Файл қосу

Қалалық мәдениеттің дамуы



№ 81Т.Тәжібаев
атындағы жалпы орта мектеп

Қысқа мерзімді жоспар
Сынып: 7 ә
Пәні: Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы
Тарих пән мұғалімі: А.Айдарқұлова

|Тақырыбы |Қалалық мәдениеттің дамуы |
|Жалпы мақсаты |Орта ғасырлар кезіндегі дамыған қалалар жайында мағлұмат беру, олардың зерттелуіне,қазба |
| |жұмыстары кезінде табылған заттарға көңіл бөлу және ерекшеліктерін түсіндіру, алған |
| |білімдерін жүйелеу. |
|Оқыту нәтижесі |Берілген тапсырмаларды топта бірігіп шеше алуы, сыни тұрғыдан ойлай білуге, өзін- өзі |
| |бағалауға,өзгенің ойын тыңдай білуге дағдыландыру. |
|Негізгі идея |ХІІ ғасырдағы қала құрылысындағы өзгерістердің тарихын, сипаттамасын зерттей отырып түсінік |
| |қалыптастыру. |
|Ресурстар |Кәмпиттер, топ ережесі, сөзжұмбақ ,түрлі- түсті маркерлер, А- 3 плакаты,кері байланыс парағы|
|Тапсырмалар |«Жорға» ойыны, постер дайындау, сөзжұмбақ шешу, сергіту сәті |
|Уақыты |Мұғалімнің іс - әрекеті | Оқушының іс - әрекеті |
| | І. Ой қозғау бөлімі | |
|1 мин |Ұйымдастыру кезеңі | |
| |Мотивациясын ояту (тақырыпқа байланысты |Мұғалімнің әңгімесіне көңіл бөлу |
|2 мин |әңгіме құрастыру) сыныпта ынтымақтастық | |
| |атмосферасын қалыптастыру. | |
| | |Таратылған кәмпиттердің түсін тауып алып,топқа |
| |Ұйымдастыру (топқа бөлу) үш түрлі |бөліну. |
| |кәмпиттермен |І топ Ромашка кәмпиті (жасыл түсті) |
| |8 данадан алып, 8 оқушыға таратып үш |ІІ топ Батон кәмпиті (қызыл түсті) |
| |топқа бөлу. |ІІІ топ Барыс кәмпиті (сары түсті) |
| |Топ басшыларын сайлап, бағалау | |
| |критерийлерімен таныстыру, әр топтың | |
| |басшысы топтасқан оқушыларды бағалайды.| |
| | | |
| | | |
|7 мин |Үйге берілген тапсырманы «Жорға» |3 топқа да бірдей сұрақ қойылады, шапшаң |
| |ойыны арқылы бекіту, 10 сұраққа тез |қимылдайтын оқушылар жауап қайтарады. |
| |жауап қайтару (формативті бағалау) | |
| |
|ІІ . Мағынаны ашу бөлімі |
| 4 мин |Мұғалімнің түсіндіруі,жаңа сабақтан |Зейін қойып, мұқият тыңдау және керекті мағлұматты|
| |мағлұмат беру |оқу. |
|4 мин |Джигсо әдісі (оқулықтан берілген |І топ Орта ғасыр қалалары санының өсуі. |
|15 мин |тапсырманы оқып шығу) |ІІ топ Қала құрылысындағы өзгерістер |
| |Топтарға тапсырма беріледі, тапсырмаға |ІІІ топ Тұрғын үйлер |
| |дайындалып, постер дайындау. |Берілген тапсырмаға топтар бірігіп, бірін бірі |
|2 мин | |тыңдап, сыни ойларын ортаға салып, постерді |
| | |дайындап, топ ішінен бір оқушы шығып қорғайды. |
| |Сергіту сәті «Массаж» | |
| |-Диқан қырманға келеді. | |
| |-Жерді тегістейді. | |
| |-Жерді жыртады . | |
| |- Дән егеді. | |
| |-Су құйғышпен су құяды. | |
| |-Үйіне қайтады. | |
| |Жаңа сабақ түсінікті болу үшін |Сұраққа жауап қайтару |
|3мин |«Иә, жоқ» тесті . | |
| |
|ІІІ. Ой толғаныс бөлімі |
| |Сабақты қорытындылау |Қорытындылау үшін сөзжұмбақты тез |
|5 мин |Сөзжұмбақ шешу |тауып, әрі шапшаң қимылдау. |
| |( Орта ғасыр қалалары) | |
|2 мин |Топтың бағалауы |Әр топ басшысы оқушының іс әрекетіне қарап |
| | |бағалайды. |
| |Кері байланыс парағы |Кері байланыс парағына сабақтың |
| |Сабақ ұнады |ұнағанын,ұнамағанын, ұсынысын жазады. |
| |Сабақ ұнамады | |
| |Ұсыныс | |
| | | |
| | | |
| | | |

- не сәтті өтті: Топтық жұмыс, сұрақтарға нақты жауаптарын оқушылар беріп
отырды. Топтық жұмыста оқушылар өздерін жақсы ұстайтын болды.

- Не сәтті өтпеді: постерді қорғайтын кездегі оқушылардың ұяңдығы,
көшбасшы деген оқушыларға көп сенім артатындығы, біліп тұрса да
қысылатындықтарын көрсетті.

№ |Бағалау критерийлері

Оқушының - аты жөні |Үй тап-сы

Жорға ойыны |Жаңа сабақты түсінуі(постер дайындау) |Сөзжұмбақ

шешу |Иә, жоқ тесті |Қосымша сұрақ |Ұпай |Баға | |1. |

| | | | | | | | |2. |

| | | | | | | | |3 | | | | | | | | | |4. |

| | | | | | | | |5 |

| | | | | | | | |6. |

| | | | | | | | |7.

|

| | | | | | | | |


Ұқсас жұмыстар
Қазақ хандығының әлсіреуі
Дәстүрлі қазақ мәдениеті
Қазақ ұлттық мемлекеті құрылуының алғышарттары
Сауран қаласы
Сәулет өнері мен құрылыстың дамуы
Шеберлік шыңға жеткізер
Жаңа тарихтың негізгі мазмұны. Жеке елдерде өндірістің капиталистік жолмен дамуының ерекшеліктері
Үндістандағы феодалдық қатынастар
Қазақстан тарихынан тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Қазақстанның көне қалалары
Пәндер