Орта мерзімді сабақ жоспары

10 сыныпқа «Сабақта диалогтік әңгімені қолдана отырып, оқушылардың когнитивті дамуын жетілдіру» тақырыбына арналған орта мерзімді сабақ жоспары (Қазақстан тарихы, Қоғамдық б/н, Құқықтану, Дебат сабақ)
Жұмыстың белсенді формалары. (топтық, жұптық,, жеке жұмыстар)
Сіз АКТ-ны пайдаланасыз ба?
Тақырыбы: «Қазақ» атауы мен қазақ жүздерінің пайда болуы.
( Қазақстан тарихы пәні)
Мақсаты және күтілетін нәтижелері:
Біледі :Қазақ халқының қалыптасу үдерісі, кезеңдері және оның зерттелуі туралы ғалымдарды және олардың жазбаларын біледі.
Түсінеді: Зерттеушілік әңгіме жүргізілуі кезінде оқушылардың ақылға қонымды мәлімет ұсынуы, топтағы оқушылардың бір-бірі толықтыруы, келісімге жетуге тырысуды түсінеді.
Қолданады:
Көптеген ғалымдардың ойлары мен пікірлерін қортытындылай келгенде, қазақ сөзінің шығу тегін 2 топка бөліп қарауға болады : 1) қазақ сөзі ең алғаш қас пен сақ тайпаларының бірігуінен пайда болды;
2) қазақ сөзінің орта ғасырлардағы еркін адамдар деген мағынасы пайда болды.
«Қазақ» сөзі қашан, қайдан шықты деп ойлайсыңдар?
миға шабуыл сұрағы. (осы уақытқа дейінгі естіген-білгендерін айтады)
диалог әңгіменің
зерттеушілік түрін топпен жүзеге асыру.
Шағын топпен жұптық әңгіме ұйымдастыру (сыни тұрғыдан ойлау)
Жеке оқушылардың пікірлерін тыңдау (дарынды, көшбасшылық)
Тақырып туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіріп, ауызша айтады, ментальды карта арқылы көрсетеді. .
Формативті бағалау
Өзін-өзі бағалау парағы, бірін - бірі бағалау.
Таратпа материалдар беру, сол арқылы тапсырмалар орындағанда барлық оқушылар қамтылады және топтық тапсырмалар орындау кезінде де бос отыратын оқушылар болмайды.
Миға шабуыл сұрағы кезінде дарынды оқушылардың өздерінің білімдерін көрсетуіне мүмкіндік туады
Зерттеушілік әңгіме жүргізілуі кезінде де дарынды оқушылардың белсенділігі толығымен көрінеді.
*Оқушыларды үнемі назарда ұстау және олардың әрқайсысының тапсырмаларды орындауда қалыс қалмауын бақылау арқылы
*оқушылардың өзін-өзі бағалау парағын негізінде
*Сұрақтарды толықтыруға қатыстыру, сұрау негізінде.
Қазақстан тарихы
Оқулық. 10 сынып. 2010ж;
Артықпаев Ж. Қазақстан тарихы (оқулық хрес. ) Астана 2000
Аманжолов К. Р. Түркі халықтарының тарихы- 1 кітап (Көне дәуірден біздің заманымыздың XIV ғасырына дейінгі кезең) А, 2002
3. Аманжолов К. Р. Түркі халықтарының тарихы- 2 кітап(XIV ғасырдан XVІІІ ғасырдың бірінші жартысына дейінгі кезең) А, 2002
Тақырыбы: Логикалық ойлаудың заңдары
( Қоғамдық білім негіздері пәні)
Мақсаты және күтілетін нәтижелері:
Біледі :Дұрыс ойлаудың заңдары мен формалары туралы философиялық ғылым саласының бірі - логика туралы, оның заңдарын және адам өміріндегі логиканың маңызы туралы біледі.
Түсінеді: Топтық әңгіме барысында топ мүшелері бірінің - бірі айтылған пікірлерімен келісуі, өзгелердің ұсынған қандай да болсын идеяларын төзімділікпен тыңдауды түсінеді.
Қолданады: Логиканың заңдарының өмірінде қолданады.
Топтық әңгіме жүргізу мақсатында логиканың заңдарына арналған сұрақтарға ақылдасып, бір шешімге келіп жауап беру. (сыни тұрғыдан ойлау)
Интерактивті тақта мен активодты пайдалану (АКТ)
Әрқайсысы қағазға фломастермен өз бағаларын жазып көрсету арқылы
өзін - өзі бағалау жүзеге асады (5 сұраққа қалай жауап бергендеріне байланысты)
Интерактивті тақтада дайындалған сұрақтарды оқи отырып, топ мүшелері ақылдасып, әрқайсысы өз жауаптарының нұсқасын бір - біріне айтады, бір шешімге келіп дұрыс жауабын активодтан басып көрсетеді.
Дарынды оқушылар көшбасшылықты көрсете алады.
Қоғамдық білім негіздері оқулығы - 2010 ж
Хрестоматиясы. 2010ж
Дебат - сабақ.
Тақырыбы: Мүмкіндігі шектеулі балаларды теңестіріп оқыту. (ақталады/ақталмайды)
Мақсаты және күтілетін нәтижелері:
Біледі : Дебат ережелерін сақтай отырып, жақтаушы және даттаушы топтардың ой-пікірлерінің алшақтығына қарамастан әрқайсысы табанды түрде өз шешімдерінің құнды екендіктерін дәлелдей біледі
Түсінеді: Инклюзивті мектептің артықшылықтары мен қиындықтары туралы түсінік алады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың дені сау балалармен бірге оқуына деген көзқарастар. Мемлекеттің бұған қазіргі уақыттағы жүргізіп отырған дайындық жұмыстары туралы түсінік алады.
Қолданады: Әр топтың өз шешімдерінде қала отырып, мүмкіндігі шектеулі балаларға түсіністікпен қарауды үйренеді.
Әңгіме - дебатқа қатысушы қарсылас 2 топтың («Шың» тобы, «Оқжетпес» тобы - әр топ 3 спикерден тұрады) пікір бәсекелестігінде олардың белсенділігі айқын көрінеді.
( Сыни тұрғыдан ойлау, диалог)
Ойын төрешісі болған оқушының сараптама жасауынан оның сыни көзқарасы мен бағалауы айқындалады.
Уақыт төрешісі де белсенділік танытады. Тыңдаушы оқушылар өздері қай топты жақтағандықтары туралы өз ойларын айтады.
Бейнетаспа көрсетіледі:
«Қытай балеті»
«Жарық ыдыс»
Дебат ережесі бойынша топтар бағаланады.
Ойын төрешісі сараптай келе қай топтың жеңгенін жариялайды.
Ойын соңында екі топқа да мақтау қағазы беріледі.
Дебатқа жанкүйер ретінде қатысып отырған оқушыларға соңында өз ойларын айтуға мүмкіншілік жасалады. Олардың ойлары ойын төрешісінің бағалауынан өзгеше болуы мүмкін.
Жанкүйерлерге көк және сұр түсті гүл бейнесіндегі қағаздар таратылады, қай топты жақтаса сол түсті көтереді.
Жеңген топқа көрермендер көз айымы номинациясы қосымша беріледі.
Оқушылардың алдын ала дайындығы, ізденіс үстіндегі әркеттері арқылы және ойын кезіндегі әсерлі, нақты сөйлеуі, шешендігі, қарсы топтың сұрағына берген жауаптары, спикерлердің бір мезгілде жазу және ойлау, айту қабілетіне қарап олардың тақырыпты меңгергені көрінеді.
Басқа оқушылар ойын туралы өз ойларын айтқан кезде олардың пікірлерінен тақырыпты түсінгендігі байқалады.
ҚР -ң 2011-2020 ж дейінгі Білім беру бағдарламасы
«Инклюзивті білім беруді дамыту» брифинг материалдары.
11-12 қазан 2011ж
Тәуелсіздік алғаннан кейінгі 20 жыл ішіндегі арнайы білім берудің даму жолы. Ғылыми-конф. материалдары. 6. 04. 2011
«ғылыми-конф»Б«Тәуелсіздік ал»»ғаннан кейінгі 20 жТТТттт»»БбБТәыл ішіндегі арнайы білім берудің даму жолы» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференция 2012 жылдың 11-12 қазан айы Алматы, Қазақстан
Тақырыбы: Отбасы және неке.
(Құқықтану пәні)
Мақсаты және күтілетін нәтижелері:
Біледі : Отбасын құрудың маңыздылығы, отбасына көрсетілетін мемлекеттің қамқорлығы туралы біледі.
Отбасы мүшелері арасындағы келіспеушіліктер мен қиындықтарды жеңе білудің жолдары туралы ойларды ортаға салады.
Түсінеді: Жоғары деңгейлі сұрақтар қоя отырып, отбасы және неке туралы диалогтық әңгіме құру арқылы оқушылардың тақырыпты түсінуіне қол жеткізу.
Қолданады:
Отбасылық және туыстық қатынастар туралы ұғым. Мемлекет аналар мен балаларды қолдайды, отбасын қорғауға алады. Отбасын қорғау органдары (сот және АХАТ)
Сабақта сұрақ қоюдың үлгісін «бастама - жауап - кейінгі әрекет» (БЖӘ) нысанын қолдандым.
Сұрақ қоюдың түрткі болу, сынақтан өткізу және қайта бағыттау сияқты әртүрлі техникаларын пайдаландым.
Жеке оқушылар пікірлері тыңдалды.
Топпен жұмыс.
Сабақ барысында топтардағы өзара бағалауды ұйымдастыру үшін, әр топқа шағын көрініс көрсету мақсатында тақырыпқа сай жабық сұрақтар негізінде тапсырма бердім. Сол тапсырманы топпен ақылдасып, рөлде ойнап көрсетті.
Топтарға өзге топтардың көрсеткен көріністерін бағалауды сұрадым. Ол үшін қызыл ( ұнамады ), көк ( қатты ұнады ) , сары ( ұнады) түсті қағаздан жасалған жүрекшені көтеру арқылы бағалады.
Ойлануға уақытты ұлғайта отырып оқушыларға өз жауаптарын түзетуге, нақтылауға және дұрыстауға мүмкіндік бердім.
Оқушылардың жауаптарына талдау жасау.
Сұрақ қою арқылы оқушылардың бір-бірінен үйренуіне, сындарлы сөйлеуге, басқа оқушылардың идеяларын құрметтеуіне және бағалауына мүмкіндік жасадым.
Отбасы туралы әр бала бір-бір мақал-мәтел айтсын деген тапсырма арқылы әрбір оқушыны қатыстыру қарастырылды.
Жоғары деңгейлі сұрақтарға дарынды оқушылар жауап береді.
Отбасы туралы шағын Эссе жазғызу арқылы оқушылардың тақырыпты қалай түсінгенін анықтадым.
Сабақ барысында қойылған жоғарғы және төменгі деңгейлі сұрақтарға берген жауаптары негізінде байқауға болады.
*Құқықтану оқулығы
10 сынып - 2010ж
Оқулық хрестоматиясы -2010
*ҚР Конституциясы. 1995ж
*ҚР-ң «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» № 518-ІҮ Кодексі. 26. 12. 20
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
Г. Т. Кудиярова
2013 - 2014 оқу жылының І жарты жылдығына арналған орта мерзімді сабақ жоспары
Тарих пәні мұғалімі: Кульджина Нургиза Бекзуркановна
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz