

2013 - 2014 оқу жылының І жарты жылдығына арналған орта мерзімді сабақ жоспары

Тарих пәні мұғалімі: Кульджина Нургиза Бекзуркановна


Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Орта мерзімді даму жоспары
Сабақ жоспарларының түрлері
Оқу жоспары
Тізбектелген сабақтар
Коучинг сабақ өткізу
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрудың негізгі міндеттері
Мектептегі тәжірибе кезіндегі желілік қауымдастықты құру жоспары
Сатқын жапалақ(ертегі)
Мәтін туралы түсінік
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz